Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

Pre Ceda je super ze mas auto v poriadku zelam nech len sluzi a vela stastnych Km. Viem ze FSI nema DSG prevodovku ja som sa pytal prave na HDM prevodovky ci ma niekto tiez taketo skusenosti, lebo ja mam auto s automatickou prevodovkou prvy krat a trocha sa bojim ci sa mi nekazi pri spravani ktore som opisal vyssie.

Aj ked sa cudujem ze vsade dali DSG len do FSI dali este obycajnu HDM prevodovku a len pridali 1 stupen naviac.

Klocosk nevies ci to maju aj s benzinom alebo ide cez trisky len plyn lebo viem ze zatial sa dala len kombinacia benz+plyn a tam je dlha navratnost ak sa to vobec oplati. cital som o fi. Vialle oni montuju plnohodnotny lpg aj do FSI ale do ktorich kodov motorov neviem.

Nazdar su tam dva system jeden ze je od holanskej firmy viale vola sa to LPI a to ti zavraj vstrekuje iba plyn ale montaz stoji okolo 65-75 CZK a potom je tam system so sekvencnym vstrekovanim LPG co je ako vravis cez benzinove trisky dava LPG aj benzin kazdy xty vstrek benzinu na ochladenie trysiek chlapik hovoril ze ked domu davas riadne tak ze co maju oni skusenost ze to max 30% benzinu privstrekuje ked som to pocital tak pri sucasnych cenach benzinu a plyny kde byvam mi to vyslo ze keby to zralo 70% LPG 30% BA95 bude stat 1km okolo 0,1 EUR pri 10l/100km. Tak je to otazne ci sa to oplati ja to akurat tiez zvazujem lebo moje Scoutidlo ma 180tkm a rozmyslam ci sa to vrati ale pri takych to cenach som coraz viac nadlomeny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak čistě rychle přes prsty mi vychází návratnost 1km = 1kč v případě vstřiku sem tam benzínu. V případě spotřeby 10l benzínu / 100 vs. lpg (8l plynu + 3l benzinu)/100km. A to v tom nejsou zahrnuty naklady na revize co rok, filtry a podobně.

s tymi reviziami to na svk nie je az take reviiziu ti spravia na STK nic ine netraba filter je treba vymenit prvy krat sa mi zda po 5.000km a potom kazdych 10-15 000 ale to su minimalne polozky. Ale aj tak je otazka ci sa to oplati robit pre ten 1KC

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ceda: ani teraz nikto mechatroniku neopravuje a vymena celej stoji 1400 eur, a smutne na tom je ze som celu DSG prevodovku s nabehanymy 50000 km vydel za 800 eur. preto sa tak bojim o tu HDM prevodovku. Ked som s tym bol v skoda servise bolo my povedane ze na 200000 km je v dobrom stave aj tak maju zivotnost 250000 km potom vymena za repasovanu cena repasovanej 4000 eur.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

drak: nijak tedy hdm převodovkám nerozumim a nezajímam se o ně. Nicméně dát 4000éček za repas je imho naprosty nesmysl. Vždyt je to obyčejny tiptornic.. těch je všude tři prdele. A určitě mají najeto víc jak 250kkm. Třeba A8čky není problém najít s 400kkm na tachu.

Na servis Škoda bych se z vysoka a pokud se ti něco nezdá tak na první stránce googlu ti určitě vyskočí tuna firem který se opravou automatu zabývají a mají s ní zkušenosti :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ceda: samo ze 4000 eur za prevodovku nedam ved to je teraz cena auta a servis na opravu uz mam vytipovany ale aj tak pod 1000 eur to nebude. Zas sa mi potvrdilo ze v skoda servisoch nie su opravari ale menici dielov. Aj moj nazor je ze ta prevodovka pri dobrom zaobchadzani by mala aspon 500000 km vydrzat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Automatická převodovka je tak specifická věc, že se jejíma opravanma zabývají jen určité servisy. Proto je pro servis lepší, předat tuto opravi firmě, která se živí jen opravami automatů. I pro zákazníka je to lepší rešení....levnějším rychlejší,kvalitnější...A o těch měničích.....DRAK...asi jsi nikdy neviděl rozdělanou automatickou převodovku. Tam se toho opravovat teda moc nedá, pouze měnit....Dnes se většina věcí konstruuje jen na výměnu. Nikoliv opravu. Je to levnější a rychlejší ve většině případů....To nemluvím o spolehlivosti....Chtěl bych někoho vidět, jak opravuje šoupátka, mechatroniku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diagnostik maš pravdu, ale keby mi niekto ponukol riesenie vymenou supatkovej skrine, alebo hydromenica co by mohli byt nahradne diely skoda, ked ich maju vo svojich vyrobkoch, tak o tom uvazujem ale ked mi ponukaju vymenu celej prevodovky za 3/4 terajsej ceny auta tak sa mi do toho velmi nechce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Jezdil jsem na 95 rok a půl a nestalo se nic. Teď jezdím na 98 protože jsem zjistil, že s tou devadesátosmičkou jezdím o půl litru na sto úsporněji, takže v součtu je to levnější a navíc to samozřejmě líp táhne.

Ještě ke spotřebě: Jezdil jsem pár dní bez klimošky (vadné čidlo) a spotřeba klesla na 7,6, tzn. prakticky o litr méně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ad spotřeba:

Praha-Brno-Bratislava (okrsky) - Lendava - Maribor - Lublaň - Terst - Pazin = 970km. Průměr 82km/h, spotřeba 6,8l/100km naturalu N95. Clima ON, Dálnice a oksrky 120 gps tempomat.

Zpět

930km, rychlostní průměr 97km/h, spotřeba 7,3l/100km, opět N95, clima ON, dalnice a okrsky v madarsku 120 gps,

Celkový pruměr 7,1l/100 N95, vždy klima ON, rychlostní průměr 75km/h, celková vzdálenost 2485km. Tudíž je v tom vše. Cesta na dovolenou, pojezdy po městech, na pláž 5km tam a zpět, výlety, rychlá jízda z Plitvic (cesta tam 5h, zpět už za 3,5)

Auto obsazeno 2x, Kufr tak 75-80% plný. Aneb - potřebujem to? Nevim.. dej to tam. Auto to uveze :-D

Takže co se mě týče - motor žere na okskách prd dokud se jede do cca 140. Vytáčení do 6000-7000, brzy.. = 8,5l/100. Dálnice je jiný svět. Tam to naskakuje celkem slušně nahoru.

N95 vs N98 = poznat to je a to nejvíce na okrách když se jede rychle. Největší rozdíl člověk zaznamená když vyjede N98, naleje 95 a má jet stejnou trasu stejným tempem - okamžitě si toho všimne. Ale naštěstí to není nic co by člověka kousalo při každým sešlápnutí plynu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím vás Octávkáři... mám dotázek mohu mít octavia II 2.0 fsi rv.2005 MODEL 2006 a má najeto 266000 km po celou dobu servis škoda

No a k otázce: mám se těch kilometrů bát ? či nikoliv na benzín mi to přijde docela dost měl jsem supa s 300000 km 1.9 tdi 96 kw a šlapal jako hodinky...

Tak nevím ? díky za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...