Vlasta Vloženo 11. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. leden 2008 Tato motorizace je asi nejposmívanější ve Fabii, já mám v Otávce 1.6 55Kw, takže se této motorizaci nesměju-nevidím v tom důvod.Jenom mě zajímá jestli s ní někdo z vás jezdí a jaké má s litrem zkušenosti(spotřeba, jízdní vlastnosti...)???? Dík moc za info! Kamarád ji měl nechal to u cimbu přeprogramovat na 40kw a tři roky po sobě byl na dovče v chorvatcku a nestěžoval si. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domino666 Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 no v prvom rade nechcem ziadny motor nejako hanit, ale 1.0 mpi je len zmodernizovany zo skody 105. a co sa tyka skusenosti, osobne nemam, ale kamarat ma juniora 1.0 a po meste chodi na dvojke, lebo inac to netaha, tomu urcite zodpoveda aj spotreba, ale ak niekto jazdi stylom ako na starej 105, tak sa s tym da jazdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 známej co jel s 1litrem tak říkal celkem pohoda bez zatížení auti jede a na závody to stejně nikdo kupovat nebude jinak má Audi 90 QUATTRO 2.3l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 12. leden 2008 Sdílet Vloženo 12. leden 2008 no v prvom rade nechcem ziadny motor nejako hanit, ale 1.0 mpi je len zmodernizovany zo skody 105.a co sa tyka skusenosti, osobne nemam, ale kamarat ma juniora 1.0 a po meste chodi na dvojke, lebo inac to netaha, tomu urcite zodpoveda aj spotreba, ale ak niekto jazdi stylom ako na starej 105, tak sa s tym da jazdit Já vím že je to stařičká škodovácká koncepce s rozvodem OHV , ale právě proto by mě zajímalo jak se to auto chová.Přece jenom je Fabka o dost těžší, ale zas je to MPi. Na popojíždění po městě a pro starší lidi to opravdu stačilo.Maximálka je tuším 150Km/h a zrychlení z 0 na 100Km/h za 21s.Jenomže čísla jsou čísla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 12. leden 2008 Sdílet Vloženo 12. leden 2008 Kamarád ji měl nechal to u cimbu přeprogramovat na 40kw a tři roky po sobě byl na dovče v chorvatcku a nestěžoval si. Tak to už začíná šlapat 6V HTP 40Kw celkem na paty.A navíc ta kultivovanost chodu čtyřválce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 13. leden 2008 Sdílet Vloženo 13. leden 2008 Šlapat na paty to HTP nebude, ten krouticí moment z tohoto objemu nedostaneš. Leda, že bys přidal turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Linger Vloženo 6. Únor 2008 Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 Jazdim na nej zatial len 3 mesiace. Spotreba okolo 6 l, ale zrychlenie slabe. Na rovinke vcelku v pohode, horsie je to do kopca. Predtym som mal S105, takze som zvyknuty na male vykony.:-) Stary majitel sa o nu velmi nestaral. Menene tesnenie pod hlavou, zadne brzdy a vsetky kvapaliny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 6. Únor 2008 Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 Jazdim na nej zatial len 3 mesiace. Spotreba okolo 6 l, ale zrychlenie slabe. Na rovinke vcelku v pohode, horsie je to do kopca. Predtym som mal S105, takze som zvyknuty na male vykony.:-)Stary majitel sa o nu velmi nestaral. Menene tesnenie pod hlavou, zadne brzdy a vsetky kvapaliny. ale myslim ze ked si mal pred tym staru skodu 105L tak aj junior 1,0 je velky skok, hlavne bezpecnost. no motor sice nic moc ale to 105-ka tiez ale tam mas aspon 5-kvalt myslim ze je to celkovo velke polepsenie a ver ze vela ludi by radi vymenili svoje stare skudky za juniora keby mohli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 6. Únor 2008 Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 (editace) no v prvom rade nechcem ziadny motor nejako hanit, ale 1.0 mpi je len zmodernizovany zo skody 105. A jsi si jistý? Já bych řekl, že 1,0MPi je z dílny VW a dřív než ve Fábii byl třeba v Polu... Vždyť při uvedení 1,0 MPi do Fabie měla škodovka problem se spřevodováním, protože fabia je oproti Polu těžké auto... Jinak známý 1,0MPi měl, ale právě v Polu a nestěžoval si... Ale také je fakt, že s tím jezdil max. na nákupy a pohodička jízda mezi dědinami Spotřeba okolo 6l, ale žádný spěch a většinou prázdné auto s 1-2 lidmi Editováno: 6. Únor 2008, autor: Wassermann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 6. Únor 2008 Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 to je pravda ze ten 1,0 bol kedysi v pole ale odvtedy uz polo vyrastlo a vahovo sa uz dotiahlo na fabiu, len male rozdiely p.s.: vw polo uz ziadne nema po 1000kg tie trosku lepsie cca 1100kg a viac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 6. Únor 2008 Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 (editace) Nemůžu souhlasit do Pola se dával 1.0 MPi, ale byl to motor VW s OHC rozvodem a 5xuloženou klikovou hřídelí. Motor 1.0 z Fabie OHV 3x uložená kliková hřídel se v omezené míře dával do VW Lupo a Seatu Arosa. Co se týče litru z Fabie, nemá z VW nic společného, jedná se opravdu o předělanou 1000 MB z 60-let minulého století. Editováno: 6. Únor 2008, autor: pava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Snooori Vloženo 6. Únor 2008 Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 (editace) Dneska som mal cest pocut ten motor a zviest sa a poviem vam citil som sa ako v slabsom favorite zvuk motora je ten isty, starter ala felicia... zaujimave... Ja som nenarocny clovek, takze mi ta nevladnost motora nijak nevadila... Editováno: 6. Únor 2008, autor: Snooori Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 7. Únor 2008 Sdílet Vloženo 7. Únor 2008 Co se týče litru z Fabie, nemá z VW nic společného, jedná se opravdu o předělanou 1000 MB z 60-let minulého století. Tak to koukám A omlouvám se za neznalost, měl jsem doposud za to, že ve Fábiích bušilo ze staré škodovácké éry jen 1,4MPi 44 a 50kW ála na milionkrát překopávaná 1000MB,100,105,120,Favorit,Felda 1,3 a nakonec Fabia 1,4 MPi... O 1,0 slyším prvně, ale pořád se člověk dozvídá něco nového Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 7. Únor 2008 Sdílet Vloženo 7. Únor 2008 Ja som na tom motore robil autoškolu. Vtedy som to nebral že počúvať motor, ale raz v zápche pri rozbiehaní na križovatke nakoľko mi auto predomnou uniklo rýchlejšie povedal inštruktor " no pomeeee, nebojme saaa, šliapnime na too" a ja pedál na podlahe...a nič Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edadavids Vloženo 12. Únor 2008 Sdílet Vloženo 12. Únor 2008 Kdyžtak napiš ,jak to jezdí a jaká je spotřeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
joujou Vloženo 14. Únor 2008 Sdílet Vloženo 14. Únor 2008 Kdyžtak napiš ,jak to jezdí a jaká je spotřeba. tak včera probehla jízda..turnov - praha - liberec a turnov a spotřeba kolem 7 litrů na sto..takže taková klasika..myslím že nic novýho se spotřebou..jen prostě můžu udelat meziplyn..ta prodleva je lepčí.ale ted to chci napíchnout na kabel tak sem zvedavej jak to půjde jeslti nebude nejakej problém.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 14. Únor 2008 Sdílet Vloženo 14. Únor 2008 Tak to koukám A omlouvám se za neznalost, měl jsem doposud za to, že ve Fábiích bušilo ze staré škodovácké éry jen 1,4MPi 44 a 50kW ála na milionkrát překopávaná 1000MB,100,105,120,Favorit,Felda 1,3 a nakonec Fabia 1,4 MPi... O 1,0 slyším prvně, ale pořád se člověk dozvídá něco nového No a když už pánové překopávali stařičkou škodováckou konstrukci na 1.4 44 a 50Kw, tak udělali ještě jednoho mrňouse s kratším zdvihem o objemu 1.0. S MPíčkem to bude tahat odspodu a taky díky OHV, ale fábka je na tento motor už dost těžká.Měli ho dělat jako levnější variantu do feldy, tam by vzhledem k hmotnosti auta ještě jakš takš stačil. To že tyto naše motory bral i VW do svých modelů(Lupa a Seat Arosa) mě překvapilo-to jsem netušil :kuk: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodabarat Vloženo 15. Únor 2008 Sdílet Vloženo 15. Únor 2008 mam 1.4 44kw v juniore vyhra to sice nie je ale tak ako niekto povedal, na trat sa to neberie ale fakt si uz neviem predstavit co za lenoch musi 1.0 byt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 15. Únor 2008 Sdílet Vloženo 15. Únor 2008 mam 1.4 44kw v juniore vyhra to sice nie je ale tak ako niekto povedal, na trat sa to neberie ale fakt si uz neviem predstavit co za lenoch musi 1.0 byt Tak to musí být v pohodě, ale zase záleží jakou jízdu člověk preferuje.Svezl jsem se jednou s 1.4 44Kw ve Fábce, ale odspodu tahá moc hezky.Docela jsem žasnul jak umí vrazit do sedačky.Výš ale trochu slábne.Ale pro někoho kdo měl před tím feldu 1.3 je to zase docela pokrok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 15. Únor 2008 Sdílet Vloženo 15. Únor 2008 Tak to musí být v pohodě, ale zase záleží jakou jízdu člověk preferuje.Svezl jsem se jednou s 1.4 44Kw ve Fábce, ale odspodu tahá moc hezky.Docela jsem žasnul jak umí vrazit do sedačky.Výš ale trochu slábne.Ale pro někoho kdo měl před tím feldu 1.3 je to zase docela pokrok. Plne súhlasím! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 15. Únor 2008 Sdílet Vloženo 15. Únor 2008 Plne súhlasím! A kromě toho.Jsem slyšel dost hlasů, kteří tvrdí že se 44Kw projevuje mnohem lépe než 50Kw.Tuším že u 44Kw se nevyskytoval problém s prodlevou na plynu atd. jako u výkonnější sestřičky. Já dokonce uvažoval o Octavii 1.4 44Kw-je to taková rarita-moc jich není, ale nic vhodného se nenaskytlo a tak mám 1.6 55Kw. Prostě si myslím, že ve fábce se dočkali letité škodovácké agregáty důstojného vyvrcholení své kariéry a technoligicky byli dotaženy až k dokonalosti. Možná, že kdyby tu 44Kw dělali dál-třeba jen pro tuzemský trh-a za rozumnou cenu, protože ten moto si na svůj vývoj za ty dlouhé roky určitě vydělal-našlo by se dost kupců.Ale zas by asi něšly na odbyt HTPéčka.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodabarat Vloženo 15. Únor 2008 Sdílet Vloženo 15. Únor 2008 no mal som moznost ist na otcovej sluzobnej fabii co je 50kw a fakt sa mi zda byt ta 44kw mrstnejsia, mozno to ale bolo tym ze na juniore su trinastky kolesa, neviem presny rozmer a na hento boli 15" 195/50, alebo nejaky podobny rozmer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 16. Únor 2008 Sdílet Vloženo 16. Únor 2008 Jab som s 44kw nadmieru spokojný-až na tú spotrebu tá to trochu kazí! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 16. Únor 2008 Sdílet Vloženo 16. Únor 2008 Jab som s 44kw nadmieru spokojný-až na tú spotrebu tá to trochu kazí! A za kolik jezdíš tak zhruba průměrně?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 Ja som skromný a aj s fabiou spokojný!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.