Leden 30, 200817 r Jo jednou sem jel se svou octou na snehu ... bylo to jedinkrat chvili po tom co sem auto koupil a predek byl na zimakach a zadek letaky ... jako MASAKR ... jel sem krokem po kruhaku ujetej snih a jako neslo to .... nastesti to bylo jen par metru
Únor 1, 200817 r Autor Ono bys to musel srovnávat za úplně stejných adhezních podmínek, což s největší pravděpodobností nebylo. Jak jsou staré ty Fuldy? Tie fuldy maju zhruba 3-4 roky. Inak, ked snizim na tych fuldach tlak a bude to dobre drzat, tak okrem toho ze sa budu rychlejsie drat a budem mat vyzsiu spotrebu tak je este nejake ine riziko? mozem ist napriklad na suchej ceste na nich aj rychlo?( do 200 KM/H ?)
Únor 1, 200817 r Snižovat tlak je nesmyl, to ti může pomoct leda v hlubším a dosud neujetým sněhu, protože se ti do záběru částečně zapojí i boky vzorku. Na ledě a ujetým sněhu to bude horší. Takto podhuštěná guma se chová opačně než přehuštěná, boky se zmačknou a střed má tendenci zvedat se nehoru směrem k ráfku, takže přítlak potřebný k adhezi se snižuje. Krajní vzorek se bude rychleji opotřebovávat než střed, boky se budou prolamovat a silněji zahřívat, samozřejmě stoupne spotřeba a stabilita jde do háje. Při rychlejší jízdě je to doslova o hubu. Ten tvůj problém bych viděl v kombinaci stáří a nižší adhezi té Fuldy. Jinak to těžko vysvětlit. Zimu bych opatrně dojel, jaro už není tak daleko a pro příští zimu pořídit dvě nové.
Únor 10, 200817 r Priklanim se k reseni, ktere navrhl Vlasta. Ono je sice nejlepsi a nejbezpecnejsi koupit stejne Dunlopy a dat je na zadek, ale myslim, ze je to opravdu zbytecne. Fuldy dej dopredu, Dunlopy dozadu a mas po problemu. Jizdu prizpusobis horsim Fuldam (stejne jako pred defektem), a zadek bude jeste stabilnejsi nez predtim diky novym Dunlopkam, takze te v zadnem pripade nebude predbihat. A az nekdy sjedes Fuldy tam prikoupis 2 Dunlopky a basta fidli.
Únor 10, 200817 r Autor Dobre,tak skusim dat tie fuldy do predu. Vcera som bol v horach, a smykalo ma ako keby som mal letne. Do kazdej zakruty som musel ist velmi opatrne a aj tak ma bralo do smyku.
Únor 11, 200817 r Michelin to přímo doporučuje. http://www.michelin.cz/cz/auto/auto_cons_bib_pqr_neuf.jsp
Únor 13, 200817 r Souhlas s názorem, že DUNLOP WINTERSPORT M3 jsou fakt dobrý. Neříkám to jen proto, že na nich jezdím, ale proto že jsem na ně dostal doporučení už od dvou fachmanů v Reichu s tím, že si je lidi chválej. V německu vyhrály tyhle gumy nezávislý testy, který dělal ADAC (a to už něco znamená-dělaj to fakt objektivně, testujou mokro, sucho, náledí, sníh ,změnu směru valivý odpor hlučnost opotřebení atd, atd., testy se dělaj někde ve finsku za polárním kruhem, mimo jiné i na zamrzlém jezeře.) Další testy vyhrály u Autobildu takže věř, že máš to nejlepší, co je na trhu k dostání.(mj.strčily do kapsy aj celé Michelinky) Ten zadek(FULDY) bych určitě nevyměňoval na předek.Když ti nedrží na sněhu a zadek jde do smyku, tak tímhle dosáhneš jen toho, že až budeš chtít zatočit, tak ti ty tvoje milý FULDY na předku pojedou rovně a co ti bude platný že ti zadek drží.Nehledě na to, že náhon máš na předek a tak ještě můžeš někde zůstat viset. Chlape vyměň i zadek za DUNLOPy a nebudeš litovat.Vždyť se daj sehnat docela levně.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.