Publikováno Leden 2, 200817 r Chalani, prosim o pomoc... do prilohy som pripojil merane hodnoty VAG, pri Wastage je to normalne, ze takmer ma vzdy hodnotu 0.0%?? pri max. zatazeni, na 1-2 sekund to vyskoci na 30-35%, potom sa znizi na 10, 5,....0.... Motor v nizkych otackach nema dostatocny tah... od 4000 uz ide celkom svizne... moze to by turbo, alebo N75?? uz som skusal odpojit konektor z N75, hned sa objavilo chybove hlasenie: 01262 magneticky ventil omezeni plniciho tlaku (N75) ale v jazdnych vlastnostiach ziadna zmena 8O auto jazdi tak isto, ako so zapojenym konektorom na N75...
Leden 2, 200817 r Chalani, prosim o pomoc...do prilohy som pripojil merane hodnoty VAG, pri Wastage je to normalne, ze takmer ma vzdy hodnotu 0.0%?? pri max. zatazeni, na 1-2 sekund to vyskoci na 30-35%, potom sa znizi na 10, 5,....0.... Motor v nizkych otackach nema dostatocny tah... od 4000 uz ide celkom svizne... moze to by turbo, alebo N75?? uz som skusal odpojit konektor z N75, hned sa objavilo chybove hlasenie: 01262 magneticky ventil omezeni plniciho tlaku (N75) ale v jazdnych vlastnostiach ziadna zmena 8O auto jazdi tak isto, ako so zapojenym konektorom na N75... Ahoj, predesilam, ze nejsem expert, jen si "hraju" s VAGem 7.xx a problematiku N75, Wastegate jsem resil taky. Namer si hodnoty: Skupina 2 - Pole 2 Doba - vstriku -> Skupina 3 - Pole 1 Vaha - vzduchu -> Skupina 115 - Pole 0 Otacky - motoru -> Skupina 115 - Pole 2 Plnici - tlak -> pozadovany Skupina 115 - Pole 3 Plnici - tlak -> skutecny Skupina 118 - Pole 2 Obtok - ventil -> Zaloguj to a dej to sem. Muzeme porovnat s mymi namerenymi hodnotami. Jestli mas VAG, jsou tam soubory Labels, kde najdes blizsi napovedu k jednotlivym polozkam... A nastuduj si funkci N75, google poradi hodne a hledej obrazky, jak je zapojena regulace turba a jak to cele vlastne funguje. Mila
Leden 2, 200817 r Autor Ahoj, predesilam, ze nejsem expert, jen si "hraju" s VAGem 7.xx a problematiku N75, Wastegate jsem resil taky. Namer si hodnoty: Skupina 2 - Pole 2 Doba - vstriku -> Skupina 3 - Pole 1 Vaha - vzduchu -> Skupina 115 - Pole 0 Otacky - motoru -> Skupina 115 - Pole 2 Plnici - tlak -> pozadovany Skupina 115 - Pole 3 Plnici - tlak -> skutecny Skupina 118 - Pole 2 Obtok - ventil -> Zaloguj to a dej to sem. Muzeme porovnat s mymi namerenymi hodnotami. Jestli mas VAG, jsou tam soubory Labels, kde najdes blizsi napovedu k jednotlivym polozkam... A nastuduj si funkci N75, google poradi hodne a hledej obrazky, jak je zapojena regulace turba a jak to cele vlastne funguje. Mila s Vagom hram aj ja... v 704.1 som meral zrychlenie 0-100 za 9.5, ale 80-120 na 5.st. za 16,2 , co je velmi slaby vysledok... motor jednoducho nema dostatocny krutiaci moment v nizkych otackach... prave preto mam podozrenie na N75, lebo wastegate je takmer vzdy otvoreny (0.0%)... a tlak turba nie je dostacujuce...
Leden 13, 200817 r Autor ...takze N75 vymeneny... takmer ziadna zmena... Charger Pressure Solenoid Valve (podla VAG) pri 1000 ot, plny plyn 100% pri 1200-1300 ot, plny plyn cca.70% pri 1500-1600 ot, plny plyn cca.50% nad 2000 je to max. 40% je to normalne?? Moze sa stat, ze N75 dostava vadny signap z RJ? Podla akych udajov, parametrov riadi RJ ventil N75? Lebo wastegate je takmer vzdy otvoreny, a v nizkych otackach je vykon velmi slaby... ak odpojim hadicu z wastegate, auto taha perfektne... ventil N75 je novy, takze v tom chyba asi nebude
Leden 16, 200817 r Zdravím chlapi, hledal jsem na fóru něco o N75 a trochu se připojím do diskuse. Silwus: pochopil jsem dobře, že se ti zdá (nebo máš změřeno), že máš nižší výkon při nižších otáčkách? Mám trošku jinou, ale možná svým způsobem podobnou záhadu. Při srovnání dvou RS čiplých Cimbu je u jedné tlak turba při 5500 0.8 a u druhé 0.4. Několikrát jsme to logovali a opravdu jedno turbo tlačí méně při stejných podmínkách, SW, atd. A teď má otázka, máš podobnou záhadu, nebo se lišíme a mám hledat někde jinde. Hadice jsme žádné neodpojovali. Sorry že ti neporadím, ale když ho vyměníš nebo vyměním a zlepší se to, tak bychom si mohli dát vědět, že to bylo ono. H.
Leden 16, 200817 r U 1.8 turbo občas blbne decelerační ventil, občas v něm praskne membrána a už to nejede jak má, hlavně likviduje turba. Je to jen tip.
Leden 16, 200817 r U 1.8 turbo občas blbne decelerační ventil, občas v něm praskne membrána a už to nejede jak má, hlavně likviduje turba.Je to jen tip. teď si nejsem jist co je decelerační ventil, je to sériový BOV? Upraveno Leden 16, 200817 r od HONZA83
Leden 16, 200817 r teď si nejsem jist co je decelerační ventil, je to sériový BOV? Ano, je tam proto aby upustil tlak v potrubí, když se sundá noha z plynu a nebrzdil turbo. Ovládá ho tlak-podtlak v potrubí mezi klapkou a hlavou.
Leden 19, 200817 r Autor ..dnes som mal cas na "logovanie" otačky váha Wastegate - solenoid valve pressure LOG_01_029_258.ZIP merane na 3.st., od 1000 do 5000 ot/min pedal na podlahe Je vaha OK? Wastegate? Diky.
Říjen 12, 201014 r Řeším v podstatě totožný problém, škoda, že autor tématu nenapsal, zda problém nějak vyřešil
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.