Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Chalani, prosim o pomoc...

do prilohy som pripojil merane hodnoty VAG,

pri Wastage je to normalne, ze takmer ma vzdy hodnotu 0.0%??

pri max. zatazeni, na 1-2 sekund to vyskoci na 30-35%,

potom sa znizi na 10, 5,....0....

Motor v nizkych otackach nema dostatocny tah... od 4000 uz ide celkom

svizne... moze to by turbo, alebo N75??

uz som skusal odpojit konektor z N75,

hned sa objavilo chybove hlasenie:

01262 magneticky ventil omezeni plniciho tlaku (N75)

ale v jazdnych vlastnostiach ziadna zmena 8O

auto jazdi tak isto, ako so zapojenym konektorom na N75...

post-14669-1199275479_thumb.jpg

Chalani, prosim o pomoc...

do prilohy som pripojil merane hodnoty VAG,

pri Wastage je to normalne, ze takmer ma vzdy hodnotu 0.0%??

pri max. zatazeni, na 1-2 sekund to vyskoci na 30-35%,

potom sa znizi na 10, 5,....0....

Motor v nizkych otackach nema dostatocny tah... od 4000 uz ide celkom

svizne... moze to by turbo, alebo N75??

uz som skusal odpojit konektor z N75,

hned sa objavilo chybove hlasenie:

01262 magneticky ventil omezeni plniciho tlaku (N75)

ale v jazdnych vlastnostiach ziadna zmena 8O

auto jazdi tak isto, ako so zapojenym konektorom na N75...

post-14669-1199275479_thumb.jpg

Ahoj,

predesilam, ze nejsem expert, jen si "hraju" s VAGem 7.xx a problematiku N75, Wastegate jsem resil taky.

Namer si hodnoty:

Skupina 2 - Pole 2

Doba - vstriku ->

Skupina 3 - Pole 1

Vaha - vzduchu ->

Skupina 115 - Pole 0

Otacky - motoru ->

Skupina 115 - Pole 2

Plnici - tlak -> pozadovany

Skupina 115 - Pole 3

Plnici - tlak -> skutecny

Skupina 118 - Pole 2

Obtok - ventil ->

Zaloguj to a dej to sem. Muzeme porovnat s mymi namerenymi hodnotami.

Jestli mas VAG, jsou tam soubory Labels, kde najdes blizsi napovedu k jednotlivym polozkam...

A nastuduj si funkci N75, google poradi hodne a hledej obrazky, jak je zapojena regulace turba a jak to cele vlastne funguje.

Mila

  • Autor
Ahoj,

predesilam, ze nejsem expert, jen si "hraju" s VAGem 7.xx a problematiku N75, Wastegate jsem resil taky.

Namer si hodnoty:

Skupina 2 - Pole 2

Doba - vstriku ->

Skupina 3 - Pole 1

Vaha - vzduchu ->

Skupina 115 - Pole 0

Otacky - motoru ->

Skupina 115 - Pole 2

Plnici - tlak -> pozadovany

Skupina 115 - Pole 3

Plnici - tlak -> skutecny

Skupina 118 - Pole 2

Obtok - ventil ->

Zaloguj to a dej to sem. Muzeme porovnat s mymi namerenymi hodnotami.

Jestli mas VAG, jsou tam soubory Labels, kde najdes blizsi napovedu k jednotlivym polozkam...

A nastuduj si funkci N75, google poradi hodne a hledej obrazky, jak je zapojena regulace turba a jak to cele vlastne funguje.

Mila

s Vagom hram aj ja... :)

v 704.1 som meral zrychlenie 0-100 za 9.5,

ale 80-120 na 5.st. za 16,2 , co je velmi slaby vysledok...

motor jednoducho nema dostatocny krutiaci moment v nizkych otackach...

prave preto mam podozrenie na N75, lebo wastegate je takmer vzdy

otvoreny (0.0%)... a tlak turba nie je dostacujuce...

  • 2 týdny později...
  • Autor

...takze N75 vymeneny... takmer ziadna zmena... :(

Charger Pressure Solenoid Valve (podla VAG)

pri 1000 ot, plny plyn 100%

pri 1200-1300 ot, plny plyn cca.70%

pri 1500-1600 ot, plny plyn cca.50%

nad 2000 je to max. 40%

je to normalne?? Moze sa stat, ze N75 dostava vadny signap z RJ?

Podla akych udajov, parametrov riadi RJ ventil N75? Lebo

wastegate je takmer vzdy otvoreny, a v nizkych otackach je vykon

velmi slaby... ak odpojim hadicu z wastegate, auto taha perfektne...

ventil N75 je novy, takze v tom chyba asi nebude

Zdravím chlapi,

hledal jsem na fóru něco o N75 a trochu se připojím do diskuse.

Silwus: pochopil jsem dobře, že se ti zdá (nebo máš změřeno), že máš nižší výkon při nižších otáčkách?

Mám trošku jinou, ale možná svým způsobem podobnou záhadu. Při srovnání dvou RS čiplých Cimbu je u jedné tlak turba při 5500 0.8 a u druhé 0.4. Několikrát jsme to logovali a opravdu jedno turbo tlačí méně při stejných podmínkách, SW, atd. A teď má otázka, máš podobnou záhadu, nebo se lišíme a mám hledat někde jinde. Hadice jsme žádné neodpojovali. Sorry že ti neporadím, ale když ho vyměníš nebo vyměním a zlepší se to, tak bychom si mohli dát vědět, že to bylo ono.

H.

U 1.8 turbo občas blbne decelerační ventil, občas v něm praskne membrána a už to nejede jak má, hlavně likviduje turba.

Je to jen tip.

post-12457-1200470027_thumb.jpg

U 1.8 turbo občas blbne decelerační ventil, občas v něm praskne membrána a už to nejede jak má, hlavně likviduje turba.

Je to jen tip.

teď si nejsem jist co je decelerační ventil, je to sériový BOV?

Upraveno od HONZA83

teď si nejsem jist co je decelerační ventil, je to sériový BOV?

Ano, je tam proto aby upustil tlak v potrubí, když se sundá noha z plynu a nebrzdil turbo.

Ovládá ho tlak-podtlak v potrubí mezi klapkou a hlavou.

  • Autor

..dnes som mal cas na "logovanie"

otačky

váha

Wastegate - solenoid valve pressure

post-14669-1200753575_thumb.jpg

LOG_01_029_258.ZIP

merane na 3.st., od 1000 do 5000 ot/min

pedal na podlahe :)

Je vaha OK? Wastegate? Diky.

  • 2 roky později...

Řeším v podstatě totožný problém, škoda, že autor tématu nenapsal, zda problém nějak vyřešil :feve:

  • 4 roky později...

Zdravim chalani vyriesili ste tento lem  ja ho mam tiez a neviem co to moze byt

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.