Přejít na obsah

Silentbloky přední nápravy, vůle nápravy


TiGeRZ

Doporučené příspěvky

ted sem byl zkusit vuli toho ramene jako uz to jde pohnout,ale na utrzeni to neni. druhe je pevne jak beton. nechce se mi investovat ,protoze auto bylo predrazeny. cepy jsou Ok to sem zkousel  pred koupi.  je divne,ze vule v tom rameni sem necitil a po ujeti 1000 km jsou,ale to je fuk.  cena  za origo zesilene je tusim 240 kc a smejd cina je snad 80 kc:D kdovi kolik to vydrzi. treba starline cep vydrzle,ale popraskala manzeta. nevite jak je na tom  moc zle  cina VIKA?

kdybych si to vymenil sam,tak to stoji za to. jezdit s  tim treba rok a pak kdovi co s  autem bude. nejvic bych se bal vylisovani,ale ted me napadlo,ze bych to mohl vzit do prace. mame tam takovy ten maicky lis tohle.

http://stroje.hyperinzerce.cz/kovoobrabeci-lisy/inzerat/7513281-rucni-hrebenovy-stolni-lis-lrh-1-ckd-hronov-nabidka-kralovehradecky-kraj/

staci to na to? geosku bych samozrejme pak udelal to stejne musim kvuli volantu co je sejdrem.

Editováno: , autor: ondikTDI
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nikdo ti neřekne kolik na to najezdíš, záleží na tvém stylu jízdy, kde hlavně jezdíš atd... pokud si to uděláš sám zainvestuj do plných A2 skoukni ty malé v ramenou ať máš klid podívej na čepy když už a nakonec geošku. Ono jezdit s načnutým silentblokem si zaděláváš na sjetou pneu, né zrovna bezpečnou jízdu a hlavně trpěj ostatní díly, jako třeba čepy..Myslím, že když bylo auto předražené, tak 1OOO,-kč nebude už tolik velká investice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dneska sem to resil s kolegopu v praci delal to na octavii rikal,ze dal cinu a drzi uz 2 roky a hlavne to stalo 50 kc kus. hele nekdo nekde psal,ze dal prave z octavie je to zamenne? ty male predni vymenim taky. cepy jsou OK  to sem zkousel.

este sem se chtel zeptat jak to je s loziskama? prodavaji se jen komplet?,protoze to je palba. na octavii se to ujen prelisuje a pohoda. nejde sehnat lozisko samotne i do fabie? Prave me zrovna dneska zacalo asi hucet.Dela to jen kdyz jedu do zatacky ,na rovince je klid. Absolutne nevim,ktere kolo a jaka naprava. jak to zjistujete? jedno predni je menene to vim jinak asi original ta predni matice na druhem kole je zrezla na prach

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zadne dily? je to treba este horsi jak starline? rpoc pisou na skodadilech: kvalita overena? ja myslel,ze treba uplny humus by neprodavali

Tak pokial sa jedna o kabinovy filter to je myslim jedno,ale urcite veci ako silenblok kde robota niekolko nasobne prekracuje cenu materialu by som si to 2 krat premyslel co kupim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska sme byl v jednom takovym zakopanym obchode s dilama pro skodovky cekal sem lidove ceny a vydeseil me kdyz chtel za silentblok taky 300 kc a jeste rekl to je nezesileny na octavii  to se hned utrhne lepsi je dat tady ten na seat.

ptal sem se na cinu aj treba prave na kabinak a 300 kc za kabinac bez uhliku? to je fakt maso.

dneska sem zkousle znova vule a je to uz celkem velky,ale nemlati to vubec a to jsou volne oba aj ten mensi. jak se meni ten mensi? jinak sem zkusil dat z5 sirsi kola na zimu ,protoze se mi trepal volant a opravdu to bylo kolama na tech znich se to ani nehlo. asi se nejak lip rozlozi vaha plus lepe vyvazene. ´kazdopadne musim na geosku,protoze volant mam mirne doleva coz me nesmirne stve a taky mam pocite,ze se kola rozbihaji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no zajímavě to řešíš, pokud je volant mimo a kola také neváhal bych s geoškou, nicméně než 5 dní řešit co a jak, koupil bych díly vyměnil udělal geošku a máš klid. Tady to určitě neopravíš a já nevím mě nepřijde moc 300,- za plný silentblok z A2. Nicméně se divím, co ti řekl v obchodě, ty slabé sse již neprodávají, pouze zesílené a ty by měli vydržet, od toho je záruka. Řešíš tu otázku min 1000,-kč max. 2500,- a hned k tomu sjíždění kol a pokud na tom budeš jezdit věř, že tě nemine měnit i čepy. S tímto bych neotálel vzhledem k tomu, že je to na hnací nápravě a raději bych investoval, stejně tě to čeká.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

souhlasim s tebou,ale uvedu na pravou miru. Auto sem koupil predrazeny a zjistil,ze je hrozne dobite. ted zacina odchazet nejaky lozisko plus zvlneny zadni kotouc. takze ted kdybych chtel dat  vse do pucu tak dam  tak 10 tis za lakovani ci polep a minimalne 8 tis za vymenu toho co resim.  takze uvazuju,ze se auta raci zbavim   samozrejme se znacnou ztratou. pocitam minimalne 30 tis. pokud nenabidne nekdo aspon 50 litru,tak  opravim samozrejme to rameno a jdu na geosku. o gumy mi vubec nejde tech mam dost   a prave je potrebuju rychle sjet at muzu prezout na jine.

300 chtel za silentblok  na octavii ne za plnej. ten plnej byl drazsi,ale vim,ze plnej se da sehnat za 250. a jak to je teda relane s tema origo? porotoze otec na HTP co ma 10 let ma podvozek totalne bez vuli. samozrejme je to aj tim,ze ma najeto 28 tis,ale za ty roky to starne na tech km tak  uplne nezalezi.

 Jinak dobredu odpovim kdybych koupil auto za 50-60 tak klidne nasypu  15 tis do podvozku a vse udelam,ale bohuzel  borec mi nakecal,ze predni loziska jsou menene  a novy je jen jedno a to i s tehlici o te bouracce.

Editováno: , autor: ondikTDI
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele lak není nutný, ale nechápu zvlněný zadní kotouč to jsem ještě neviděl, se asi kousnul třmen. No jde to opravit i laciněji, ale to musíš mít kamarády a vercajk. Jinak nevím, no aby jsi se toho zbavil, tak to musíš opravi  tak, aby to kupec nepoznal. Nebo najít někoho kdo to koupí  a až doma zjistí co vlastně koupil. Já bych to z morálního hlediska  neudělal a raději si to opravdu poctivě i když pomalu opravil.

Editováno: , autor: davcatuma
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale tady se bavime o fabii combi v 1,9 TDI je jasne,ze za 50  nekoupis jedine 1,4 co ma najeto 300 tis. 1,9tcky max anglany nebo totalky kolem 35 tis. No vrcajk mi chybi chtelo by to pripravky s keryma se lisuji ty loziska. mlatit kladivem nic nechci. a vis jak v servise te s loziskem co sezenu za 900 poslou nekam a nauctuji si 2200 a uz su v prdlei. jak sem psal vymena 2 silentbloku na rameni rikal,ze kdyz to pujde dobre tak tech 1900. a oni si umi vymyslet,ze neco neslo znas to.

kdybyb to bylo pekny auto karoserii tak  nevaham. ten zvlneny kotouc to se taky divim presne jak rikasmalicko pribrzduje trmen trosku sem to rozhybal,ale chtelo by to repas rezebrat vymenit gumicky a prelapovat.

kotouc to mas taky cina je 280 kus neco lepsiho tak 450 kus original 750. no a v servise ti daji nejaky ferodo a nauctuji 700. sam to koupis za  420. nevim jak jinde,ale tady maji slevu 40% coz ja taky,ale jeste 10% nahoru ti nauctuji smejdi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.... a jak to je teda relane s tema origo? portoze otec na HTP co ma 10 let ma podvozek totalne bez vuli. smaozrejme je to aj tim,ze ma najeto 28 tis,ale za ty roky to starne na tech km tak  uplne nezalezi. ...

Jak můžeš srovnávat zatížení silentbloku u haťapky se zatížením stejnýho dílu u 1,9TDI? Dyť ten turbochrocht váží pomalu dvojnásobek tý haťapice, víš co to je za síly, který ten silentblok musí vydržet? Já nevím čemu se divíš, už jsem ti říkal na chatu, že přední náprava fábule je na 1,9 turbochrocht poddimenzovaná a že tam všecko jde rychle do kopru kvůli váze - tak se nevzpěčuj radám těch, kteří ti tady píšou že se máš připravit i na čepy a další věci - prostě buď to opravíš, když už jsi udělal tu blbost, že sis na koupi nevzal s sebou někoho kdo tomu opravdu rozumí aby ti případně urazil pracky, nebo to auto od tebe koupí jedině další takovej Pospíchal Nevěděl - ten co ví ho nebude chtít ani zadarmo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak můžeš srovnávat zatížení silentbloku u haťapky se zatížením stejnýho dílu u 1,9TDI? Dyť ten turbochrocht váží pomalu dvojnásobek tý haťapice, víš co to je za síly, který ten silentblok musí vydržet? Já nevím čemu se divíš, už jsem ti říkal na chatu, že přední náprava fábule je na 1,9 turbochrocht poddimenzovaná a že tam všecko jde rychle do kopru kvůli váze - tak se nevzpěčuj radám těch, kteří ti tady píšou že se máš připravit i na čepy a další věci - prostě buď to opravíš, když už jsi udělal tu blbost, že sis na koupi nevzal s sebou někoho kdo tomu opravdu rozumí aby ti případně urazil pracky, nebo to auto od tebe koupí jedině další takovej Pospíchal Nevěděl - ten co ví ho nebude chtít ani zadarmo...

Kdo co s cim srovnava????? ja se ptam!!!! jak ej tos  tema origo silentblokama. jetsli se treba nedavali uz od roku 2003 ty zesilene. nebo to je az novinka po letech kdy se na to prislo. ja absolutne nesrovnavam HTP s TDI. HTP  zere o 3 litry vic a kopec jede sotva se mnou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano HTP je nic tam to vydrží pokud se k tomu člověk chová celkem dost, ale TDI tam je levný provoz, ale dražší servis.

jak rikam auto ma  10 let a jezdi sice malo,ale po strasnych silnicich dostava to hrozne naprdel. taky nutno dodat,ze auto byva casto dost zatizene ,ale to spis pujdou do kytek zadni tlumice a ulozeni zadni napravy.

dival sem se,ze se da koupit pripravek na vylisovani tech siletbloku,ale to se ais vyplati tak nekomu,kdo najede 100 tis rocne a dela si auta sam. jo kdybby to slo pouzit aj na to lozisko tka to je jina. ja si musim odchytit souseda jetsli mi neco nepuci ze servisu skoda.

uz se divam na novy auto premyslim jestli seat, skdoa nebo VW  motor asi zase PD i dkyz me stve ta hlucnost a lenost v nizkych otackach

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak s tou cenou za praci to beru z5 oslovil sem dalsi 2 servisy. jeden bere proti tomu,kde sem byl   ne 460,ale 300 na hodinu a stejne chce jen za praci 800 kc plus geoska 700.

dalsi servis mi napsal,ze prace  plus geoska 2500:D a ted bacha za jeden siletnblok 528 kc!!!!! A to s evyplati!!! schvalne si to necham nacenit ve skoda servisu a verim,ze norma na vymenu bude max 2 hodiny a silentblok sice ten original(nee plny) bude stat 300 taky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím pri zatačkach a ostrejšich manevroch auto sa preklana a nedrzí stopu ... citím sa ako keby som isiel po lade ... robilo mi to na zimnych pneu a teraz aj na letnych silenbloky som menil na prednej naprave mozu to byt zadne utrhnute silnebloky ale geometria asi nie že to by sa skor drali gumy ? (Najcastejši musím brzdit  aby som sa neprevratil kde kedysi som si isiel krasne )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kluci fabia 2 ma jinej prumer toho silentbloku? divam se,ze na skdoa dilech se prodava taky plnej jako je na te AUDI A2.. uz sem se dokopal,ze to koupim ,tak resim,kde jestli zajet do obchodu nebo pres internet z aukra ci jineho shopu.

a prosim napiste mi jak se meni tys predni! vyrazit to snad pujde kdyz jsou volne,ale narvat tam ten novy? vzdyt ta guma ma mnohem vetsi prumer

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...