Přejít na obsah

1.9TDi 96kW


dandyx

Doporučené příspěvky

Ahoj, tech motoru je vicero kodu, treba fabia a octavia se dava ASZ, superb uz je zase jiny motor, myslim, ze stejny jako Audi (AVF a podobne), kazdopadne ja mam tenhle motor moc rad, je sviznej, nezere olej, je to klasicky PD, takze mozna malicko nachylnejsi na palivo nez cistej diesel, co sezere vsechno. Zrychleni dost zalezi na prevodovce a na tom, v jakym aute to mas, treba s Fabii to cvici hodne vyborne (taky ma kratsi prevodovku), v octe jsem s tim nejel, ale mam to ted v Audi A4 a zrychleni se seriovym motorem neni, co bejvalo ve Fabii, prevodovka je delsi, ale zase kdyz to valis 200, tak to tolik nezere jako Fabia a jsi s otackama niz. Po chipu je to jeste vetsi lahudka, celkem v pohode se pohybujes kolem 120kW, ja osobne mam chip od Dieselpower a jsem maximalne spokojenej, jede to jako krava, jinak to rict neumim, zrychleni uzasny a jde za plynem v kazdy situaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele mam ho v Superbu a musim rict ze bomba Pardubice-Chorvacko sem jel za 5,2l ve ctyrech lidech a po dalnici sem utikal 150-180km/h....jinak sem s nim jel podle tachu 240km/h taky ve 4....spotreba mesto si myslim tak 7 a dalky tech 5-6l....zatah moc peknej,a kdyz se cipne co ti kluci potvrdej drzi kror

s audi V6 3TDI a hrabe na 3 coz je :prc:

zatim mam 80tis najeto a nic sem nedal krom oleje atd takze myslim ze mooc dobra volba :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, tech motoru je vicero kodu, treba fabia a octavia se dava ASZ, superb uz je zase jiny motor, myslim, ze stejny jako Audi (AVF a podobne), kazdopadne ja mam tenhle motor moc rad, je sviznej, nezere olej, je to klasicky PD, takze mozna malicko nachylnejsi na palivo nez cistej diesel, co sezere vsechno. Zrychleni dost zalezi na prevodovce a na tom, v jakym aute to mas, treba s Fabii to cvici hodne vyborne (taky ma kratsi prevodovku), v octe jsem s tim nejel, ale mam to ted v Audi A4 a zrychleni se seriovym motorem neni, co bejvalo ve Fabii, prevodovka je delsi, ale zase kdyz to valis 200, tak to tolik nezere jako Fabia a jsi s otackama niz. Po chipu je to jeste vetsi lahudka, celkem v pohode se pohybujes kolem 120kW, ja osobne mam chip od Dieselpower a jsem maximalne spokojenej, jede to jako krava, jinak to rict neumim, zrychleni uzasny a jde za plynem v kazdy situaci.

Jedná se o typ ASZ octavia combi r.v 2003

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to super motor kor po chipu to jede jako cert ma to kamarad koupil pri 60 000 ted ma 290 000a uz do toho sipe horem dolem neco za neco vykon neco stoji ale kdyzbych sel do nafty tak jedine tento motor jinak ostatni vykony jsou neefektivni tod muj nazor .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemáte někdo větší info o tomto motoru se 6-ti kvalt. Spořeba, životnost, poruchy, max. ryvhlost, z 0-100km/h. Nikde na webu se o tom nemohu nic dočíst.

Ahoj,

mám Octavia liftback TDI 96 kW, motor ASZ, rok výroby 12/2003.

Kupoval jsem ji od velice seriózního prvního majitele v srpnu 2007. Měla najeto 77 000 km a mám od něj veškeré kopie faktur, co kdy bylo na autě opravováno atd.

Kromě běžných kontrol v servisu (výměna oleje), se měnily přední ložiska a toť vše. Při 90 000 jsem měnil všechny kotouče + destičky, dělal rozvody. Teď je najeto 94 000 km a vše bez problémů.

Co jsem auto koupil, jezdil jsem jen pár dní a poté chipnul. V serii motor jede velice dobře, rychle zatáhne, hlavně při předjíždění. Spotřeba při dodržování předpisů se pohybovala kolem 5,3 l na 100 km. Max rychlost jsem pořádně nezkoušel v sérii, ale 220 km/h jsem z toho vytáhnul. Při jízdě na krátké vzdálenosti (např.10 km) či jízda ve městě je spotřeba vyšší než u motorů 66 kW nebo 81 kW, přibližně 7-7,5 l na 100 km. Akcelerace tuším že byla kolem 8,5 s.

Chipoval jsem asi při 78 000 km. Spotřeba při dodržování předpisů se pohybuje kolem 4,9 l na 100 km, což se trošku snížilo. Pokud však tomu pořádně šlápneš, motor vytáčíš a držíš ho na podlaze, tak spotřeba je 9 - 10 l na 100 km. Max rychlost podle tachometru jde pod konečnou číselnici 240 km/hod. Zrychlila se velice reakce na plyn, zátah do sedadel jde hrozně cítit i pro cestující vzadu. Akcelerace je nyní asi 7 - 7,5 s podle stopek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

mám Octavia liftback TDI 96 kW, motor ASZ, rok výroby 12/2003.

Kupoval jsem ji od velice seriózního prvního majitele v srpnu 2007. Měla najeto 77 000 km a mám od něj veškeré kopie faktur, co kdy bylo na autě opravováno atd.

Kromě běžných kontrol v servisu (výměna oleje), se měnily přední ložiska a toť vše. Při 90 000 jsem měnil všechny kotouče + destičky, dělal rozvody. Teď je najeto 94 000 km a vše bez problémů.

Co jsem auto koupil, jezdil jsem jen pár dní a poté chipnul. V serii motor jede velice dobře, rychle zatáhne, hlavně při předjíždění. Spotřeba při dodržování předpisů se pohybovala kolem 5,3 l na 100 km. Max rychlost jsem pořádně nezkoušel v sérii, ale 220 km/h jsem z toho vytáhnul. Při jízdě na krátké vzdálenosti (např.10 km) či jízda ve městě je spotřeba vyšší než u motorů 66 kW nebo 81 kW, přibližně 7-7,5 l na 100 km. Akcelerace tuším že byla kolem 8,5 s.

Chipoval jsem asi při 78 000 km. Spotřeba při dodržování předpisů se pohybuje kolem 4,9 l na 100 km, což se trošku snížilo. Pokud však tomu pořádně šlápneš, motor vytáčíš a držíš ho na podlaze, tak spotřeba je 9 - 10 l na 100 km. Max rychlost podle tachometru jde pod konečnou číselnici 240 km/hod. Zrychlila se velice reakce na plyn, zátah do sedadel jde hrozně cítit i pro cestující vzadu. Akcelerace je nyní asi 7 - 7,5 s podle stopek.

v zaklade ma 9.7 na 100, chipnuty vraj okolo 8. 7s je trosku malo ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Daj link, plz

kto ti opravil soft? aj ja chcem za 7s 100 :)

Jeden chlápek, který mě čipoval i minulou Octavku. Bylo to TDI 66kW. Na sprintech mě nikdy nepředjela žádná TDI 81 kW chipnutá. Takže jeho softy bych řekl, že jsem na slušné úrovni. A navíc to kouří minimálně, což je kupodivu zajímavé. Točil jsem to na dobrém povrhu - hrubém. Tak tam možná nějaká ta desetinka roli hraje. A taky to, že je to stopnuté jakmile ručička byla na 100km/h. Takže kdo ví, jaká by byla rychlost podle GPS. Nevím, jaké jsou prodlevy v rychlosti.

Jinak 136 kW, 410 n.M.

A jinak, jede ti to moc pěkně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a link je tady:

Tuším, že je to ten samý na který ses ptal. Máš natočené taky nějaké videjka? Jestli jo, tak sem taky něco přihoď.

vazne to ide pekne :palec2:

video nemam, ja mam len seriovych 131/310 kol119

tdifun mi navrhol dobru cenu len je to cca 300km /len tam/ a v poslednej dobe nemam cas ani zomriet

diselpower cena trosku vyssia ale blizsie ani tam nemam

slovenske fora necitam, takze neviem kto u nas to robi na 'takej urovni'

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vazne to ide pekne :palec2:

video nemam, ja mam len seriovych 131/310 kol119

tdifun mi navrhol dobru cenu len je to cca 300km /len tam/ a v poslednej dobe nemam cas ani zomriet

diselpower cena trosku vyssia ale blizsie ani tam nemam

slovenske fora necitam, takze neviem kto u nas to robi na 'takej urovni'

Pokud bys měl zájem, můžu ti dát kontakt na chlápka, který ten chip mě dělal. Chipoval jsem u něj 2 Octavky a všechny super - spotřeba nižší, kouřivost se zvýšila jen tak o 10 až 20% více (dobrej výsledek) a výkony velice působivé.

Díky tomu, že jsem ho doporučil více lidem a ty si u něj auto nachipovali, tak to udělají i za nižší cenu než udává na netu (tuším 15 000 Kč). Bez papíru to udělá za 6 000 Kč. Zkušenosti má a chipuje už mraky roků - hlavně VW motory.

Klidně pošly vzkaz a dám ti na něj kontakt.

Odkud vůbec jsi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud bys měl zájem, můžu ti dát kontakt na chlápka, který ten chip mě dělal. Chipoval jsem u něj 2 Octavky a všechny super - spotřeba nižší, kouřivost se zvýšila jen tak o 10 až 20% více (dobrej výsledek) a výkony velice působivé.

Díky tomu, že jsem ho doporučil více lidem a ty si u něj auto nachipovali, tak to udělají i za nižší cenu než udává na netu (tuším 15 000 Kč). Bez papíru to udělá za 6 000 Kč. Zkušenosti má a chipuje už mraky roků - hlavně VW motory.

Klidně pošly vzkaz a dám ti na něj kontakt.

Odkud vůbec jsi?

nejakych 50km od Bratislavy, okres DS

posli mi jeho web stranku pls

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Já jsem svojí TDI PD koupil před dvěma roky. Po prvním majiteli, najeto 67 tkm a ještě voněla novotou. Za ty dva roky jsem s ní najezdil dalších 70 tkm a zatím žádný problém. Jezdím s ní téměř denně a za měsíc najezdím okolo 2500. Za celou dobu jsem musel vyměnit přední ložisko, přišlo i na rozvody + vodní pumpa a zatím nic dalšího. Nastartovaný motor se mi zdá tišší než sousedova 81 kW, ale může to být jen subjektivní dojem. Zrychlení z 0 na 100 mám asi za 9 sec, maximálně jsem s tím jel 215 km/h podle tachometru, podle GPS 199 a otáčky motoru na 3,5 tis. Nevím co by se dělo, kdybych se to pokusil vyhnat až k červenému pásmu. Spotřeba dlohodobá průměrná 5,8l, v obci trvám na padesátce, ale mimo a hlavně na dálnici si užívám. Občas se bavím užaslým pohledy majitelů nových Octavií, kterým ve stoupání ujíždím. Původně jsem chtěl 81 kW, ale jsem rád že mi přišla do cesty tahle. I na 6 se dá jet na Mohelničák 140 ve dvou lidech. Takže maximální spokojenost. :specool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeden chlápek, který mě čipoval i minulou Octavku. Bylo to TDI 66kW. Na sprintech mě nikdy nepředjela žádná TDI 81 kW chipnutá. Takže jeho softy bych řekl, že jsem na slušné úrovni. A navíc to kouří minimálně, což je kupodivu zajímavé. Točil jsem to na dobrém povrhu - hrubém. Tak tam možná nějaká ta desetinka roli hraje. A taky to, že je to stopnuté jakmile ručička byla na 100km/h. Takže kdo ví, jaká by byla rychlost podle GPS. Nevím, jaké jsou prodlevy v rychlosti.

Jinak 136 kW, 410 n.M.

A jinak, jede ti to moc pěkně.

Na video jsem koukal opravdu slusny, ale zajimalo by me jak si prisel na tech 136Kw a 410Nm ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...