MELLO Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 Zajímalo by mě majitelé FRS co jste už byli na emisích ( bude nás čím dál tím víc ) jaké jste měli tyto hodnoty kouřivosti: Absolutní ( povoleno 1,43) a rozpětí kouřivosti ( povoleno 0,25 ) Kolega: absolutní 0,89 a rozpětí 0,16 já: absolutní 0,23 a rozpětí 0,00 Může to souviset s tím, že on docela často podtáčí a já to naopak točím vysoko? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 5. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2008 Tak co, nikdo nebyl ještě na emisích, nebo nikdo není takový pacient, aby se o podobné věcičky zajímal a ukládal si protokoly z měření. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 já jsem byl, ale vlastně nebyl proč točit motor když to jde udělat i jinak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 5. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2008 já jsem byl, ale vlastně nebyl proč točit motor když to jde udělat i jinak. Srabe, já se chtěl podívat pravdě do očí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 to já zas nepotřebuju vědět. stačí když na to šlápnu a podivu se do zpetneho a je mi jasne co a jak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakie Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 já jsem byl, ale vlastně nebyl proč točit motor když to jde udělat i jinak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 6. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2008 to já zas nepotřebuju vědět. stačí když na to šlápnu a podivu se do zpetneho a je mi jasne co a jak No mě to právě mile překvapilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tweetak Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 ja mel kourivost 0,21 coz me taky prekvapilo a cely STK se slo podivat na vyfuk proc to nekouri Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 10. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. leden 2008 ja mel kourivost 0,21 coz me taky prekvapilo a cely STK se slo podivat na vyfuk proc to nekouri Sakera, ještě o něco lepší než já To tomu asi dáváš čočku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tweetak Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 tesne pred emisema jsem najel asi 100km a kdyz motor byl ohraty tak jsem ho prohnal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KOUDY_FRS Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 Já du za dva měsíce tak se pak pochlubim a nebo se radši ani neozvu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 10. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. leden 2008 tesne pred emisema jsem najel asi 100km a kdyz motor byl ohraty tak jsem ho prohnal. Tak přesně tak jsem to udělal taky, než jsem jel na emise, tak jsem řádně "pročistil trubky" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tweetak Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 Tak přesně tak jsem to udělal taky, než jsem jel na emise, tak jsem řádně "pročistil trubky" ale asi malo ty prso jsi stary zid,tak si setril na nafte co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pentadius Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 Tak co, nikdo nebyl ještě na emisích, nebo nikdo není takový pacient, aby se o podobné věcičky zajímal a ukládal si protokoly z měření. Promiň Mello, ještě jsem nebyl, ale v lednu 2011 si snad na Tebe vzpomenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jvees69 Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 Když už ste u toho, dá se s tím kouřem u FRS něco udělat ?? Na druhou stranu, ať si to ti vzadu sežerou, no ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 Stačí nEčipovat (mimo jednoho se stříbrnou, bo tomu to nekouří ani po čipu ), nebo jen nejezdit skrz přeběhový otáčky, kdy se zvýší dávka nafty a motor ji nestihne spálit, tudíž si zakouří...tzn být nad cca 2tis ot. Samozřejmě pokud kodrcáš tejden po Praze a pak to někde trochu osolíš, trochu si to "foukne" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 Lepsie umiestneny novy IC je jak antibiotika proti kouru. HEHE Když už ste u toho, dá se s tím kouřem u FRS něco udělat ??Na druhou stranu, ať si to ti vzadu sežerou, no ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakie Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 Stačí nEčipovat (mimo jednoho se stříbrnou, bo tomu to nekouří ani po čipu ), nebo jen nejezdit skrz přeběhový otáčky, kdy se zvýší dávka nafty a motor ji nestihne spálit, tudíž si zakouří...tzn být nad cca 2tis ot. Samozřejmě pokud kodrcáš tejden po Praze a pak to někde trochu osolíš, trochu si to "foukne" mě Fabka taky nekoučí ani po chipu.. myslím, že ti to tu potvrdí pár lidí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KOUDY_FRS Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 mě Fabka taky nekoučí ani po chipu.. myslím, že ti to tu potvrdí pár lidí JJ přidávám se! mě to taky nečoudí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 17. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 17. leden 2008 Mě kouří i bez čipu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.