Přejít na obsah

Motor 1,8 20V - zkušenosti


Junek

Doporučené příspěvky

Tady ti dávám kontakt na origo rozvody, mám sadu 06A 198 119 A, nevím zda

nemáš novější s B na konci, cena je, ale de facto stejná. Od této firmy jsem

já i řada lidí zde něco málo již nakoupil a považuji je za spolehlivé.

http://www.cc-autodily.cz/search/default/5?kod=06A+198+119+a

P.S. Založ si účet na živnosťák a máš automaticky slevu 10%.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady ti dávám kontakt na origo rozvody, mám sadu 06A 198 119 A, nevím zda

nemáš novější s B na konci, cena je, ale de facto stejná. Od této firmy jsem

já i řada lidí zde něco málo již nakoupil a považuji je za spolehlivé.

http://www.cc-autodily.cz/search/default/5?kod=06A+198+119+a

P.S. Založ si účet na živnosťák a máš automaticky slevu 10%.

Tak to je super díky moc, jak ale poznám zda mám tady tuhle nebo tu novější?Jenom při demontáži té původní?Nebo je to od určitýho data výroby?Mám 07/97

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli se můžu zeptat z jakýho důvodu jsi měnil katalyzátor?a jestli máš stejnou motorizaci jako já tak co jsi pouřil za katalyzátor?trochu bych taky vsázela na katalyzátor stalo se mi že auto jela na 2 válce a trochu v katu hořel benzín,takže je možná vypálenej.proto zřejmě slýchám při rozjezdech qa když běží motor na sytič cinkání.děkuji za odpověd...

Mám nový poznatek jak jsem v tomto tématu zmiňoval že při jízdě na sitič v malých otáčkách při rozjezdu slýchávám cinkání,myslel jsem že to cinká u příruby katalyzátoru nebo ve vnitřku katalyzátoru,ale není to tak.Od pondělka jsem cinkání slyšel pořádně silně.taky když jsem zabouchal na sání pěstí cinkalo to.ošahal jsem motor ze zadu a našel jsem na jakýmsi krycím plechu který je připevněn k sání ve kterém byl otvor do kterého jsem si zjistil že příjde šroub 8mm.našrouboval ho tam dotáhl a je to ok.cinkání už není.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám nový poznatek jak jsem v tomto tématu zmiňoval že při jízdě na sitič v malých otáčkách při rozjezdu slýchávám cinkání,myslel jsem že to cinká u příruby katalyzátoru nebo ve vnitřku katalyzátoru,ale není to tak.Od pondělka jsem cinkání slyšel pořádně silně.taky když jsem zabouchal na sání pěstí cinkalo to.ošahal jsem motor ze zadu a našel jsem na jakýmsi krycím plechu který je připevněn k sání ve kterém byl otvor do kterého jsem si zjistil že příjde šroub 8mm.našrouboval ho tam dotáhl a je to ok.cinkání už není.....

Tak tenhle kryt sem mel taky povolenej a delal při nízkých otáčkách stašnej hluk, takový klepání. No měl jsem za to, že je v nepořádku výfuk a jal jsem se taky měnit kata naštěstí si toho kámoš mechanik všiml :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Opět problém jak jsem zde popisoval:

Mám nový poznatek jak jsem v tomto tématu zmiňoval že při jízdě na sitič v malých otáčkách při rozjezdu slýchávám cinkání,myslel jsem že to cinká u příruby katalyzátoru nebo ve vnitřku katalyzátoru,ale není to tak.Od pondělka jsem cinkání slyšel pořádně silně.taky když jsem zabouchal na sání pěstí cinkalo to.ošahal jsem motor ze zadu a našel jsem na jakýmsi krycím plechu který je připevněn k sání ve kterém byl otvor do kterého jsem si zjistil že příjde šroub 8mm.našrouboval ho tam dotáhl a je to ok.cinkání už není.....

Tak,když plech připevním šroubem který by tam měl být z výroby,vibruje mi o dost víc celé sání a taky plynový pedál mezi 1900-2100otáček,ale necinká mi plech o motor.Pokud šroub opět vyndám přestanou vibrace na plynovém pedálu,sání se klepe míň,ale plech cinká o motor.Pokud bych plech odšrouboval uplně pryč tak mám zase obavy,že nebude nic držet celé sání mohlo by se něco poškodit.Podle ETky se tento plech nazývá vzpěra.Jako by motor přenášel vibrace díky tomu plechu na sání,protože ze zadu je plech přišroubovaný na motor a o kus výše k sacímu potrubí.Z počátku jsem myslel že tam má být šroub s nějakým silenblokem,ale podle etky obyčejné šrouby.nesešel se stím někdo?nevím co s tím.Na obrázku je ten plechový díl.

post-28832-050054800 1280426878_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj,mám toto auto už cca 3 roky,najeto na něm 75 tis. km. Tedka má skoro 200 000 najeto. Když jsem to kupoval,byla spotřeba ve městě cca 10 litrů a mimo město cca 6-7 litrů. Tedka mi to žere ve městě tak 12 a více a mimo se pod 9 litrů takřka nedostanu. Je to přesně rok,co jsem měnil olej a teď,po roce ježdění a ujetí 10 000 km je auto skoro bez oleje. Začalo to hrozně žrát olej i benzín a nevím proč. Ještě dodatek,mám LPG. Přemýšlel jsem nad výměnou pístních kroužků,myslíte že by to mohlo být tím? Také jsem před pul rokem neprošel emisemi ani na LPG,lambda sonda hází chybu,ale ta je už měněná,nemůže to být katíkem? Děkuji za postřehy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám tu opět jeden dotaz ohledně váhy vzduchu na mojí octavii,a to že dnes jsem byl na VAGu a mechanik prověřoval váhu vzduchu a řekl mi že by měla chodit v rozmezí 1,6 až 4,0(něčeho).a moje váha při volnoběhu poskakuje mezi čísly 3,2 až 3,4 což se mu zdálo dost vysoko a myslí si že je to špatně.je tady někdo kdo ví jak je správně?děkuji všem chytrým hlavám. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

opět se mi zdá něco v nepořádku na mém autě a to že když motor běží na sitič a já jedu,lítají otáčky a cuká hlavně mezi řazením.prostě řečeno jízda na sitič se mi jevý splašená nervozní jízda.docela mi to vadí,ale vag nic nehlási.čidlo,svíčky,kabely,filtr vzduchu a paliva vyměněn,klapka vyčištěna a nastavena.napadla mě nádobka s aktivním uhlím....?někde jsem něco o tom četl.děkuju za každou radu.

Editováno: , autor: herrkomisar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Termostat vyměněn,zdá se že spodní hadice se začíná ohřívat až když je teplota motoru na 90°C.Pro přístup k výměně jsem si oddělal alternátor.Trochu problém byl ho spátky napasovat(na držák jde dost těsně).

Jinak výměna banalita.díky za rady všem zůčastněným. :palec2:

Dnes jedu kousek dál tak uvidím spotřebu.......

zdarec.mám taky termostat v haji na motoru 1.8 20v 92kw mám to ve vw golf 4 rv1999 taky se mi auto nechce ohřívat.tak budu termostat měnit.tak prosím o radu.le lepší vyndat alternátor?nebo to vyměním i bez vyndaní?nebo jak se sponuje ta napinaci kladka co napína řemen u alternátoru?díky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady ti dávám kontakt na origo rozvody, mám sadu 06A 198 119 A, nevím zda

nemáš novější s B na konci, cena je, ale de facto stejná. Od této firmy jsem

já i řada lidí zde něco málo již nakoupil a považuji je za spolehlivé.

http://www.cc-autodily.cz/search/default/5?kod=06A+198+119+a

P.S. Založ si účet na živnosťák a máš automaticky slevu 10%.

pasují tyto rozvody i na vw golf iv 1.8 20v 92kw motor AGN rv1999?díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...