Přejít na obsah

problém se startem


kulhis

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny...mám takový nepříjemný problém s mojí fabkou 1.4 16V 74kW 2001.Když mi auto stojí víc než asi deset minut,nastává problém se startováním...trvá to asi 5-8s než motor naskočí,při otevření dveří u řidiče totiž je slyšet zbytečně dlouho čerpadlo, které moc nadávkuje palivo.Když odemknu auto a vlezu dveřmi spolujezdce,tak je vše v pořádku,brnknu a jedu...pravděpodobně je tam nějaký systém obohacování při mrazivém počasí, který je v mém případě stále v provozu...měl jsem to ve Škoda bohemia v Kutné Hoře a nic...měli to tam asi týden a při odjezdu mi mávali,pač byli rádi že se mě zbavili...Nic nevyřešily,zkoušeli novou vstřikovací lištu,kabely jsou prý ready a problém v dveřním spínači pry není...vše prý poukazuje na řídící jednotku motoru (sakra)...Děkuji předem za vaše příspěvky.Je to opravdu nepříjemný problém,to mi věřte...Jo a diagnostika nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohu to vyzkoušet, ale mám zato že to nelze...pouze odpojit konektor spínače na dveře,ale to potom nefunguje spousty jiných věcí,což nechci.Ale přes vag/vas to určitě vyzkouším,jestli to tam někde najdem...nevíš takhle náhodou kde to hledat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Něco mi říká, že to bude řídící jdnotkou.. Zkus sehnat na vypůjčení jinou a zkus to s ní.. ;)

Měl jsem podobnej problém u felície, alternátor dával víc a vypálil něco v ŘJ, pak ji bylo potřeba vyměnit a bylo to vyřešený.. samozřejmě ještě opravit altík.. ale snad to nebudeš mít tak horký jako já tenkrát.. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Něco mi říká, že to bude řídící jdnotkou.. Zkus sehnat na vypůjčení jinou a zkus to s ní.. ;)

Měl jsem podobnej problém u felície, alternátor dával víc a vypálil něco v ŘJ, pak ji bylo potřeba vyměnit a bylo to vyřešený.. samozřejmě ještě opravit altík.. ale snad to nebudeš mít tak horký jako já tenkrát.. ;)

Tak že je to špatná řídící jednotka mi říkal už mechanik v bohemce v Kutné Hoře,ale jistý si nebyl...sehnal jsem novou ŘJ,stejné číslo ale na konci místo BK je DF.Je to jednotka do novější fabky 74kW s jiným zapalováním,což nelze sladit!Takže tu mám jednotku navíc k prdu...jo a palivo tlakuje v pořádku!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 let později...

Zdravím,

čistil jsem  za chodu motoru škrtící klapku pomocí spreje na klapky a to jsem neměl dělat.Po vyčištění auto špatně chytá.Před čištěním chytalo na čtvrt úvratě a nyní motor po chytnutí houpne a má tendenci chcípnout.Občas i chcípne.Čím to může být?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím všechny.Jsem majitelem Škoda Fabia elegance 1.4/16V rok 2000, a v poslední době pozoruji, že jak startuji déle to točí než chytne motor. Včera jsem jel na noční a už ten start byl delší,ale jak jsem chtěl ráno v6 nastartovat,tak to strašně dlouho točilo,ale nakonec chytlo a u startu svítí žlutá kontrolka posilovače a pak zhasla. Svíčky jsou měněné a káble mi mechanik taky prošel.Auto jsem koupil v bazaru dovoz Německo v lednu tohoto roku, a jak jsem ho kupoval a chtěli ho nastartovat, tak museli nejprve dobít baterii. Prosím tímto o radu v čem by mohl být problém.Děkuji všem ochotným poradit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...