Srpen 31, 201114 r Juraj, esta ma tak napadlo, ci ste nezkusali nudzovo nastartovat na plyn, ak sa vam to vobec podari ... ci to nieje v takom stavu teraz ze uz by neslo ani na plyn.
Srpen 31, 201114 r Neviem teda, ako by sa dalo naštartovať "núdzovo" iba na plyn - asi by sa musel horkovzdúšnou pištolou (alebo vodou z hadice od kohútiku pri bojleri - alebo ako to robievali Nemci u tankov v 40. rokoch minulého storočia v Ruskej zime - mali na chladiacej sústave tankov špeciálne odbočky s kohútmi, ktorými poprepájali naštartovaný tank s ďalšími, studenými - teplou chladiacou kvapalinou zohriali motory ďalších tankov, aby mohli naštartovať) zohrievať reduktor, pokial by samotný motor nedával dostatok tepla aby sa spoľahlivo odparoval LPG, ale podľa môjho názoru je to cesta, ako vyskúšať či je to v beneliovom trakte, alebo či je chyba niekde inde - napríklad v tom zapaľovaní.
Srpen 31, 201114 r jednou jsem potřeboval nastartovat s Fábkou na podzim, venku bylo tuším kolem 10°C a podařilo se, tak teď přes den se jim to může také bez problému podařit, teda pokud už není na autě celkový problém
Září 1, 201114 r no prave to je problem auto sa neda nastartovat na plyn vzdy len na benzin ale kedze neudrzi otacky a zhasne nema cas ani na ohriatie motora a nasledne prepnutie na plyn takze funkcnost motora na plyn neni mozne vyskusat ale ked som ho daval mechanikovy tak som nastartoval na benzin z kopceka a prepol na plyn a v pohode som jazdil a odkedy som to u mechanika zase prepol na benzin auto zacalo skakat a zhasinat a odvtedy je mrtve takze nevieme co dalej uz je aj palivova sustava prebehnuta aj nove cidlo otaciek a furt kurva nist. este ze mam taku miernu povahu inak by ma uz daaavno jeblo. slovaci uzivajte si volnenko a bratia cesi nech sa vam dari v praci. ahoj
Září 1, 201114 r nevím co tam máš za výrobce toho sekventu, ale Tartarini umožňuje nouzové nastartování na plyn ... dělá se to tak že podržíš zmáčklý přepínač při vypnutém klíčku a za stálého držení otočíš klíčkem do polohy I (svítí kontrolky na palubce) a až nějakým způsobem přestanou, začnou nějak blikat diody (teď si to přesně nepamatuji, už je to dlouho co jsem to zkoušel), tak můžeš otočit klíčkem do polohy 2 a startovat (nutno podržet déle než to chytne) ale dá se natočit. jinak Tartarini má pro toto nouzové startování na LPG tři pokusy, pokud nedojde ke starrtu ani po třech pokusech, zablokuje se LPG ŘJ a je nutno ji pak odblokovat u servisáka.
Září 1, 201114 r my už to na BRC máme asi 3 roky, umožňuje 5 startů přímo na plyn(z důvodu nefunkčnosti benzínového čerpadla), pro dojetí do servisu, tak jak přívstřik benzínu v určitém režimu auta.....jinak EKKARe, s tím startováním tanků, pokud by se stalo, že má slabé baterky a nejde nastartovat, měly už T34 vedle řidiče tlakovou nádobu( asi kolem 200 atm), když řidič otevřel ventil, tlak vzduchu vlítl nad válce a motor se otočil, že naskočil i bez startéru.....
Září 1, 201114 r Karle, k tomu ... BRC a 3 roky ...tak já mluvil o Tartarini které mám na Fábce, montované před šesti lety
Září 1, 201114 r ...jinak EKKARe, s tím startováním tanků, pokud by se stalo, že má slabé baterky a nejde nastartovat, měly už T34 vedle řidiče tlakovou nádobu( asi kolem 200 atm), když řidič otevřel ventil, tlak vzduchu vlítl nad válce a motor se otočil, že naskočil i bez startéru..... Motor typu V2 montovaný do T34 se standartně startoval tlakovým vzduchem - to s tou flaškou je pravda. Jenže to byl 12válcový diesel a tehdejší baterky by asi musely být velký jako půlka toho tanku, aby ho byly schopné běžně natočit. Stejným způsoben se dodneška startují velké diesely například v lokomotivách nebo na lodích - dokonce z nedávné historie známý sovětský "sergej" (lokomotiva byla u ČSD označována jako řada T679) používal motor pocházející původně z ameriky - kde se používal do ponorek a rychlých bojových člunů. V rámci Smlouvy o půjčce a pronájmu (zásobovací dohoda mezi USA a SSSR z doby WW II) se tyto motory dostaly v mnohakusové sérii do SSSR, který je pak bez skrupulí "obšlehnul" a vyráběl dál jako "otěčestvěnnoje" = vlastní. To koneckonců platilo pro spoustu dalších věcí - včetně osobních aut... Ty velké diesely se tlakovým vzduchem opravdu startují i dnes - a platí to i pro motory české nebo dříve československé výroby. Ale to s tím ohříváním studených motorů od jednoho běžícího pomocí propojení jejich chladicích systémů platilo pro motory tanků wehrmachtu typů PzKpfw III a PzKpfw IV (PanzerKampfWagen = pancéřovaný bojový vůz) - značka Maybach, palivo automobilový benzín, datum - 40. léta minulého století, lokalita - ruská krajina před Moskvou...
Září 1, 201114 r Ahoj vespolek, tak auto mi začalo dnes zase škytat Podíval jsem se na diagnostiku a chyba na třetím válci - vynechání zapalování... Takže na úplně jiném válci než jsem čekal... (ještě že těch válců tam víc není :-D) Jen pro upřesnění: jak jsou poskládány válce na HTP? 1. válec je vlevo (z pohledu když stojím před kapotou a koukám do motoru) Pokud ano, tak asi je elektrická soustava v pořádku a i vstřikovače a je "vadné palivo".
Září 2, 201114 r Autor ako si tam u vas zijete ? u nas je zase veselo, po panike z radiacneho polachu, tu mame polach, lebo okolite dediny obieha puma severoamericka. decka zamknute doma, chlapi v krcme....hrozne !! puma, pumička, zakusne ti do líčka
Září 2, 201114 r Pekná mačka, len co je pravda Kua drát nechtěl bych ji potkat ani střízlivý, natož najebaný cestou z hospy
Září 5, 201113 r Luboš, teraz už áno ... takto nejak vyzerala ta moja ale na Feldě, ale to je (bol) podstatně jiný ročník Juraj, tak ako sa vyvíja kauza Berlingo? Upraveno Září 5, 201113 r od Malta
Září 5, 201113 r Nejspíš v tom žabožroutovi zase leží.... Chudák Amigo, takový veselý chlapík to býval, než přešel k žabožroutům a stihla ho boží muka...
Září 6, 201113 r co sa mi vcera stalo: tankoval som lpg a nahle mi prestala svietit oranzova kontrolka s chybou nizka ucinnost katalyzatora. az som sa zlakol ze nieco nie je v poriadku, nieco mi na budikoch chybalo. kukam dumam, svietim? nesvietim?co sa deje? tie budiky su nejake ine nez zvycajne. nastastie po 20 km sa rozsvietila znova a vsetko je OK ;-)
Září 6, 201113 r Pokud si myslíš, že svítící kontrolka je normální, tak máš něco špatně mezi ušima. "Nízká účinnost katalyzátoru" znamená, že máš bordel v přípravě směsi, spalování nebo přímo s katem - ta kontrolka NORMÁLNĚ VŮBEC SVÍTIT NEMÁ.
Září 6, 201113 r čéče Slant, som z teba teraz zmatený jak pes Goro v Tokiu. Mluvíš o oranžové kontrolce check motoru na palubce? Pokud ano, tak ta přece normálně nemá svítit, rozsvěcuje se až v případě problému, nebo svítí po otočení klíčku do polohy I před samotným nastartováním. Tak teraz fakt neviem ako si to myslel a to som to čítal tri krát
Září 6, 201113 r myslel som to ironicky , to ze je to v poriadku . no ano, je mi to jasne. ale mne vyhorel kat, ked som mal podpaleny ventil. medzi usami je vsetko v poriadku, nemaj obavy
Září 6, 201113 r chodim. ale menej pisem, preto som bol nepochopeny. cece, myslel som ze v tejto sekcii je to samy vtipalek, a tu take nedorozumenie proste som si zvykol na oraznovu kontrolku a dokonale ju ignorujem. az mi vcera z nicoho nic zacala chybat. inac, Malta, cital som o tej tvojej trase z Bojnic okolo Amiga ktory bol prave v Tatrach a ku collinsovi. Siel si asi 150 metrov okolo mojho bejvaku Upraveno Září 6, 201113 r od slant
Září 6, 201113 r Ty voe to už je na okružní jízdu po bratrech slovenských... Ani nemluvím, že jsem do těch krásných končin taky zablúdil, byť vloni a decentně bokem, na Nitrianske Rudno a místní přehradu
Září 6, 201113 r clovece, takmer si sa trafil, Rudno je odo mna asi 15 km je tam desne bahno, cundroval som tam a kupal sa ked som mal asi 20 rokov, tj 13 rokov dozadu. teraz by som tam uz nevliezol brrr, fuj
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.