stihacka Vloženo 17. Únor 2008 Sdílet Vloženo 17. Únor 2008 Co všechno by obnášela tato přestavba? Samozřejmě základ motoru bych nechal, jen bych na to dostrojil co by bylo třeba. Podmínka je také aby to bylo z AEH na BFQ a další že nechci předělávat na 3G komfort. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 17. Únor 2008 Sdílet Vloženo 17. Únor 2008 To mi prosím vysvětli, co tou 1 kw získáš. Nebo nevíš co s penězma? Já chci z 92 kw na 132 tj. rozdíl 40 kw a všichni se mi smějí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 17. Únor 2008 Sdílet Vloženo 17. Únor 2008 Vaše starosti bych chtěl mít.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 17. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 17. Únor 2008 To mi prosím vysvětli, co tou 1 kw získáš. Nebo nevíš co s penězma?Já chci z 92 kw na 132 tj. rozdíl 40 kw a všichni se mi smějí... Nejde mi vůbec o výkon, ale o spotřebu a další záležitosti jako je třeba tempomat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 17. Únor 2008 Sdílet Vloženo 17. Únor 2008 na 75 je to brutus, budíky, klíče, kabeláž motoru, centrální kabeláž, kabeláž klimy (75 má jinej systém chlazení a regulace teploty) spíš bych to překopal na 74 MR02 půjde ti tempomat a i spotřeba půjde dolu, tak je už Euro 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 17. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 17. Únor 2008 na 75 je to brutus, budíky, klíče, kabeláž motoru, centrální kabeláž, kabeláž klimy (75 má jinej systém chlazení a regulace teploty)spíš bych to překopal na 74 MR02 půjde ti tempomat a i spotřeba půjde dolu, tak je už Euro 3 Tak to je opravdu dost složitý. A co by teda bylo potřeba na to překopání jak píšeš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 17. Únor 2008 Sdílet Vloženo 17. Únor 2008 Tak to je opravdu dost složitý. A co by teda bylo potřeba na to překopání jak píšeš? zpni si ICQ a tam to probereme pořádně, ve zkratce jiný pedály, příslušenství motoru, kabeláž motoru a i centrální elektrika, budíky, RJ, nějaký čidla na motor atd, každopádně to výjde levněji než překopat vršek motoru na 75kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.