Losky83 Vloženo 23. Únor 2008 Vloženo 23. Únor 2008 Zajímal se někdo s tím u SDI, co potom, když dojde nafta. Např. u MB se nesmí startovat, jinak by se zadřelo naft. čerpadlo. A nevíte jak je to tady? Nikde jsem se to nedočetl. Jinak sdi má jen čerpadlo u motoru, v nádrži ne. Jedná se mi o to, aby se to nezavzdušnilo Citovat
Johny_Fabia Vloženo 25. Únor 2008 Vloženo 25. Únor 2008 up Pokud je mi známo, tak když úplně vycucáš naftu, tak pak když jí tam naleješ tak budeš muset buď dlouho starnovat aby se nafta natáhla zase skrz filtr. A nebo filtr zalejt. Prakticky je to to samé jako když se palivový filtr mění. Citovat
Losky83 Vloženo 26. Únor 2008 Autor Vloženo 26. Únor 2008 teoreticky ano, ale radši se to snažím zjistit přesně, protože např u těch MB došlo pak k přidření naftového čerpadla, tak nevím. Prý došlo k zavzdušnění a hotovo:( Jo, nejezdíš občas do mb? Mám pocit, že párkrát jsem viděl u Hypernovy tvoje přibližovadlo Citovat
P2M Vloženo 26. Únor 2008 Vloženo 26. Únor 2008 No tak MB sem měl (W203) CDi, nafta mi došla a nic se mimo rozsvícený kontrolky EPC (nebo tak nějak) nestalo. Akorát první nastartování trvalo asi 4 vteřiny, ale spálit se nic nemohlo, tohle auto už má automatizovaný startování, tzn., že klíčkem jen cvackneš do polohy start a hned pustíš a auto už si to pořeší samo... Možná u starších typů něco hrozí. Citovat
Sinius Vloženo 26. Únor 2008 Vloženo 26. Únor 2008 nevim jak to je, ale stalo se nám to u Zafiry, ale auto jsme museli nechat odvést do servisu, protože si to samo nenatáhlo naftu do soustavy, tak nevim jestli to byl jen kec z řad mechaniků, nebo jestli to fakt tak je. Citovat
Losky83 Vloženo 27. Únor 2008 Autor Vloženo 27. Únor 2008 No tak MB sem měl (W203) CDi, nafta mi došla a nic se mimo rozsvícený kontrolky EPC (nebo tak nějak) nestalo. Akorát první nastartování trvalo asi 4 vteřiny, ale spálit se nic nemohlo, tohle auto už má automatizovaný startování, tzn., že klíčkem jen cvackneš do polohy start a hned pustíš a auto už si to pořeší samo...Možná u starších typů něco hrozí. u CDi problém nebyl, ale u klasických turbodieselů, myslím, že to byla masařka Citovat
NNNTomas Vloženo 28. Únor 2008 Vloženo 28. Únor 2008 Stačí si přečíst návod k vozidlu.... ) polovina dotazů tak je ( cvakání ventilů,prázdná nádrž, atd...) Citovat
ICS Vloženo 4. Listopad 2008 Vloženo 4. Listopad 2008 spravne by se nemela vyjizdet nadrz do sucha,je mozne ze by to nasalo nejaky bordel...aspon mi to par lidi rikalo,jinak nevidim duvod proc by nekdo vyjizdel nadrz do sucha,vim kolik tam mam a kdy potrebuju natankovat Citovat
Feri. Vloženo 8. Listopad 2008 Vloženo 8. Listopad 2008 spravne by se nemela vyjizdet nadrz do sucha,je mozne ze by to nasalo nejaky bordel...aspon mi to par lidi rikalo,jinak nevidim duvod proc by nekdo vyjizdel nadrz do sucha,vim kolik tam mam a kdy potrebuju natankovat Jednou se mi to stalo a kromě toho že trvalo cca 5 sec než to natáhlo naftu a naskočilo tak nic... Citovat
viktorez Vloženo 1. Listopad 2012 Vloženo 1. Listopad 2012 návod k vozidlu.. první co udělám podivám se do něj... a hele, páčka pro odvzdušnění!!!!!! jak těžké to bylo.... Citovat
cvachabl Vloženo 1. Listopad 2012 Vloženo 1. Listopad 2012 když mě dojde nafta... dělám to prasácky.... povolím hadičku z čerpadla do přepadu... hubou nasaju než nemám trošku nafty v hubě, potom 17 klíčem ( povinná moje výbava) povolím vstřiky a párkrát otočím... potom dotáhnu trubky a na brnk chytne.. :-) vím, že to není normální postup, ale baterku mám 8 let a nechce se mě trápit :-) je fakt, že tuto metodu jsem na cestě použil 2x a to proto, že mi pípla rezerva a za 15 km mi to chcíplo.... musel jsem koupit novej plovák. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.