rjulius Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Ahoj, prosím poraďte.... už 3 měsíce se potýkám s uvedeným problémem. Jsem čerstvě po výměně škrtící klapky (řídící jednotka hlásila chyby základního nastavení škrtící klapky), mám vyměněnou lambda sondu (sice za starší, ale funkční), zkoušel jsem měnit palec i víčko rozdělovače. Nic nepomáhá, při zvýšené vlhkosti vzduchu, např. za deště, sněžení, nenastartuji. Startér točí, baterie je v pohodě (zatím), chytne to třeba až na počtvrté i při celkem dlouhých startovacích pokusech (5 - 10 vteřin). Pak se motor rozběhne jakoby váhavě, jako když neběží všechny válce, ale rozběhne se. Pak už to celý den jezdí a startuje bez jediného problému. Nesetkal jste se někdo s podobným problémem? Díky za jakýkoliv názor, už jsem z toho auta pěkně otrávený. Roman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaJe Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Mě něco podobného dělali kabely ke svíčkám, byly už starší a měli mikroskopické trhliny a dostávala se do nich vlhkost. Dal jsem nové a bylo po problému. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmartin9 Posted April 5, 2008 Share Posted April 5, 2008 Ahoj, prosím poraďte.... už 3 měsíce se potýkám s uvedeným problémem.Jsem čerstvě po výměně škrtící klapky (řídící jednotka hlásila chyby základního nastavení škrtící klapky), mám vyměněnou lambda sondu (sice za starší, ale funkční), zkoušel jsem měnit palec i víčko rozdělovače. Nic nepomáhá, při zvýšené vlhkosti vzduchu, např. za deště, sněžení, nenastartuji. Startér točí, baterie je v pohodě (zatím), chytne to třeba až na počtvrté i při celkem dlouhých startovacích pokusech (5 - 10 vteřin). Pak se motor rozběhne jakoby váhavě, jako když neběží všechny válce, ale rozběhne se. Pak už to celý den jezdí a startuje bez jediného problému. Nesetkal jste se někdo s podobným problémem? Díky za jakýkoliv názor, už jsem z toho auta pěkně otrávený. Roman Aj ja som mal podobný problém po tom čo som agregát vystriekal na benzínke od prachu. Odtiaľ ma len odtiahli a stále keď bolo vlhko som mal problémy so štartovaním. Chyba sa nakoniec prejavila na zapaľovacom trafe. Bolo prasknuté a navlhávalo. Keď som ho vybral a vysušil bolo všetko v pohode. Po výmene bez problémov... Trafo značky BERU stálo okolo 1800 Sk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.