Přejít na obsah

Bude stat jen 46 000 Kc


Mikosar

Doporučené příspěvky

Myslím,že o moc horší než Matiz neboli Chevy Spark za skoro 200.000 to nebude

Souhlas a navíc jako alternativa k ojetinám do 50tis ideální.Jestli jezdit ve zrezlé feldě 10let staré nebo v novém indickém bude i v otázce bezpečnosti na tom lépe to indické už jenom proto že ten plech je novej.A navíc evropská auta jsou zbytečně předražená,brácha ted' vyměnil fabku za Chevrolet aveo sedan v ceně základní fabkyII a kromě klimy tam má snad všechno co fabka za 400tis.

Ale mne nezlomí--Simply clever

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas a navíc jako alternativa k ojetinám do 50tis ideální.Jestli jezdit ve zrezlé feldě 10let staré nebo v novém indickém bude i v otázce bezpečnosti na tom lépe to indické už jenom proto že ten plech je novej.A navíc evropská auta jsou zbytečně předražená,brácha ted' vyměnil fabku za Chevrolet aveo sedan v ceně základní fabkyII a kromě klimy tam má snad všechno co fabka za 400tis.

Ale videl si crashtesty avea tusim ma len dve hviezdy, tak neviem ci to porovnavat s fabiou II. Samozrejme ze cena je nizsia ale ked tam das menej vystuh tak mozes ist scenou dole. Ale tiez si myslim ze ceny aut su prehnane nakolko vacsina aut najme koncernovych pouziva rovnake suciastky do viacerych modelov a lisia sa len kasnou a par drobnostami.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já si myslím že si to pujčí Němci prásknu s tím o zeď a pošlou jim to jako nevyhovující zpátky. ;)

Oni hodili na boudu i Dacii Logan udělali z toho humbuk a pak vylezlo najevo jak to vlastně bylo.Ani bych se nedivil že s autama od jinud práskaj 80tkou do zdi a pak řeknou,že to bylo v 50ti.Ona Škodovka má vlastní bouchárnu,a s F II si hodně věřila protože jich pár doma rozmlátila a ejhle jenom 4hvězdy.Věřím,že koncern W má jedny z nebezpečnějších aut ale že by vše ostatní bylo a tolik horší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mittal (ind) ma ocelarsky monopol ve svete , tak co by z tech srotu co valcujem v mittalu nevyrobil par trabantu :D a ze to za pet let recyklujes , co z toho 50 000 kc je dobry obchod,jedno manzelce, jedno me , jedno diteti a jeste mi zbude 100 000 na benal kdyz prodam octuli :D

a co si budem nalhavat , koncern VW sve auta predrazuje hlavne kvuli totalnim zbytecnostem za ktere platime my koncovi zakaznici neuveritelne sumy viz : vaha vzduchu, ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu , katalyzator,lambdy,RJ, elektrika v oknech atd.,atd.,atd. fandim temhle autum proc mam platit na emisich za vuz ktery je ekologicky (EKO 4) 3 x tolik co clovek ktery tam prijede s 30 let starym trabantem ktery udela za mesic tolik skodlivin jako ja za rok, navic diky petikilu do kapsy projde napoprve a ja se trapim vymenami vyse popsanych ciparen za neuveritelne penize(vsichni vime kolik stoji vaha a ty ostatni eko ciparny)

Editováno: , autor: creck
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No hlavně bychom se myslím divili, kolik je u koncernu VW výrobní cena a pak rozídl mezi výrobní a prodejní cenou, o tom si myslím, že to je, váha vzduchu atd. ve velkosériové výrobě kdy je společná pro několik aut různých zanček tolik koncovou cenu neprodražuje...

tj, myslel jsem to tak ze ti prodavaji dil ktery ma vyrobni hodnotu nekde kolem 200 kc za 10 000 kc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je rozdíl vyvýjet od počátku kompletně nový model (byť s využitím dílů z jiných modelů), kdy takový vývoj stojí miliardy a musí se v něčem zaplatit a nebo jen vzít Toyotu Aygo, tu rozebrat a sprostě okopčit..alespoň takový mám dojem z fotky v článku. Vývoj stále čistších motorů také není zadarmo, o tom si indové nebo číňani taky můžou nechat stát, za motory jsou to rance.. pokud se nepletu, tak přísnější emisní limity byly svého času důvodem konce výroby jinak velice úspěšné Felicie. Zástavba čistšího motoru by auto tak neúměrně prodražila, že by bylo neprodejné

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je rozdíl vyvýjet od počátku kompletně nový model (byť s využitím dílů z jiných modelů), kdy takový vývoj stojí miliardy a musí se v něčem zaplatit a nebo jen vzít Toyotu Aygo, tu rozebrat a sprostě okopčit..alespoň takový mám dojem z fotky v článku. Vývoj stále čistších motorů také není zadarmo, o tom si indové nebo číňani taky můžou nechat stát, za motory jsou to rance.. pokud se nepletu, tak přísnější emisní limity byly svého času důvodem konce výroby jinak velice úspěšné Felicie. Zástavba čistšího motoru by auto tak neúměrně prodražila, že by bylo neprodejné

To je pravda, ale když se podíváš na hospodářksé výsledky automobilky, tak je jasné, že i po odečtení všech nákladů zbývá moooc..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja si myslim,ze by bylo dobre,kdyby je zacali dovazet.Evropsky automobilky na ne budou hazet spinu,jako to udelali s trabantem.(podvody s crasch testy).S tou bezpecnosti to nebude tak horky myslim ze sance v tomhle prezit bude nejspis stejna jak ve 120 skodovce.Ono s tou cenou to taky nebude takovej zazrak musej se na tom etse napakovat xxdodavtelu prekupniku,takze se stejne budou prodavat za 250000,- jako se rikalo o malejch zmrd.ch z kolina.Tohle auto si muze kouit nekdo kdo auto vetsinou na kratky trasy,nebo nakej dedula do kostela a na nakup.Za tu cenu se musi pocitat ze zavady budou.Jak kritizovali logana a nakonec se z neho vyklubalo normalni auto za dobrou cenu.Proste kdo bude chtit tak at si ho koupi,nechal bych to nazdym!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...