Pítr Vloženo 17. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2007 Zdar, mám Fabii Combi 1.4MPi/50kW mám najeto 35000km, do provozu 1/2003. ..... a nejak se zacina sr.. . Únik oleje viz. skupina Motor a nyní při přejezdu podélných příčných nerovností se ozývá klepání od PP kola. jako kdy by PP tlumič netlumil a šel "nadoraz". Co to může být? Tlumič snad ne...má to najeto oněch poctivých 35 000km. Pítr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leonin Vloženo 17. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2007 Zdar,mám Fabii Combi 1.4MPi/50kW mám najeto 35000km, do provozu 1/2003. ..... a nejak se zacina sr.. . Únik oleje viz. skupina Motor a nyní při přejezdu podélných příčných nerovností se ozývá klepání od PP kola. jako kdy by PP tlumič netlumil a šel "nadoraz". Co to může být? Tlumič snad ne...má to najeto oněch poctivých 35 000km. Pítr muže to byt cokoliv ale nejdřiv bych se podival na kosti-tyčka stabilizatoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 18. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2007 Souhlas, pri najetych 35 tis. km to muze byt kost. Nicmene, ja jsem v 40 tis. km menil axialni lozisko na hornim ulozeni tlumicove jednotky, zvukove se to projevovalo ale jen pri prejezdu pricnych nerovnosti s kolama v rejdu a pak pri otaceni volantem na miste. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezek Vloženo 18. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2007 Zdar,mám Fabii Combi 1.4MPi/50kW mám najeto 35000km, do provozu 1/2003. ..... a nejak se zacina sr.. . Únik oleje viz. skupina Motor a nyní při přejezdu podélných příčných nerovností se ozývá klepání od PP kola. jako kdy by PP tlumič netlumil a šel "nadoraz". Co to může být? Tlumič snad ne...má to najeto oněch poctivých 35 000km. Pítr Ahoj teť jsem to měnil na oktě určitě to bude ta kosti-tyčka stabilizatoru.To je normální a na českých silnicích se neni čemu divit.Dělalo mi to pravé předni ale levé už bylo taky načaté tak jsem nechal vyměnit obě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 19. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2007 stopro to bude stabilizátor... taková guma... oprava kolem 300 stovek, ale jestli je to celý stabilizátor tak to bude podstatně dražší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maťo M. Vloženo 20. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2007 Ak to vydáva také škrípavo-cvakavé zvuky tak to asi bude už spomínané axialne ložisko(8) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maťo M. Vloženo 20. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2007 Ale ak to robí také zvuky ako "keď padne zemiak(brambora) do kýbľa" môže to byť aj tá kostička stabilizátoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pítr Vloženo 26. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 26. Listopad 2007 Zdar, ne je to takový tupý zvuk....opravdu jak s tím braborem do kýblu. A ty výmne těch kostí se dělá vpravo i vlevo současně, na kolik to přijde a je nutná po výměněně geometrie? Pítr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 26. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2007 Zdar,ne je to takový tupý zvuk....opravdu jak s tím braborem do kýblu. A ty výmne těch kostí se dělá vpravo i vlevo současně, na kolik to přijde a je nutná po výměněně geometrie? Pítr udělěj obě, nic dělat nemusíš, jen auto zvednout, sundat kolo a vyměnit, pokud to děláš poprvé, podruhé už nebudeš sundávat ani kolo, ikdyž kouknout na destičky není od věci , za půl hoďky máš hotovo, taky se ti hodí ještě špalek ev. druhý nůžkový zvedát, lépe se kost uvolní - tlačí na ní stabík od druhého kola Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pítr Vloženo 26. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 26. Listopad 2007 PS....ty kosti to jsou ty tyčky co jsou zavěšené z boku u tlumiče a vedou svisle dolů? Pítr Zdar,ne je to takový tupý zvuk....opravdu jak s tím braborem do kýblu. A ty výmne těch kostí se dělá vpravo i vlevo současně, na kolik to přijde a je nutná po výměněně geometrie? Pítr udělěj obě, nic dělat nemusíš, jen auto zvednout, sundat kolo a vyměnit, pokud to děláš poprvé, podruhé už nebudeš sundávat ani kolo, ikdyž kouknout na destičky není od věci , za půl hoďky máš hotovo, taky se ti hodí ještě špalek ev. druhý nůžkový zvedát, lépe se kost uvolní - tlačí na ní stabík od druhého kola Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 27. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2007 Pítr: jo, to jsou kosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Julo Vloženo 5. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2007 Mne zase na fabii robi tiez take tlmene udery ale nemame stabilizatory-junior a takisto nam klepe volant, pricom kolesa boli vyvazene a kotuce su asi rok stare. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Julo Vloženo 8. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2007 ... a takisto nam klepe volant, pricom kolesa boli vyvazene a kotuce su asi rok stare. tak to klepanie bolo sposobene zlou pneumatikou asi prebrzdene koleso Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Esterka Vloženo 16. Březen 2009 Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 Dělalo mi to taky tu bramboru do kyblu, vyměnili mi tu kost vpravo a dela to porad, nemuze to byt tlumic? Je to rana jako kladivem do blatniku nebo podběhu nebo co tam je, při prujezdu někdy i mirnych nerovnosti a vicekrat zasebou takze axialni ložisko to určitě neni i když už taky lupe. Co by to tak mohlo třiskat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 16. Březen 2009 Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 (editace) Dělalo mi to taky tu bramboru do kyblu, vyměnili mi tu kost vpravo a dela to porad, nemuze to byt tlumic? Je to rana jako kladivem do blatniku nebo podběhu nebo co tam je, při prujezdu někdy i mirnych nerovnosti a vicekrat zasebou takze axialni ložisko to určitě neni i když už taky lupe. Co by to tak mohlo třiskat? nejsem mechanik, ale co doraz tlumičú v háji? PS: i když co popisuješ přesně sedí na uložení stabíků. Editováno: 16. Březen 2009, autor: kibi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 16. Březen 2009 Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 a nebo horní uložení tlumičů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.