Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Doteraz som nemal auto s automatickou klimou a manual k tomu nemam, tak mam par otazok. Mate to nastavene na AUTO ? Cize teplota je automaticky regulovana na kolko stupnov je nastavena ?

Na co este sluzi funkcia ECO ?

Vloženo

12 měsíců v roce jezdim na AUTO, někdo říká, že v zimě by se měl používat ECON, že to snad klimu šetří, kdysi tady proběhla diskuze co ECON znamená, moc moudrej jsem z toho nebyl, takže nepoužívám.

Vloženo
Doteraz som nemal auto s automatickou klimou a manual k tomu nemam, tak mam par otazok. Mate to nastavene na AUTO ? Cize teplota je automaticky regulovana na kolko stupnov je nastavena ?

Na co este sluzi funkcia ECO ?

nastavena je konstantně tuším na 21`C, Econ je myslím funkce "manuální klimy"..že máš nastaveno např. 21`C a klimačka ti ji udržuje bez ohledu na to,zda jsi na slunci,či ve stínu ;) = nepřidává,ani neubírá,když je potřeba-čili např. ve stínu budeš mít 18 a na slunci 22.. ;)

Vloženo
Tlacitko ECON odpoji klimakompresor, tedy chlazeni pod uroven vnejsi teploty.

Tak tak :palec:

AUTO (bez ECON) reguluje teplotu interiéru automaticky - chladí, ohřívá jak je třeba.

ECON reguluje teplotu automatiky, ale přiváděný vzduch nechladí, klimakompresor je vypnutý, takže jak píše Maverick, nedá se jít na nižší teplotu než je venkovní. Svým způsobem je to šetření, prt. když nic jiného, klesne lehce spotřeba, proto se to jmenuje ECON.

PS: To co píše Dr. Kenny není pravda.

Vloženo

Celej rok jezdím s nastavenim na režim auto 22 st. , pouze v létě nastavím teplotu o něco vyšší v závislosti na venkovním vedru, třeba na 25 st. aby ten rozdíl po vystoupení z auta nebyl tak velký.

Vloženo
tak ona to je taková ideální teplota, když jedu v krátkým tričku tak je mi při 21°C zima, takže u mě se teplota pohybuje mezi 22-23°C

No já většinou začínám na 20° a pak přidávám :-D

Jen cestující vzadu si stěžujou, že jim je zima na nohy :(

Vloženo

Uvádím vše na pravou míru:

Climatronic je kombinace automaticky pracujícího topného, větracího a chladicího zařízení, které zajišťuje optimální komfort cestujících.

Climatronic zcela automaticky udržuje nastavenou teplotu. Za tím účelem se samočinně mění teplota přiváděného vzduchu, stupeň větrání a rozvod vzduchu. Zařízení reaguje i na silné záření slunce, takže dodatečná ruční regulace je zbytečná. Automatický provoz zajišťuje v každé roční době maximální pohodlí.

Popis Climatronicu

Chlazení může pracovat jen tehdy, jsou-li splněny následující podmínky:

• nastartovaný motor,

• vnější teplota nad +2 °C,

• není stisknuto tlačítko ECON.

V režimu ECON se chladicí systém vypíná - vytápění a větrání se automaticky reguluje.

Režim ECON pracuje pouze v regulovatelné oblasti teplot od +16 °C do +29,5 °C

Mějte na paměti, že v režimu ECON by neměla být požadovaná vnitřní teplota nižší než vnější teplota vzduchu a že nedochází k chlazení ani odvlhčování vzduchu.

Snad to každý už pochopí :palec2:

Vloženo
Uvádím vše na pravou míru:

Climatronic je kombinace automaticky pracujícího topného, větracího a chladicího zařízení, které zajišťuje optimální komfort cestujících.

Climatronic zcela automaticky udržuje nastavenou teplotu. Za tím účelem se samočinně mění teplota přiváděného vzduchu, stupeň větrání a rozvod vzduchu. Zařízení reaguje i na silné záření slunce, takže dodatečná ruční regulace je zbytečná. Automatický provoz zajišťuje v každé roční době maximální pohodlí.

Popis Climatronicu

Chlazení může pracovat jen tehdy, jsou-li splněny následující podmínky:

• nastartovaný motor,

• vnější teplota nad +2 °C,

• není stisknuto tlačítko ECON.

V režimu ECON se chladicí systém vypíná - vytápění a větrání se automaticky reguluje.

Režim ECON pracuje pouze v regulovatelné oblasti teplot od +16 °C do +29,5 °C

Mějte na paměti, že v režimu ECON by neměla být požadovaná vnitřní teplota nižší než vnější teplota vzduchu a že nedochází k chlazení ani odvlhčování vzduchu.

Snad to každý už pochopí :palec2:

vyčerpávající, není co dodat :D:palec2:

Vloženo
Ne v podstatě, ale úplně stačí, navíc klimu stejně pustím tak 10x do roka v rozmezí červen - srpen, takže nepotřebuji climatroníííka :)

On opravdu v podstate staci ten climatic - jen ta 2 zon. vypada na pohled lepe a vice dotvari esteticky vzhled vnitrku auta.

Vloženo
Ne v podstatě, ale úplně stačí, navíc klimu stejně pustím tak 10x do roka v rozmezí červen - srpen, takže nepotřebuji climatroníííka :)

Já naopak Climatronica nevypínám vůbec - běží celý rok. Hodně lidí si myslí, že je pouze na snižování teploty v autě, to se ale plete. Hlavně jde o větrání a přívod čerstvého vzduchu do auta. Když je vypnutý a je plné auto lidí, tak se špatně dýchá (vydejchanej vzduch) a jsem potom docela unavenej. Fresh air je třeba pro pohodu a bdělost - teda alespoň na mě to tak působí.

Vloženo

Pro pohodu a bdělost mám až po víko naplňený Jumbobox Margotkama :t Jinak k tomu abych do kabiny přivedl čertvý vzduch z venku (na venkově je někdy až moc čerstvý) tak nemusím mít klimu zaplou, ale pouze ventilatory na jedničku a vyplou vnitřní cirkulaci. A ani v zimě není klima potřeba k vysoušení vzduchu, navíc stejně se kompresor nesepne když je teplota kolem 0°C, stačí okna ošetřít přípravkem proti mlžení.

Vloženo
Pro pohodu a bdělost mám až po víko naplňený Jumbobox Margotkama :t Jinak k tomu abych do kabiny přivedl čertvý vzduch z venku (na venkově je někdy až moc čerstvý) tak nemusím mít klimu zaplou, ale pouze ventilatory na jedničku a vyplou vnitřní cirkulaci. A ani v zimě není klima potřeba k vysoušení vzduchu, navíc stejně se kompresor nesepne když je teplota kolem 0°C, stačí okna ošetřít přípravkem proti mlžení.

Ale jo máš pravdu, climatronic je spíše jen dobrý na jízdy jako jezdím já-ráno vyrazíme od Prahy na Moravu a odpoledne či k večeru, když se vracíme sluníčko do mě pere celou cestu ikdyž mám dvojitý sluneční clony a tak svoji stranu potřebuji více ochlazovat než u spolujezdkyně.Jinak asi takové využití zase nemá.

Vloženo
Pro pohodu a bdělost mám až po víko naplňený Jumbobox Margotkama :t Jinak k tomu abych do kabiny přivedl čertvý vzduch z venku (na venkově je někdy až moc čerstvý) tak nemusím mít klimu zaplou, ale pouze ventilatory na jedničku a vyplou vnitřní cirkulaci. A ani v zimě není klima potřeba k vysoušení vzduchu, navíc stejně se kompresor nesepne když je teplota kolem 0°C, stačí okna ošetřít přípravkem proti mlžení.

Mas nejakej tip na dobrej pripravek? V FI combi se mi to ted mlzi ze to snad ani neni mozny.

Vloženo
Jak často měníš pylový filtr? Pokud není měněný, může to způsobit mlžení. Podobně jako některé přípravky na čištění palubky.

Podle rozpisu garancnich prohlidek na F I.

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

V poslednej dobe v Bratislave v lete registrujem a to dokonca aj u aut ako je Cayene a podobných, namiesto zapnutej klímy otvorené okná.Ja osobne, pokiaľ nie je v aute pekos,klímu nepoužívam,ale radšej "rozumne" vetrám.

Editováno: , autor: Nikita1

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...