Přejít na obsah

Baterie na klíčích s dálkovým ovládáním


iks

Doporučené příspěvky

To je nějaké divné že, ty tam máš jednu baterku sice 2032 a já dvě 2016. Jak 2032 tak i 2016 jsou baterky 3V. A že máme stejné klíče a každému by fungovalo na jiné napětí to se mi moc nezdá(ale asi ano). Zkusil jsem tam tedy strčit jen jednu baterku 2016 přihnul jsem kontakt co tlačí na vrchní pól baterky, aby to mělo kontakt, složil jsem, zkusil jsem a nic ani kontrolka se nerosvítila. Dal jsem tam tedy zpet i tu druhou, složil jsem a ejhle začalo to fungovat(zatím). Tak to vypadá že, celý problém byl ve vrchním kontaktu, který tlačí na mínusový pól baterie. Hurá vyřešeno :p

A ted jak to udělat abych měl i druhý klíč pokud možno stejný a funkční, ale abych nemusel jet do škodovky kde by za to chtěli 3 000kč. Je nějaká možnost sehnat starší a předělat to na moje auto ? Dík

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedna varianta je pomocí toho alarmu kde vyzískáš DO (možno i v klíči - vytřelovacím ) jen bys musel dokoupit imobilizer - resp. tyčku imobil. - nabízí to i ta firma RAKSO jak jsi našel

Nebo druhá varianta stavit se v nějaký podobný firmě jako je tato http://www.gasta-coupek.cz/cz/ ale netuším cenu. Ale určo to bude levnější než origoš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

zdar a sílu škodovkám .... mám problém na dálce na oktávce - měnil jsem baterku v ovládání a nejde mi resynchronizovat - dal jsem klíč do zámku a i do auta do spínačky a mačkal a vyzkoušel jsem i tu možnost s dáním do polohy nula a držením a pak 3x zmáčknout :-( jednou jsem našel supr návod podle kterýho to šlo ale teď už týden hledám a nenašel :-(

fotka dálkáče je v příloze - omlouvám se za kvalitu :wallbash: - je to z oktávky 1, 1.6 2001

prosím případné další návody nebo rady mi písněte !!!

předem moc díky

Drahoš

post-26422-1231328939.jpg

post-26422-1231328976_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdar a sílu škodovkám .... mám problém na dálce na oktávce - měnil jsem baterku v ovládání a nejde mi resynchronizovat - dal jsem klíč do zámku a i do auta do spínačky a mačkal a vyzkoušel jsem i tu možnost s dáním do polohy nula a držením a pak 3x zmáčknout :-( jednou jsem našel supr návod podle kterýho to šlo ale teď už týden hledám a nenašel :-(

fotka dálkáče je v příloze - omlouvám se za kvalitu :wallbash: - je to z oktávky 1, 1.6 2001

prosím případné další návody nebo rady mi písněte !!!

předem moc díky

Drahoš

Toto nie je origo SKODA D.O. Je to dorobeny alarm alebo len D.O. k centralu. :) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím...

Na O1 MR01 rok 2000 mám dva originální dvoutlačítkové dálkové ovladače. Když jsem loni na jaře auto koupil, tak jedna dálka fungovala tak na 1 pokus z dvaceti a druhá dálka fungovala dobře, jen občas nešla, přestala i blikat dioda.

Poslední dobou začal dost blbnout i dobrý druhý dálkáč. Postupně jsem musel běhat kolem auta a několikrát mačkat ovladač, než jsem vůbec zamknul auto. Zkoušel jsem i nové bateky. Vždy se to trošku zlepšilo, ale pořád to nebylo ono.

Až včera dálkáč vypověděl službu úplně. Jen občas bliknul, ale auto nereagovalo vůbec.

Už jsem byl skoro rozhodnutej, že si koupím neorigo dálku s vystřelováky a nainstaluju si to do auta. Ale ještě mě napadlo dálkáče rozebrat a zkusit propájet součástky na plošném spoji ukrytém v ovladači.

A hle světe div se, oba ovladače teď fungují naprosto spolehlivě na 100%. Součástky jsem proletovával postupně od největších a nejsnadnějších a postupně jsem zkoušel funkci ovladače. Nakonec jsem proletoval i ty dva integráče a až pak začali ovladače fungovat.

Vypadá to, že mačkáním tlačítek se uvnitř klíče prohýbá plošný spoj a časem popraskaj spoje mezi součástkami (hlavně integráči) a deskou a vznikají tak studené spoje.

Na pájení jsem použil klasickou mikropájku. Pistolovou bych to nezkoušel ;) .

Doufám, že moje zkušenost někomu pomůže.

Editováno: , autor: batezip
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nefungoval mi klíček pouze díky studenému spoji na integrovaném obvodu. Studený spoj nešel téměř vůbec vidět ani pod lupou. Na fotce je znázorněn šipkou spoj který byl špatný. Na integrovaný obvod tlačí konec jednoho z pólů z baterie (viz.fotot červená šipka).

post-22323-1231928546_thumb.jpg

post-22323-1231928603_thumb.jpg

post-22323-1231928655_thumb.jpg

post-22323-1231928981_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

http://www.skodaoctavia.cz/Fotky-velke5/Klice10.JPGKlice10.JPG

poradil by někdo prosím jaké baterie do tohoto klíče? v jednom z nich mám 2032 a jede, ale ve druhém 2x2016 spojené plíškem, na jednu 2032 to nejede, lze jenom uzamknout, otevírat nelze, ale bliká. Myslíte spárovat? v tom funkčním jsem po výměně nic nepároval a fungoval ihned. popř. mrkněte někdo na polaritu těch dvou 2016, nerad bych to popletl :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://www.skodaoctavia.cz/Fotky-velke5/Klice10.JPG

poradil by někdo prosím jaké baterie do tohoto klíče? v jednom z nich mám 2032 a jede, ale ve druhém 2x2016 spojené plíškem, na jednu 2032 to nejede, lze jenom uzamknout, otevírat nelze, ale bliká. Myslíte spárovat? v tom funkčním jsem po výměně nic nepároval a fungoval ihned. popř. mrkněte někdo na polaritu těch dvou 2016, nerad bych to popletl :smich:

doporučuji zajet do škoda servisu tam ti to vymění se zárukou a budeš spokojený a funkční..... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

A není jednodušší vyndat původní, podívat se že má 3V, koupit za cca 40kč tu samou plochou v každém elektro obchodě mají a neřešit? :prc:

Jinak co se týče tohoto klíče, musim napsat zkušenosti s otevíráním:

než tam cpát šroubovák a otlačit plast dle návodu, klíč jakoby v půli doslova zlomit, přičemž palec ruky tlačí do místa pro šroubovák jakože druhá strana této foto, nic se neponičí a krásně se bez následků oddělí části od sebe, pak jen ovladač na dvě půlky a opatrně vyjmout baterii ... ale u vystřelováku bych šel do servisu, na ten nevim jak, a běda jestli bude jakkoli porušen, či jen náznak odření kdekoli ... lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
vcera jsem menil, ovsem ve vystrelovacim klici (teda rovnou v obou klicich) .. byla tam CR 2032

Dobré odpoledne,

prosím o radu, měnil jsem taky baterii ve 2 tlač.vystřelovacím klíči, byla tam 2xCR 1620 (OI, r.v.1999) a taky u obou klíčich.Při pokusu otevřít auto DO jsem náhradními klíči auto odemknul ale s původníma nikoli.Přitom jsem baterii vyměnil i u náhradního klíče. Prosím o radu. Myslíte jsi, že problém bude v synchronizaci??? K.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Zdravím škodovkáře :)

Jsem čerstvým majitelem Fabie 1,4 MPI. Dostal jsem k ní i DO, který mi fungoval tak 2x, pak přestal svítit. Vyměnil jsem baterii, bohužel potřebuje synchronizovat - dle toho co jsem tu četl. Bohužel vůbec nevím, jak na to - přikládám fotku DO, protože ani nevím jestli je to originál, nebo nějaký univerzál.

Předem děkuji za rady.

EDIT:

Tak už jsem na to došel - nenapadlo by mne, že majitel namontuje DO pro Octavii do Fabky, každopádně, kdyby měl někdo stejný problém, tady je návod:

Postup :

1) odemkneme auto klíčkem, vlezeme dovnitř, zavřeme dveře a klíč strčíme do zapalování (neotáčet, jen zastrčit!)

2) podržíme najednou oba "čudlíky"na dálce (kontrolka začne blikat) tak dlouho, než kontrolka zhasne.

3) otočíme klíčkem až se rozsvítí kontrolky na palubce

4) zmáčkneme 3x po sobě tlačítko na odemknutí, mezi zmáčknutími uděláme krátkou pauzu (2-3 sec)

5) při 3-tím zmáčknutí se rozblikají blinkry a je hotovo

návod jsem našel zde

http://www.skodaoctavia.cz/Exteriernavody/dalkaOvladani.htm

post-44416-1267294933,994_thumb.jpg

Editováno: , autor: Demonicus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

mám na svoji O1 starší typ klíče s dvoutlačítkovým DO - nevystřelovací (obr. viz příloha). Baterie CR2032, označení klíče:

HELLA 434 MHz

008444

0678 5FA 008548

Cca po měsíci po výměně za úplně nové baterie přestane fungovat, dioda nebliká, baterie se pak jeví jako vybitá (naprázdno cca 2,7V po stisknutí tlačítka cca 1,5V). Dělají mi to oba klíče.

Hledal jsem tady na foru, ale všude se řeší frekvence, předělávky na vystřelovací klíč, přizpůsobení, nastavení IMMO atd atd (btw. nic systematického, jen chaos a zmatky, žádný jasný a srozumitelný návod typu "Když máš toto, potřebuješ toto")... ale ohledně tohoto problému jsem se nikde nic pořádnýho nedočetl.

Je to jenom můj problém, nebo je to "vlastnost" těchto hloupých klíčů a nejlepší je je hodně daleko zahodit a předělat na vystřelovací? Díky za jakoukoliv radu vedoucí k vyřešení problému, jen kvůli designu nechci předělávat na vystřelováky (a vyhnout se celkem velkém finančnímu vydání a problémům s přizpůsobováním atd.)

Fotky rozebraného klíče i desky PS z DO klidně přihodím, jeslti to k něčemu bude (desku jsem lupou kontroloval a žádný studeňáky ani vlasový trhlinky cest jsem nenašel...nicméně nevylučuji že by tam nemohly být. Zatím jsem nic nepropajoval, nemám mikropájku, jen klasickou trafopáječku).

Díky za plodné příspěvky k tématu....

post-40729-1267990513,4897_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...