dadacek Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 Není mi moc jasnej bod 3. To je jakože to prostě vhání okolní vzduch se kterým nic neřeší? Nebo prostě nevhání nic a uvnitř se "dusím" ? Pokud mi to objasníte, myslím že už není co řešit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 Vhání vzduch z venku, nechladí se, ale může se ohřívat když budeš mít nastavenou teplotu vyšší než je venku. Nechápu jen to dušení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 Tím dušením jsem myslel, že funguje něco jako vnitřní cirkulace vzduchu resp. dovnitř prostě nejde vzduch - ale to je případ off klimy (i když to si dovolím tvrdit: Na displeji je sice off, ale v reálu mi lehce ofukují levý a pravý ofuk). Pochopil jsem to podle "navíc máš vyplou klimu" = nefungující nic. Ale pochopil jsem to blbě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speeder Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 žiadny vzduch ti dnu nejde len keď ti svieti tlačítko vnútorného obehu, taká tá "zahnutá šípka" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 Tak tak, prt. i když ensvítí ani auto ani econ, systém stále jede, vypne se až když dáš na OFF jak píšeš nebo si upravíš jedno z tlačítek jak se píše jinde na fóru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 Hele, už sjem tu debatu climatronic vs. climatic neustál a napsal nejpovolanějším, do škoda, tak uvdíme co odepíšou :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 NO ale i když dám OFF - na displeji OFF, stále z otvorů klimatizace vychází vzduch - aji mi voní vonavka co mám danou na mřízce průduchu.. Nevadí mi to a tak to neřeším jediný jak bych se zbavil foukání dovnitř i s off by yblo průduchy uzavřít otočením mřížky. Takhle jsem myslel to s tím OFF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speeder Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 OFF systému ti zabezpečí vypnutie regulácie, ventilátorov a akčných členov. Ale nezavrie ti prívod vzduchu, to docieliš iba vnútornou cirkuláciou ako to už bolo spomenuté. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 Tak tady je odpověď ze Škoda Auto, a.s.: Vážený pane inženýre, velmi nás těší Váš zájem o vozy značky Škoda. Rozdíl mezi oběma systémy je zhruba tento: Automatická klimatizace Climatic umožňuje automatické udržování nastavené teploty vzduchu v interiéru, přičemž intenzitu (rychlost ventilátoru) a směr proudění ovlivňuje posádka manuálně. Plně elektronicky řízená dvouzónová klimatizace Climatronic zajišťuje automatické udržování nastavené teploty včetně samočinné regulace intenzity a směru proudění vzduchu. Climatronic má také více teplotních čidel, takže je schopen velmi komfortně a samočinně řídit teplotní pohodu ve interiéru, zatímco u Climaticu je třeba některé funkce (rychlost a směr proudění vzduchu) ovládat ručně. Velice ráda jsem Vám pomohla. S pozdravem a přáním hezkého dne Dana Šafránková info@skoda-info.cz Škoda Info-Line: 800 600 000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ITT Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 (editace) Jj,takze je to jak jsem psal,ja jsem totiz okopcil navod k obsl. OII,ktery jsem nasel na netu.Pani to napsala "zhruba".Climatik schladí a reguluje,krome krajnich poloh,ktere jsou max.chlazeni a max topeni a intenzita(vhaneny vzduch) se reguluje rucne.Takze zadna O1 a neudrzovana telp.v inter.Je to OII a ne nejaky ausus Editováno: 29. Duben 2008, autor: ITT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 Mischicko, ITT: Kluci dikec, že jste se o to tak zajimali a dali sem oficiálni informace, já už neměl energii sem pořád psát dokola něco co bylo řečeno už x-krát.... Tak snad teď už i ti kteří nevěřili, že Climatic dokáže udržovat teplotu v interieru věří a ví... Láka mě to znova napsat jaký je teda ten zásadní rozdíl mezi těmi klimačkami, ale nebudu dráždit hada bosou nohou... zas by s toho byl flame o slovíčkaření... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepko2 Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 Automatická klimatizace Climatic umožňuje automatické udržování nastavené teploty vzduchu v interiéru, přičemž intenzitu (rychlost ventilátoru) a směr proudění ovlivňuje posádka manuálně. Plně elektronicky řízená dvouzónová klimatizace Climatronic zajišťuje automatické udržování nastavené teploty včetně samočinné regulace intenzity a směru proudění vzduchu. Climatronic má také více teplotních čidel, takže je schopen velmi komfortně a samočinně řídit teplotní pohodu ve interiéru, zatímco u Climaticu je třeba některé funkce (rychlost a směr proudění vzduchu) ovládat ručně. no odpoved je to dobra, az by tomu clovek uveril aky je klimatik skvely ... moje osobne skusenosti su vsak ine (a mozno ma tu presvedcite, ze mam ist do servisu) ... ale teplotu vie udrzat len velmi priblizne, kolko stupnov ma rozkmit nemam este odmerane, ale najblizsie ked pojdem zase do prahy tak si zoberiem do auta teplomer a budem to sledovat ... pri jazde cez vysocinu sa jednoducho nevyhnem tomu, aby som stale upravoval teplotu ... raz mi je zima, potom zase teplo ... povedal by som, ze extra velky rozdiel oproti O1 to nie je ... a je uplne jedno ci je zapnuta klima ... neudrzi to teplotu ani ked je vonku -10C ani ked je vonku +25C ... mozno si vy nevsimate rozdiel +- 2C v teplote v interieri, mne to vsak vadi ... uplne ine skusenosti mam s climatronikom z passatu (predpokladam, ze prakticky to iste je v O2) ... tento tronik mi plne teplotne vyhovuje, ked tam nastavim 21C, tak to drzi, nech sa deje vonku cokolvek, ci je zamracene, ci svieti slnko, ci je hmla, alebo dazd ... dodnes lutujem, ze som tych 20tisic za climatronik usetril a mam iba taky polovyrobok typu klimatik ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ITT Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 (editace) To jako myslis,ze tam je spinaci rele,ktere na podnet termostatu sepne jak lednicka v rozmezi +-2 stupne :smich: pepko a nevim o co ti jde,ale nedelej z nas voly,to jako k cemu litujes,ze jsi nepriplatil 20tis,kdyz ani vuz nevlastnis a do toho servisu muzes dat akorat to kolo s ledkama auto sa zatial tunit nechystam, sef by mi to asi neschvalil ... ale raz ked budem mat vlastne, tak tam rozhodne ledky budu !!! A pokud nekdo umi cist tak navod jasne rika ,ze obsluha nastavuje smer a intenzitu a ne ze "neustale nastavuje teplotu". Ale ty vlastne vuz nemas akorat zbytecne z toho delas flame. Takze pokud nekdo nema relevantni argument,tak myslim ze toto tema bylo objasneno az az Editováno: 30. Duben 2008, autor: ITT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 (editace) Beru vzdy ELEGANCE takze neresim. Ale je fakt, ze mam Climatronic a proste to jede. Kaslu na to jak, ale jede to a je to fajn,... Kamarad jede nonstop 22 a fakt je ze neresi take nic. Zadnej ECON proste 22 a jedeme.... Editováno: 29. Duben 2008, autor: KRYSIMLADE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepko2 Vloženo 30. Duben 2008 Sdílet Vloženo 30. Duben 2008 Jj,takze je to jak jsem psal,ja jsem totiz okopcil navod k obsl. OII,ktery jsem nasel na netu.Pani to napsala "zhruba".Climatik schladí a reguluje,krome krajnich poloh,ktere jsou max.chlazeni a max topeni a intenzita(vhaneny vzduch) se reguluje rucne.Takze zadna O1 a neudrzovana telp.v inter.Je to OII a ne nejaky ausus ITT: flame tu robis hlavne ty ... ja ta neurazam, tak neurazaj ani ty ... ta teta z marketingoveho oddelenia skody ti to napisala jasne, climatic "umoznuje" automaticke udrziavanie teploty, climatronic "zajistuje" automaticke udrziavanie teploty vratane vsetky nahlych zmien v interieri aj v exterieri, ktore klimatic nedokaze pokryt ... chybaju mu na to technicke prostriedky ... lenze ti ta teta nenapisala zasadnu vec a to v akom teplotnom rozsahu ti tu teplotu udrzi ... takto je to len obycajny nedoveryhodny reklamny a marketingovy text ... neviem ci mas obe dlhodobo odskusane, ja som par desiatok tisic km absolvoval s obomi typmi, vratane tretieho typy - mechanicka klima v O1 ... a podla mojho nazoru ma naozaj klimatik blizsie k O1 ako ku climatronicu ... ale to uz moze byt na diskusiu a subjektivny pocit kazdeho z nas ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 3. Květen 2008 Sdílet Vloženo 3. Květen 2008 jako pro mě je nejzásadnější nevýhoda ta manuální regulace ventilátoru, to by mě fakt sralo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 4. Květen 2008 Sdílet Vloženo 4. Květen 2008 Už to neřeště, každý si tu ty rozdíly přečte a je na něm coje záasadní a co ne. (Ale jinak souhlas ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 4. Květen 2008 Sdílet Vloženo 4. Květen 2008 jako pro mě je nejzásadnější nevýhoda ta manuální regulace ventilátoru, to by mě fakt sralo U climatronicu přece taky reguluješ manuálně "sílu" ventilátoru.. tím prostředním kolečkem, jak ti ukazuje čtverečky s intenzitou.. Nebo se mýlím? (pravda umí se to nastavit aji samo, ale můžeš tu intenzitu přece i ručně měnit - obdoba 0,1,2,3,4 u climaticu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 4. Květen 2008 Sdílet Vloženo 4. Květen 2008 (editace) ja mam klimu vzdy na minimalne otáčky,vtedy to je príjemné,nakoľko mám alergiu na chlad a ked fúka na max. v tom momente prskám.Klima by mala byť hlavne bezprievanová,čo ziaľ Octavka nemá a preto ju používam minimálne a to by som ocenil určite viac.V znameho XY aute (nebudem robiť reklamu),som jednoducho registroval,že sa postupne ochladzuje interier,ale nebolo vôbec cítiť odkiaľ "ťahá",Ale to bola trochu vyššia trieda. Editováno: 20. Září 2008, autor: Nikita1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 7. Květen 2008 Sdílet Vloženo 7. Květen 2008 U climatronicu přece taky reguluješ manuálně "sílu" ventilátoru.. tím prostředním kolečkem, jak ti ukazuje čtverečky s intenzitou.. jasně, ale řekni mi jeden jedinej rozumnej důvod, proč bych to dělal, když se to děje automaticky? jo a bezprůvanová klima? tak to zapomeňte na tuhle třídu aut... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 10. Květen 2008 Sdílet Vloženo 10. Květen 2008 Luke: Mi ta manuální prostě neva jsem na to zvyklej z Fábky. Spíš mě občas obtěžuje to, že to hlučí a tak to dávám dolů.. Bezprůvanová klima? Nevím o co go natož jak to funguje.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fan!s Vloženo 11. Květen 2008 Sdílet Vloženo 11. Květen 2008 Podle mě to ta ŠLUPKA Climatic prostě neumí regulovat teplotu. Máme jí ve služebním autě a neustále s tím kolem musím točit, chvilku zima, chvilku teplo. Nejvíce mě štve, když změním teplotu třeba z cca 25C na 20C a nic to neudělá. Musím to kormidlo vzít znova a dát ho do krajní (levé) polohy, počkat, až to začne foukat studeně a potom to znova dát na těch 20C. Potom to snad těch 20C fouká. Vezmu teploměr a změřím to, jestli reguluje teplotu. Nevěřím tomu. Bude to foukat pořád stejně. Climatronic bych si nechal namontovat i do Ambiente, zas tolik za ní nechtějí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 12. Květen 2008 Sdílet Vloženo 12. Květen 2008 Ak by som ju mal a neslapala by ako popisuje návod,namiesto pisania na forum by som napisal do Skody a určite by som ju reklamoval. Ak by som ju nemal vo vybave,tak by som si ju uz nepriplacal,lebo nema tu hodnotu,ako pytaju priplatok. Na VW Golf stoji z Climatic na climatronic 5900sk a na OII za nu pytaju priplatok 16000sk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F40 Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 Zajímalo by mě, jak se u Climaticu nastaví max. ofuk čelního skla, tj. něco jako u Climatronicu, když se zmáčně to tlačítko pro ofuk čelního skla.....jde to vůbec? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 Ovladač na "sílu" 4 a přetoč na symbol okna (poloha vlevo nahoře - 12hod, teda pokud je ovladač stejný jak u Fabie). Pokud chceš jistotu suchého vzduchu, zmáčkni k tomu AC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.