Hlídač Vloženo 30. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2011 Po dlouhé době Vás opět zdravím, příznivci benzínu. Tak už mám natočeno 7 500km a spotřeba 7,3l. Drtivá většina (tak 90% jsou jízdy po Praze. Ovšem 20km přes celou Prahu a dost využívám tempomat). Ale i na dálnici to "moc nežere". Cesta ze Strassburku - 660km, tempomat na 140gps, výsledná průměrná rychlost 129km/h a spotřeba 7,5. Není to špatný. Ale ani výborný. Jako nafta to nikdy nepožere, ale za stejnou spotřebu by jel (to německo) i 3.0 od BMW při nesrovnatelně vyšším výkonu. A město by taky nebyl dramatický rozdíl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenvelo Vloženo 10. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 no jo, stará škola... ale stejně ten motor mám rád, i když si řekne o svůj příděl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drak999 Vloženo 11. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2011 No ja mam 2,0 fsi s automatom mam dlhodoby priemer 6,9 a auto pouzivam na cestu do prace 10 km a z prace 10 km 2x do tyzdna na nakup do mesta 17 km tam a 17 spet obcas nieco dlhsie, ale mam pod kapotou 2 liter 16 ventil tak o naftovich spotrebach ani nerozmyslam, a som s tymto motorom spokojny aj ked zo zaciatku som sa bal vysokych spotrieb. Este sa chcem opytat ako dopadol Krimitz s autom a dufam ze ho ma uz v poriadku, lebo tych zavad tam mal nejako vela. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hlídač Vloženo 16. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2011 Borci za jak dlouho se Vám ohřeje motor na 90°C? Normálně mi to vycházelo doteď na cca 7minut, ale včera když bylo -1,5°C tak to trvalo asi 13km resp. 14minut.. Nevím jestli na to má nějaky vliv nezávislý topení, ale nemyslím si Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Merlin 67 Vloženo 11. leden 2012 Sdílet Vloženo 11. leden 2012 Zdravím všechny příznivce 2,0 FSI Mazlíka mám dva roky a kromě výměny dvou zapalovacích cívek (ty původní byly nějaký kazový) a výměny oleje v převodovce zatím bez problémů. S autíčkem jsem moc spokojený a Vám všem přeju totéž. Jinak dlouhodobá spotřeba 8,9 l (většinou město a kopce). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drak999 Vloženo 11. leden 2012 Sdílet Vloženo 11. leden 2012 Fajn motor len skoda ze potrebuje Natural 98. je sice povoleny aj 95 ale nikto nevie co to spravi ked sa bude tankovat dlhsie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Merlin 67 Vloženo 13. leden 2012 Sdílet Vloženo 13. leden 2012 Fajn motor len skoda ze potrebuje Natural 98. je sice povoleny aj 95 ale nikto nevie co to spravi ked sa bude tankovat dlhsie. Jezdil jsem na 95 rok a půl a nestalo se nic. Teď jezdím na 98 protože jsem zjistil, že s tou devadesátosmičkou jezdím o půl litru na sto úsporněji, takže v součtu je to levnější a navíc to samozřejmě líp táhne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drak999 Vloženo 13. leden 2012 Sdílet Vloženo 13. leden 2012 Ja tankujem len 98 a skusal som shel 100 a tiez sa mi zda som mal pri 100 octanovom nizsiu spotrebu ale je o dost drahsi tak som sa vratil k 98. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aleshh Vloženo 21. leden 2012 Sdílet Vloženo 21. leden 2012 Čau, mám na motoru tuto chybu , neíte někdo co stím ?? 2,0 FSI 000010 - vačkového hřídele polohy (banka 1 sání): pomalá odezva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drak999 Vloženo 22. leden 2012 Sdílet Vloženo 22. leden 2012 A ako sa to prejavuje? trha autom alebo čo. Oleja maš dost? ak ano vraj moze by zaneseny elektromagneticky ventil staci ho len vyčistit,pohladaj niekde sa to riesilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aleshh Vloženo 22. leden 2012 Sdílet Vloženo 22. leden 2012 (editace) neprojevuje se to nijak, jede normálně necuká oleje je dost - pouze po zahřátí rachotí asi řetěz vaček Editováno: 22. leden 2012, autor: aleshh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drak999 Vloženo 22. leden 2012 Sdílet Vloženo 22. leden 2012 Može to byt šponovak na retaz ktora spaja vačkove hriadele. tiez tu bolo o tom pisane skus pohladat myslim že to bolo tiez na 2,0 fsi. nejde to opravit musi sa vymenit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
:Petr Vloženo 23. leden 2012 Sdílet Vloženo 23. leden 2012 (editace) Neuploadnul by mi někdo někam Dílenskou příručku Motor 2,0-110kW FSI.pdf? Potřebuju jen ten jediný .pdf - nechce se mi stahovat z ulozto celý .rar archiv. EDIT: vyřešeno Editováno: 25. leden 2012, autor: :Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krimitz Vloženo 27. leden 2012 Sdílet Vloženo 27. leden 2012 Zdravas panove. Tak od minule, zadna zmena. Vymazany VAG, nove svicky a kara zatim jezdi. Radsi cepuju N98. Je pravda, ze ho podvedome setrim.....takze na dalnici nejedu pres cca 3500 otacek.....preci jen si myslim, zer pokud je nacaty katalyzator, tak delsi rychlejsi jizda na to muze mit vliv. Shrnuti: Nikdo stale nerekl co to je, diagonstika mlci. Jsou tam takovy zvlastnosti: Lehce se mi ztraci chladici kapalina. I kdyz je kapalina nad risku minima v zime po startu me sviti zlute " dolej kapalinu", doleju a je to OK. Pak VAG napise ( mam xenony) spatna funkce automatickeho serizovani sklonu svetel. Za mesic nic. Pak to napise, spatna funkce odvetrani nadrze. Po nejake dobe, uz to zase nepise. Tak nevim. Ale jak rikam, jezdi na 1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drak999 Vloženo 27. leden 2012 Sdílet Vloženo 27. leden 2012 Ja mam auto 3 roky a nedolieval som ani kvapku. Nemas nejaku netesnost v systeme ta moze sposobovat podtlak, a ten moze robyt problemy. Tie zavady jednotka obcas nacita ale ked nepretrvavaju tak ich nezobrazi ale ulozi do pamete a vag by ich mal nacitat. Ale preco ich nacitava to odvetranie u teba citam uz 2 krat, ze by tam bolo toho az tolko zleho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wilson Vloženo 28. leden 2012 Sdílet Vloženo 28. leden 2012 krimitz Mam taky 2.0fsi a pomalinku se mi ztracela chladici kapalina,az jendou jsem tam nemel nic,vecer jsem ji dolil a rano uz zase nebyla,nakonec jsem zjistil,ze jsem mel dirku v chladici ze strany od motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krimitz Vloženo 30. leden 2012 Sdílet Vloženo 30. leden 2012 Draku nevim. Ted se chova jako kdyby nic. Zadny problem. Ta kapalina, kdyby nekde tekla, tak to mjsi byt videt po autem, ne? Nikde ani kapka. Spis to vidim na nejakou vzlinajici netesnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drak999 Vloženo 30. leden 2012 Sdílet Vloženo 30. leden 2012 Krimitz ty mas automaticku prevodovku mozes mi napisat tvoj postreh ked mas zohriate auto a pri spomaleni a naslednom pridani plynu, napr.pri vchadzani a vychadzani z kruhoveho objazdu,netrhne ti zlahka autom pri preradovani z 1 do 2 alebo z 2 do 3 nieje to nic hrozne len lahke trhnutie ako by bol vybity sinenblok. Pod motorom je plastovy krit nepozeral si ci tam niesu flaky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krimitz Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 Draku 999 - presne pozoruju to co popisujes. Jemný kopnutí, nekdy vetsi, nekdy mensi. Presne s tim silentblocekm si to taky povidam. Pod kryt jsem nekoukal. Udelam to. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drak999 Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 Ma tu este niekto automaticku prevodovku ale nie dsg ci mu to roby tiez ak niekto nieco take riesil nech prosim napise ako to dopadlo. Ja som s tym bol v autorizovanom servise a povedali mi, ze mam vymeneny olej+ najnovsi software tak to nemam riesit pokial sa to nebude zhorsovat a zatial sa to nezhorsuje tak dufam ze to nieje porucha. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drak999 Vloženo 17. Únor 2012 Sdílet Vloženo 17. Únor 2012 Nikto nema 2.0 FSI s automatickou prevodovkou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hlídač Vloženo 19. Březen 2012 Sdílet Vloženo 19. Březen 2012 Zdar borci. Doplním své poznatky od posledního přispěvku. Ohřívání a ztrácení se chladící kapaliny - v zimě se to pomalu ohřívalo a od leta (kdy jsem auto koupil) se trošku chladící kapaliny ztratilo, dolil jsem a ok n anějaky měsíce. Pak zase jsem dolil tak 100ml a zase jezdil.. ale začala se ztrácet rychleji. Až jednou jsem dolil pul litr, ujel 13km a zase tam nebylo nic.. ale vubec. Tak doleju a za par km zase nic. Během cesty do servisu resp. prodejci (15km) jsem dolejval asi 3x... Výsledek? Díra v chladiči přesněji řečeno vlevo vpravo dole (při pohledu ze směru jízdy). (toto ještě asi budu řešit, protože se to stalo v pulroční záruční době a tutíž si myslim, že se jedná o skrytou vadu a servis by měl dokazovat že to bylo zapříčiněnou mým užívaním vozu. Ale to je jiny příběh). Po výměně chladiče (jarov za to chtěl asi 7-8tis i s prací. Mě se to podařilo opravit jinde za 4ku) je vše ok. Co se spotřeby týče. Praha na tempomat 7,5. Rychlá jízda po okrskách při točení 5-6tisíc, 120-140 mezi vesnicema - okolo 8-8,3. Nejvíc to žere na dálnici.. Ostatně kdo by to nečekal, že? To je asi vše. @drak DSG nebyla k 2.0FSI ;-) Všechny jsou to hdm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klocosk Vloženo 19. Březen 2012 Sdílet Vloženo 19. Březen 2012 Pani tak v Cechach sa preco nieco robi s LPG, firma ze uz ma namotonavych niekolko aut, dufam ze prispevkom neporusujem nic http://www.auto-plyn-lpg.cz/model/octavia-scout-2-0-fsi-bvx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drak999 Vloženo 20. Březen 2012 Sdílet Vloženo 20. Březen 2012 (editace) Pre Ceda je super ze mas auto v poriadku zelam nech len sluzi a vela stastnych Km. Viem ze FSI nema DSG prevodovku ja som sa pytal prave na HDM prevodovky ci ma niekto tiez taketo skusenosti, lebo ja mam auto s automatickou prevodovkou prvy krat a trocha sa bojim ci sa mi nekazi pri spravani ktore som opisal vyssie. Aj ked sa cudujem ze vsade dali DSG len do FSI dali este obycajnu HDM prevodovku a len pridali 1 stupen naviac. Klocosk nevies ci to maju aj s benzinom alebo ide cez trisky len plyn lebo viem ze zatial sa dala len kombinacia benz+plyn a tam je dlha navratnost ak sa to vobec oplati. cital som o fi. Vialle oni montuju plnohodnotny lpg aj do FSI ale do ktorich kodov motorov neviem. Editováno: 20. Březen 2012, autor: drak999 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hlídač Vloženo 20. Březen 2012 Sdílet Vloženo 20. Březen 2012 drak: no tak to ti neporadím. Ale když bych měl ted volit znova asi bych vzal automat. A myslim si že když tam nedali DSG že to je jedině plus. HDM opraví kde kdo. DSG asi sotva. Tedy nevím jak v současnosti ale před nějakou dobou nikdo mechatroniku opravit neuměl a jen se vyměnovala. Netřeba říkat že je to raketa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.