petrucio Vloženo 7. Únor 2008 Sdílet Vloženo 7. Únor 2008 Asi mi odešla váha vzduchu, TDI 66kw AGR, a někde jsem četl, že prý jde vyčistit v benzinové lázni a že zase rok funguje, tak se chci zeptat, jestli je to kravina nebo jestli to už někdo zkoušel a jaký to mělo efekt ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 7. Únor 2008 Sdílet Vloženo 7. Únor 2008 (editace) Ano, jde to, ale je to jen dočasné řešení, takže i přes to doporučuju sehnat novou. Editováno: 28. Březen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavinek Vloženo 7. Únor 2008 Sdílet Vloženo 7. Únor 2008 (editace) Nebo repasovanou...... Editováno: 28. Březen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MILAN6 Vloženo 9. Únor 2008 Sdílet Vloženo 9. Únor 2008 hoj ja mam ten samy motor a kupoval jsem ji na aukru.. za 1100kč a šlape jak ma je uplne nova je to sice nahrada,,,, mam nani 2roky zaruku,,,, je to lepši než repas nebo nejake čišteni,,, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 9. Únor 2008 Sdílet Vloženo 9. Únor 2008 Moc si nedovedu představit repas váhy vzduhcu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 9. Únor 2008 Sdílet Vloženo 9. Únor 2008 (editace) Doma tak kladivem a pak pro novou. za 9tkč Jinak škodovka ti za starou + doplatek cca přes 3000,- dá novou (repasovanou?). platí pro 74 Kw. Editováno: 28. Březen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radas1 Vloženo 13. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 Dost by mě tedy zajímalo co na té váze odchází,že nechce fungovat.Nejsem znalec v této věci tak mi to prosím někdo vysvětlete vím jen,že váha vyhodnocuje množství nasávaného vzduchu nebo něco takového a někde na aukru jsem viděl na prodej vnitřní část váhy kde na ní bylo nějaké těsnění,ale to snad není vše ne?musí tam být něco jako čip nebo co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radas1 Vloženo 13. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 Nikdo nemá problémy s váhou vzduchu?nikdo by to nechtěl řešit jinou cestou než kupovat novou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paul_tdi Vloženo 13. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 (editace) Ano, jde to, ale je to jen dočasné řešení, takže i přes to doporučuju sehnat novou. A čim prosimtě,naložit do lihu nebo tak něco že,nekde sem to četl ale už sem to zapoměl,kamoš to chce totiž zkusit na mazde MX3,protože tam nova vaha stoji 2x tolik co na oktu..... Editováno: 13. Srpen 2008, autor: paul_tdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 13. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 Staci cistici spray na brzdy ktery ocisti mastny film z bimetalove plecho co snima pritok.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paul_tdi Vloženo 13. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 ona pry ta vaha je uzavřena,pry to vypada jak turbina přes kterou jde vzduch,je to MX3 94rok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radas1 Vloženo 13. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 Dnes jsem sundal potrubí co jde od váhy k motoru a kouknul jsem do ní,není tam v podstatě nic k vidění jen sítko které asi zabraňuje v průchodu nečistot do váhy a ten zmiňovaný snímač,který nelze po domácku opravit,ale lze pouze očistit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 13. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 váha vzduchu je žhavný drátek který se průtokem vzduchu ochlazuje a mění tím odpor,který ŘJ vyhodnocuje. Zároveň v je v tom tělese čidlo teploty nasávaného vzduchu,to je s tou kuličkou na konci. Takhle sem to měl u předchozího HDi. Tady sem jí ještě venku neměl. Nejvíc váze škodí zasranej filtr a zahřívání na volnoběh ve vlhký garáži,kdy ten žhavnej drátek dostává kopr. Tak mi to bylo kdysi řečeno. Do repasu bych nešel,bych radši koupil new. Stejná co origo se dá sehnat od 2000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
turboss Vloženo 13. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 nazdar , a váha na 66 kw AGR sa nachádza hned za filtrom ? a je to taká hadica s pružkami ? to je ale zázrak ako to može regulovať vzduch to by si nemyslel a to može ovplyvniť chod aute ? a ako sa to dá očistiť ? aj tá zasuvka co je na váhe sa nejako čistí ? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 13. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 váha vzduchu je žhavný drátek který se průtokem vzduchu ochlazuje a mění tím odpor,který ŘJ vyhodnocuje. Zároveň v je v tom tělese čidlo teploty nasávaného vzduchu,to je s tou kuličkou na konci. Takhle sem to měl u předchozího HDi. Tady sem jí ještě venku neměl. Nejvíc váze škodí zasranej filtr a zahřívání na volnoběh ve vlhký garáži,kdy ten žhavnej drátek dostává kopr. Tak mi to bylo kdysi řečeno. Do repasu bych nešel,bych radši koupil new. Stejná co origo se dá sehnat od 2000Mas pravdu jen z poloviny, cidlo teloty nasavaneho vzduchu je v ramci MAP. Tj spolu s cidlem tlaku turba.Vaha funguje jak pises, je tam plisek napajeny rid jednotkou a ochlazovanim se meni hodnota co jde zpet do ECU a ta si dle linearity vypociava mnozstvi nasavaneho vzduchu..Vycistenim lze maximalne odstranit mastny film co se tam dostane odvetranim motoru a prach co se nalepi na tuto mastnotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 14. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2008 jo to je dost možný,já jen že mi to takhle říkal jeden mechanik. Vzduchový filtr měním s každým olejem jako ostatní filtry,zahřívat taky nenechávám takže víc pro ní udělat nemůžu. No a vyčistěním se její funkce může zlepšit ale pokud je ten drátek už (jak to říct) třeba vyhřátej, tak jen minimálně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radas1 Vloženo 14. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2008 Tak to je pro mě úplně supr vysvětlení moc vám děkuji jsem zas o něco málo chytřejší a vím,že váhu budu v nutnosti kupovat novou a ne repas nebo se v ní šťárat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 16. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2008 vaha se necah vycistit tim sprayem na brzdy. uz jsem videl taky pokusi s dopajovanim odporu. myslim ale ze je lepsi koupit novou. kdyz trosku pohledas urcite ji sezenes za peknej peniz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misacek Vloženo 21. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2008 Rád bych věděl, jak se pozná, že váha vzduchu už nepracuje tak jak má? Auto cuká, je línější, nebo je tam "nějaká" díra, nebo jak se to projevuje na chodu motoru? Mám OI 1,9 TDi najeto 120 tisíc a zdá se mi, že neni tak živější jako dřív, že táhne hůř od spodu? Může to být právě váhou? Díky za odpověd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vinc Vloženo 21. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2008 Tak poznas to tak ze auto je linejsi to znamena ze pri 2500 otackach +- auto zrychluje pomalu (netahne) takze budes mit problem pri predjizdeni kdyz tomu budes chtit trosku prislapnout. Pak to vic zere protoze to posila chybne info do ridici jednotky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misacek Vloženo 22. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2008 Kolem těch 2500 otáček je právě všechno v pořádku, ale u nižších otáček právě ten rozdíl poznávám, že auto je o něco málo línější.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radas1 Vloženo 23. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2008 (editace) To je zajímavé v mém případě začne táhnout od těch 1700 ot. do 2300 pak je to spíše pase mám 99,66KW Editováno: 23. Srpen 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kobretti Vloženo 26. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2008 Ahoj.Já si koupil náhradu Starline.Po namontování cítím že auto je živější.Za studena super ale po zahřátí při přidání plynu škube.Nevím jestli se to musí upravit přes počítač nebo odpojit baterku.Tak jsem tam dal zpátky tu starou Bosch sice slabší ale táhne plynule.Přemýšlím jestli jsem neudělal chybu a neměl radši koupit Bosch.Mám 1,8 20v. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavka19tdi Vloženo 26. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2008 jak poznas ze je vaha vzduchu totalne v tahu? Kdyz te predjede do kopecka trambus nalozenej piskem Aspon tak to bylo u me. A to uz jsem nevydrzel a koupil nahradu od pierburgu a je klid. U me zadne kolisani otacek nebo zatah jen v urcitem rozsahu nebylo ,proste postupne auto ztracelo vykon,bylo linejsi a linejsi.Na rovince to jeste slo ale do kopce at jsem radil co chtel proste neslo do otacek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 26. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2008 Ahoj.Já si koupil náhradu Starline.Po namontování cítím že auto je živější.Za studena super ale po zahřátí při přidání plynu škube.Nevím jestli se to musí upravit přes počítač nebo odpojit baterku.Tak jsem tam dal zpátky tu starou Bosch sice slabší ale táhne plynule.Přemýšlím jestli jsem neudělal chybu a neměl radši koupit Bosch.Mám 1,8 20v. tos měl. Starline vrátil snad každý kdo jí koupil. Tutově bude chyba v ní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.