jackki Vloženo 22. Duben 2020 Sdílet Vloženo 22. Duben 2020 (editace) Ahojte, Při zařazené rychlosti slyším slabé klepání (zapnuté rádio to přehluší) a při neutrálu či vyšlápnutí klepání přestane. Nová spojka, setrvačník a měněné oleje převodovky a haldexu, najeto ani ne 10000km po výměně. Začalo to dělat až tento týden. Přikládám soubor s tím zvukem. Díky za tipy. VID_20200423_050445~3.mp3 Editováno: 23. Duben 2020, autor: jackki Přiložen zvuk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jazzmi Vloženo 27. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2020 V 3. 11. 2019 na 12:47, tommino napsal: ahojte, mám 2.0 FSI (110KW) 4x4 a vyskočil mi problém senzor pre kontrolu spalin ( 06F907807B ), v servise mi vraveli, že potrebujem origo diel za cca 500eur, tak sa vás chcem opýtať či s tím mal niekto problém a či je naozaj nutné dať nejakých 500eur za súčiastku alebo či mi neviete poradiť nejakú alternatívu, vďaka za každé info... Pokud to je sensor NOx tak znamy ho ma pokazeny uz mnoho let a funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hlídač Vloženo 27. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2020 Motor fungovat bude. Vrstvené spalování fungovat nebude. Možná by stačil jen nový senzor a napojit ho na stávající kabely. Nevím jak moc choulostivá je na to škodovka. Např. BMW je citlivé jak sviň a nic než origo BMW díl za 11-14tis nefunguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukajs888 Vloženo 27. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2020 Zdravím chlapy , jdu si k Vám pro radu , již třetím rokem jsem majitel 2.0 FSI a motor až na cvakání ( napínák ) je bezproblémový a mohu jen chválit , ovšem od začátku mi přijde , že jde až příliš páry z výfuku ( po zahřátí motoru , klidně i po 100 najetých km ) máte to také tak ? Nebo mám hledat někde nějakou chybičku ? Chládící kapalina se neztrácí , tak nevím co by mohlo být příčinou ( občas i když prošlápnu plyn po jízdě tak teče voda ) Na STK mi zapsali špatné uložení výfuku nebo něco takového , myslítě , že by to mohlo mít nějaký vliv ? Ještě jsem to nestudoval , každopádně mi přijde že té vody tam bude někde hodně podle té páry , není to extra hustá pára , ale za to je tam pořád a čím větší zima tím více , děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hlídač Vloženo 28. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2020 Ahoj, mám to úplně stejně. Nechci říct, že je to normální. I když u toho motoru asi jo.., ale taky mě to celkem irituje. Voda z výfuku to stejný. Možná se tam právě někde voda hromadí, což není nic neobvyklého. Ale zároveň by se to taky po svižnější jízdě mělo odpařit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Filltos Vloženo 28. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2020 Ahoj, taky mi to čudí a ráno při nastartování bublá voda ve výfuku, jak kdyby to byl osmiválec :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hlídač Vloženo 8. Březen 2021 Sdílet Vloženo 8. Březen 2021 Zdravím všechny, po 14 letech zreznul střední díl výfuku. Resp. vývodní trubka směr koncový tlumič výfuku. Asi by se to dalo navařit zpět, ale radši bych tam dal "nový" díl. Brand-new díl za 7 tis tam dávat nechci. Můžu tam dát za 2ku nový středový díl zn. Walker nebo co to je. Ale už tvar neodpovídá orginálu. A teď -> zdá se, že 1.8 TSI mělo stejný středový díl + koncový díl. Dle etky mají 2.0 FSIčka různé indexy výfuku i dle toho jaký to je kod motoru.. Tak nevím.. mužu to tam dát? Předpokládám, že jo.. TSI měly menší průměr koncovek výfuku, ale to asi není podstané. Spíš si říkám, aby vnitřnosti těch tlumičů nebyly jinak poskládané a nemělo to vyšší odpor vyfukových plynu pro ta turba? Konkrétně bych tam rád vrznul tohle z Sbazaru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peto3322 Vloženo 12. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2021 Ahojte. Mám najazdené 162000 km a stále mi vyhadzuje chybu snímača klepania motora slabý signál. Snímač sa vymenil a porucha sa neodstránila. Nikto z vás sa nestretol s tým problémom. Ďakujem za vaše rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 12. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2021 Snimac klepania sa od vyroby nastavuje podla predpisov a po vymene v domacich podmienkach sa to malokedy podari zopakovat. Neviem aky je postup. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peto3322 Vloženo 12. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2021 Robili mi to v autorizovanom servise a doťahovali to na presne určený moment. Ďalší postup je že to musí skontrolovať elektrikár, ale chýba sa objavuje sporadicky. Po zasvieteni kontrolky auto je lenivejsie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hlídač Vloženo 29. leden 2022 Sdílet Vloženo 29. leden 2022 (editace) Ahoj všem, prosím, můžete mi někdo popsat správný způsob měření kompresních tlaků? V dílenské příručce je napsáno: Teplota motorového oleje musí být nejméně 30 °C Elektrické napájení v pořádku Otevřít víko pojistkového boxu v motorovém prostoru a vytáhnout pojistku F26 napajecího relé pro Motronic -J271- Demontovat zapalovací cívky a svíčky Zkontrolovat kompresní tlak Zastartovat motorem Spouštěčem protáčet motor tak dlouho, až kontrolní přístroj nezaznamená a nezobrazí žádný nárůst tlaku Dále je v DP pro motory BLR, BLX že nový motor měl 13-16 barů, bez opotřebení 8 barů. Pro kod motoru BLY pak nový 11-14 barů. Mez opotřebení 7 barů. Udělal jsem to přesně dle návodu a naměřil jsem na všech válcích 15 barů. Jemné niance tam samozřejmě byly typu 14,8-15, ale to ted nemá takový vliv. Upřímně nečekal jsem, že po 320 tis.km naměřím jen o 1 bar menší tlak než u nového auta... Je mi to trochu divné. Jde mi o to, že jsem se na netu setkal s instruktážním videem, kde odpojili úplně jiné relé a navíc při startování sešlápli plyn až na podlahu. Editováno: 29. leden 2022, autor: Hlídač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
www.maro Vloženo 3. Únor 2022 Sdílet Vloženo 3. Únor 2022 Dělal jsem dle příručky. Motor BLX, 220 tisíc km. Na všech válcích slabých 13 barů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hlídač Vloženo 7. Únor 2022 Sdílet Vloženo 7. Únor 2022 Taky bez šlapání na plyn? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cico86 Vloženo 8. Červenec 2022 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2022 informacia pre vsetkych ktory tu chcu najst informacie k 2.0 FSI a take ku 4x4 FSI.,...59stranok skoro o nicom..precital som to a az na par info som tu nic nenasiel...nic proti zakladatelovi tematu ale aby ludia tu zbytocne nelistovali a necitali 59 stranok a hladali podrobne informacie..skor je to tu taka diskusia o TDI vs FSI, spotreba a nic konkretneho...hladajte skor cez lupu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hlídač Vloženo 5. Února Sdílet Vloženo 5. Února Ahoj, na kolik vás vyšla výměna rozvodů na FSI vč. pumpy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cico86 Vloženo 10. Února Sdílet Vloženo 10. Února doporucujem skontrolovat pri vymene aj retaz a napinak na druhej strane...zalezi jaky servis to robi...ale pocitaj cca 7000kc podla toho kolko si napocita za rovody a pumpu (na internetu INA SKF cca 2800kc)..k tomu ak chces aj ten retaz a napinak tak dalsich 3000kc naviac + praca Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
markos Vloženo 18. Února Sdílet Vloženo 18. Února Ahoj, chci se zeptat, jak je to s karbonizací motoru. Je to velký problém, popřípadě v kolika km by se to mělo začít řešit a čím tý karbonizaci napomáhám? Benzínem s nízkým oktanovým číslem? Děkuji za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cico86 Vloženo 18. Února Sdílet Vloženo 18. Února ja som kupoval auto s 200tis km...pri rozvodoch sa hodil dole vrch motoru a mechanik vravi ze pekne ciste vnutro skoro ziadny karbon..doporucil pri vymene urobnit preplach oleja pred vymenou...a samozrejme tankujem iba 98+ benzin...95 iba ak potrebujem sa niekde dostat kde maju 98+...aditiva do benzinu a auto vporiadku..kazde auto je ine...niekdo ma problemy uzu pri 150tis km a niekdo nema vobec..majitelka predoumnou tankovala len 95 a auto vazne ciste...mozno stastie ...kedze vsetci tvrdia ze 2.0 FSI je najhorsi motor od skodovky chce to nejaku lasku a jazdit i cez vysoke otacky a sem tam ho podrzat v otackach...ja mam 2.0 FSI 4x4 a pri jazde na dialnici 140km/hod mi to ukazuje 4000ot/min tak auto pekne cuca benzin a cisti sa nemam daleko od domu benzinku s 98 a vela nejazim takze neriesim ci je drahsi o 2 alebo 3 kc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hlídač Vloženo 18. Února Sdílet Vloženo 18. Února @cico86 Tak co jsem se teď koukal tak jsem vč. DPH někde na 7k Kč jen za material (conti sada rozvody + pumpa + klinový s napínákem). Celkem vážně přemýšlím, zda si to neudělám sám.. jestli mi za to ten čas stojí nebo to nechám někomu udělat. @markos já mám najeto 360k km, ventily zasviněné jako prase, saní taktéž. Ze sání to není v lidských silách dostat. Z ventilů ještě dejme tomu.. Nicméně auto jezdí jen a pouze na N95 a jezdí stále. Teď jsem vyměnil olej a za 15kkm si to vzalo litr. Je to předokolka, která při 140 točí 3500 ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
markos Vloženo 19. Února Sdílet Vloženo 19. Února @Hlídač A když potřebuju nechat udělat i řetěz mezi vačkama, ten už je mimo tuhle rozvodovou sadu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hlídač Vloženo 19. Února Sdílet Vloženo 19. Února jj bývá zvlášť ještě napínák a řetěz. Teda autorizák to asi bere komplet, nevím. Každopádně já když měl rozdělaný dekl, že ten řetěz a napínák vyměním, tak ani za boha nešlo povolit šroub nastavovače. Jako ani rázákem ani tyčí. Tak jsem to tam nechal a jen vyměnil napínák což přes řetěz byl voser neskutečný. Znova už bych to nedělal. A buď to nechal někoho udělat nebo se na to rovnou vy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
markos Vloženo 19. Února Sdílet Vloženo 19. Února A na kolik vás to vyšlo za materiál jak rozvody s pumpou tak řetěz a napínák? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cico86 Vloženo 19. Února Sdílet Vloženo 19. Února mne mechanik daval dole vacku a tak povoloval ten nastavovac...vravel ze lepsie nez ho strhnut na motoru je to vzdycky od servisu..ja som si nedavno daval robit 2x vlnovec na aute a servis mi dal fakturu a mal to +/- ako cena v autokelly...takze cenu odhadnes a praca podla toho ako je zrucny a ako bude chciet zarobit ak ma clovek sikovny servis, tak celkovu cenu odhadne dopredu...neviem ci mozem sem dat odkazy...tak skusim- ceny su internetove... rozvody+ vodna pumpa INA: https://autodilos.cz/autodily/skoda/octavia-ii-combi-1z5-1693277561/2.0-fsi-4x4-110kw/motor-remenovy-pohon-rozvodovy-remen-sada/vodni-pumpa-sada-ozubeneho-remene-161760537 sada retaz + napinak (doporuceno ORIGINAL kvoli kvalite retaze): https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06f109217a-napinak-retezu-skoda-21777.html https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06d109229b-retez-rozvodovy-skoda-31955.html ta retaz a napinak sa da zohnat aj lacnejsie (toto je original eshop skodovky) ale jak pisem zalkezi co doporuci mechanik a kolko zvladne penazenka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.