SUPKAR Vloženo 22. Březen 2008 Vloženo 22. Březen 2008 Doteraz som nemal auto s automatickou klimou a manual k tomu nemam, tak mam par otazok. Mate to nastavene na AUTO ? Cize teplota je automaticky regulovana na kolko stupnov je nastavena ? Na co este sluzi funkcia ECO ? Citovat
Luke288 Vloženo 22. Březen 2008 Vloženo 22. Březen 2008 12 měsíců v roce jezdim na AUTO, někdo říká, že v zimě by se měl používat ECON, že to snad klimu šetří, kdysi tady proběhla diskuze co ECON znamená, moc moudrej jsem z toho nebyl, takže nepoužívám. Citovat
Deny.Kr Vloženo 22. Březen 2008 Vloženo 22. Březen 2008 Doteraz som nemal auto s automatickou klimou a manual k tomu nemam, tak mam par otazok. Mate to nastavene na AUTO ? Cize teplota je automaticky regulovana na kolko stupnov je nastavena ?Na co este sluzi funkcia ECO ? nastavena je konstantně tuším na 21`C, Econ je myslím funkce "manuální klimy"..že máš nastaveno např. 21`C a klimačka ti ji udržuje bez ohledu na to,zda jsi na slunci,či ve stínu = nepřidává,ani neubírá,když je potřeba-čili např. ve stínu budeš mít 18 a na slunci 22.. Citovat
Maverick Vloženo 22. Březen 2008 Vloženo 22. Březen 2008 Tlacitko ECON odpoji klimakompresor, tedy chlazeni pod uroven vnejsi teploty. Citovat
mischicka Vloženo 22. Březen 2008 Vloženo 22. Březen 2008 Tlacitko ECON odpoji klimakompresor, tedy chlazeni pod uroven vnejsi teploty. Tak tak AUTO (bez ECON) reguluje teplotu interiéru automaticky - chladí, ohřívá jak je třeba. ECON reguluje teplotu automatiky, ale přiváděný vzduch nechladí, klimakompresor je vypnutý, takže jak píše Maverick, nedá se jít na nižší teplotu než je venkovní. Svým způsobem je to šetření, prt. když nic jiného, klesne lehce spotřeba, proto se to jmenuje ECON. PS: To co píše Dr. Kenny není pravda. Citovat
mischicka Vloženo 22. Březen 2008 Vloženo 22. Březen 2008 Jinak doporučuji návod k obsluze, str. 120 a dále pro Climatic, 125 a dále pro Climatronic. Volně ke stažení na stránkách Škoda Auto. Citovat
Mi-rek1,8T Vloženo 22. Březen 2008 Vloženo 22. Březen 2008 Celej rok jezdím s nastavenim na režim auto 22 st. , pouze v létě nastavím teplotu o něco vyšší v závislosti na venkovním vedru, třeba na 25 st. aby ten rozdíl po vystoupení z auta nebyl tak velký. Citovat
Luke288 Vloženo 22. Březen 2008 Vloženo 22. Březen 2008 tak ona to je taková ideální teplota, když jedu v krátkým tričku tak je mi při 21°C zima, takže u mě se teplota pohybuje mezi 22-23°C Citovat
mischicka Vloženo 22. Březen 2008 Vloženo 22. Březen 2008 tak ona to je taková ideální teplota, když jedu v krátkým tričku tak je mi při 21°C zima, takže u mě se teplota pohybuje mezi 22-23°C No já většinou začínám na 20° a pak přidávám :-D Jen cestující vzadu si stěžujou, že jim je zima na nohy Citovat
Thomson Vloženo 25. Březen 2008 Vloženo 25. Březen 2008 Uvádím vše na pravou míru: Climatronic je kombinace automaticky pracujícího topného, větracího a chladicího zařízení, které zajišťuje optimální komfort cestujících. Climatronic zcela automaticky udržuje nastavenou teplotu. Za tím účelem se samočinně mění teplota přiváděného vzduchu, stupeň větrání a rozvod vzduchu. Zařízení reaguje i na silné záření slunce, takže dodatečná ruční regulace je zbytečná. Automatický provoz zajišťuje v každé roční době maximální pohodlí. Popis Climatronicu Chlazení může pracovat jen tehdy, jsou-li splněny následující podmínky: • nastartovaný motor, • vnější teplota nad +2 °C, • není stisknuto tlačítko ECON. V režimu ECON se chladicí systém vypíná - vytápění a větrání se automaticky reguluje. Režim ECON pracuje pouze v regulovatelné oblasti teplot od +16 °C do +29,5 °C Mějte na paměti, že v režimu ECON by neměla být požadovaná vnitřní teplota nižší než vnější teplota vzduchu a že nedochází k chlazení ani odvlhčování vzduchu. Snad to každý už pochopí 1 Citovat
Deny.Kr Vloženo 25. Březen 2008 Vloženo 25. Březen 2008 Uvádím vše na pravou míru:Climatronic je kombinace automaticky pracujícího topného, větracího a chladicího zařízení, které zajišťuje optimální komfort cestujících. Climatronic zcela automaticky udržuje nastavenou teplotu. Za tím účelem se samočinně mění teplota přiváděného vzduchu, stupeň větrání a rozvod vzduchu. Zařízení reaguje i na silné záření slunce, takže dodatečná ruční regulace je zbytečná. Automatický provoz zajišťuje v každé roční době maximální pohodlí. Popis Climatronicu Chlazení může pracovat jen tehdy, jsou-li splněny následující podmínky: • nastartovaný motor, • vnější teplota nad +2 °C, • není stisknuto tlačítko ECON. V režimu ECON se chladicí systém vypíná - vytápění a větrání se automaticky reguluje. Režim ECON pracuje pouze v regulovatelné oblasti teplot od +16 °C do +29,5 °C Mějte na paměti, že v režimu ECON by neměla být požadovaná vnitřní teplota nižší než vnější teplota vzduchu a že nedochází k chlazení ani odvlhčování vzduchu. Snad to každý už pochopí vyčerpávající, není co dodat Citovat
Deny.Kr Vloženo 25. Březen 2008 Vloženo 25. Březen 2008 No zlatej Climatic ! ty máš climatic? Citovat
Marios Vloženo 25. Březen 2008 Vloženo 25. Březen 2008 ty máš climatic? Jj, mám Ambiente výbavu Citovat
Marios Vloženo 26. Březen 2008 Vloženo 26. Březen 2008 Ne v podstatě, ale úplně stačí, navíc klimu stejně pustím tak 10x do roka v rozmezí červen - srpen, takže nepotřebuji climatroníííka Citovat
asua Vloženo 26. Březen 2008 Vloženo 26. Březen 2008 Ne v podstatě, ale úplně stačí, navíc klimu stejně pustím tak 10x do roka v rozmezí červen - srpen, takže nepotřebuji climatroníííka On opravdu v podstate staci ten climatic - jen ta 2 zon. vypada na pohled lepe a vice dotvari esteticky vzhled vnitrku auta. Citovat
Thomson Vloženo 26. Březen 2008 Vloženo 26. Březen 2008 Ne v podstatě, ale úplně stačí, navíc klimu stejně pustím tak 10x do roka v rozmezí červen - srpen, takže nepotřebuji climatroníííka Já naopak Climatronica nevypínám vůbec - běží celý rok. Hodně lidí si myslí, že je pouze na snižování teploty v autě, to se ale plete. Hlavně jde o větrání a přívod čerstvého vzduchu do auta. Když je vypnutý a je plné auto lidí, tak se špatně dýchá (vydejchanej vzduch) a jsem potom docela unavenej. Fresh air je třeba pro pohodu a bdělost - teda alespoň na mě to tak působí. Citovat
Marios Vloženo 26. Březen 2008 Vloženo 26. Březen 2008 Pro pohodu a bdělost mám až po víko naplňený Jumbobox Margotkama Jinak k tomu abych do kabiny přivedl čertvý vzduch z venku (na venkově je někdy až moc čerstvý) tak nemusím mít klimu zaplou, ale pouze ventilatory na jedničku a vyplou vnitřní cirkulaci. A ani v zimě není klima potřeba k vysoušení vzduchu, navíc stejně se kompresor nesepne když je teplota kolem 0°C, stačí okna ošetřít přípravkem proti mlžení. Citovat
Rosta1.8 Vloženo 27. Březen 2008 Vloženo 27. Březen 2008 Pro pohodu a bdělost mám až po víko naplňený Jumbobox Margotkama Jinak k tomu abych do kabiny přivedl čertvý vzduch z venku (na venkově je někdy až moc čerstvý) tak nemusím mít klimu zaplou, ale pouze ventilatory na jedničku a vyplou vnitřní cirkulaci. A ani v zimě není klima potřeba k vysoušení vzduchu, navíc stejně se kompresor nesepne když je teplota kolem 0°C, stačí okna ošetřít přípravkem proti mlžení. Ale jo máš pravdu, climatronic je spíše jen dobrý na jízdy jako jezdím já-ráno vyrazíme od Prahy na Moravu a odpoledne či k večeru, když se vracíme sluníčko do mě pere celou cestu ikdyž mám dvojitý sluneční clony a tak svoji stranu potřebuji více ochlazovat než u spolujezdkyně.Jinak asi takové využití zase nemá. Citovat
Ol@f Vloženo 27. Březen 2008 Vloženo 27. Březen 2008 Pro pohodu a bdělost mám až po víko naplňený Jumbobox Margotkama Jinak k tomu abych do kabiny přivedl čertvý vzduch z venku (na venkově je někdy až moc čerstvý) tak nemusím mít klimu zaplou, ale pouze ventilatory na jedničku a vyplou vnitřní cirkulaci. A ani v zimě není klima potřeba k vysoušení vzduchu, navíc stejně se kompresor nesepne když je teplota kolem 0°C, stačí okna ošetřít přípravkem proti mlžení. Mas nejakej tip na dobrej pripravek? V FI combi se mi to ted mlzi ze to snad ani neni mozny. Citovat
mischicka Vloženo 28. Březen 2008 Vloženo 28. Březen 2008 Jak často měníš pylový filtr? Pokud není měněný, může to způsobit mlžení. Podobně jako některé přípravky na čištění palubky. Citovat
Marios Vloženo 28. Březen 2008 Vloženo 28. Březen 2008 na ošetření oken používam glass polish od rivaxu ZDE Citovat
Ol@f Vloženo 28. Březen 2008 Vloženo 28. Březen 2008 Jak často měníš pylový filtr? Pokud není měněný, může to způsobit mlžení. Podobně jako některé přípravky na čištění palubky. Podle rozpisu garancnich prohlidek na F I. Citovat
Nikita1 Vloženo 6. Duben 2008 Vloženo 6. Duben 2008 (editace) V poslednej dobe v Bratislave v lete registrujem a to dokonca aj u aut ako je Cayene a podobných, namiesto zapnutej klímy otvorené okná.Ja osobne, pokiaľ nie je v aute pekos,klímu nepoužívam,ale radšej "rozumne" vetrám. Editováno: 6. Duben 2008, autor: Nikita1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.