Přejít na obsah

Nove pneumatiky v predu


SnakeBR

Doporučené příspěvky

Ono bys to musel srovnávat za úplně stejných adhezních podmínek, což s největší pravděpodobností nebylo. Jak jsou staré ty Fuldy?

Tie fuldy maju zhruba 3-4 roky. Inak, ked snizim na tych fuldach tlak a bude to dobre drzat, tak okrem toho ze sa budu rychlejsie drat a budem mat vyzsiu spotrebu tak je este nejake ine riziko? mozem ist napriklad na suchej ceste na nich aj rychlo?( do 200 KM/H ?)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snižovat tlak je nesmyl, to ti může pomoct leda v hlubším a dosud neujetým sněhu, protože se ti do záběru částečně zapojí i boky vzorku. Na ledě a ujetým sněhu to bude horší. Takto podhuštěná guma se chová opačně než přehuštěná, boky se zmačknou a střed má tendenci zvedat se nehoru směrem k ráfku, takže přítlak potřebný k adhezi se snižuje. Krajní vzorek se bude rychleji opotřebovávat než střed, boky se budou prolamovat a silněji zahřívat, samozřejmě stoupne spotřeba a stabilita jde do háje. Při rychlejší jízdě je to doslova o hubu. Ten tvůj problém bych viděl v kombinaci stáří a nižší adhezi té Fuldy. Jinak to těžko vysvětlit.

Zimu bych opatrně dojel, jaro už není tak daleko a pro příští zimu pořídit dvě nové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Priklanim se k reseni, ktere navrhl Vlasta. Ono je sice nejlepsi a nejbezpecnejsi koupit stejne Dunlopy a dat je na zadek, ale myslim, ze je to opravdu zbytecne.

Fuldy dej dopredu, Dunlopy dozadu a mas po problemu. Jizdu prizpusobis horsim Fuldam (stejne jako pred defektem), a zadek bude jeste stabilnejsi nez predtim diky novym Dunlopkam, takze te v zadnem pripade nebude predbihat. A az nekdy sjedes Fuldy tam prikoupis 2 Dunlopky a basta fidli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas s názorem, že DUNLOP WINTERSPORT M3 jsou fakt dobrý. :palec2: Neříkám to jen proto, že na nich jezdím, ale proto že jsem na ně dostal doporučení už od dvou fachmanů v Reichu s tím, že si je lidi chválej. V německu vyhrály tyhle gumy nezávislý testy, který dělal ADAC (a to už něco znamená-dělaj to fakt objektivně, testujou mokro, sucho, náledí, sníh ,změnu směru valivý odpor hlučnost opotřebení atd, atd., testy se dělaj někde ve finsku za polárním kruhem, mimo jiné i na zamrzlém jezeře.) Další testy vyhrály u Autobildu takže věř, že máš to nejlepší, co je na trhu k dostání.(mj.strčily do kapsy aj celé Michelinky) :t

Ten zadek(FULDY) bych určitě nevyměňoval na předek.Když ti nedrží na sněhu a zadek jde do smyku, tak tímhle dosáhneš jen toho, že až budeš chtít zatočit, tak ti ty tvoje milý FULDY na předku pojedou rovně a co ti bude platný že ti zadek drží.Nehledě na to, že náhon máš na předek a tak ještě můžeš někde zůstat viset. Chlape vyměň i zadek za DUNLOPy a nebudeš litovat.Vždyť se daj sehnat docela levně. kol1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...