DIAGNOSTIK Vloženo 28. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 28. Srpen 2006 Ve velkém techničáku je udán typ motoru.Nebo taky v servisní knížce.Třeba BKY,AKL,ALH,BBJ,ARX a podobně.Copak tam máš ty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 28. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2006 Motor typ: BLR .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 29. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2006 Tak jsem se na to dnes díval,pro motor BLR dosud není žádné FLASH CD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 29. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2006 Tak stejně dík za informaci. Tak hold budu cukat při přidání plynu dál. Ach jo. Jenom jsem rád, že už i od tebe mám potvrzený, že na mě skutečně na servisu nekašlou....Dík.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The Driver Vloženo 29. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2006 NazdarMá někdo z vás v Octavii II motor 2.0 FSI, jestli ano jak je s ním spokojen či nespokojen atd. Prolezl jsem celkem dost diskuzí ale všude je to samá nafta. Ale o benzínu tu toho moc nepadlo. Dík za příspěvky Při jízdě s kámošovym autem se mi tento motor zdál strašně línej!!!! - - na to co má za parametry... točil sem na 6 táců a při každym přeřazení mu šíleně dlouho trvalo než se zase dostal do tempa.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 29. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2006 (editace) Neházej flintu do žita,vše je řešitelné,já už měnil například několik vstřik. ventilů u FSI,cívek a podobně.Vše se vyřešilo k spokojenosti....Požádej servis ,at pošle žádost o technickou radu! Editováno: 29. Srpen 2006, autor: DIAGNOSTIK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 29. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2006 No jo, ale mě se jenom po výměně cívek stav zhoršil. Prý je to subjektivní, ale přeci poznám jestli mi jde motor jako pila nebo hezky "dokulata". Jak je to možné? Cívka prý buď jse nebo nejde.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 29. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2006 Pripadá mi to veľmi veľmi divné, že po výmene cievok tak výrazne stúpla spotreba. Určite bude chyba niekde inde! Takú šialenú spotrebu nemám ani s 2,0 TFSI. A čo sa týka dynamiky 2,0 FSI, tak ja som mal dojem práve opačný. Teda, že sa ten motor pomerne ľahko vytáča a hoci to nie je cítiť, tak je pomerne slušne dynamický a pružný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 30. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2006 (editace) To Diagnostik : Prosímtě co přesně "opravuje a nebo vylepšuje" nový software pro motory 1.6 FSI jak píšeš o pár řádků výše (CD s označením V06/01)? Mám totiž O2 MR 2005 s tímto motorem a jsem spokojen (rozuměj, žádné problémy s ním nemám), ale zajimalo by mě to, protože rád mám vždy nejnovější verze SW,FW atd..., pač tam vždy je něco lepšího než v předešlé verzi. Takže bych servis poprosil o novej SW, ale rád bych nejdříve věděl co tam je za změny... Díky Editováno: 30. Srpen 2006, autor: Marios Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 30. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2006 To Diagnostik: Tak jsem byl v servise, mám novou hlavici řádící páky - tak ta mi zase rok vydrží. To je materiál a kvalita... No a motor, dokonce i prděl do výfuku, ale pak se zahřál a už to nedělal. Tak nebylo co řešit kolem 1000 otáček to auto má hroznejch chod a skoro nereaguje na akcelaraci i deceleraci - když je tam 1000 otáček tak to auto vůbec nepozná jestli přidám nebo uberu plyn a motor jde trhavě. Je to super znát když jedeč na šestku a něco dojedeš zpomalíš a pak tam dáš trojku tak vždycky motor cukne. Tak kdo může ať mi poradí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 30. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2006 Marios: DÍLENSKÁ AKCE 24A1066001 U vozů Octavia II -1,6l/85kW FSI může z důvodu chybného softwarového stavu řídicí jednotky motoru dojít k poškození (klepání) motoru. Závada se může projevit pokud je do vozu tankován benzín s 91 oktany a v ojedinělých případech -podle způsobu jízdy zákazníka (dálnice, vysoká rychlost)- také při natankování benzínu s 95 oktany. Možnost vzniku závady odstraníte přeprogramováním řídicí jednotky motoru. Přeprogramování řídicí jednotky motoru proveďte při jakékoliv návštěvě zákazníka v servisu. Vzhledem k tomu, že většina vozů má prodloužený servisní interval, doporučujeme zákazníky vyzvat k návštěvě servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 30. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Srpen 2006 To ano,ale ne u BLR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 30. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Srpen 2006 Je upravená stabilizace volnoběhu,přechody v režimech,větší rozsahy pro lambda sondy,atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 31. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2006 Kluci diky za objasneni "upgradu". Sice jezdim stale jen na N98 a tudiz jsem nikdy ani zacne klepani motoru nezaznamenal (ani v hodne nizkych otackach) ale i tak radsi do servisu zajedu at mi to hosi "upgrejdnou" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 31. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2006 a ten update firmwaru je gratis? to Marios A není to zbytečné, když máš všechno ok? Aby se ti to potom třeba nepo... Ale to je jen můj kec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 1. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 1. Září 2006 V záruce ano,jinak jako každá jiná věc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 1. Září 2006 Sdílet Vloženo 1. Září 2006 To Diagnostik: Co říkáš na ten můj motor. Kde myslíš, že může být chyba, je takový velký problém cvičně vyměnit cívky za nové??? Vždyť když to před tím nedělalo a teď to dělá.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 1. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 1. Září 2006 Problém to není,záleží na domluvě a ochotě je objednat.Pokud by to jima nebylo,zůstanou jim na skladě a to je ten problém.Vytáhni jednu cívku,přeči mi zní její číslo a napiš ho tu.Kouknu na to.I s indexem za číslem,to znamená jestli tam je F nebo L a pod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 1. Září 2006 Sdílet Vloženo 1. Září 2006 Ahoj, cívku vyndat neumím, ale na reklamačním listu je psáno: 06F905115C. Stačí to??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 2. Září 2006 Sdílet Vloženo 2. Září 2006 DÍLENSKÁ AKCE 24A1066001U vozů Octavia II -1,6l/85kW FSI může z důvodu chybného softwarového stavu řídicí jednotky motoru dojít k poškození (klepání) motoru. Tak z tejto správy spravili na Autorevue bombastickú bleskovku Akurát si mohli overiť aktuálnosť, pretože táto dielenská akcia bola vydaná ešte minulý rok začiatkom novembra, na Slovensku sa týkala cca. 35 áut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 2. Září 2006 Sdílet Vloženo 2. Září 2006 Ale hlavne, že vyvolali rozruch! A stúpla návštevnosť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 2. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 2. Září 2006 Měly by tam být 06F905115F.Tak se na to přeptej.Poruchové C byly nahrazeny F. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 2. Září 2006 Sdílet Vloženo 2. Září 2006 Já vím, že jsem tam měl původně asi E? Ale to si nejsem jistej. V té době nebyly Fka skaldem tak mi tam dali C? No a od té doby to zlobí. Je někde napsáno, že pro motor BLR mají být pouze cívky F ???? Na to už jsem se ptal, a řekli mi že dle Škoda programu jsou plně záměnné.... Ach jo.... Tak budu doufat, že mi znovu odejdou. Bude to třetí stejná závada a já budu chtít jediné: výměna vozu za nový. To bude hukot... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 2. Září 2006 Sdílet Vloženo 2. Září 2006 ferda25: Tie cievky s písmenom C na konci boli nahradené tými novšími s indexom E a neskôr F. Z nejakého dôvodu tá náhrada prebehla, takže nie som si celkom istý, či sú úplne zámenné... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 2. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 2. Září 2006 Ano ,jsou,C mají slabší izolátor.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.