Publikováno Leden 28, 200817 r Dneska jsem chtěl vyštelovat xenony na superbovi, dělal jsem to přes VASila a mám tam nějaký problém, vyskočí potom na mě chyba že mam problem se zkušebním programem, na ostatní auta to funguje tak nevim kde hledat chybu, snímače chodí, tak nevim a ted mi jeste sviti kontrolka prasklých vlaken a přitom žádný prdlí neni :-/
Leden 28, 200817 r Co se týká signalizace prasklých žárovek, měla by ti pomoci Redukce pro simulaci odběru 55W, slouží k eliminování signalizace prasklé žárovky u xenonových sad s odběrem 35W. Dá se sehnat tady http://xenony.ic.cz/ cena za pár 600 kč
Leden 28, 200817 r Pokud ti svítí symbol žárovky a jinak všechno svítí tak se ti to snaží říct že je chyba v xenonech. Pokud bys to načetl VAGem tak tam budeš mít chybu - "světla nejsou seřízena" nebo tak nějak. Dokud to nesešteluješ tak ti ani chyba nepůjde vymazat a bude to svítit. VAS neznám, takže s tím to neporadím, ale VAGem mi to štelovat šlo. Přesně jak píše VIS.
Leden 29, 200817 r Moje zkušenost je taková,že při seřízení na VASu mi kontrolka prasklé žárovky na maxidotu svítila taky,ale seřízení proběhlo ůspěšně a VAG nehlásil žádnou závadu
Únor 3, 200817 r to jsem ani nevedel ze se xenony u supa serizujou pres VAG ted koukam do VISu a opravdu to tam je popsane. Diky za info...
Únor 3, 200817 r to jsem ani nevedel ze se xenony u supa serizujou pres VAGted koukam do VISu a opravdu to tam je popsane. Diky za info... Nejen u Supa
Červenec 12, 200916 r Chlapy, řeším tento problém u SUPA, kde je sport. podvozek od Milotecu. Přehodil jsem výbojku, dal jsem Přizpusobení ->001 a pak 002. A pořád nic. V čem může být problem? Byl jsem v Adrese 055.
Leden 23, 201015 r Chlapi poradte. Mám pocit že mi bixeny svietia nie ďalej ako 30 metrov pred auto. Je jedno či idem 60 alebo 130 km/h. Mechanika vyzerá byť v poriadku lebo ked otočím klúčom svetlá sa pekne híbu dole a hore. Chcem sa spýtať odkial si presne svetlá berú info o rýchlosti? Ide to všade od ABS alebo je na to nejaké osobitné čidlo? Hľadám dobre? Upraveno Leden 23, 201015 r od Michal25
Leden 23, 201015 r Tak světla si udaj o rychlosti neberoou,sklon světla je danej fixně a auto si to pořád hlídá ze snímačů a udržuje pořád stejný sklon světel ,at jedeš v jakekoliv rychlosti,to jako myslíš že při 50km za hodinu budou svítit víc dolu a ve 150 nahoru a oslnovat? to asi nééé
Leden 23, 201015 r Tak světla si udaj o rychlosti neberoou,sklon světla je danej fixně a auto si to pořád hlídá ze snímačů a udržuje pořád stejný sklon světel ,at jedeš v jakekoliv rychlosti,to jako myslíš že při 50km za hodinu budou svítit víc dolu a ve 150 nahoru a oslnovat? to asi nééé Som laik. Hovorím len to čo tu čítam. Našiel som to v sekcii elektrika. Myslim že pri 50km mi budú svietit viac do zeme a v 150 budu svietit predo mna dalej. Myslím že je to možné aj bez oslňovania. Hovoríš že tie motorčeky sú len na to aby ich sklápali pri zaťažení kufru?
Leden 23, 201015 r Světla dostávají informaci o rychlisti z řj abs. Jak s ní nakládají netuším. V reálu se to poznat nedá.
Leden 24, 201015 r Světla dostávají informaci o rychlisti z řj abs. Jak s ní nakládají netuším. V reálu se to poznat nedá. Tak ich teda stačí nastaviť aby svietili viac do dialky? Robí sa to mechanicky alebo cez VAG?
Leden 24, 201015 r Dělá se jen základní nastavení jako u klasických světlel imbusem shora. Ale k tomu potřeba vag. Zkontroluj si sklon paprsku o 1,2% proti zdi. Někde se to tu už řešilo.
Leden 25, 201015 r Dělá se jen základní nastavení jako u klasických světlel imbusem shora. Ale k tomu potřeba vag. Zkontroluj si sklon paprsku o 1,2% proti zdi. Někde se to tu už řešilo. Vďaka ACE, zajtra s tým idem do servisu. Tam kde som sa pýtal pred tým boli taký neistý akoby nevedeli čo stým preto som sa pýtal aby my nemotali na nos čo všetko trebalo vymeniť. Juke box-mal si pravdu, naozaj sa nenastavujú podľa rýchlosti
Leden 25, 201015 r Jo,světla se štelují jen na danou výšku,rychlost s tím nemá co dělat Upraveno Leden 25, 201015 r od stralis
Leden 26, 201015 r Tak som dnes bol v tom servise. Vraveli že dobre že som s tým prišiel labo boli celé rozštelované. Okrem toho že my svietili pod kolesá tak boli vytočené ešte aj do strán. Tak my to nastavili a teraz je to už super. Nechápem ako s tým predošlí majitel mohol takto v noci jazdit.
Leden 28, 201015 r ŘJ xenononů (neplést s VN boxem) skutečně údaj o rychlosti zpracovává - jak praví ACE. Potřebuje ho k úpravě sklonu světel při rychlosti ad cca 100 km/hod. Pokud tento údaj chybí, jednotka při vyšší rychosti pindá a regulaci zruší. A ze zkušeností bacha - tato chyba se neprezentuje ve výpisu fault code, tak, jak bz operátor čekal,ale jako současná chyba obou snímačů... světe div se, ale je to tak... tekonc to zrovna řešim...
Leden 28, 201015 r Pripojené na VAGu to mali a nevyhodilo vraj žiadne chyby tak dúfam že v tom to nebolo Upraveno Leden 28, 201015 r od Michal25
Leden 29, 201015 r Tak to bylo určitě tím rozštelováním. Kdyby jim něco chybělo tak o tom dají vědět...
Říjen 30, 201311 r Zdravim Vás pánové, stále se mi generuje hláška porucha světel v rj č. 55 mám stále chybu že svetla nebyly kalibrovány (DTC si nepamamtuju) vím že je nutné udelat základní nastaveni kanal 1 a 2 ale mě to nic nedovoli.... resp zákl. nastaveni je šedivy přikládám to absenci loginu který nevím- víte prosím tento login do rj 55 (regulace dosvitu) dekuji napřed všem
Říjen 30, 201311 r Spíš bych to viděl na obyč VAG... Ale třeba Ti někdo poradí lépe. Já jen že nějakou staženou a cracknutou vagínou se tam nedostaneš...
Říjen 31, 201311 r mám 304 full a vše vždy šlapalo, jen do RJ č. 55 neznám login. Upraveno Říjen 31, 201311 r od spacewerk
Říjen 31, 201311 r nevěřím, že na 304 Ti vždy a vše šlapalo. Je to obyč VAGína, kterou stáhneš i z netu. Kabel máš KKL a s tím si tak max smažeš paměť závad. Zkus poladit s někým, kdo má lepší VAG nejlépe s HEXovým kejblem
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.