Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak stejně dík za informaci. Tak hold budu cukat při přidání plynu dál. Ach jo. Jenom jsem rád, že už i od tebe mám potvrzený, že na mě skutečně na servisu nekašlou....Dík....

Vloženo
Nazdar

Má někdo z vás v Octavii II motor 2.0 FSI, jestli ano jak je s ním spokojen či nespokojen atd. Prolezl jsem celkem dost diskuzí ale všude je to samá nafta. Ale o benzínu tu toho moc nepadlo. Dík za příspěvky

Při jízdě s kámošovym autem se mi tento motor zdál strašně línej!!!! - - na to co má za parametry... točil sem na 6 táců a při každym přeřazení mu šíleně dlouho trvalo než se zase dostal do tempa.... <_<

Vloženo (editace)

Neházej flintu do žita,vše je řešitelné,já už měnil například několik vstřik. ventilů u FSI,cívek a podobně.Vše se vyřešilo k spokojenosti....Požádej servis ,at pošle žádost o technickou radu!

Editováno: , autor: DIAGNOSTIK
Vloženo

No jo, ale mě se jenom po výměně cívek stav zhoršil. Prý je to subjektivní, ale přeci poznám jestli mi jde motor jako pila nebo hezky "dokulata". Jak je to možné? Cívka prý buď jse nebo nejde....

Vloženo

Pripadá mi to veľmi veľmi divné, že po výmene cievok tak výrazne stúpla spotreba. Určite bude chyba niekde inde! Takú šialenú spotrebu nemám ani s 2,0 TFSI.

A čo sa týka dynamiky 2,0 FSI, tak ja som mal dojem práve opačný. Teda, že sa ten motor pomerne ľahko vytáča a hoci to nie je cítiť, tak je pomerne slušne dynamický a pružný.

Vloženo (editace)

To Diagnostik : Prosímtě co přesně "opravuje a nebo vylepšuje" nový software pro motory 1.6 FSI jak píšeš o pár řádků výše (CD s označením V06/01)? Mám totiž O2 MR 2005 s tímto motorem a jsem spokojen (rozuměj, žádné problémy s ním nemám), ale zajimalo by mě to, protože rád mám vždy nejnovější verze SW,FW atd..., pač tam vždy je něco lepšího než v předešlé verzi. Takže bych servis poprosil o novej SW, ale rád bych nejdříve věděl co tam je za změny...

Díky -_-

Editováno: , autor: Marios
Vloženo

To Diagnostik: Tak jsem byl v servise, mám novou hlavici řádící páky - tak ta mi zase rok vydrží. To je materiál a kvalita... No a motor, dokonce i prděl do výfuku, ale pak se zahřál a už to nedělal. Tak nebylo co řešit kolem 1000 otáček to auto má hroznejch chod a skoro nereaguje na akcelaraci i deceleraci - když je tam 1000 otáček tak to auto vůbec nepozná jestli přidám nebo uberu plyn a motor jde trhavě. Je to super znát když jedeč na šestku a něco dojedeš zpomalíš a pak tam dáš trojku tak vždycky motor cukne. Tak kdo může ať mi poradí....

Vloženo

Marios:

DÍLENSKÁ AKCE 24A1066001

U vozů Octavia II -1,6l/85kW FSI může z důvodu chybného softwarového stavu řídicí jednotky motoru dojít k poškození (klepání) motoru.

Závada se může projevit pokud je do vozu tankován benzín s 91 oktany a v ojedinělých případech -podle způsobu jízdy zákazníka (dálnice, vysoká rychlost)- také při natankování benzínu s 95 oktany.

Možnost vzniku závady odstraníte přeprogramováním řídicí jednotky motoru.

Přeprogramování řídicí jednotky motoru proveďte při jakékoliv návštěvě zákazníka v servisu.

Vzhledem k tomu, že většina vozů má prodloužený servisní interval, doporučujeme zákazníky vyzvat k návštěvě servisu.

Vloženo

Kluci diky za objasneni "upgradu". Sice jezdim stale jen na N98 a tudiz jsem nikdy ani zacne klepani motoru nezaznamenal (ani v hodne nizkych otackach) ale i tak radsi do servisu zajedu at mi to hosi "upgrejdnou" :D

Vloženo

To Diagnostik: Co říkáš na ten můj motor. Kde myslíš, že může být chyba, je takový velký problém cvičně vyměnit cívky za nové??? Vždyť když to před tím nedělalo a teď to dělá....

Vloženo

Problém to není,záleží na domluvě a ochotě je objednat.Pokud by to jima nebylo,zůstanou jim na skladě a to je ten problém.Vytáhni jednu cívku,přeči mi zní její číslo a napiš ho tu.Kouknu na to.I s indexem za číslem,to znamená jestli tam je F nebo L a pod.

Vloženo
DÍLENSKÁ AKCE 24A1066001

U vozů Octavia II -1,6l/85kW FSI může z důvodu chybného softwarového stavu řídicí jednotky motoru dojít k poškození (klepání) motoru.

Tak z tejto správy spravili na Autorevue bombastickú bleskovku :D

Akurát si mohli overiť aktuálnosť, pretože táto dielenská akcia bola vydaná ešte minulý rok začiatkom novembra, na Slovensku sa týkala cca. 35 áut :palec2:

Vloženo

Já vím, že jsem tam měl původně asi E? Ale to si nejsem jistej. V té době nebyly Fka skaldem tak mi tam dali C? No a od té doby to zlobí. Je někde napsáno, že pro motor BLR mají být pouze cívky F ???? Na to už jsem se ptal, a řekli mi že dle Škoda programu jsou plně záměnné.... Ach jo.... Tak budu doufat, že mi znovu odejdou. Bude to třetí stejná závada a já budu chtít jediné: výměna vozu za nový. To bude hukot...

Vloženo

ferda25: Tie cievky s písmenom C na konci boli nahradené tými novšími s indexom E a neskôr F. Z nejakého dôvodu tá náhrada prebehla, takže nie som si celkom istý, či sú úplne zámenné...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...