Přejít na obsah

Špatný start motoru 1.9 TDI


kápo

Doporučené příspěvky

i se spatnou civkou to porad pobezi a ze by svicky odesly tak aby to vubec nejelo ? to ne :) navic diesely hrozne znecstuji zivotni prostredi, jsem totiz ekoterorista :)

jeste k veci: kdyz to auto napojis na VAG, tak ti to rekne pripadne jeste dalsi problemy ktere s tim mohou byt spojeny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim Vas panové. Muj problem je nasledující: první start ráno.teplota venku je -4,kontrolka žhavení svítí tak 4-5s, pak to nakopnu.na poprve treba nic.na podruhe motor chytne tak na 2 valce, hned se vzpamatuje a šlape jak má,trochu smradu černé barvy z laufu a je to ok. další starty ten den i za te teploty už jsou v pohodě. Děkuju za radu. třeba žhavící svíčky?? či svíčky?? nechám to na Vás

Tyto dotazy se pořád opakují. Hledej. Nejen vadné žhavicí svíčky, ale i špatný základní předvstřik může být příčinou toho, že se nerozběhne hned na všechny válce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkus pohledat,psalo se tu o tom dost,je tu i téma jak zkontrolovat funkci žhaviček

ferino:lehni na hadr,tobě až nepůjdou svíčky nebo cívka tak nenatočíš vůbec a to bude dan za tvůj posměch ty vyprchanej benále :smich:

(jen tak tě škádlím takse nerozčiluj jo? -_-

beriem to ako produktivnu debatu -_- kazdy branime svoje ;) , mimochodom na tri valce sa da v pohode dobehnut do servisu (teda bez cievky) trosku nepravidelny chod a slaby tah, ale v pripade 1,8T je tam stale ten vykon dostacujuci na dojazd do servisu. Ohladom sviecky, nemyslim ze niekto ma problem s vymenou??? ;)

-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Zdravím, nevím jestli by to mohlo souviset s tvým problémem, ale mě pomohlo vyměnit palivový filtr!!!! Také se mi studené starty táhly se světlým kouřem nespálený nafty, jde o to jestli ovšem víš, kdy byl naposledy vyměněn.

no já jej neměnil ato sem najel už 20tkm,ale žeby za mrazu bez problémů a když je teplejc to dělá??ale u tebe to bylo tím tak ho vyměním a uvidím :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
tak hoši žhavičky jsem vyměnil, dale auto napichnul na pc vše ok, potřebuju tedy poradit s tim předvstřikem, ja kna to co je třeba udělat, díky za náměty.starty pořád nejsou ok

stejny problem, zhavice nove, ale chova se jak popisujes...

Doporucili me v servisu vyjet 1-2 nadrze s doplnenym pripravkem do nafty pro cisteni palivoveho systemu, trysky, ...

Pry je mozna pricina, ze nektera tryska muze byt mirne zanesena a tim padem to naftu nerozstrikne a pouze ukapne a potom tento kapanec motor spali a zahuli s vyfuku. Dalsi starty jsou prave mozna OK, protoze pri prvnim startu v jeden stejny den se to profoukne pri prvni startu a pres noc jak to stoji, tak se zase nanosy usadi a vse se opakuje.

Je to pouze domenka a v praxi zatim nevim, protoze projizdim teprve prvni nadrz, takze efekt se zatim nedostavil...

Co vy na to?

PS. Pro neznale - lahev pripravku 250ml stoji 150-180Kc (jak kde) a pridava se idealne do vyjete nadrze pri tankovani dalsi plne, resp. idealne zalit pripravek 35-40 litry nafty.

Editováno: , autor: robzab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám podobnej problém se 66kw. Ráno přijdu, otočím klíčkem, nažhavím a startuju..Nic se neděje. Znova nažhavím, znova zkusím start, zakašle to, chtí se na 2, a hned na 4. Vše je doprovázeno bílým kouřem. VAG mi vyhodil chybu 17656. Je možný že to je jen špatně nastaveným předvstřikem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím, mám už rok špatné starty v Octavii a chtěl bych to už vyřešit...Chová se to tak, že třeba i 15x po sobě nastartuju bez problémů na trc, ale pak tomu přeskočí a klidně i 8x, když popojíždím krátké úseky startuju cca 5 sekund....Vyměnil jsem jak mi to začalo před rokem dělat, uhlíky ve startéru, nezměnilo se to, tak jsem vyměnil i žhaiviče, nepomohlo...Jeden mechanik mi říkal, že je chycené čerpadlo, ale řekl mi to jen jeden, může mít pravdu? Že už se s tím setkal a vyřešila to 100ka baterie...

Máte s tím zkušenosti někdo? Nevíte čím to může být? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Mám tewn samej problem.Ráno to chvilku točí,a pak začne chytat a koktat jak když je tam vzduvh.Tak jsem myslel jestli kdybych místo filtru do hodiček nastrkal trubicky a tím vyřadil filtr,tak jestli by to jelo.Ráno jsem koukal že mám v té pruhledne trubyčce trochu bublin.Musím podotknout,že mám filtr novej.Tak nevím.Předvstřik mám zkontrolovanej,je ok.Motor najeto 128,000 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Žádná norma je to graf. Povolená tolerance je mezi krajními přímkami Optimum je kousek nad středem tedy modrou.Tak jak to vidíš na obrázku z odkazu.

14. příspěvek v tomto vlákně

http://forum.skodahome.cz/topic/114598-spatny-studeny-start/

 

 

 

EDIT:

No Libero byl jsi rychlejší než jsem to našel

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

mam octaviu r.v.2004 1.9tdi 81kw asv a za studena mam zle starty a kratko zhavi 5sekund a z vyfuku zadymi co moze byt chyba diagnostika neukazala ziadnu chybu ked odpojim cidlo teploty tak zhavi nejakych 20sekund a nastartuje na supu bez dymu od kolkych stupnov ma zhavit a ako dlho dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...