Leden 9, 201510 r Co mu bylo, nevím. Měl něco málo přes šedesát. Ale pojďme se už bavit o něčem jiným.
Leden 9, 201510 r já třeba ... měl jsem takovou příhodu před vánoci ... vezl jsem Roomem v pátek 19.12. manželku 16km do Letovic na vánoční večírek. A jedu zpátky a furt nějaké trojí pískání, nejdřív jsem si myslel, že se mi zbláznil teploměr co tam mám od Filsonu a že to furt hlásí námrazu, ikdyž to mám vyplé. Ovšem nakonec jsme s juniorkou-mechanikem vydedukovali, že se to nese od spodu a tam mám přepínač na BA/LPG, ovšem auto jelo normálně na plyn i na BA a ani nijak specificky neblikal. Takže přijel jsem večer domů, zvednu telefon a volám servisákovi na plyn, ovšem evidentně jsem ho vyrušil na nějaké oslavě, páč i ten vzájemný hovor byl zmatený i pro mě ... nakonec jsem z toho pochopil, že se nic vážného neděje a že někdy po svátcích mám přijet a že to dořešíme. V noci jsme pak jeli vyzvednout manželku z večírku a to už jsem se na to pípání zaměřil detailněji, vždy trojí a po minutě. No nepomohlo ani zesílené rádio . Naložíme manželku a ona co že to je? Tak jí to říkám co a jak, ovšem v tu chvíli si i uvědomuji, že v pondělí máme jet Plzeň a zpět, bratru nějakých 640 km a to si říkám, že to nedám poslouchat sedm hodin každou minutu trojí zapípání . Takže v sobotu ráno, spíše dopoledne (abych ho nechal dospat) volám servisákovi, že mě čeká v pondělí štreka a že bych to psychicky nedal. Tak mi řekl, ať do půl hoďky přijedu. No byla to vlastně klasická serviska, jenže díky novému firmware to měli taliáni nastavené jinak než před tím (tzn. trojí pípnutí vždy po zhasnutí motoru pouze). No těch jadrných slov, co jsem si od něj vyslechl, že proč to ti pič.si nastavují na každou minutu, to fakt nechápe. Vyměnil mi filtr, prolezl naladění, malinko mi poladil mapu, přehrál firmware, asi hodinku a půl jsme pokecali o všem možném, nakonec chtěl symbolickou stovku , popřáli jsme si hezké svátky a já pak v klidu a tichu absolvoval pondělní cestu do Plzně
Leden 9, 201510 r nojo... itali, co po tom chces... mne namontoval Sverak novy merak na hladinu LPG, ten co rozsvecuje ledky na prepinaci v kabine, vydrzelo to fungovat 2 nadrze a od te doby to sviti zase stejne, tj furt plna, sem tam pri stani na miste nejaka zhasne, az je v nadrzi tak 2-3 litry LPG tak to naraz zhasne bud na 2nebo 1 ledku... funguje to upa stejne jak ten predchozi merak.. ja bych se stydel s takovym vyrobkem na trh, ale talosum je to asi putna.. pokud tak vyrabi i ty jejich Fiaty atd tak potes koste.. i kdyz pamatuju si, spoluzak mel pred cca 11 lety stare punto a rikal, ze pod tim lezi vic jak pod trabantem, treba mrzlo a nefungovaly elektricky okna, prej jsou slaby motorky a v zime to nefunguje a takovych jobovek tam bylo hafo...
Leden 9, 201510 r no nechci nic říkat, ale myslím že tentokrát v tom budou taloši nevině a bude to spíš součást multiventilu na nádrži a to jsou pšonci ... ale možná se mýlím
Leden 9, 201510 r nevim, oddelal mi z LPG nadrze ten horni kryt a vymenil tam takovy valecek.. hele nedivim se, polaci, talosi, francouzi... vsechno jedna parta...
Leden 10, 201510 r Autor nazdar plynari. menil niekto z vas snimac otacok vackoveho hriadela ? nikde sa tu o tom moc nepise. treba aj po vymene nieco nastavovat ? inak je to uz tretie cidlo co mi odislo za posledny polrok (cidlo servo riadenia, cidlo tlaku oleja a teraz toto). mimochodom stastny a vesely novy rok ! Upraveno Leden 10, 201510 r od colins
Leden 11, 201510 r servus Luboško , mám pocit že u tohot se nic nenastavuje, jen vyměnit a píchnout konektor. Možná koupit prvovýrobu. Jinak to čidlo serva byla asi pálka co?
Leden 11, 201510 r Autor cidlo serva som nasiel za 150.- ale 50.- mi vratili, ked som im stare cidlo poslal nazad. takze to bolo za stovecku plus minus postovne, vraj to posielaju nazad do skodovky. ci sa boja, aby to niekto nerepasoval a lacno nepredaval, alebo preco....neviem. Upraveno Leden 11, 201510 r od colins
Leden 12, 201510 r treba aj po vymene nieco nastavovat ? Malta... ...má dobrý pocit mám pocit že u tohot se nic nenastavuje, jen vyměnit a píchnout konektor. Upraveno Leden 12, 201510 r od libero
Leden 13, 201510 r Postřeh zákazníka - Dacia Duster s originál LPG - "originální" jednorázový filtr plynné fáze LPG - 1 500,-Kč/ks.
Leden 13, 201510 r http://auto.idnes.cz/test-autoservisu-0mc-/auto_ojetiny.aspx?c=A150113_014454_auto_ojetiny_fdv#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=top6
Leden 14, 201510 r kopiruju z jine sekce.. treba nekdo potrebujete oil... Jen pro info. Mountfiel má teď oleje za docela dobré ceny: http://www.mountfiel...-4l-fs-1phm1058 http://www.mountfiel...-4l-fs-1phm1060 PS: mogul maže úplně stejně jako castrol
Leden 14, 201510 r hm fááákt dobrá cena , ten jsem dříve standartně brával, než ho na e-shopu přestali prodávat
Leden 17, 201510 r Autor nazdar plynari. menil niekto z vas snimac otacok vackoveho hriadela ? nikde sa tu o tom moc nepise. treba aj po vymene nieco nastavovat ? inak je to uz tretie cidlo co mi odislo za posledny polrok (cidlo servo riadenia, cidlo tlaku oleja a teraz toto). mimochodom stastny a vesely novy rok ! tak som snimac otacok vackoveho hriadela naivne zakupil a vymenil. chyba 16726 je tu stale. idem odmerat ci tam mam napetie, alebo zly kabel. drzte mi palec.
Leden 17, 201510 r Autor nemas predstavu kade vedie ten kabel od snimaca k riadiace jednotke motora ? chcel by som zmerat (prepisknut) kabel a neviem kde na RJ motora je pripojeny.
Leden 18, 201510 r nemas predstavu kade vedie ten kabel od snimaca k riadiace jednotke motora ? chcel by som zmerat (prepisknut) kabel a neviem kde na RJ motora je pripojeny.
Leden 18, 201510 r Autor vdaka Paľko. meral som podla DP napetie na konektore snimaca (5V, 5V, 12V) a je to OK. skrat medzi vodicmi nemam. snimac mi predali spravny typ - Číslo dielu podľa Škoda: 047 907 601 ked su kable OK, snimac OK tak jedine je v pérdeli RJ motora ? help, som zmätený avšak triezvy !!! Upraveno Leden 18, 201510 r od colins
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.