Přejít na obsah

1,9TDI 81kW je nejaky linejsi


tomina

Doporučené příspěvky

Vim ze uz je tady toho o problemu s TDI dost, ale nic z toho mi nepasuje na muj problem, proto zakladam nove tema...snad mi neutrhnete hlavu ;-) Mam 1,9TDi 81kW r.v. 2000 (m.r. 2001) najeto 70000km (auto mam od novoty). Posledni dobou se mi zda ze motor netahne tak jako driv, nejezdim s tim jako blazen ale driv kdyz jsem potreboval rychle vyjet z krizovatky tak auto zahrabalo bez vetsich problemu i pri prerazeni na dvojku. Nema taky takovy zatah jako driv, je to sice jen 81kW ale i tak dokazala aspon trosku zarazit do sedacek. Ted se mi to nepovede ani kdyz se hodne snazim. Pomoci VAGu jsem se snazil diagnostikovat vahu vzduchu i turbo. Vahu jsem zkousel vymenit i z jineho auta - bez rozdilu a podle navodu co je ve VIS je vaha v poradku. Turbo take plni bez problemu, podle VIS jsou hodnoty v poradku a do nouzaku nepada. Zaroven se ozyvaji zvlastni cinkave zvuky pro roztaceni turba (cca pri 2000ot/min to zacina). V servise mi rekli ze je vsechno v poradku, namerene hodnoty jsou v toleranci a s turbem nic neni. Nenapada nekoho cim by to mohlo byt? Popripade jake hodnoty z Vagu bych mel zjistit, ze bych je dal sem na forum, mohl by je omrknout nekdo zkuseny :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vim ze uz je tady toho o problemu s TDI dost, ale nic z toho mi nepasuje na muj problem, proto zakladam nove tema...snad mi neutrhnete hlavu ;-) Mam 1,9TDi 81kW r.v. 2000 (m.r. 2001) najeto 70000km (auto mam od novoty). Posledni dobou se mi zda ze motor netahne tak jako driv, nejezdim s tim jako blazen ale driv kdyz jsem potreboval rychle vyjet z krizovatky tak auto zahrabalo bez vetsich problemu i pri prerazeni na dvojku. Nema taky takovy zatah jako driv, je to sice jen 81kW ale i tak dokazala aspon trosku zarazit do sedacek. Ted se mi to nepovede ani kdyz se hodne snazim. Pomoci VAGu jsem se snazil diagnostikovat vahu vzduchu i turbo. Vahu jsem zkousel vymenit i z jineho auta - bez rozdilu a podle navodu co je ve VIS je vaha v poradku. Turbo take plni bez problemu, podle VIS jsou hodnoty v poradku a do nouzaku nepada. Zaroven se ozyvaji zvlastni cinkave zvuky pro roztaceni turba (cca pri 2000ot/min to zacina). V servise mi rekli ze je vsechno v poradku, namerene hodnoty jsou v toleranci a s turbem nic neni. Nenapada nekoho cim by to mohlo byt? Popripade jake hodnoty z Vagu bych mel zjistit, ze bych je dal sem na forum, mohl by je omrknout nekdo zkuseny :-)

Udelej logovani na vice kvaltu z nizkych do plnych ot v bloku mer. hodnot kanaly 1,3 a 11 pak 4,8,10 nech to merit celou dobu.Logy uloz a soupni to sem.Cau

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak uz mi to jde.Koukam na to a mas slabsi vahu. dava misto 850 jen 650 - 700 tim padem dava min nafty.Hlavne teda ve vysokych to moc nejde co?Jsme si jistej ale ze bych to chipem zlepsis hehe.Vetsi tlak turba,vic vzduchu do motoru vic saje prez vahu- lip jede....

kazdopadne to neni uplne nejhorsi a k vuli tomu bych novou nedaval.Proste jsis nejspise zvykl na ten vykon jinak to nevidim.

Editováno: , autor: TDIfun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak uz mi to jde.Koukam na to a mas slabsi vahu. dava misto 850 jen 650 - 700 tim padem dava min nafty.Hlavne teda ve vysokych to moc nejde co?Jsme si jistej ale ze bych to chipem zlepsis hehe.Vetsi tlak turba,vic vzduchu do motoru vic saje prez vahu- lip jede....

kazdopadne to neni uplne nejhorsi a k vuli tomu bych novou nedaval.Proste jsis nejspise zvykl na ten vykon jinak to nevidim.

A jeste pri logovani tech kanali 4,8,10 to vypada i lip ta vaha.Ted na to koukma pozadavek ridice omezovac kroutaku a smoke map celkem OK.prijed na chip a zase to poleti dobre :palec2:

!!!!!prekontroluj regulaci mozna se mi to jen zda ale lehce vazne.!!!!!

Editováno: , autor: TDIfun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslis regulaci plniciho tlaku? A jak ji muzu zkontrolovat? Mimo VAGu...

Jo taky mi to posledni dobou zacina vic kourit.. Pri beznym provozu ne, ale kdyz to trosku protahnu a na 3.kvalt dam plnej tak auta za mnou vidim jen v kouri...zajimavej efekt to jo ... ale zas uplne košér to neni :-)

Editováno: , autor: tomina
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslis regulaci plniciho tlaku? A jak ji muzu zkontrolovat? Mimo VAGu...

Jo taky mi to posledni dobou zacina vic kourit.. Pri beznym provozu ne, ale kdyz to trosku protahnu a na 3.kvalt dam plnej tak auta za mnou vidim jen v kouri...zajimavej efekt to jo ... ale zas uplne košér to neni :-)

Regulace ma lehci tlakovou spicku cca 1,2bar a serie je 0.95bar neni to nic hrozneho ale muze se to obcas projevit jako zatah a pokles vykonu kdyz se ta spicka zacne zvysovat.Takze lehni pod auto a zkouknu uvidis plechovku do kter jde hadicka a z plechovku jde tycka do turba na takovou packu kde je segerka tu odpoj a zkus tou packou zahejbat jak to jde nasmi to moc drhnou to by znamenalo zanesene turbo.Pak muses odsroibovat banku a zkusit jestli se hybe pekne uvnitr ty membrany.

Jinak chip na seriovku na 105kw pro clena udelam do 5tis!!!!!!!!! :)jsou prece vanoce a nahrajem tam novejsi verzi.

Editováno: , autor: TDIfun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo o cipu dost premyslim i kdyz 105kW je dost stacilo by mi min, pri tomhle vykonu bude zrejme dost vysoky kroutak a bal bych se o spojku. Ale nejdriv bych si byl jistej ze je motor v pohode nez do toho necham nacpat jinej soft. Porad me trosku desi to turbo. I kdyz mi v servise rikaj ze je ten zvuk normalni tak vim ze normalni neni a jiny octavky ho nevydavaj. Nevim jesi se takhle muze projevovat turbo samotny nebo regulace a pri cca 2000ot pri vetsim zatizeni je dost slyset divnej kovovej zvuk..potrebuju prijit na to, co to je... :-( Zatim mi nidko neporadil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo o cipu dost premyslim i kdyz 105kW je dost stacilo by mi min, pri tomhle vykonu bude zrejme dost vysoky kroutak a bal bych se o spojku. Ale nejdriv bych si byl jistej ze je motor v pohode nez do toho necham nacpat jinej soft. Porad me trosku desi to turbo. I kdyz mi v servise rikaj ze je ten zvuk normalni tak vim ze normalni neni a jiny octavky ho nevydavaj. Nevim jesi se takhle muze projevovat turbo samotny nebo regulace a pri cca 2000ot pri vetsim zatizeni je dost slyset divnej kovovej zvuk..potrebuju prijit na to, co to je... :-( Zatim mi nidko neporadil.

soft ti udelam jaky si budes prat.Tech 105kw davam jako takovy max soft kdy to nehuli a netrpi tim nic.V podstate ti z tvych dat udelam cokoliv teda do tech 105kw s origo komponenty.zalezi co chces nejsem nalivac obsahu ktere nekde koupim, ja si upravy delam sam.Ta regulace neni spatna ty spicky nenjsou zase tak silene,znam jednoho co ma spicky az po max cidla 2570,2 a porad jezdi a nema cas to resit i kdyz ho k tomu nutim.pokud mas GT1749V tak turbina zvlada tlacit 1.3bar a ty ani spicky tech 1,3 nemas takze toho bych se nebal.Ale samoztejme v jakem stavuj je turbo nevim.Jinak tu GT1749V budu mit na prodej vycistenou a najeto 60tis.Kamos dela prestavbu na 160 koni tak tohle jde ven.By se to dalo namontit i tobe.Cena za turbo 3000,- + naka montaz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to ma moje turbo najeto jen nepatrne vic..tim bych si asi moc nepomoch...pres svatky s tim musim zaject nekomu kdo se na to koukne a snad zjisti co mu je... jaky je tak maximalni kroutak co vydrzi spojka bez velkeho snizeni zivotnosti? Vim ze hodne zalezi na stylu jizdy...nejsem zadnej blazen, ale sem tam si rychlejsi jizdu uziju :-) :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to ma moje turbo najeto jen nepatrne vic..tim bych si asi moc nepomoch...pres svatky s tim musim zaject nekomu kdo se na to koukne a snad zjisti co mu je... jaky je tak maximalni kroutak co vydrzi spojka bez velkeho snizeni zivotnosti? Vim ze hodne zalezi na stylu jizdy...nejsem zadnej blazen, ale sem tam si rychlejsi jizdu uziju :-) :-)

Kolik km vydrží turbo s regulací?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to ma moje turbo najeto jen nepatrne vic..tim bych si asi moc nepomoch...pres svatky s tim musim zaject nekomu kdo se na to koukne a snad zjisti co mu je... jaky je tak maximalni kroutak co vydrzi spojka bez velkeho snizeni zivotnosti? Vim ze hodne zalezi na stylu jizdy...nejsem zadnej blazen, ale sem tam si rychlejsi jizdu uziju :-) :-)

Tak to pak nemas co resit.Spojka samotnou upravu softu v klidu pobere a hlavne mas i malo nalitano takze toho bych se nebal.A kdyz casem odejde tak uz dat rovnou jednohmotu set Luk,Sachs nebo Valeo co vyjde cela sada 10tis komplet.Kroutak muzem naladit odspodu nizky udelat takovy spise dalnicni soft aby to tahalo kdyz letis 130km a potrebujes predjizdet.kroutak tak max 310nm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolik km vydrží turbo s regulací?

Tak tohle se rict neda.Nekdo ho popravi po 20tis nekomu jede i po 150000 jen se vycisti, opravdu je to od toho meziclanku mezi volantem a pedaly.Muj navod na dlouhou zivotnost je pomalu ohrivat na provozni telotu nezatezovat,nepodtacet motor stejne palivo neusetris a obcas tomu behem dne taky prilozit at se hyjbe regulace v celem spektru a samozrejme na zaver nechat chvilku chladit na volnobeh.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na naší 81kW je origo turbo bez šáhnutí i váha má 295 000 km. Turbo dost píská, ale to už dávno a motor jede jak z praku.

Jasný, ty turba vydržej dost, když člověk nepropálí denně půl nádrže na volnoběh lol

Zdá se mi to, nebo ty chipnutý TDička nejsou moc spolehlivý?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...