Přejít na obsah

Špatný start motoru 1.9 TDI


kápo

Doporučené příspěvky

Cauky, kdyz to taky ctu, tak jsem si vsiml neceho podobneho na mem SuperBu 2.5TDI, presne jakmile auto stoji jeden cely den a dele a ja pote zacnu startovat, tak to toci a toci az kdyz prislapnu plyn nebo zkusim znovu nastartovat, tak chytne. Mam podezreni ze se mi straci nafta, zkusim vymenit naftovy filtr, ale nevim.

Doufam, ze to nebude nic zavazneho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zvýšení startovací dávky má vliv pouze na teplý start. On píše, že když autem den nejede tak předpokládám, že studený start.

Než do něčeho začneš vrtat tak změřít VAGem základní předvstřík a potom vyloučit padání nafty. To znamená hlavně tesnost kroužků v palivovém filtru.

Aha, tak to jsem netušil, člověk se pořád učí. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

zdravim pokud mam vse nove filtr a krouzky ,a i presto asi pada nafta ,teda myslim si to ,protoze kdyz sem prijel do prace a mam auto mirne z kopce cumakem ,nahoru tak vzdy jak sdu nastartovat tak najednou musim dlouho tocit ,ale na rovine to nedela nevite cim to muze bejt je jeste nejake reseni z padanim nafty dik moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi o nic nejde,ale když s autem jeden den nejedu octavia tdi 66kw 03, tak mi nejde nastarovat bez plynu. naskoči až po mirnem sešlapnuti plynu. diky :)

To robilo aj mne stačilo lepšie dotiahnuť eskapásky na palivovom filtri, teraz mám niečo podobné, ale len za tepla točí točí a chytí až po stlačení plynu, za studena je to na šupu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To robilo aj mne stačilo lepšie dotiahnuť eskapásky na palivovom filtri, teraz mám niečo podobné, ale len za tepla točí točí a chytí až po stlačení plynu, za studena je to na šupu

Na palivovém filtru nemá eska páska co dělat. Patří tam originál pružná páska. Nic jiného.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Dobrý den, mámm Ostavii 1.9 Tdi 66Kw rv 98, nedávno koupenou. Mám problém se startováním. Občas chytne hned, někdy točím dlouho, než to naskočí, někdy to vypadá, že už naskočila, pustím klíč a ono nic. A to vše dělá bez ohledu na to, zda je motor teplý, nebo studený. Nevím co s tím. To i má milovaná Škoda 120 startovala lépe.. :-) Je pravda, že se s ní jelo zcela na prázdnou nádrž-koupil jsem ji s prázdnou nádrží, ale na benzinku dojela bez výpadku paliva. Ale to bych čekal, že vzduch po měsíci muí být už venku. Prosím poradte

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trápil jsem se s podobným problémem od jara do podzimu. Měření kapacity baterie, nový filtr, nový ventil u filtru, přenastavený předstřik a nic. Pak bez varování klekla baterka, dal jsem novou (74 Ah) a od té doby je klid. O1 startuje na drc.

O1 66kW, 2000

210 000 km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj,

já mám taky problém se startováním O1 TDi 81kW. Za studena vše OK a za tepla se musí točit dlouho. Kontroloval jsem TDi graf a tam je to OK (teda jen že úsečky se protínají ve vymezeným prostoru, víc o tom nevím). Baterku jsem kontroloval a je taky OK.

Děkuji za návrhy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, zrovna včera jsem řešil stejný problém, konec šichty, sednu do auta, startuji a nic, benzín byl, baterka v pohodě. Hodil jsem to do garáže, s tím, že asi něco zamrzlo. Domů jsem jel vlakem. Začal jsem obvolávat kamarády mechaniky. Jeden z nich se mě zeptal jestli nemám náhodou tajný vypínač, ja na to, že jo. Šel jsem to pak zkontrolovat a opravdu izolace kolem konektoru byla spálená i s vypínačem. Vyměnil jsem vypínač a všechno OK. Takže pokud nestartuje a máte tajný vypínač, tak začněte tam.

Jinak je dobré, že se tady společně podělíme o různé nepříjemné zážitky s autem a jejich řešením, dík za to.

lachtan :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dobrý den.Chlapi mám se startováním podobné problémy.Studený start jaloby po jednom válci,ale po několika otáčkách startéru všechny čtyři najednou nekucká ,netřepe se ,nekouří prostě zaškytá a pak chytne na všechny čtyři.Žhaviče OK,Předvstřik OK,filtry OK,není někde na čerpadle zpětný ventil jako u starých dieslů nebo něco takového.Dokonce se mi zdá,že i zahřáté točí dost dlouho,ale po startu nezakouří prostě jako by tam nebyla nafta.Jinak výkon OK,spotřeba OK.olej nežere ujeto cca.11000km a zatím ani kapka,všechno v poho akorát ty starty.Někdy se stane,že naskočí na půl otáčky to se vždycky leknu.Nejhorší situace je zy vlhka to se mu vyloženě nechce.Je to 1,9 TDi 81kw r.v.98.Prosím poraďte někdo děkuji Pája

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkontroluj gumičky na termoventilu. Je na palivovém filtru. Odjistíš drátěnou segrovku a opatrně vytáhni. Nové musí být origo odlné teplotě. Horní zpravidla modrý spodní černý.

Ten předvstřik jsi kontroloval VAGem podle grafu?

Ano na VAGu i žhavení i čidlo taploty proto jsem se ptal jestli se stím někdo nesetkal,když VAG nehlásí nic a auto jinak normálně fungije tak motor bude asi OK.Děkuju chlapi za ochotu pomoct,dneska se to moc často nevidí.Zkusím ty hadičky a ten ventil,pak dám vědět Zatím naschle Pája

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim Vas panové. Muj problem je nasledující: první start ráno.teplota venku je -4,kontrolka žhavení svítí tak 4-5s, pak to nakopnu.na poprve treba nic.na podruhe motor chytne tak na 2 valce, hned se vzpamatuje a šlape jak má,trochu smradu černé barvy z laufu a je to ok. další starty ten den i za te teploty už jsou v pohodě. Děkuju za radu. třeba žhavící svíčky?? či svíčky?? nechám to na Vás

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim Vas panové. Muj problem je nasledující: první start ráno.teplota venku je -4,kontrolka žhavení svítí tak 4-5s, pak to nakopnu.na poprve treba nic.na podruhe motor chytne tak na 2 valce, hned se vzpamatuje a šlape jak má,trochu smradu černé barvy z laufu a je to ok. další starty ten den i za te teploty už jsou v pohodě. Děkuju za radu. třeba žhavící svíčky?? či svíčky?? nechám to na Vás

Zdravím, jestli že motor jede jak na dva válce a chvilku kouří, tak bych se přikláněl k vadným žhavícím svíčkám. Doporučoval bych výměnu všech čtyř.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...