Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

A je to tady, rozsvítilla se mně porucha řídící jednotky - dávalo to příliš mnoho plynu, takže vstřikovače míří do kytek, záruka je ještě 10 000 km, tak snad umřou rychle.... Závada v servisu vymazána a nyní čekám kdy chcípnou definitivně

50 000 km a nějaké drobné

No ty woe,tak to je fakt radost s těma vstřikama :feve: .Nove stoji okolo 12 litru plus práce :kol-26: .A pokud je auto po zaruce tak je to v prd..li.Jinak taky mi skače to co Paulovi,už mi to leze na nervy.A taky Avast.

A sakra, to je pěkná pálka... Může mě někdo osvětlit, kolik km takový vstřik průměrně přežije? Když tedy nepočítám asi předčasnou úmrtnost na treově 1.6 MPI LPG.

Tyto vstřiky od Landi nejsou dobre,jsou extremně citlive na znečištěny plyn,tudiž na naš "bordel" nepoužitelne a měnit to co 50-70 tis je blbost,protože pak jde ekonomika provozu na lpg do haje.Treova továrni Octavka lpg neni prvni kde jsou problemy s těmito vstřiky ja znam 2 připady co jim taky odešly vstřiky v rozmezi 50 -70 tis takže toto neni bohužel nahoda.Některe vstřiky se daji repasovat,např Valteky a stoji to par korun.Tak Malta ma Valteky a myslim že nedělal ani repas a jen čistil a ma přes 200 tis km.Jinak kamarad ma taky Valteky a vydržely mu 100 tis a pak koupil nove okolo 3-4tis,ted nevim přesně a ma pokoj.

 

Maly vynatek z jednoho lpg fora:
 

Dobrý den pane Vodičko,
rád bych Vás poprosil o radu jak řešit situaci s origo LPG zástavbou ve Škodě Octavii 1,6 MPI ....


Ještě nedávno jsem byl spokojený majitel takového vozu.
No a pak padla kosa na kámen a dneska by mně čerti vzali ...vrrrrrrrrr

na autě skončila po 2 letech záruka a cca 14 dní na to (při cca 65000 km) začalo LPG blbnout (auto za jízdy vypadává z režimu LPG, musím vypnout motor a po nastartování se vrátí do řežimu LPG a pak z něj zase náhodně za čas vypadne a tak furt dokola ...)

Tak jsem to dali do servisu a co nám řekli mně málem porazilo (museli jsem to dát do autorizovaného servisu Škoda, protože škodovka zablokovala řídící jednotku , aby se do ní jiné než autorizované servisy nedostali a nemohli provádět servis...)
řekli , že je třeba vyměnit vstřiky (prý vydrží cca 50 000 a tak máme být rádi, že vydeželi 65 000) což při výměně všech 4 střiků, práci, seřízení atd... vyjde cca na 20 tisíc Kč ??? Jsem jim řekl, že si snad ělají srandu, protože to je pomalu cena namontování LPG systému ...
a jaký má smysl takový režim kdy každých 50 000 km dám 20 000 za jeho resuscitaci .... to jen budu sponzorovat servis a náklady budu mít stejné jako kdybych jezdi na¨benzín ....
Pokrčili rameny a řekli, že mně do opravy nenutí a až si to rozmyslím tak ať se ozvu ...
Zkusil jsem pár "nezávislých"servisů , ale všechny mi řekli, že do origo škody se nedostanou , ale kdyby se tam dostali tak prý by stačilo možná vstřiky seřídit , vyčistit apod. a bylo by to prý cca za 5 tisíc ...

Tak to zkouším i tady dobrat se nějakého řešení vidím několi variant:

1) rezignuji na LPG (něco jsem uspořil, za těch 65 000 (auto stálo v akci stejně jako kdyby LPG nemělo ...) ale dál už holt musím na benzín ...) moc to nepreferuji, ale z principu mi to příjde lepší než "krmit" škodovácký moloch vyměňováním vstřiků ...

2) nebylo by možné na celý ten škodovácky systém se vyprdnout a dát to někomu do servisu LPG , aby využil maximum toho co v autě je a přebudoval to na "otevřený systém " , který pak bude moci i servisovat (moje naivní představa je ,že se pořídí nová nebloklá řídíví jednotka Landi a auto se tak vysvobodí ze škodováckého molocholního přístupu....)

3) není někdo kdo by se do "zablokované" škodovácké řídící jednotky dostal a mohl auto servisovat "normálně" a nikoliv systémem, když to nejede tak vše vyměníme ať to stojí co to stojí ...

4) pokud by nešla vyměnit jen "bloklá" řídící jednotka je realizovatelná nějaká varianta ve smyslu, že se vymění více komponentů , ale vyjde to levněji než zcela nová přestavba (předpokládám, že např. nádrž by mohla zůstat atd...)

Omlouvám se za plevelení fora , ale fakt mně to hnulo žlučí a z principu chci najít jiné řešení než jaké mi tlačí do hlavy koncern...

A jak jsem za poslední 2 dny z webu pochopil tak problém to je celkem rozšířený a do podobné situace se dostává vícero majitelů těchto vozů ....

díky za jakékoliv názory či podněty jak z toho ven.

Upraveno od bitttpower

s tou 1,6MPI  origo na LPG musím súhlasiť čo napísal kolega nadomnou  :kol-47:  ...konštatovanie ŠA bolo,že to nie je stavané na náš plyn  :kol-25:  ...jeden TAXIkár ich mení aspoň raz do roka  :kol-26: ...

kamarád má fabii 1,4 a najeto na LPG 130 000 km bez opravy!!!!!! Syn má víc najeto než já na golfu 1,6 a také bez opravy. Já mám 50 000 km a dva vyměněné multiventily. Nyní vstřiky na cestě do pekel. Takže tankujeme hnůj do našich aut, je jedno jestli benzín, naftu a nebo LPG, je to vše "kvalita" od Orlenu......... také zpátky přejmenovali své benzinky na Benzinu, kterou vlastní....

http://ekonomika.idnes.cz/cesi-polske-pumpy-orlen-neprijali-vrati-se-benziny-fxc-/ekonomika.aspx?c=A120410_114643_ekonomika_neh

To je smutné zjištění... šmejd ze škodovky (vím, že treo si na to stěžoval na srazu) a její chování řeznického psa + sračky v plynu, v naftě, v benzínu...  V tomto státě nic nefunguje normálně.

kamarád má fabii 1,4 a najeto na LPG 130 000 km bez opravy!!!!!! Syn má víc najeto než já na golfu 1,6 a také bez opravy. Já mám 50 000 km a dva vyměněné multiventily. Nyní vstřiky na cestě do pekel. Takže tankujeme hnůj do našich aut..

 

to sice možná jo, ale ty máš jště navíc vstřiky nevhodné na plyn prodávaný v čr, protože pokud najede tvuj kamoš na plyn 130t a ty jen 65t a máš vstřiky v kelu, tak máš prostě vstřikovače na..... vš jak ne..

Škodovka dělá pro celou Evropu a tak by měla dělat pro nás jiná auta jen proto, že se v ČR nedá natankovat slušné palivo? Chtěla dělat stejnou kvalitu i pro nás a narazila. Když má Kralupol problémy se škodovkami na LPG, tak to znamená, že hnůj tankujeme v ČR všichni. Možná také, že kvalita LPG klesá a bude ještě hůř, potom chcípnou i odolnější auta. Nejchoulostivější auta umřou první a další budou následovat..... Kdo tankuje benzíny bez aditiv do nových aut, tak si také oddělá vstřikovače, ty na to nejsou stavěné

ti jen píšu, že tvoje vstřiky LPG prostě nejsou vhodné na plyn v čr, za to bohužel škodovka nemůže, že je v čr naprostý bordel snad ve všem, na co se člověk podívá.. píše, nebo spíš psal to i čadek, na svých stránkách, že nedělá přestavby BRC a podobné, protože jejich vstřikovače NEJSOU vhodné na plyny prodávané v čr.. a taky psal to, že jakmile dovezeš LPG auto zvenku- italie, holandsko atd a začneš provozovat v čr, brzo se ti vyserou právě vstřiky z duvodu tragické kvality LPG v čr.. tyto vstřiky jsou sakra drahé, na rozdíl od Valteků, kde za novou lištu dáš 3t kč a jezdíš zvesela dál..

Jinak ja na Valteky najeto 37000km za 14mesiců a zatím jezdíme bez závad a klidně se přiznám, LPG beru to nejlevnější v okolí..

Upraveno od JirkaBrno

já bych řešil nekvalitu LPG u nás, to je podle mne lepší řešení, než montovat horší vstřikovače, které přežijí český šmejd

Jenže zlepšení kvality paliv obecně v celý tržní síti v ČR by znamenalo podstatný snížení zisků doposud plynoucích do kapes víme koho, protože by se do toho muselo mohutně zainvestovat. Takhle jim to vyhovuje daleko víc - oni mají vysoký zisky a servisy bohatnou z oprav zničený techniky...

Proto nemáš plyn :-).  Až budu mít problémy, zatáhnu do toho Kralupol, ať si kluci také užijí. Když prodávají šmejdy, ať si vyžerou. Orlen nás tady zničí, měli to prodat nějaké skutečné silné firmě, která může investovat

tak ber to tak, že malta ma na plynu přes 200 000km a nemyslím si že bere něco lepšího než já...jenže má taky Valteky, které jsou prostě na jiném principu než tvoje, takže jim horší plyn vadí mín a hlavně jdou zrepasovat a i kdyby, tak nové nestojí tolik co pulka přestavby...

kamarád měl LPG auto s přímým vstřikem, jezdilo v Německu v pohodě, kamarád ho dal brzy pryč, protože u nás to nefunguje správně. Nás šidí na všem a často to stojí víc než v Německu, jsme smetiště západní Evropy a mlčíme.....

a co navrhuješ.. přestěhujem se všici do německa?? nebo budeme volit někoho jinýho?? koho?? ten xindl je všude... prostě musíme si to přiznat.. čr je totálně v prd... a to že to tu ještě nějak funguje je jen otázka času, kdy se to podělá...

bojovat a vyhnat šmejdy. Chtěl jsem bojovat se Škodovkou, protože měli blbě navržené multiventily, ale nesehnal jsem podporu. Ještě mne tady na fórech napadali, že jsem blbej a nerozumím tomu, že 38 litrů LPG do 55 litrové nádrže je OK. Tak si dnes platí za výměny multiventilů.

Bojuji proti bankám, protože o nás všech drží registry o tom, jak platíme. To chápu, ale to, že v nich vedou špatné zápisy, to  je na zastřelení bankéřů.

http://antibanka.cz/  , dám tam výpisy z toho registru a budete čumět, co vše o vás evidují a co si o vás banky vyměňují.  

Takže boj o kvalitní LPG a třeba i s pomocí Škodovky, ta nemá zájem, aby se jim auta lámaly z důvodu šmejdovského paliva.

Na Černém mostě v Praze zakázali parkování v novém parkovacím domě, stačilo pár emailů, nyní mají auta na LPG a CNG vyhrazená místa venku. Kdo se neozve, nic nevybojuje, sklopit hlavu je zbabělost

jenomže to neni chyba škodovky, že použila takové vstřiky jaké použila.. je to chyba LPG, které někdo naváží do stanic, kde ty bereš plyn.. takže bys měl podat trestní oznámení na čerpačky, kde bereš lpg, protože tam maj blbej plyn...

jenže beru jen u Kralupolu.............. tedy Benzina, Shell a Eurooil, jednou jsem tankoval Flagu u Karla, párkrát AGIP a potom zahraničí Shell, Repsol a Agip. Nikdy jsem netankoval u levných čerpaček. Problém má Kralupol s auty na LPG, kde jsou choulostivé vstřiky, tedy rozváží hnůj.....

tak ja nevim no.. si najdi třeba v okolí flagu a ber jen tam, nebo prostě jen flagu a nic jinýho... určitě najdeš v okolí aspon jednu čerpačku, kde ti zaručí aspon nejakou kvalitu, v Brně má např. čadek, kde garantuje kvalitní plyn.. nevim no, co ti víc poradit.. pokud se ti vstřiky vysypou po zaruce, tak bych to opravil i za cenu investice 20t korun a dal auto pryč, pokud to má zamklou jednotku a nejde se tam jinak dostat jen přes škodovku, tak je to uplně nahovno.. koupit jiný auto a přestavět to a máš klid...i pokud ti vstřik vydrží 60t km tak to má cenu opravit, co km to koruna doma.. pokud u nás stojí natural 35 a lpg 17 korun, pořád se ti vyplatí jezdit na LPG, máš přes korunu na km doma..

A je to tady, rozsvítilla se mně porucha řídící jednotky - dávalo to příliš mnoho plynu, takže vstřikovače míří do kytek, záruka je ještě 10 000 km, tak snad umřou rychle.... Závada v servisu vymazána a nyní čekám kdy chcípnou definitivně

 

Už sem to tady několikrát psal. Udělal sem pouze 2 auta s Omegasem (origo Omegas - nikoliv Omegas Evo).

BMW X5 V8 235kW - najeto 110tis nebo 130tis.(teď abych nekecal) - vstřikovače zatím bez závad (pouze problémy s reduktory)

N. X-trail V4 121kW - najeto cca 60tis km - vstřikovače zatím bez závad (podpál. 2 ventily, váha vzduchu KO)

 

U tovární zástavby byl problém s tím, že neudělali maximum pro filtraci plynné fáze. Navíc jim někdo nakázal měnit filtr po 60tis KM??? Za tu dobu já mám u 4válce už 4x vyměněno.

Co se týče elektroniky, musel bych vidět jak je realizována jednotka - nikdy sem origo zástavbu neviděl na vlastní oči.

První snad měli mít nezávislou ECU LPG. Tam by mohla existovat varianta výměny, která pak otevře ruce. U těch nových pak má údajně 1 jednotka ovládat benzín i LPG. Tam by čistě teoreticky šlo provést pouze doplnění o elektroniku s tím, že by se veškeré střižené místa nahradili fiktivně koncovým odporem. Ale jak říkám, nemám Octavii obkouknutou. Dělal sem to v orig. zástavbě staršího Renault Megane Scenic.

 PauLofWoCC:Oni ten filtr plynne fáze už měni po 15 tis a kapalne po 60tis.A je vidět že je to pořad malo na ty vstřikovače... :kol-26:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.