Přejít na obsah

Reklamace


DUsoft

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

tento měsíc mi končí 2 letá záruka a tak ještě zvažuji uplatnění reklamace na:

- neustálé sjíždění předních pneumatik vlivem špatné geometrie (již 3x opravováno)

- vydření laku až na základ těsnící gumou dveří (zadních) v mistě styku s karoserií

- vrzání v interieru od všech dveří (jakoby se kroutila celá karoserie na nerovnostech)

- špatně slícované přední světlomety (přesahují přes celkovou rovinu masky)

nevím jestli uznaji vše (a hlavně odstraní), ale za pokus to stojí.

pokud má někdo podobné zkušenosti, tak dejte vědět.

nevím jště například v jakém stavu je podvozek a co bych mohl ještě nechat opravit ze záruky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

se mi líbí tyhlety snahy těsně před koncem vypršení záruky sedřít servis co nejvíc z kůže.

ad geometrie- to by uznal jenom blázen, to, v jakým stavu máš geometrii je závislý na tom, jak jezdíš, vymeleš větší díru a je to rozhozený, s tim nic nenaděláš

ad guma dveří- se divim, že to řešíš až ted, to vypadá na blbě usazený a seřízený dveře, tohle jsem měl taky a seřídil jsem si to doma sám

ad vrzání dveří- s tim podle mě taky neuspěješ

ad přední světla- ty uměj docela dobře servisáci seřídit, takže jo, to ti udělaj

jinak snažit se něco měnit na podvozku na záruku, tak s tim podle mě taky nemáš šanci, navíc nevim, co by se tam mohlo vysrat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevidím nic špatnýho na tom, že za svoje nemalý peníze chci kvalitní a pokud možno bezvadný auto

(i když je těsně před koncem garance)

ale to že 2x do roka musím dělat geometrii, těsnění dveří odírá lak a v interieru vrže při každé nerovnosti, mi příliš v pořádku nepřipadá

(nemluvě o vadném rádiu a samovolně se spouštějícím alarmu)- zatím opraveno

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasně, na tom nic špatnýho není, ale přijde mi fakt podivný to všechno honit naráz na konci záruky. jinak nevim, co ti přijde zvláštního na dvakrát ročním seřízení geometrie. ja si ji nechávám seřizovat vždycky když přehazuju zimní/letní kola a při každý servisní prohlídce, takže mi to vychází na tři seřízení každej rok...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

souhlasím s Luke

Geo na záruku mi připadá jako nesmysl a vůbec záruční opravy podvozku úznávaj jen vyjímečně,většinou se ohrazujou běžným opotřebením vozidla a maj pravdu,viz.můj případ u bývalé OI,tam mi po pár týdnech ve 20.000km začal skřípat stabilizátor,jelikož jsem těch 20.000km měl najeto za 2,5 měsíce,tak mi s ksichtěním nástavky stabilizátoru vyměnily na záruku už za nějakej novější model a už ty věčně nemocný lůžka stabil. jsem si musel zacvakat a to bylo u auta 2,5měsíce starého,natož u dvouletýho,to bych ani nezkoušel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tomsubcz

Jak řiká luke a roman, s geometrii a podvozkem celkove myslim na zarucni opravu neuspejes, ale co se tyce toho vrzani pri prejizdeni nerovnosti, tak na 99% ti vrže vnejsi tesneni dveri, coz ti na zaruku vymeni, teda aspon ja to tak udelal cca. tyden pred skoncenim zaruky a problem v tom muj servis nevidel. Jakej máś MR? pokud mas MR2006 tak už tam budeš mit tu novou tesnici gumu. Jak budes v nejakym skodovackym salonu, tak si sahni na tu gumu u nove octavky a uvuidis ze je na omak jiná.

PS: jinak pres gumy je tu odbornik Romariooo tak blizsi info by ti dal asi on :Dlol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja po 25 000 mam za sebou zatim leve predni piskajici okno(opraveno,respektive promazano zdarma) a pak stavkoval motor,ale rovnez nic vazneho,dokonce jsem dojel sam.Zarucni opravu jsem uplatnoval v Anglii,neb se zde zrovna nachazim a byl jsem mirne prekvapen postupem,jakym se to provadi.Stupidni tri tydny trvajici registrace vozu do spolecnosti Skoda UK,po te oprava a uplatneni zaruky.Nechces cekat?Tak zaplat z ruky a pak si to v cesku vyrvi!!!Coz by nemel byt problem,jak mne ubezpecil muj prodejce i clovek z Boleslavi na reklamacich.No u auta,za 900 tacu me tento postup prinejmensim nenadchl.

Co se tyce narazek na drobne vady i u novych aut Pridam par zkusenosti mych znamych. Bmw 530d,plna naloz,po dobu zaruky uplatnene opravy za 470 tisic(klima,automat,vrzani volantu a dal uz ani nevim) Porsche Cayne ,klepani motoru,nasledna vymena plus par dalsich veci za skoro mega<kdyz mimochodem behem trech mesicu najezdil asi polovinu km v nahradnim voze a posralo se mu i to,auto vratil a koupil si 4x4 combi octavku ve vybave laurin a clement a za cenu mene nez polovicni je vysmaty.teda byl,uz ji nema....Stejne problemy dalsi znamy s Tuareguem,pamtuji si jak nahraval klepani motoru na mobil........ a tech pripadu je vice a vice.Vsichni se honi byt s necim jako prvni,a zkousi se to pak na zakaznicich.Kde jsou ty casy,kdy auta najezdili statisice a az pak je pustili do prodeje..............

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja po 25 000 mam za sebou zatim leve predni piskajici okno(opraveno,respektive promazano zdarma) a pak stavkoval motor,ale rovnez nic vazneho,dokonce jsem dojel sam.Zarucni opravu jsem uplatnoval v Anglii,neb se zde zrovna nachazim a byl jsem mirne prekvapen postupem,jakym se to provadi.Stupidni tri tydny trvajici registrace vozu do spolecnosti Skoda UK,po te oprava a uplatneni zaruky.Nechces cekat?Tak zaplat z ruky a pak si to v cesku vyrvi!!!Coz by nemel byt problem,jak mne ubezpecil muj prodejce i clovek z Boleslavi na reklamacich.No u auta,za 900 tacu me tento postup prinejmensim nenadchl.

Co se tyce narazek na drobne vady i u novych aut Pridam par zkusenosti mych znamych. Bmw 530d,plna naloz,po dobu zaruky uplatnene opravy za 470 tisic(klima,automat,vrzani volantu a dal uz ani nevim) Porsche Cayne ,klepani motoru,nasledna vymena plus par dalsich veci za skoro mega<kdyz mimochodem behem trech mesicu najezdil asi polovinu km v nahradnim voze a posralo se mu i to,auto vratil a koupil si 4x4 combi octavku ve vybave laurin a clement a za cenu mene nez polovicni je vysmaty.teda byl,uz ji nema....Stejne problemy dalsi znamy s Tuareguem,pamtuji si jak nahraval klepani motoru na mobil........ a tech pripadu je vice a vice.Vsichni se honi byt s necim jako prvni,a zkousi se to pak na zakaznicich.Kde jsou ty casy,kdy auta najezdili statisice a az pak je pustili do prodeje..............

Mám ten pocit...doma máme Astru G a taky s ní byly problémy s motorem, v záruce se kuchal a teď po dvou letech znova, prt. při emisích když vzali motor do otáček tak málem vyskočil a oni tam frajeři v Opel servisu dali jinou ojnici, z 1.6 místo z 1.4. Ale nikdo netuší jak je to možné když řešili na motoru úplně jiné věci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hezky tak to je umeni...... Memu znamemu pri servisni prohlidce nauctovali vymenu predniho loziska na octavce jeste jednickove,kdyz prijel ze servisu,nadaval,ze kromne oleje a normalnich beznych veci musel platit i za to.Po chvilce hovoru nas zaujalo,ze ma na svych ne skodovackych hlinikovych kolech pojistny sroub,ke kteremu ma doma specialni klic.Zacalo nas zajimat,jak dokazli vymenit lozisko bez sundani kola.Sjeli jsme tedy do stejneho servisu znovu,zavolali si mechanika,ktery opravu provadel a rekli mu,ze se nam neco nezda na pravem prednim kole.Jake bylo nase prekvapeni kdyz nas pozadal o specialni klic na povoleni bezpecnostniho sroubu.Kdyz jsme se ho pak zeptali,jak tedy vymenil zhruba tyden zpet na tomto voze lozisko,zacal koktat,rudnout a zbytek se pak resilo primo s majitelem firmy.Neuveritelne,co si nektere servisy dovoli....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takové zkušenosti znám velmi velmi dobře,nejednou jsem se v servisu vytočil a nejen já,spousta známých už toho v servisu taky spousta zažilo.Proto já si řeším běžný servis po svém a do servisu jedu jen v krajním případě nebo k záruční opravě a to ještě za známym a i tak s toho nejsem nějak odvázaný.Známý už vystřídal mnoho Pražských autor.servisů,nejprve jako mistr servisu a po té parkrát i jako vedoucí a když to občas vyprávěl co se někde děje a tak to člověk pomalu nevěří.

K těm pojist.šroubům,nevím jak kde,ale co právě vim od toho známého tak spousta servisů má krabičku plnou těchto pojist.origo klíčů které jsou označeny číslem a vždy tam najdou ten příslušný k určitému autu,ale to asi nebude u všech servisů.... .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takové zkušenosti znám velmi velmi dobře,nejednou jsem se v servisu vytočil a nejen já,spousta známých už toho v servisu taky spousta zažilo.Proto já si řeším běžný servis po svém a do servisu jedu jen v krajním případě nebo k záruční opravě a to ještě za známym a i tak s toho nejsem nějak odvázaný.Známý už vystřídal mnoho Pražských autor.servisů,nejprve jako mistr servisu a po té parkrát i jako vedoucí a když to občas vyprávěl co se někde děje a tak to člověk pomalu nevěří.

K těm pojist.šroubům,nevím jak kde,ale co právě vim od toho známého tak spousta servisů má krabičku plnou těchto pojist.origo klíčů které jsou označeny číslem a vždy tam najdou ten příslušný k určitému autu,ale to asi nebude u všech servisů.... .

No prave proto nas tenkrat zajimalo,jak se jim to povedlo sundat.Taky jsem si myslel,ze maji nejake univerzalni klice,ale zase na druhou stranu,ma-li duplikat servis,muze jej pak ziskat kdokoliv a slovo bezpecnostni pak ztraci na vyznamu.Nehlede na to,ze se jednalo o neznackove kola a rovnez srouby kupoval kolega zvlast,neb puvodne jeho octavan staval na plechacich.prikladu je spoustu az se chce plakat,ale to uz asi jine nebude........Je treba mit zname a doufat.....nikdy nevis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sadu bezpečnostních šroubů může dostat jen značkový servis na základě objednávky.Taky ta sada stojí pěkný ranec.Jinak by se k tomu mohl dostat člověk asi jen tak,že by oběhl několik prodejen a v každé si objednal po jednom bezpečnostním šroubu.Stojí asi 500.

Jinak jsem už viděl na netu nějaké firmy,které prodávají takový materiál a není to ze škodovky....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...