dufado Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 Na své Octě 1,8 r.v. 1997 bez turba mám najeto poctivě servisovaných 220 tisíc a komplet spojka ani žádná její část zatím nebyla měněná. Neprokluzuje, zabírá dobře. Dřív byla ježděná spíš na dálku, dneska hlavně Praha se vším co k tomu patří. Je třeba nechat ji vyměnit preventivně při takovým nájezdu? Jde mi o to, aby se neodporoučela za jízdy (teda hlavně aby neznehybnila auto) Jaký máte se spojkou nájezd Vy? V jiným tématu jsem psal, že mi z motoru na volnoběh občas něco kope, jeden názor byl, že by to mohl být setrvák. Díky za vaše zkušenosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 Na své Octě 1,8 r.v. 1997 bez turba mám najeto poctivě servisovaných 220 tisíc a komplet spojka ani žádná její část zatím nebyla měněná. Neprokluzuje, zabírá dobře. Dřív byla ježděná spíš na dálku, dneska hlavně Praha se vším co k tomu patří. Je třeba nechat ji vyměnit preventivně při takovým nájezdu? Jde mi o to, aby se neodporoučela za jízdy (teda hlavně aby neznehybnila auto) Jaký máte se spojkou nájezd Vy? V jiným tématu jsem psal, že mi z motoru na volnoběh občas něco kope, jeden názor byl, že by to mohl být setrvák.Díky za vaše zkušenosti Ja mam tez origo - najeto na 1.6 74kW - 170 000km - je sice nahore pedal ale jeste najede dost. Typnu si tak do 250 000 coz na origo spojku poklona Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 Dokud funguje tak proč měnit, až půjde do kytek - tak potom to řešit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 Dokud funguje tak proč měnit, až půjde do kytek - tak potom to řešit... U 4x4 je to vyřešený, jednou tak velká a NO PROBLEMO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spidi Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 Ja mam tez origo - najeto na 1.6 74kW - 170 000km - je sice nahore pedal ale jeste najede dost. Typnu si tak do 250 000 coz na origo spojku poklona Tak já mám právě teď těch 250.000 km a pedál mi bere o něco výš už od 150.000 km. Takže asi posouvám laťku spojky na 300.000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romeo Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 Ahoj,ja mam sice 1,8 turbo (AGU,1999)a mam zhruba 110 tisic km najeto a spojka je v pohode.Vcera shodou okolnosti jsem byl v servise ,ze mi taky neco klepe nepravidelne ve miste kde je spojka. A tam mi reli po vyzkouseni ,ze to asi je dvouhmotnostni setrvacnik a ze neni zcela v poradku.Ale nemam se bat,ze to v pohode vydrzi dalsich x-km,ze to mam resit az to bude skubat motorem.Pry v prevodovce to nebude,ze se tyto prevodovky vubec nekazi. Nejhorsi je,ze doma mi to klepalo tak pet krat vic jak kdyz jsem prijel do servisu,tak ted nevim co si mam o tom myslet.Tot moje zkusenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 Mám s 1.6/74kw najeto 175 000 km a spojka zabírá trochu víš, ale funguje tak jak má. Tak tomu taky dávám ještě min. několik 10-tek tisíc km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 Dokud funguje tak proč měnit, až půjde do kytek - tak potom to řešit... U 4x4 je to vyřešený, jednou tak velká a NO PROBLEMO No nic moc, klasika dvouhmota setrvák a 240mm spojka... trochu poladíš a stejně půjde do kytek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 13. Březen 2008 Sdílet Vloženo 13. Březen 2008 Jak to tady čtu, tak koukám, že se vám postupně mění chod podálu. Já si myslel, že spojka je ovládaná hydraulikou a ta se sama šteluje a ten chod by měl být po celou životnost spojky stejnej. Jinak myslím, že na tom benzíňáčku spojka v pohodě 250 tisíc km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 13. Březen 2008 Sdílet Vloženo 13. Březen 2008 (editace) Já diesel. Na první Octě 1,8 20V se odporoučela při 220tis. auto šlo do světa a u té současné při 210 tisících. a spojka vyměněna . Nejdřív se to projevovalo že při spátečce občas cvrnkla o kola. A to dělalo dost dlouho a furt držela a pak občas proklouzla a pak nešlo řadit a to byla v hazlu. Každopádně stálo to 10ku a preventivně měnit je blbost. Editováno: 13. Březen 2008, autor: zabiak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dufado Vloženo 13. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 13. Březen 2008 Já diesel. Na první Octě 1,8 20V se odporoučela při 220tis. auto šlo do světa a u té současné při 210 tisících. a spojka vyměněna .Nejdřív se to projevovalo že při spátečce občas cvrnkla o kola. A to dělalo dost dlouho a furt držela a pak občas proklouzla a pak nešlo řadit a to byla v hazlu. Každopádně stálo to 10ku a preventivně měnit je blbost. Díky za info všem! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.