Červenec 2, 201114 r dobrý den. po otočení klíčem jenom problikne olejová kontrolka a začne bzučet něco v pojistkové skříni. poraďte někdo co stím. díky jarda felicia EFF61, 1,3cm 1996
Leden 8, 201213 r Ahojte,mam felicii 1.3MPI rok 2000,tak začnu do prace jsem odjel normalne,jdu z prace do auta,sednu do auta-normalne nastartovalo ale nešli sterače ani topeni ani pot.svetla,po chvilce jsem zastavil s kamošem na benzince na cigo a nešlo my vyndat kliček ze spinačky,tak jsem tomu malinko pomohl a neco tam prasklo,a pak už nešlo ani nastartovat,pak mne kamoš roztlačil a doma jsem to chcipnul pres pojistky(vim lama),takže jsem koupil novy el.spodek spinačky vymenil a nejde to vubec nastartovat,je slyšet jenom čerpadlo jak taha a to je vše,když to chci nastartovat v od polohy I - II tak se objevi jen červeni vykričnik v kroužku. diagnostika hlasila chybu řidici jednotka zablokovana ale pak jsem tu chybu vymazal a ted už se neobjevuje. dejte my prosim vas naky typ ?????,
Leden 8, 201213 r máš problém s immobilizérem, buď chip v klíčku, nebo snímač u spínačky. Zkus druhý klíč
Leden 8, 201213 r Dobrý den.Podle mého názoru máte dvě závady.1 relé x kontaktu R7 nebo máte odpojený kontakt (žlutý drát) na starteru 50.2 nová závada-špatně zapojené konektory na spínačce.Mnoho zdaru.
Leden 8, 201213 r zitra to roztlačim a uvidime jestli to naskoči,když jo tak pak mužu vyřadit problem s immo,starter aj spnačku ješte jednou pořadne zkontroluju,na to rele mrknu.
Leden 8, 201213 r Kdyby to dělal immo nebo odpovídač = čip v klíči, tak s tím bude startér normálně točit, dokonce to i blafne, ale vzápětí to chcípne. Tahle závada bude jinde - taky se přikláním k tomu relé s X kontaktem.
Leden 10, 201213 r tak nove rele X nepomohlo,skontroloval jsem zapojeni spinačky a je to ok,vyčistil jsem kabel na startery a skontrolova pojistky,pořad stejny,včera na roztlačeni to naskočilo v pohode.
Červenec 10, 201213 r Po včerajsej burke mi najprv trochu zatopilo poistky tak trosku blbli stierace pri zapnutych svetlach a potom som v pohode dosiel domov odstavil auto rano idem startovat a otocim klucom a zacalo mi ako sialene cvakat rele alebo co to je c104 sedy stvorec je to za nadrzkou na ostrekovace.okolo toho mi preblikuje aj kontrolka prednych hmloviek aj ked ich nemam. auto ovsem nestartuje ani netoci. felicia 1.9 D rv96
Červenec 10, 201213 r Tak pokud si ho utopil, tak ho musíš vysušit. Jezdit s utopeným autem znamená koledovat si velké škody jak v části elektronické tak v mechanické. Jinak vcelku nechápu, jak se ti u Felicie dostala do pojistek voda. Upraveno Červenec 10, 201213 r od VAG BoBo
Červenec 10, 201213 r Někde máš kraťas, ono brzo docvaká neboj. I ve startéru může být voda. Upraveno Červenec 10, 201213 r od VAG BoBo
Červenec 10, 201213 r ... Jinak vcelku nechápu, jak se ti u Felicie dostala do pojistek voda. to já chápu zase naprosto jasně, je to bolest Feldy, voda se dostává přes těsnění př.skla, nebo už má spodní lem okna natolik urezlý, že mu voda pak nateče tím spodkem. Sáhni na ten molitan za kastlíkem, uvidíš že bude nacuclý jako sfiňa a od něj už k pojistkovému boxu není věru daleko. Ještě když jsem měl Feldu, tak manželce během 20 min. průtrže to také vyplavilo pojistkovku a když pak chtěla večer odjet z práce, tak byla totálně vyšťavená baterka, prostě vyskratovaná zaplavením pojistek. Takže lano to jistilo
Červenec 10, 201213 r no baterka je KO takze nula bodov ale stale to tam cvaka tak ma dojst kamarat a mrkne nato dam vediet ked tak
Červenec 10, 201213 r jop hosi tak dosiel niekto kto sa do toho rozumie a ja uplny laik takze vytopene poistky voda robila v podstate vodic a vyskratovalo baterku to cvakanie prestalo po pripojeni normalneho napatia. on to vysvetloval takto ze cvakalo to kvoli tomu lebo nemalo dostatok prudu nato aby to zoplo. problem solved diki za podporu
Červenec 10, 201213 r vždyť to říkám celý odpoledne že to má málo proudu Samozřejmě, že musí odstranit problém zatékání, ale jen jsem odepisoval na to cvakání
Červenec 11, 201213 r ... vytopene poistky voda robila v podstate vodic a vyskratovalo baterku... Fyzika základní školy.
Květen 11, 201411 r DOBRÝ DEN. U FELICIE 1,3MPI V PRVNÍ POLOZE KLÍČKU SE NEROZSVÍTÍ KONTROLKY MAZÁNÍ A RUČNÍ BRZDY,NEJDE VENTILÁTOR A NENÍ SLYŠET ČERPADLO. V DRUHÉ POLOZE KLÍČKU MOTOR TOČÍ,ALE NENASKOČÍ.MYSLÍM,ŽE TO JE NĚKTERÉ Z RELÁTEK V POJISTKOVÉ SKŘÍŇCE,ALE NEVÍM KTERÉ.MŮŽE NĚKDO PORADIT Upraveno Květen 11, 201411 r od Pawouk Upraven název vlákna
Květen 12, 201411 r 1) Vypni si Caps Lock. 2) Na webu http://www.ulozto.cz si najdi dílenskou příručku pro feli. 3) V příručce si najdi pozici relé označenýho "kontakt X". n) pokud umíš s měřákem, postupně vytahuj relátka z desky a zkoušej je napojit drátem přímo na baterii - a proměřuj, jestli jim správně spínají a rozpínají kontakty. Upraveno Květen 12, 201411 r od Ekkar_z_Bastlírny
Květen 12, 201411 r neviem možno v tomto prípade trepnem vedla ale na forde som mal podobný problém a bolo to v spínačke dnu bol taký trojkontakt na strunkách a ten bol rozbitý tak som to urobil na kolískové spínače a štart na tlačítko ale na feldu isto zoženieš všetko ale určite najprv premeraj kam teče a kam už nie prúd ako písal skúsenejší kolega nadomnou ekar kontakt X nie je len prúd spínaný klúčom napr na rádio? spínaný prúd v polohe 1 nie je označený číselkami? Upraveno Květen 12, 201411 r od tuttinko
Květen 12, 201411 r Relé X odpojuje při startu zbytečný spotřebiče - světla, rádio atd, jenže když tohle relé blbne, tak taky nemusí jít nic, ono je v sérii se spoustou dalších kontaktů. Upraveno Květen 12, 201411 r od Ekkar_z_Bastlírny
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.