Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

Ano, jsem jiného názoru, protože ten chip mám, vím že funguje a naštěstí nejsem na foru sám (krysarr). Víc než to, že se maximum výkonu zvedlo o 10% a spotřeba klesla o půl litru mě těší fakt, že průběh a kultivovanost motoru je po chipu někde jinde, ale nechci se tu opakovat. Ano, u přeplňovaných motorů se výkon zvedá v jiných řádech (i když jsem u chinutý 1.9 čekal víc), ale ty ceny jsou tomu přímo úměrné. Můj motor rezervy měl, léty osvědčený chip je vychytal, jsem s tím spokojenej, nemusím mít obavy, že mi bude trpět turbo a šel bych do toho znova. Chápu, že RSka jsou někde jinde, jen by mě zajímalo, jestli lidi, kteří radikálně odsuzují chip atmosféry s tím mají nějaké zkušenosti.

Marios: A kdes na to přišel, že je vyhnaná v sérii k maximu? Jakých komponentů? Četls v čem spočívá ten chip?

Editováno: , autor: ViktorMPI
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mischicka: měl jsem tu čest se s tvým motorem svést a i mu pořádně šlápnout na pedál.. je to určitě hodně návykovej motor, takže rozumím, že kdo je na něj zvyklej, tak už slabší motory nechce a těžko může chápat rozdíly po softwarové úpravě 1.6, ale prostě tam jsou a člověk, který s tím motorem denně jezdí, tak je ocení :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak v patek se mi stala neprijemna vec:

Pri jizde najednou kontrolka "system kontroly vyfukovych plynu" a skoro to prestalo jet (a trvalo to celych asi 15 km zbytek cesty).

Jelo to bud jakoby na 2 valce nebo v nejakym nouzovym rezimu.

V sobotu rano jsem to normalne nastartoval a uz to zase jelo ok, ale presto jsem jel do servisu. Diag: sporadicke vynechani zapalovani, valec 1 a 2. Servisak nevedel. Pak jsem normalne ujel asi 180 km a uz to bylo v poho.

Jo a pred tim nez se to stalo, tak se mi zdalo, ze ukazatel aktualni spotreby nejak divne preskakuje pri jizde na tempomat (kazdou vterinu se to menilo +-0,5 litr na rovince, coz driv nedelalo).

Muze to byt spatny benzin? Pripadne ma nekdo jiny napad?

Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hmm... to je nepříjemné... :( každopádně ten tempomat a aktuální spotřeba to je u mě stejné.... asi tu nikde nemám ideální a dlouhou rovinku! ;) myslím, že na to má vliv vítr, mírnej kopeček apod... ;)

jinak jsem zvědav, zda ti tu někdo něco poradí a eventuelně co... :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych jen k těm rozvodům - co sem slyšel v servisu, jak to jednou řešili, tak ty intervaly jsou maximální a defakto hraniční - zpravidla se to prej dělá dřív, že né vždy se to toho maxima musí dožít, tak je to zbytečný riziko. Tudíž toho bych se asi nebál, spíš naopak ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Ahoj, v nejbližší době( 1-2týdny) chci kupovat Oktávku, r.v kolem 2005. V práci jezdím s OII 1.6MPI, u té mám jasno že ne a s 1.8TSI, ta by mi vyhovovala, ten motor se tam ale dává krátkou dobu, tudíž finančně nepřipadá v úvahu. S 1.6FSI jsem nejel ale nepředpokládám že, ač o 10kw silnější, to bude o něčem jiném než MPI. Proto přemýšlím, a jsem v podstatě rozhodnut, o 2.0FSI. Žiju v Praze a jinde v podstatě nejezdím, v současnosti mám Felicii s kterou tady řádím za 8-8,5l/100km a jestli mám jezdi za 8 nebo 10, tedy o 60kč na 100km víc mě nevytrhne.

Diesely jsem předem zavrhl jednak kvůli zvuku který mi nesedí, zadruhé kvůli tomu že to jsou motory poměrně složité a měl bych trochu strach o provozní náklady ( jediný diesel který by stejně připadal v úvahu je 2.0TDI 103kw), zatřetí jezdím sice poměrně často ale krátké úseky a to si myslím že pro diesel není úplně to optimální.

Ještě jsem se díval po V. Golfech které se sice za tu cenu dají sehnat v podstatě s podstatně lepší výbavou ale s motorizací taky max 1.6FSI a auto je to stejně těžké jako OII takže to vypadlo.

Ročně mám nájezd okolo 15000km.

Je nějaký důvod proč do 2.0FSI nejít? Sice tu čtu že dost lidí nadává kam se těch 150koní ztratilo, ale ono to bude skutečně o tom že výkon tyhle nové VW motory podávají tak lineárně že jsou pocitově slabší, papírově na tom vůbec špatně není ( 0-100km/h za tuším 9,3s..), na toto jsem zvyklý už z 1.8TSI který se taky nezdá buhvíjak silný - ale jen do doby kdy se podíváte na tachometr.. Jezdím s policejním autem po Praze, moc plynový pedál nešetřím, takže můžu říct že mě ten pohled už párkrát vyděsil.. :) Od 2.0FSI nečekám žádnou podstatně horší dynamiku a výkony. TSI přeci jen jen o 8kw víc a papírově o vteřinku lepší zrychlení a o 10km/h vyšší maximálku..

Druhá věc je, že mám v merku několik aut, a téměř u všech byly rozvody dělány už v 90tis km. Podle servisních příruček je ale interval teď nevím jestli 130 nebo 180 tisíc.. To mě trochu klame. A samozřejmě chci aby to auto něco vydrželo. Což by atmosféra mohla splňovat i o fous líp než turbo..

Zdravím, řešil jsem podobný problém, 2.O FSI jsem zavrhl kvůli spotřebě, nakonec jsem sehnal 1.6 FSI - jede to celkem pohodově - na předjíždění to ale chce roztočit - první nádrž jsem měl N95 bo pumpa neměla N98, spotřeba i výkon neoslnily (nevím kam těch 85kW schovali) - teď už jen N98 (ONO Tank) - žádnej VPower apod. výkonově je to trochu lepší než s N95 - už bych řekl, že tam je i těch 85kW - dlouhodobá spotřeba 6,3 - Dnes KV-Pha-KV (v rámci bod. systému) za 5.8l/100km z toho půlka s klimou. Osobně ten motor doporučím - není to stíhačka, ale pro klidnou povahu OK - Navíc pokud to chceš hlavně do města tak 2.0 opravdu ne - to je tak dálnici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...