Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

No mě je bohužel nevrátí...mám auto na firmu a je fakt, že neř jsem měl první poruchy tak jsem byl jen spokojený a teď už vidím jenom chyby...

A co se Ti tam všechno s..e? To by mě zajímalo, páč předtím jsem měl OII, teď mám toho Tourana a taky už tam pár chybiček bylo, včetně odtahu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Závady: klimatizace cvaká, řazení občas zadrnčí, oprava sedačky, cívky u motoru 2x z toho jednou odtah -> po té začali problémy s motorem jak je popisuješ i ty: občas to jede občas ne, chod motoru není do kulata(jednou si auto zastaví otáčky na 6500 podruhé vůbec a točí jako blázen), Audience není rádio ale šumítko, vrzání oken při spouštění, drnčení od houkačky, klepání od palivové tyče, mlžení auta při teplotě kolem 0°C, drnčení pod volantem při teplotě kolem 28°C a to je jen to co jsem si teď vzpomněl. No a slavný systém tlaku pneumatik mě stál jednu zimní gumu....asi chudák nezjistil, že je ušlá. Pak po měsící přijelo pánové ze Škodovky a vysvětlili mi, že teprve nyní je systém aktivní a já pochopil, že ten celej systém je na 2 věci. Nemluvím o problémech, které jsem zažil když jsem chtěl půjčit vůz od Veroldu ve Strakonicich, když mi na cestě kleklo auto. Prej jsou tak blízko nádraží, že si můžu odjet autobusem. No auto mě zatím jenom stálo spoustu nervů a fakt už mě dneska na něm vadí první poslední. Jenom slyším nářky techniků, že jim to škodovka neuhradí a u škodovky se zase diví proč mi to nechtějí opravit. Prostě blázinec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to naštve.

U mé předchozí OII (liftback 1.9 TDI) jsem akorát nechal předělávat těsnění dveří, protože to dost hučelo a jednou mi motor nahlásil nějakou závadu - dojel jsem na nouzový režim a v servisu to spravili. Nepočítám ukradené stěrače, mlhovky a rozbité okénko.

U Tourana (2.0 FSI) to bylo zábavnější: při předání byl jeden klíček vadný, že mi ho dodají později. Když mi šel prodejce natankovat prvních pár litrů, tak na víčku nádrže byla velká samolepka, ať tam neliju bionaftu, ale zásadně jen normální naftu. S tím nelze než souhlasit, kdyby nešlo o benzínový motor :) Druhý den po koupi odtah, protože auto nedrželo volnoběžné otáčky. Jinak celkem spokojenost, až na příšerné zpracování - půlcentimetrové mezery nejsou výjimkou. Ale co by od Němců člověk chtěl za list price 915 k?

Za necelé tři měsíce už Touran nebude a budu postaven před výběr nové OII, tentokrát opět s dieselem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Firemní policy nové firmy bohužel říká diesel a koncern :rolleyes:, jinak bych (v případě OII) samozřejmě bral ten 1.8 TFSI.

Mimochodem, taky Ti to na dvojku při volnoběžných otáčkách jede cca 10 km/h? Já to často používám v zácpách.

Edited: P4007 jsem ještě neviděl.

Editováno: , autor: salam01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo zkus to ono to je schopné jet i třeba na 6 40 km/hod...prostě ten motor je zvláštní..

No to je podle mě naprosto v pořádku - je to tím, že má i v nejnižších otáčkách dost síly na to, aby to auto utáhnul.

Kdysi jsme měli P309 GTI - to byl atmosférický 1.9 benzín. Z dnešního ohledu není 96 kW nijak moc, ale to auto mělo 970 kg, tak to s ním pěkně cvičilo :) Jezdil jsem s tím jako s automatem - ve čtyřicítce jsem tam hodil pětku a dál se o řazení moc nestaral :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co říkáš na ten P4007...to fakt vypadá tuze pěkně. Tak když diesla tak si kup aspoň 2.0 Tdi. Jinak jak dlouho ti to točí po studeném startu ráno 1200 otáček než to klesne na 800 otáček. Zkus to změřit...mě cca 1 až 2 minuty. Dík. To, aby sis nestěžoval, že nemáš co testovat :) .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co říkáš na ten P4007...to fakt vypadá tuze pěkně. Tak když diesla tak si kup aspoň 2.0 Tdi. Jinak jak dlouho ti to točí po studeném startu ráno 1200 otáček než to klesne na 800 otáček. Zkus to změřit...mě cca 1 až 2 minuty. Dík. To, aby sis nestěžoval, že nemáš co testovat :) .

Jo, tím P4007 bych nepohrdnul, jenže firma mi ho nekoupí a za svoje (těžce zdaněné) peníze bych do toho nešel.

Volnoběh vyzkouším, ale normálně hned po nastartování jedu - teda kromě případů kdy běhám kolem auta se škrabkou na led. Ale myslím, že tak se chová většina motorů.

Vzhledem k tomu, že nyní máme ten Touran tak akorát velký (já+manželka+miminko+pes), tak půjdu do OII combi a u ní stojí stejně 2.0 TDI a 1.9 TDI DSG. Ten automat mě trochu láká...

Anebo si poprvé v životě neobjednám auto v nejvyšší výbavě a půjde zase do Tourana, tentokrát s 1.9 TDI (na víc mi to v nové práci nevyjde).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě to zase jedině na firmu..to člověk tak nějak zvládne, ale jen jako soukromě to bych musel hodně dlouho přemýšlet. Osobně bych šel s touhle volbou do 2.0 Tdi - má to 6-kvaltů a na dálnici si bude lebedit. Tak hodně štěstí v nové práci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo když na místě motor vytočíš cca ke 4000 otáčkám a pusíš plyn tak koukej na otáčkoměr zda se ti na chvíli zastaví pokles otáček - kolem 1200... Moc dík

Vyzkoušeno - chová se to přesně stejně (pauza kolem 1200 při návratu z 4000). Akorát musím přiznat, že mě za ten rok a půl a 40000 km, co ho mám, nenapadlo něco takového zkoušet.

Mě spíš připadá, že na 110 kW to není pocitově nic moc - třeba na dálnici do mírného kopečku to ze 130-140 nechce moc zrychlovat ani na čtyřku. Taky mi připadá, že někdy záleží na "náladě" motoru - někdy se mu prostě chce a někdy ne. Nevím, třeba to je vlastnost atmosférických benzinů...

Sice mam 2.0MPi, ale s tou posledni vetou: "Taky mi připadá, že někdy záleží na "náladě" motoru - někdy se mu prostě chce a někdy ne. Nevím, třeba to je vlastnost atmosférických benzinů..." se musim ztotoznit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak co řešíš, jestli jsi spokojenej. Jinak VW nebo Škoda je dle mého úplně jedno. Jinak je fakt, že koupit si Tourana by mě osobně moc nelákalo. To už spíš Touarega. No, ale pokud jsi fakt limitovanej tím že musíš mít diesel tak pak bych chtěl určitě zase 6° převodovku. Jsem zvědavej co nakonec koupíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak co řešíš, jestli jsi spokojenej. Jinak VW nebo Škoda je dle mého úplně jedno. Jinak je fakt, že koupit si Tourana by mě osobně moc nelákalo. To už spíš Touarega. No, ale pokud jsi fakt limitovanej tím že musíš mít diesel tak pak bych chtěl určitě zase 6° převodovku. Jsem zvědavej co nakonec koupíš.

Na Touarega mi limit nevystačí :(

Dneska jsem byl vracet prázdné lahve od piva. Bylo to 17 přepravek a nemuset jsem ani sklápět nebo vyndávat sedadla. Jen roletka mi nějak nešla zatáhnout :)

post-10491-1187252698_thumb.jpg post-10491-1187252690_thumb.jpg

Edited: rodinnému rozpočtu jsem vrácením lahví přilepšil o 2759 CZK :)

Editováno: , autor: salam01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co říkáš na ten P4007...to fakt vypadá tuze pěkně. Tak když diesla tak si kup aspoň 2.0 Tdi. Jinak jak dlouho ti to točí po studeném startu ráno 1200 otáček než to klesne na 800 otáček. Zkus to změřit...mě cca 1 až 2 minuty. Dík. To, aby sis nestěžoval, že nemáš co testovat :) .

Vyzkoušeno dvakrát - trvá mu to cca 35 sekund, než se volnoběh za studena ustálí z cca 1200 na 800 (zapnutá klima, jestli to má vliv).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto je to veliké o tom žádná, já jsem měl doteď jen sedany a ten Peugeuot by byl pro mě něco jiného. Já vím, že zatím mě stačí s manželkou O2. Jsme dva a fakt pevně doufám, že to ještě dlouho tak bude. Dítě jen zničí kam šlápne a pak ti řekne ve 14-cti - fotr... No radši ani nemyslet. No tak spíš chci zase koupit né moc praktické auto, ale spíš, které se mi bude líbit...to pak ještě musíme dořešit u tebe co koupit. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No manželka by taky nejraději chtěla něco jako CR-V :), ale na to bohužel momentálně nemám.

S výběrem nového auta - jestli mi nový zaměstnavatel schválí výjimku z car policy, tak asi zase Touran. Jinak OII combi - tam bych se musel ještě rozmyslet s motorem (jestli 2.0 TDI nebo 1.9 TDI DSG).

Něco o mém výběru je tady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tuhle situaci ti nezávidím, ale motor je jasná volba 2.0 Tdi a za zbývajích 30 litrů hlavně parkovačky + vyhřívání sedaček. My máme v práci 1.9 Tdi v O2 combi a rozhodně to doma nechci. Ty motory jsou při rozjezdu schopný chcípnout. Rychlý rozjezd je nutný držet kolem 2500 otáček pak teprve bere turbo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to, že je motor schopnej při rozjezdu chcípnout neni vina motoru, ale spíš tvoje neschopnost pracovat se spojkou a plynem, pak bych doporučil automat. neříkám, že je 1.9ka buhvijak skvělej motor, sam ho mam, je to bestie líná, ale že by chcípal při rozjezdech, to ani náhodou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No je ale pravda, že jsem to TDI musel při rozjezdech točit, páč se mi taky zdálo, že má sklony k chcílání - už si ale přesně nepamatuju.

Co si pamatuju, bylo když jsem v autosalonu poprvé sednul do toho Tourana (2.0 FSI) - první rozjezd byl zážitkem, protože jsem právě - zvyklý z TDI - šlapal na plyn více, než je u toho benzínu zdrávo. Takže pěkný skok vpřed :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kurva chlapi, to mi chcete říct, že u dýzlu dáváte na rozjezd(je jedno jestli svižnej nebo běžnej) víc plynu než u benzíňáku? pak jsem asi tatar největší, protože s ropákem se rozjedu klidne na volnoběh(a to daleko snáz než u benzinu u kterýho to jde samozřejmě taky), běžně s minimem plynu. sednu do benzinový fábky a musim s plynem pracovat daleko víc.

ferdo, tak to ti teda vzdávám holt :doh

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...