Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

to je fakt, ale hele, zase až ty budeš jezdit jako drak po poli, my budeme závistivě čumět :wacko: ze silnice a skřípat vzteky zubama :w00t1:

Apropo, kam se vytratil tvůj neutuchající humor ? lol

nepřipadáš si teď hloupě? ... jinak po poli jezdím, protože si to můžu dovolit a určitě né proto, aby mi to někdo záviděl! bohužel jsem hloupej a dávám sem svoje fotky a videa... nikdo to tu neocení... mám svoje auto rád a jestli je to O II. v TDI nebo F I. s HTP je úplně jedno... nepotřebuju si svým autem nic dokazovat a hlavně už vůbec ne nikomu, koho ani neznám!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dobře tada, tohle je můj názor, kterej se ti určitě bude líbit : :worthy:worthy:worthy

obávám se, že to co píšu ani nečteš... ale to je jedno, nechci se tu s tebou ani s nikým jiným dohadovat....

chtěl bych požádat všechny co maj FSI, aby mi sdělili svoje dojmy, pocity a zkušenosti s FSI... díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nepřipadáš si teď hloupě? ... jinak po poli jezdím, protože si to můžu dovolit a určitě né proto, aby mi to někdo záviděl! bohužel jsem hloupej a dávám sem svoje fotky a videa... nikdo to tu neocení... mám svoje auto rád a jestli je to O II. v TDI nebo F I. s HTP je úplně jedno... nepotřebuju si svým autem nic dokazovat a hlavně už vůbec ne nikomu, koho ani neznám!

popravdě, nepřipadám si hloupě a líbí se mi to čím dál víc. Obzvlášť to, jak starej vtipálek a rejpal, ztrácí nervy a glanc ;) ausgerechnet kvůli takový hovadině.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

popravdě, nepřipadám si hloupě a líbí se mi to čím dál víc. Obzvlášť to, jak starej vtipálek a rejpal, ztrácí nervy a glanc ;) ausgerechnet kvůli takový hovadině.

naopa, já jsem úplně v pohodě... slušně jsem tě požádal, bohužel jsi hloupý a nechápeš to... to už není můj problém... tak od těď tě budu ignorovat! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vidíte...nejen ti co mají Tdi, ale i Ti co mají Fsi už nesmí psát...tak pšš a pojďte spát... :):):):) Já totiž i jako JirkaK spíš máme problém s tím, že tak nějak se nám kvalita celé OII nezdá a pokud máš najeto pouze 3.000 km tak se ozvi až tam budeš mít o jednu nulu víc a pak napiš co všechno měla za závady. Netvrdím, že to je špatnej motor, ale bohužel jsem čekal od motoru, který byl vychvalován ze všech stran trochu víc a hlavně ne, že mi po půl roce zůstane auto kvůli motoru stát v garáži a pak budu měsíc bez auta. Mě ani snad nevadí, že tolik žere, jako že jsem kvůli tomu motoru jednou vůbec z garáže nevyjel a po měsíci na opravě jsem zase ani nedojel do práce. To je vizitka tohoto motoru - měl najeto 7.500,- km. A nechápu jak mě může ujet jednou OII z 1,6 Fsi motorem a po druhé nemá ani šanci. No snad jsem svoji averzi vysvětlil a doufám, že nový Sup bude jinde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Věř mi, že já byl taky...no držím ti palce a snad už ty mouchy od roku 2006 odstranily. Držím palce...Jinak teď mám najeto 48.000 km a tak po cca. 15.000 to chce litr oleje. Jinak rozhodně nikdy nestříkaj vodu k těm zapalovacím cívkám na motoru. To je spolehlivě likviduje. Tak nějak. Kdyby jsi jel někdy přes Strakonice rád bych se zkusil provést s tím tvým - porovnáme jestli to fakt jinak tahá.... ;););)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Věř mi, že já byl taky...no držím ti palce a snad už ty mouchy od roku 2006 odstranily. Držím palce...Jinak teď mám najeto 48.000 km a tak po cca. 15.000 to chce litr oleje. Jinak rozhodně nikdy nestříkaj vodu k těm zapalovacím cívkám na motoru. To je spolehlivě likviduje. Tak nějak. Kdyby jsi jel někdy přes Strakonice rád bych se zkusil provést s tím tvým - porovnáme jestli to fakt jinak tahá.... ;););)

k tomu oleji... doteď jsem měl O I. 1.6 75 kW a musím říct, že mě to žralo tak 1 l oleje na 20 tis... měla prodlouženej servisní interval, takže tam byl longlife... no tahá, já to porovnávám s tou starou O I., tam kde se pomalu rozjížděla tohle prostě frčí, mě ta dynamika stačí... vím, že jsou lepší motory, ale já chtěl Scouta a chtěl jsem benzín... k tomu porovnání dynamiky... slyšel jsem, že je Scout jinak zpřevodovanej a taky je asi těžší jak klasická O II.... těžko pak porovnávat! jinak u Strakonic jsem ještě nikdy nebyl :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vidíte...nejen ti co mají Tdi, ale i Ti co mají Fsi už nesmí psát...tak pšš a pojďte spát... :):):):) Já totiž i jako JirkaK spíš máme problém s tím, že tak nějak se nám kvalita celé OII nezdá a pokud máš najeto pouze 3.000 km tak se ozvi až tam budeš mít o jednu nulu víc a pak napiš co všechno měla za závady. Netvrdím, že to je špatnej motor, ale bohužel jsem čekal od motoru, který byl vychvalován ze všech stran trochu víc a hlavně ne, že mi po půl roce zůstane auto kvůli motoru stát v garáži a pak budu měsíc bez auta. Mě ani snad nevadí, že tolik žere, jako že jsem kvůli tomu motoru jednou vůbec z garáže nevyjel a po měsíci na opravě jsem zase ani nedojel do práce. To je vizitka tohoto motoru - měl najeto 7.500,- km. A nechápu jak mě může ujet jednou OII z 1,6 Fsi motorem a po druhé nemá ani šanci. No snad jsem svoji averzi vysvětlil a doufám, že nový Sup bude jinde.

Pravděpodobně to bude kus od kusu. Mám najeto něco přes 30 000 a za 2,5 roku jsem neměl sebemenší problem. Vlastně jo, praskla mi žárovka ve světlometu. :palec2:

Dnes jsem v práci četl test nového dvoulitrového mondea a v porovnání s ním je motor v OII lepší. Cituji: "Dvoulitr Fordu poskytuje 145 PS (107 kW) v 6000 ot./min. a nejvyšší točivý moment 185 Nm v 4500 ot./min. Akcelerace kombi 0-100 km/h trvá 10,3 s, zatímco sedan a liftback absolvují tutéž disciplínu již za 9,9 s."

Já sem prostě s tímhle motorem v současné chvíli spokojenej. Netvrdim že je to žihadlo a že kdyby tenkrát bylo RS, koupil bych si ho stejně. Ale už ho mám a hanit si ho nebudu.

Co by jiný dali za takový auto s takovým motorem ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám ten motor taky. Najeto cca 25000 km bez sebemenších problémů. (teda jednou mi spadl do nouzáku na dálnici při razantním brzdění - vypnul jsem motor a znova nastartoval a vše OK)

skvělý... hele... a zjišťoval jsi, proč ten motor "spadl" do nouzáku??? no a jak se ti s tím motorem jezdí? jakje máš průměr? chtěl bych vidět, kolik ti motor točí např. při 90 km na 5. st., při 70 km na 4. st. a při 50 km na 3. st. - samozřejmě na rovince... :) díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vorlajz: Hele a mi s 1.6 FSI taky muzeme semhle psat a nebo spadame do kategorie nechtenych prispevovatelu? Ja jen abych vedel kam se mam zaradit, jestli do skupiny "škrtů" TDIčkarů a nebo do skupiny Ferdů25...

hehe... :D ... bože, psát sem přeci může každý! ;) mě osobně třeba zajímá, jaký je 1.6 FSI :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pěknou spotřebu máte chlapci. Jen tak v rychlosti jsem si spočítal, že od doby koupení mojí 1. naftový OI do teď jsem proti vám ušetřil na palivu cca 1/2 až 3/4 milionu. :kol-46:

Jirko, nákup benzínového motoru sleduje jiné hodnoty svezení než je jen spotřeba. Lidé utrácí peníze za nejrůznejší věci, chlast , ženský, drogy a já halt za benzín a je mi celkem jedno jestli na naftě ušetříš či ne, já se chci pěkně svézt v tichu a relativním komfortu a jsem ochoten za to zaplatit.Ještě jsem nikdy neslyšel žádného majitele ropáku říci jak krásný zvuk jeho motor má ale u benzínového motoru je chvála na zvukový projev motoru a ochotu točit se běžným jevem.Halt jsme možná v tvých očích podivíni, že jsme ochotni utrácet za benzín ale nech to plavat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravděpodobně to bude kus od kusu. Mám najeto něco přes 30 000 a za 2,5 roku jsem neměl sebemenší problem. Vlastně jo, praskla mi žárovka ve světlometu. :palec2:

Dnes jsem v práci četl test nového dvoulitrového mondea a v porovnání s ním je motor v OII lepší. Cituji: "Dvoulitr Fordu poskytuje 145 PS (107 kW) v 6000 ot./min. a nejvyšší točivý moment 185 Nm v 4500 ot./min. Akcelerace kombi 0-100 km/h trvá 10,3 s, zatímco sedan a liftback absolvují tutéž disciplínu již za 9,9 s."

Já sem prostě s tímhle motorem v současné chvíli spokojenej. Netvrdim že je to žihadlo a že kdyby tenkrát bylo RS, koupil bych si ho stejně. Ale už ho mám a hanit si ho nebudu.

Co by jiný dali za takový auto s takovým motorem ...

Tak to je kec, protože Mondeo kombi udělá stovku za 9.4s a 107kW má již při 4000ot./min. a 185Nm dosahuje při 4200ot./min. = aspoň tak to uvádí v příručce k vozu, tak nevím kdo má větší pravdu, jestli ty jako čtenář nebo muj otec jako majitel!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vorlajz: Hele a mi s 1.6 FSI taky muzeme semhle psat a nebo spadame do kategorie nechtenych prispevovatelu? Ja jen abych vedel kam se mam zaradit, jestli do skupiny "škrtů" TDIčkarů a nebo do skupiny Ferdů25...

Já myslím, že sem můžeš spát bez problémů. Je nás benziňáků jako šafránu, ropáci na nás koukají jako na něco co právě vylezlo z pod kamene a asi nám nikdy neporozumí a tak by bylo špatné dělat si naschvály ještě mezi sebou, ne?Klidně piš doufám, že budeš vítán.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...