Jimi Vloženo 24. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 (editace) Mam dotaz, spotreba oleje u 1,6, 74kW,1997, najeto 170000km ale koupeno v bazaru tak urcite minimalne o 100t vice, se pohybuje asi pres 1L na 1000km. Je to u tohoto motoru normalni pri techto kilometrech? Jelikoz pocitove se motor jevi jako zdravi, soudim na ventilova gufera. Stava se to casto? Jeste jedna vec, pri jemnem rozjezdu pri praci spojka , plyn , si nejake servo ci co, hraje primo s plynovym pedalem. Je to normalni? Dekuji Editováno: 24. Listopad 2007, autor: Jimi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 24. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 Zkus dát jiný olej a to 10w-40 a s tím plynem mi to dělá taky, když se rozjídím tak jak jsi to popsal. Asi je to normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 24. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 (editace) to Jimmi: Mám za to že pokud se snažíš rozjet tak že otáčky klesají pod volnoděžné, tak se plyn snaží přidat...pak se zdá že ten pedál jakoby ťuká. Editováno: 25. Listopad 2007, autor: viewer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
joachimdarmo Vloženo 24. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 aj mne zral olej. Presiel som na 10w-40 a prestalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 24. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 Mam dotaz, spotreba oleje u 1,6, 74kW,1997, najeto 170000km ale koupeno v bazaru tak urcite minimalne o 100t vice, se pohybuje asi pres 1L na 1000km. Je to u tohoto motoru normalni pri techto kilometrech? Jelikoz pocitove se motor jevi jako zdravi, soudim na ventilova gufera. Stava se to casto? Jeste jedna vec, pri jemnem rozjezdu pri praci spojka , plyn , si nejake servo ci co, hraje primo s plynovym pedalem. Je to normalni? Dekuji litr na tisíc je dost, mě to v létě vzalo 1/2 l za 2000km, chorvatsko a zpět, teď už nedolívám a je kousek pod max. olej 10w40. po experimentu s 5w40 na zimu kterého papal víc jsem se vrátil na 10w40. To že ti utíká pod nohou plynový pedál je normální. To přidává motorek na škrtící klapce. Pokud drží volnoběžné otáčky tak to neřeš. Nevíte někdo zda se dají gufera ventilů vyměnit bez toho aby se sundávala hlava? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jimi Vloženo 24. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 Mam dotaz, spotreba oleje u 1,6, 74kW,1997, najeto 170000km ale koupeno v bazaru tak urcite minimalne o 100t vice, se pohybuje asi pres 1L na 1000km. Je to u tohoto motoru normalni pri techto kilometrech? Jelikoz pocitove se motor jevi jako zdravi, soudim na ventilova gufera. Stava se to casto? Jeste jedna vec, pri jemnem rozjezdu pri praci spojka , plyn , si nejake servo ci co, hraje primo s plynovym pedalem. Je to normalni? Dekuji litr na tisíc je dost, mě to v létě vzalo 1/2 l za 2000km, chorvatsko a zpět, teď už nedolívám a je kousek pod max. olej 10w40. po experimentu s 5w40 na zimu kterého papal víc jsem se vrátil na 10w40. To že ti utíká pod nohou plynový pedál je normální. To přidává motorek na škrtící klapce. Pokud drží volnoběžné otáčky tak to neřeš. Nevíte někdo zda se dají gufera ventilů vyměnit bez toho aby se sundávala hlava? Melo by to jit, teoreticky, kdyz budes misto svicky tlacit vzduch z kompresoru. Ale jeste jsem to nezkousel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 24. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 Nevíte někdo zda se dají gufera ventilů vyměnit bez toho aby se sundávala hlava? Melo by to jit, teoreticky, kdyz budes misto svicky tlacit vzduch z kompresoru. Ale jeste jsem to nezkousel. zajímavé. Je ještě jiná možnost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Styron Vloženo 29. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2007 Měl jsem stejný problém, mám 1,6 combi 100 koňku r.v.2002 a žrala mi neskonale cca 1 l na 1000 až 1200 km a to nejezdim žádnou rally.Ptal jsem se kde jsem mohl, ale všude bylo to stejné. Buď ventily, simerinky, gufera, nebo nedej bože něco na motoru... A hle šel jsem na přeměření kompresních tlaků na válcích a tři válce 12 atm. ten čtvrtý pouhých 7 atm. Technik mi řekl, že to je hodně špatný a že by to chtělo rozebrat. Jelikož jsem měl ještě auto v záruce, uplatnil jsem ji a závadu odstranily. Ten čtvrtý válec byl mírně chytnutej s pístem a pístním kroužkem. Po opravě vše O.k. Kdybych tu opravu měl platit, stálo by to cca 50 až 60 tis.Jinak tam leju 5W-40 castrol, ale chci přejít na 10W-40. Octavky to pre nepoznaj a dokážou jet i na "minerální oleje". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 29. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2007 Měl jsem stejný problém, mám 1,6 combi 100 koňku r.v.2002 a žrala mi neskonale cca 1 l na 1000 až 1200 km a to nejezdim žádnou rally.Ptal jsem se kde jsem mohl, ale všude bylo to stejné. Buď ventily, simerinky, gufera, nebo nedej bože něco na motoru... A hle šel jsem na přeměření kompresních tlaků na válcích a tři válce 12 atm. ten čtvrtý pouhých 7 atm. Technik mi řekl, že to je hodně špatný a že by to chtělo rozebrat. Jelikož jsem měl ještě auto v záruce, uplatnil jsem ji a závadu odstranily. Ten čtvrtý válec byl mírně chytnutej s pístem a pístním kroužkem. Po opravě vše O.k. Kdybych tu opravu měl platit, stálo by to cca 50 až 60 tis.Jinak tam leju 5W-40 castrol, ale chci přejít na 10W-40. Octavky to pre nepoznaj a dokážou jet i na "minerální oleje". do minerálu bych u octavie nešel, 10w 40 je minimum, pokud tam od začátku dáváš 5w40 tak bych u něj zůstal pokud ti to nežere moc oleje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 29. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2007 Měl jsem stejný problém, mám 1,6 combi 100 koňku r.v.2002 a žrala mi neskonale cca 1 l na 1000 až 1200 km a to nejezdim žádnou rally.Ptal jsem se kde jsem mohl, ale všude bylo to stejné. Buď ventily, simerinky, gufera, nebo nedej bože něco na motoru... A hle šel jsem na přeměření kompresních tlaků na válcích a tři válce 12 atm. ten čtvrtý pouhých 7 atm. Technik mi řekl, že to je hodně špatný a že by to chtělo rozebrat. Jelikož jsem měl ještě auto v záruce, uplatnil jsem ji a závadu odstranily. Ten čtvrtý válec byl mírně chytnutej s pístem a pístním kroužkem. Po opravě vše O.k. Kdybych tu opravu měl platit, stálo by to cca 50 až 60 tis.Jinak tam leju 5W-40 castrol, ale chci přejít na 10W-40. Octavky to pre nepoznaj a dokážou jet i na "minerální oleje". Kolik si měl najeto km, když ti dělali ten motor a projevoval se ten špatnej kompresní tlak na jednom válci třeba na startoování, chování motoru nebo tak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.