Jump to content

1.8T N75, Turbo??


silwus

Recommended Posts

Chalani, prosim o pomoc...

do prilohy som pripojil merane hodnoty VAG,

pri Wastage je to normalne, ze takmer ma vzdy hodnotu 0.0%??

pri max. zatazeni, na 1-2 sekund to vyskoci na 30-35%,

potom sa znizi na 10, 5,....0....

Motor v nizkych otackach nema dostatocny tah... od 4000 uz ide celkom

svizne... moze to by turbo, alebo N75??

uz som skusal odpojit konektor z N75,

hned sa objavilo chybove hlasenie:

01262 magneticky ventil omezeni plniciho tlaku (N75)

ale v jazdnych vlastnostiach ziadna zmena 8O

auto jazdi tak isto, ako so zapojenym konektorom na N75...

post-14669-1199275479_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Chalani, prosim o pomoc...

do prilohy som pripojil merane hodnoty VAG,

pri Wastage je to normalne, ze takmer ma vzdy hodnotu 0.0%??

pri max. zatazeni, na 1-2 sekund to vyskoci na 30-35%,

potom sa znizi na 10, 5,....0....

Motor v nizkych otackach nema dostatocny tah... od 4000 uz ide celkom

svizne... moze to by turbo, alebo N75??

uz som skusal odpojit konektor z N75,

hned sa objavilo chybove hlasenie:

01262 magneticky ventil omezeni plniciho tlaku (N75)

ale v jazdnych vlastnostiach ziadna zmena 8O

auto jazdi tak isto, ako so zapojenym konektorom na N75...

post-14669-1199275479_thumb.jpg

Ahoj,

predesilam, ze nejsem expert, jen si "hraju" s VAGem 7.xx a problematiku N75, Wastegate jsem resil taky.

Namer si hodnoty:

Skupina 2 - Pole 2

Doba - vstriku ->

Skupina 3 - Pole 1

Vaha - vzduchu ->

Skupina 115 - Pole 0

Otacky - motoru ->

Skupina 115 - Pole 2

Plnici - tlak -> pozadovany

Skupina 115 - Pole 3

Plnici - tlak -> skutecny

Skupina 118 - Pole 2

Obtok - ventil ->

Zaloguj to a dej to sem. Muzeme porovnat s mymi namerenymi hodnotami.

Jestli mas VAG, jsou tam soubory Labels, kde najdes blizsi napovedu k jednotlivym polozkam...

A nastuduj si funkci N75, google poradi hodne a hledej obrazky, jak je zapojena regulace turba a jak to cele vlastne funguje.

Mila

Link to comment
Share on other sites

Ahoj,

predesilam, ze nejsem expert, jen si "hraju" s VAGem 7.xx a problematiku N75, Wastegate jsem resil taky.

Namer si hodnoty:

Skupina 2 - Pole 2

Doba - vstriku ->

Skupina 3 - Pole 1

Vaha - vzduchu ->

Skupina 115 - Pole 0

Otacky - motoru ->

Skupina 115 - Pole 2

Plnici - tlak -> pozadovany

Skupina 115 - Pole 3

Plnici - tlak -> skutecny

Skupina 118 - Pole 2

Obtok - ventil ->

Zaloguj to a dej to sem. Muzeme porovnat s mymi namerenymi hodnotami.

Jestli mas VAG, jsou tam soubory Labels, kde najdes blizsi napovedu k jednotlivym polozkam...

A nastuduj si funkci N75, google poradi hodne a hledej obrazky, jak je zapojena regulace turba a jak to cele vlastne funguje.

Mila

s Vagom hram aj ja... :)

v 704.1 som meral zrychlenie 0-100 za 9.5,

ale 80-120 na 5.st. za 16,2 , co je velmi slaby vysledok...

motor jednoducho nema dostatocny krutiaci moment v nizkych otackach...

prave preto mam podozrenie na N75, lebo wastegate je takmer vzdy

otvoreny (0.0%)... a tlak turba nie je dostacujuce...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

...takze N75 vymeneny... takmer ziadna zmena... :(

Charger Pressure Solenoid Valve (podla VAG)

pri 1000 ot, plny plyn 100%

pri 1200-1300 ot, plny plyn cca.70%

pri 1500-1600 ot, plny plyn cca.50%

nad 2000 je to max. 40%

je to normalne?? Moze sa stat, ze N75 dostava vadny signap z RJ?

Podla akych udajov, parametrov riadi RJ ventil N75? Lebo

wastegate je takmer vzdy otvoreny, a v nizkych otackach je vykon

velmi slaby... ak odpojim hadicu z wastegate, auto taha perfektne...

ventil N75 je novy, takze v tom chyba asi nebude

Link to comment
Share on other sites

Zdravím chlapi,

hledal jsem na fóru něco o N75 a trochu se připojím do diskuse.

Silwus: pochopil jsem dobře, že se ti zdá (nebo máš změřeno), že máš nižší výkon při nižších otáčkách?

Mám trošku jinou, ale možná svým způsobem podobnou záhadu. Při srovnání dvou RS čiplých Cimbu je u jedné tlak turba při 5500 0.8 a u druhé 0.4. Několikrát jsme to logovali a opravdu jedno turbo tlačí méně při stejných podmínkách, SW, atd. A teď má otázka, máš podobnou záhadu, nebo se lišíme a mám hledat někde jinde. Hadice jsme žádné neodpojovali. Sorry že ti neporadím, ale když ho vyměníš nebo vyměním a zlepší se to, tak bychom si mohli dát vědět, že to bylo ono.

H.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...