TomasB Vloženo 17. Březen 2008 Sdílet Vloženo 17. Březen 2008 Myslím je lepší měnit dvakrát řetěz na škodováckým motoru nežli dělat cokoliv na motoru BMW-tam je to cenově někde úplně jinde-hlavně na řadě 5 ,6 a 7.S tím, že je lepší řemen než řetěz, to tak úplně pravda není. Řemen praskne většinou bez varování, řetěž nejprve začne chrastit a jeho okamžitá destrukce není pravděpodobná. bylo to na 5kovým a za toho 0,5 mil.km nebylo třeba se vrtat v motoru, jen náplně a filtry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 27. Březen 2008 Sdílet Vloženo 27. Březen 2008 1,8 TSi má taky řetěz. Tam je velky rozdil v akustice. A motory mit Kette jsou opravdu super a myslim, že to má budoucnost. V motorech je čím dál více spotřebičů rotace jako cerpadla vyvazovaky atd ... tak to se retezem. Napínáky tam opravdu jsou, ale urcite bych netvrdil ze napinaky vytahaji samotny retez. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk01 Vloženo 29. Březen 2008 Sdílet Vloženo 29. Březen 2008 (editace) Znám člověka co mu rupnul řetěz na Opelu Zafira CDTi,ale měl skorem 400.000km.Právě já si taky myslel že je lepší řetěz než řemen a když jsem ted zařizoval jednomu z mojich řidičů výměnu motoru u jeho vlastního Golfa 5 1.9TDi77kw(vylomila se mu řemenice na vodní pumpě,svlíklo to rozvoďák a potkalo se mu to-psal jsem o tom v jiném tématu)u známého v autor.servisu tak jsem se tam o tom s nima bavil,řikal jsem že nevim přoč už ten bezúdržbovej řetěz nedělá dávno i VW u normál.TDi a ty kluci z motorárny mi tam hned vpálily at jsem rád za řemen z pravidel.intervalem výměny,že ty řetězy taky neni nic vymoženýho,že prasklej tam nikdy neměli ale on když se trochu vytáhne za tu mez kde už ho ten napínák nezvládne tak napnout tak to hned háže chyby,svítěj kontrolky a motor zkáče do nouzáku a dělá to neplechu,že to třeba u Audin kde to má dost benzínu i ty V6 TDI neni nic neobvyklého,naopak je to čím dál častější a že pak ty opravy jsou daleko náročnější jak na samotnou opravu(motor musí ven do stojanu) tak i na peněženku. Sám jsem byl překvapen a asi na tom něco bude když to tvrdily motoráři z VW,AU,SK. no uplne najlepsie by asi bolo sukolie bez akehokolvek remena, alebo retaze. ja mam retaz (tiez "vecnu" a "bezudrzbovu") na motorke (konkretne retaze dve), kazda ma dva napinaky. je pravda, ze to o sebe da vediet dopredu zvonenim, ked sa retaz uvolnuje (zlou funkciou vytahanych napinakov). za vymenu jedneho napinaku (ci dvoch?) som platil (aj s inymi drobnostami) 16t SKK s DPH. no co vam poviem. mk Editováno: 29. Březen 2008, autor: mk01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 31. Březen 2008 Sdílet Vloženo 31. Březen 2008 S tím řetězem to zase tak není,taky praskne bez varování. Na Fabii 1.2 HTP 50 kW na jedné služební fábce okolo 120 000 prdnul bez varování. dle škodovky je také bezúdržbový a také myslím dvojitý. stalo se to maníkovi při startování, nastartoval a po 2 vteřinách to chcíplo a bylo. asi 60 000 za polomotor to staré dobré škodovky OHVčka. taky se mi jednou na služební feldě 1.3 MPI stalo,že prasknul. prostě to chcíplo a už to nešlo nastartovat. v servise následovala výměna řetězu a ozubených kol. práce + materiál cca 3000 Kč. jinak řetěž není zase taková spátečnická věc,většina motorek ho pořád využívá a tam je dost namáhanej a vydrží to.ale zpravidla motorky končí okolo 100 000 km, většinou se ale zase často mění napínáky řetězu... Prosimtě a kolik si měl najeto u tý 1,3 jky Feldy, když prasknul? Mám ten motor taky a řetěz je stále původní.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 31. Březen 2008 Sdílet Vloženo 31. Březen 2008 (editace) Když se tady mluví o bezúdržbovém řetěze - nedíval jsem se tedy do ETKy jak to má 1,8 TSI vyřešený z pohonem vodní pumpy, ale jestli stejně jako ostatní motory kde tady všichni doporučují ji měnit s řemenem..... U 1,8 TSI se řemen nemění, tím pádem k pumpě nikdo nepoleze a tak až se ta pumpa kousne, tak .... Takže ono je hezký že má "řemenořetez bezúdržbovej", ale.... Editováno: 31. Březen 2008, autor: 1.8T Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojnicancan Vloženo 3. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2008 Když se tady mluví o bezúdržbovém řetěze - nedíval jsem se tedy do ETKy jak to má 1,8 TSI vyřešený z pohonem vodní pumpy, ale jestli stejně jako ostatní motory kde tady všichni doporučují ji měnit s řemenem..... U 1,8 TSI se řemen nemění, tím pádem k pumpě nikdo nepoleze a tak až se ta pumpa kousne, tak .... Takže ono je hezký že má "řemenořetez bezúdržbovej", ale.... ale ale.....ved predsa 1,8 TSI ma bezudrzbovu retaz, trojradovu....a ta pohana len vacky. od kluky idu v podstate tri rozvodove retaze, aby som bol presny : jedna na pohon olejoveho cerpadla, druha pre pohon vyvazovacich hriadeli a tretia na pohon vaciek takze je tam trojnasobne retazove koleso, celnym drazkovanim spojene s KH vyvazovacie hriadele zakomponovane priamo do bloku motora, pricom cez jeden z nich je pohanane cerpadlo chladiacej kvapaliny a to ozubenym remenom (bez intervalu vymeny) ten remen je pod krytom, takze remen je chraneny pred necistotami inak ta pumpa je klasickej konstrukcie, (axialna lamelova odstrediva) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.