Publikováno Prosinec 14, 200717 r Cawte.Wag mi hlasi chybu EGR ventilu.Na co vlastne sluzi ten EGR ventil?Musi tam byt?Neda sa nasimulovat a vybrat ho vonku?Spolupracuje s RJ?Poradte prosim.
Prosinec 14, 200717 r Cawte.Wag mi hlasi chybu EGR ventilu.Na co vlastne sluzi ten EGR ventil?Musi tam byt?Neda sa nasimulovat a vybrat ho vonku?Spolupracuje s RJ?Poradte prosim. Nejak jsi opomel o jaky motor se jedna.Pokud TDI tak tam byt nemusi ale musi se to poupravit i v softweru u novejsich rocniku.
Prosinec 15, 200717 r je to ventil zpětného vedení výfukových plynů (Exhaust Gas Recycling), který vede část výfukových plynů zpět do sání. Podle modu chodu motoru je to cca 0 - 12 % objemu vzduchu. Důvodem je snížení emisí NOx. S RJ určitě spolupracuje a kdyby tam nebyl ho.no by se dělo... Celkem běžně se dají sehnat záslepky EGR. Upraveno Prosinec 15, 200717 r od 333222
Prosinec 15, 200717 r Autor je to ventil zpětného vedení výfukových plynů (Exhaust Gas Recycling), který vede část výfukových plynů zpět do sání. Podle modu chodu motoru je to cca 0 - 12 % objemu vzduchu. Důvodem je snížení emisí NOx. S RJ určitě spolupracuje a kdyby tam nebyl ho.no by se dělo... Celkem běžně se dají sehnat záslepky EGR. Cawte.Jedna sa o motor 1.6 75kw r.v.11/2003.Co su to tie zaslepkyEGR?Naco sluzia?
Prosinec 15, 200717 r Autor Nejak jsi opomel o jaky motor se jedna.Pokud TDI tak tam byt nemusi ale musi se to poupravit i v softweru u novejsich rocniku. Je to motor 1.6 75kw r.v. 11/2003.Da sa tu s tym nieco robit?
Prosinec 16, 200717 r A čo tak zbehnúť na vrakáč a popozerať sa po nejakom? EGR má v sebe potenciometer ktorý udáva RJ v akom stave je a keď ho dáš dopreč, bude ti hlásiť chybu a svietiť.
Prosinec 16, 200717 r Autor A čo tak zbehnúť na vrakáč a popozerať sa po nejakom?EGR má v sebe potenciometer ktorý udáva RJ v akom stave je a keď ho dáš dopreč, bude ti hlásiť chybu a svietiť. Zatial dakujem za rady.
Prosinec 16, 200717 r Cawte.Jedna sa o motor 1.6 75kw r.v.11/2003.Co su to tie zaslepkyEGR?Naco sluzia? Jsou to vlastně "ucpávky" na otvor, ve kterém byl umístěn AGR.. slouží na zamezení samovolného úniku výfukových plynů přes otvor po EGRu, teda spíš udrží potřebný podtlak (nebo tlak?) nasávaného vzduchu
Prosinec 16, 200717 r Autor Jsou to vlastně "ucpávky" na otvor, ve kterém byl umístěn AGR.. slouží na zamezení samovolného úniku výfukových plynů přes otvor po EGRu, teda spíš udrží potřebný podtlak (nebo tlak?) nasávaného vzduchu Cital som ze v tychto motoroch co maju 2 lambdy sa to zaslepit neda lebo by stale ukazovalo chybu lambdy.Je to pravda?1.6 75 kw 11/2003
Prosinec 16, 200717 r Cital som ze v tychto motoroch co maju 2 lambdy sa to zaslepit neda lebo by stale ukazovalo chybu lambdy.Je to pravda?1.6 75 kw 11/2003 U benalu to nezaslepuj,tam to musi zustat funkcni aby se nezmenily informace pro lambdu o smesi.
Prosinec 19, 200717 r ahoj, ja mam takový problem, nechci zakladat novy tema, ale v servisu mi řekli že mam asi vadny EGR ventil, mam motor 1.9tdi Ahf 81kw, k věci: ráno jako uplně prvni start to dlouho točilo a žhavilo, a po naskočeni lehce kolisaly otáčky. žhavičky OK, starter po OK (repasovany), čerpadlo OK (dělali novou hlavu). ale ted uz to nekolisa pri startu, ale stale to dlouho točí, než to naskočí. je možný že by to dělal ten EGR ventil pouze u prvního startu?, každy další naskočí na brnk. popř kolik stojí, a co se stane když je nefunkční? díky
Prosinec 21, 200717 r ahoj, ja mam takový problem, nechci zakladat novy tema, ale v servisu mi řekli že mam asi vadny EGR ventil, mam motor 1.9tdi Ahf 81kw, k věci: ráno jako uplně prvni start to dlouho točilo a žhavilo, a po naskočeni lehce kolisaly otáčky. žhavičky OK, starter po OK (repasovany), čerpadlo OK (dělali novou hlavu). ale ted uz to nekolisa pri startu, ale stale to dlouho točí, než to naskočí. je možný že by to dělal ten EGR ventil pouze u prvního startu?, každy další naskočí na brnk. popř kolik stojí, a co se stane když je nefunkční? díky To mi spíš přijde, jako když ti opadává palivo, jak tu píšeš. Takže bych se zaměřil na kontrolu přepadů, přivodu nafty k čerpadlu, palivový filtr (odvodnění) atd.. hledej příčinu v palivové soustavě, když všechno ostatní je OK! Netušil sem, že hlava má nějakou souvislost s vstřikovacím čerpadlem... to vidim teda poprvý Jestli je to tím AGR ventilem to opravdu nevím, je možné že když je studenej tak neplní svou funkci a po zahřátí funguje jak má. Když píšeš, že každý další start je na otočení.. EGR ventil je snad pouze na zpětné vedení výfukových plynů - nemá vliv na starty. Vlivů na studený start je spousta! (baterka, starter, žhavičky, tlaky ve válcích, délka žhavení, předvstřik, startovací dávka atd. já bych se zaměřil na tu palivovou soustavu podle informací, které udáváš ) Upraveno Prosinec 21, 200717 r od Komárek
Prosinec 21, 200717 r To mi spíš přijde, jako když ti opadává palivo, jak tu píšeš. Takže bych se zaměřil na kontrolu přepadů, přivodu nafty k čerpadlu, palivový filtr (odvodnění) atd.. hledej příčinu v palivové soustavě, když všechno ostatní je OK! Netušil sem, že hlava má nějakou souvislost s vstřikovacím čerpadlem... to vidim teda poprvý Jestli je to tím AGR ventilem to opravdu nevím, je možné že když je studenej tak neplní svou funkci a po zahřátí funguje jak má. Když píšeš, že každý další start je na otočení.. EGR ventil je snad pouze na zpětné vedení výfukových plynů - nemá vliv na starty. Vlivů na studený start je spousta! (baterka, starter, žhavičky, tlaky ve válcích, délka žhavení, předvstřik, startovací dávka atd. já bych se zaměřil na tu palivovou soustavu podle informací, které udáváš ) asi myslel hlavu v čerpadle Upraveno Prosinec 21, 200717 r od drapek
Prosinec 21, 200717 r Take nechci zakladat nove tema, tak se zeptam k AGR ci EGR ventilu nebo jak ho kdo nazyva... Muj ventil funguje spravne, v tomto ohledu s nim problem nemam, ale vadi mi, ze zkratka 'blije' olej po motoru. Je to male mnozstvi, od vymeny do vymeny nikdy nedolevam ani kapku, ale motor je od oleje vecne spinavy a cistit to skoro nema smysl, 100-200km a je to stejne jak to bylo, pohyb ventilu je opravdu casty. Proc tomu tak je myslim chapu, mel jsem to rozdelane, ale otazka zni co s tim... jestli vubec neco? Zatim nevim. Do sani se dostava olej asi hlavne odfukem z klikovky a mozna i malicko z turba, na tycce ventilu ktera se hybe v pruvanu vzduchu nahoru a dolu (navic uz v miste kde se do sani primichavaji vyfukove plyny) sem tam nejaka ta kapicka oleje ulpi a pri pohybu tycky nahoru a dolu zkratka nejaky ten olej vyleze ven a blije to po motoru. Ventil zkratka dobre netesni... Muj dotaz je: nemate nekdo zkusenost jestli pomuze vymena EGR ventilu? A na jak dlouho? Ventil reprezentuje tusim 4-5t Kc, tak pokud bych ho vymenil at to nedelam zbytecne a ty prachy vylozene nevyhodim ;-) Diky
Prosinec 21, 200717 r asi myslel hlavu v čerpadle Jo, hlavu v čerpadle! Omlouvám se, nepročetl jsem si pořádně celé téma. Myslel jsem, že je myšlena hlava, jako-že ventilová...?!! Je to důvod k zamyšlení: co je vlastně uvnitř naftového čerpadla? Víte to někdo? Docela by mě to i zajímalo. Budu vděčný i za odpověď, kde je to vyfocené.. Díky předem
Prosinec 28, 200717 r Take nechci zakladat nove tema, tak se zeptam k AGR ci EGR ventilu nebo jak ho kdo nazyva...Muj ventil funguje spravne, v tomto ohledu s nim problem nemam, ale vadi mi, ze zkratka 'blije' olej po motoru. Je to male mnozstvi, od vymeny do vymeny nikdy nedolevam ani kapku, ale motor je od oleje vecne spinavy a cistit to skoro nema smysl, 100-200km a je to stejne jak to bylo, pohyb ventilu je opravdu casty. Proc tomu tak je myslim chapu, mel jsem to rozdelane, ale otazka zni co s tim... jestli vubec neco? Zatim nevim. Do sani se dostava olej asi hlavne odfukem z klikovky a mozna i malicko z turba, na tycce ventilu ktera se hybe v pruvanu vzduchu nahoru a dolu (navic uz v miste kde se do sani primichavaji vyfukove plyny) sem tam nejaka ta kapicka oleje ulpi a pri pohybu tycky nahoru a dolu zkratka nejaky ten olej vyleze ven a blije to po motoru. Ventil zkratka dobre netesni... Muj dotaz je: nemate nekdo zkusenost jestli pomuze vymena EGR ventilu? A na jak dlouho? Ventil reprezentuje tusim 4-5t Kc, tak pokud bych ho vymenil at to nedelam zbytecne a ty prachy vylozene nevyhodim ;-) Diky Nikdo nevi?
Prosinec 28, 200717 r Nikdo nevi? Vycistit ,odpojit,vyzkouset tesnost.Dle meho ti motor tlaci olej a mas mozna ucpane odvetrani motoru na hlave.
Červen 1, 200817 r Nechcu zakladat nove tema, ale o tomhle ventilu na foru (myslim jako rady) moc neni, mam 1.6 75kw avu a jedina zavada po vypisu je prave sporadicka tenhle ventil (neco jako ze neni v mezich normy)auto normalne jezdi a novy se ho urcite kupovat nechystam, neporadil by mi nekdo jestli se s tim da neco delat ? jestli ho vycistit, prostrikat, nebo tak neco, na vagu kdyz ho zkusim dat do zakladniho nastaveni vypise chybu popripade jestli vycistit , jak ho vubec rozebrat, koukal jsem se na nej a je k nemu nejaka chromovana trubka(co jsem pochopil asi vyfukove plyny) potom dva krizove srouby zepredu a dva zespodu, dik vsem za radu (vite jak, je to neprijemene kdyz nemate milacka v 100% stav ) koukal jsem na cosbyho fotky, je to podoben i u benzinu ? http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...p;hl=egr+ventil a je to teda on ? (snad se najde nejaky dobrak co mi poradi ) Upraveno Červen 1, 200817 r od creck
Červen 2, 200817 r chlapi nemate nekdo postup jak ted EGR na TDI zaslepit?a musi se po zaslepeni provadet nejaky ukon pres pocitac?dik
Říjen 13, 200816 r chcem sa opytat nepoznate nejaku www stranku na predaj original skoda nahradne diely chcel by som kupit egr ventil 1,9tdi asv motor... alebo co to stoji napr v cesku?
Říjen 14, 200816 r Skus na www.skoda-dily.cz Zadas Etka cislo dielu a ides. Ma to tu jeden clen fora a ma vyyyyborne ceny!
Říjen 15, 200816 r Takže som to dnes ten EGR ventil zaslepil. Robota to bola nechutná nakoľko v tej zamrdanej octavii je tažký prístup k spodnému šróbu čo drží cely ten EGR ventil. Ale ked sa mi to podarilo rozobrat skoro som odpadol. Tolko bordelu som ani vo sne nečakal! na to že mam najazdených 128.000km tam toho bolo za DVE plne HRSTE ! A tu vám prinášam aj fotografie aby ste verili!
Říjen 15, 200816 r kazisvet potom napis ako sa ti prejavilo na chode motoru po tom vycisteni a zaslepeni...
Říjen 15, 200816 r Podla infomrácii, by sa mala minimálne znižit spotreba, a malo by sa lahsie rozbiehať už z nižších otáčiek ale o tom to nie je. Ide o tom ze nebudes zasierať sanie tými splodinami z výfuku.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.