Still_senior Vloženo 16. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2007 Patřím k těm postiženým, kterým teče do Fabky, zadní dveře už jsem snad opravil...zatím mám pokoj. Mám ale dojem, že mě stejná práce čeká u předních dveří...Uź to někdo dělal?? Budu vděčný za rady, jak sundat bez újmy tapec a ostatní krámy, které tam jsou. Nepohrdnu fotkami....a určitě i další, kteří s vodou bojují.... Mám Fabii 1,4 50 kW, comfort (ha ha ha...), tzn. předek v elektrice, MR 2001, takže plechy "chycené" šrouby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 17. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2007 Neviem čo chceš radiť, platí to isté čo pre zadné dvere! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 17. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2008 (editace) aj mne tieklo pod predny koberec u sofera. nadvihol som koberec a nasiel som pod pedalom spojky 3 otvory, ktore som zatmelil silikonom. cez ten prvy ide kabel. ten druhy je mensi, ten treti nie je okruhla diera, ale taky vylisok v plechu. po zatmeleni - sucho, ako na Sahare. spojkovy pedal je oznaceny vpravo hore sipkou. dakujem priatelom - Lukynoovi a robkovi za pomoc pri lokalizacii. Editováno: 17. Srpen 2008, autor: colins Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 mam podobny problem ale riesenie bude asi ine...zadne dvere som zatesnil ale stale mam mokry zadny kobercek za vodicom a konkretne pri fukaroch co su na podlahe...neviete niekto kde to sakra zateka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 (editace) Pajko, tebe to tečie asi práve tade kadiaľ colinsovi aj ostatným. Mne sa tá voda dostávala aj ku spolujazdcovi - no proste celý koberec mokrý. Ale je potrebné vytmelit aj miesta kde koncia nosníky na motorovej priečke. Fotky sú tu. Pajko máš plnú schránku, ako ti mám odpísať? Editováno: 19. Srpen 2008, autor: Lukynoo 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 20. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2008 (editace) Lukyno, rozklikni si jeho profil a naspodku je moznost "zasli email". Editováno: 20. Srpen 2008, autor: colins Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 20. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2008 Človek sa stále učí, som si nevšimol ne? Diky El Presidento. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 20. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2008 ziadne diky ! pekne zaplatis borovicku..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 20. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2008 Kedy a kde? Inak s radosťou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenator Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 (editace) Tak už je to tady, Škoda auto pro kutila - jako u starých 120ítek, mám 1,4 50kW kombajn 2002, už jsem dělal oboje zadní dveře - silikon, teď ještě přední pravé. Tak všem hodně zdaru Editováno: 27. Srpen 2008, autor: zdenator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Honzin Vloženo 7. Září 2008 Sdílet Vloženo 7. Září 2008 Zdravím, potřeboval bych poradit. U zadních dveří jsem to zvládl, sundat výpň dveří a vytlmelit to silikonem, ale mám problém s předními dveřmi. Chtěl bych Vás poprosit, jestli by mi někdo mohl poradit, jak v pořádku a bez újmy rozebrat opěrku v předních dveřích, když jsou v elektrice. Zadní dveře, mám manuální a to mi šlo rozebat vpohodě, ale ty přední, né a né, rozebrat, abych mohl pak sundat výplň dveří a dostat se k těsnění a vytmelit ho. Prosím, jestli máte někdo nějaké fotky, grify, rady a také jaký speciální nářadí použít pro rozebrání tý opěrky(jak se jmenuje) v návodu, který mám, to nepíší. Budu Vám moc vděčný. Dávám sem návod, ale tam není napsáno, jak se jmenuje ten nástroj a ten drát mi nefunguje. Předem Vám děkuju za rady a pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 9. Září 2008 Sdílet Vloženo 9. Září 2008 ten postup aj z fotkami tu na fóre iste je, hladaj. Ja som sa to naučil tiež podla foto tu na fóre. Ak to nájdem hodím odkaz. to je foto po rozobraní : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Honzin Vloženo 9. Září 2008 Sdílet Vloženo 9. Září 2008 ten postup aj z fotkami tu na fóre iste je, hladaj. Ja som sa to naučil tiež podla foto tu na fóre. Ak to nájdem hodím odkaz.to je foto po rozobraní : No, já sem sem na forum naskenoval různé materiály, jak by to mělo jít, ale u těch předních dveří, kde mám elektriku okýnek, tak mi ta opěrka nejde rozebrat, jako u těch zadních, který mám manuální (klička oken). Hned pod tim dílem je ten motůrek na stahování okýnek a nerad bych to tim drátkem poškodil. Jinak moc děkuju za fotku a také předem děkuju, jestli mi sem hodíš ten odkaz, jak to rozebrat. Předem moc děkuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 10. Září 2008 Sdílet Vloženo 10. Září 2008 pod tým madlom neni žiaden motor na stahovanie okien, ten je až za tapacírom, a rozobrať to ide úplne rovnako ako zadné madlo na dverách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Honzin Vloženo 10. Září 2008 Sdílet Vloženo 10. Září 2008 pod tým madlom neni žiaden motor na stahovanie okien, ten je až za tapacírom, a rozobrať to ide úplne rovnako ako zadné madlo na dverách. Mě to bohužel nějak nejde rozebrat. u zadních mi to šlo tim drátek celkem dobře, ale tady u předních, mi to nejde. Posílám obrázek, co myslím. Musí pod tím madlem být nějkaý motůrek a drátky na stahování okýnek a to si nechci tim "šťouráním" poškodit. (eště mám dotaz, kdybych se mi to přeci jen povedlo rozebrat, je nutné odpojit baterku, jak píšou v příručce? Já ji nechci odpojit z jednoho důvodu, že by se mi asi vymazaly uložené údaje od servisu, jako kdy mám jít na výmenu oleje a tak.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaLu Vloženo 18. Září 2008 Sdílet Vloženo 18. Září 2008 Udaje z RJ sa Ti po odpojení baterie urcite nevymažu. JaLu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaLu Vloženo 6. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2008 Zdravím vsetkých postihnutých zatekaním. Ked som dal dole tapacirung tak som zistil, ze mam plachy NITOVANE, takže pomoze len vrtacka. Na fore sa vyskytol nazor, ze je možné taketo povodne nitovane plechy opatovne upevniť naspať pomocou skrutiek. Bohuzial - ako, tom tam uz nie je. Mate niekto nejaký nápad, alebo ste to uz robili s akým vysledkom ? Poradte, opatovne nitovanie je podla mna hlupost, treba si pre kazbý pripad zabezpečiť v buducnosti lahsiu rozoberatelnosť Dakujem. JaLu. . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 6. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2008 Není potřeba psát do obou témat a změň si prosím písmo na normální Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaLu Vloženo 6. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2008 Není potřeba psát do obou témat a změň si prosím písmo na normální Prispevok 2x - chcel som sa poistit, ved tie dve vlakna spolu uzko suvisa, mozno by stalo za to spojit ich do jedneho Pismo , slabsie vidím a pri pisaní som zvolil vacsie , nerpomohlo , vysledok sa dostavil az priamo v prispevku. Komu to vadi , tomu sa omluvam a slubujem : polepsím sa. JaLu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 6. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2008 Tak ono stačí dát příspěvěk jen do jednoho tématu, i když jsou 2 stejný, určitě se někdo najde, kdo ten problém řešil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlo Vloženo 8. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2009 Ked som dal dole tapacirung tak som zistil, ze mam plachy NITOVANE, takže pomoze len vrtacka. Na fore sa vyskytol nazor, ze je možné taketo povodne nitovane plechy opatovne upevniť naspať pomocou skrutiek. Bohuzial - ako, tom tam uz nie je. Mate niekto nejaký nápad, alebo ste to uz robili s akým vysledkom ? Poradte, opatovne nitovanie je podla mna hlupost, treba si pre kazbý pripad zabezpečiť v buducnosti lahsiu rozoberatelnosť Pokud vím, používají se na to tzv. nýtovací matice. Ovšem jaký rozměr netuším. Dělal to už někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 10. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2009 nitovacie matice sa kupuju velike a nie rozmer co je bezne dostupny. niekto tvrdil ze tam daval matice do plechu. ja neviem. podla mna su matice do plechu len stvorcove a nie gulate, ale mozno sa mylim. jeden clen fora tu ma bile plastove so samorezkami. ja som raz nitoval na kamosovom aute ale on si vsetko zohnal. skus tu pohladat kym som nevedel ja ci mam srobovacie alebo nitovacie, dost som to tu riesil s bemom myslim a mali sme tam aj rozmer nitov aj klieste ake treba aj kde ich kupit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlo Vloženo 11. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2009 Cartmanko nezlob se, ale tvoje odpověď je vcelku nanic. Matice do plechu jsou na tak malých packách, jaké jsou ve dveřích těžko použitelné, navíc by to byla pěkná drbačka, udělat ty čtvercové otvory na ně. Totéž ty plastové na samořezy. Neví někdo, jaké mají být ty nýtovací matice? Původní nýty jsou 6x10. Mám nachystané nýtovací matice M6, takže ty otvory ve dveřích budu muset převrtat. Otvory v krycím plechu mají průměr 8 mm, ovšem dávat tam nýtovací matice M8 už je trošku technologicky složitější, na to kleště za 1000Kč nestačí. Taky nevím, jaký materiál, jestli hliník, nebo kov a jakou hlavu, jestli nemusí být ta zápustná, nebo stačí ta plochá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlo Vloženo 13. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2009 Tak jsem to nakonec zkusil. Použil jsem hliníkové nýtovací matice M6. Řešil jsem ještě dilema, jestli použít matice se zápustnou hlavou, nebo s plochou hlavou. Problém je v tom, že pokud je to z fabriky přinýtované, je to spojení plech na plech, ale teď je mezi plechem dveří a plechem stahovačky hlava (límec) té nýtovací matice. Nakonec jsem zvolil plochou hlavu, hlavně kvůli tomu, ať se mi to časem neprotočí. Snad se s tím těsnění kolem toho plechu nějak vyrovná, když tak to dotěsním, nebo, pokud to bude hodně velký průšvih, tak ten hliník půjde snadno odvrtat. Musel jsem převrtat otvory ve dveřích po nýtech, na matici M6 to chtělo vrták 9mm. V plechu stahovačky jsou otvory 8mm, takže tam je to bez problému. škoda, že lidem, kteří vědí už nestojí za to sem něco kloudného napsat, ještě tak přijít na rozumy, ale podělit se, to ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.