IgorT Vloženo 26. Červen 2008 Sdílet Vloženo 26. Červen 2008 benzin benzin bnzin benzin diesel Zabiáku, nevěděl jsem že si takovej fanda do benzínu, vidím že si konečně dostal rozum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
IgorT Vloženo 26. Červen 2008 Sdílet Vloženo 26. Červen 2008 zabiáku máš pravdu :Motor, který dostane Cayenne, pochází původně z Audi Q7. Jde o přeplňovaný šestiválec 3,0 TDI s výkonem 240 koní a 550 Nm točivého momentu. Sakra neni to ten motor se kterým si vy 1,9tkový tédéíčkáři běžně vytíráte vejfuk a v lepším případě má co dělat aby vám stačil ? V porshe asi udělali chybu a použili nesprávnej motor, měli dát načipovanou 81-tku, to by byl teprve hukot... viewer: tak to byla trefa přímo na solar ty tvoje a creckovo frky nemaj chybu, vážně jsem se skvěle pobavil a aby bylo jasné ve kterém jsem táboře tak stejně jako zabiák benzin benzin bnzin benzin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
warhead Vloženo 26. Červen 2008 Sdílet Vloženo 26. Červen 2008 v americe neni diesel urcite proto ze tam nekdo s oktou natrel nakyho papalase v obrim petilitru a tankoval dvakrat min tak papalas zacal lobovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baurak Vloženo 26. Červen 2008 Sdílet Vloženo 26. Červen 2008 Ploooc ? chapu rozumnou debatu ale tohle teda neni ani nahodou bohuzel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 26. Červen 2008 Sdílet Vloženo 26. Červen 2008 No todle je nerozumnej flame Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baurak Vloženo 26. Červen 2008 Sdílet Vloženo 26. Červen 2008 tak to joooo v tom pripade ja jezdim v pohode za 3litry nafty kuci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 26. Červen 2008 Sdílet Vloženo 26. Červen 2008 Ja i za mene ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 26. Červen 2008 Sdílet Vloženo 26. Červen 2008 (editace) A já i za více Davon: dal jsem ti hlas v zabijácké vote !!! Editováno: 26. Červen 2008, autor: viewer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 26. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 26. Červen 2008 (editace) tak to joooo v tom pripade ja jezdim v pohode za 3litry nafty kuci bud trosku originalni, tohle tu pise kazdy druhy dieslak anketa : btw kdo by svoje delo vymenil za naslapnutou RSku ? pochopitelne slovem naslapnutou se rozumi benzina (ja hned a vubec by me nezajimalo kolik to zere) Editováno: 26. Červen 2008, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 26. Červen 2008 Sdílet Vloženo 26. Červen 2008 Bauraku, tomu i verim, ze jezdis za 3 litry, podobne jako TOMASB. Stoji vam to pred barakem a jezdite sluzebakama, ty 3 litry je vypar z nadrze za tu dobu co sluzebakem ujedes 100km Jinak nechapu, co ti prijde na teto debate nerozumneho... Neveris snad, ze tedeickari, kam patris jezdeji za 4,5 litru??? NEbo snad, ze ja jezdim za 12,8??? Nebo ze by te udivilo, ze jeden tedeickar si vytira kapsu s kdejakou AUDINOU??? lol lol lol Dneska cestou z Ruzyne me predjizdelo neco, podobne Octavce, asi to mozna byla, jen jsem zaregistroval strasnej dym za nim cerneho popela a prave si vytiral kapsu se vzlitajicim Boeingem 737-800 :D viewer - dekuji, jako mrakum jinych! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 (editace) nevím zda to tu bylo...číst celých 27stránek na to prdím...ale čtěte..MILUJU TDíííííííííí... Nastal čas změny. Obdržel jsem konečně poměrnou část honoráře za můj holywoodský projekt a udělal jsem si radost. Jako druhý vůz do rodiny jsem si pořídil skvost – Octavi II RS TDI. Protože nejsem žádná socka, nechal jsem si udělat čip od Cimbu a difuzorový Teflon Profi Kit od Milotecu.Již vzhled Octavie II RS TDI mluví za vše – atraktivní racing blue metalíza jen podtrhuje úžasné ušlechtilé křivky a sexy tvary tohoto ekonomického , rodinného supersportu. Agresivní maska s lišáckým výrazem a sexy rudou pižkou s nápisem RS dává najevo kdo je tady pánem. Kdo je Král okreskové džungle. Kdo je pokořitelem rychlostních limitů a vítězem semaforových sprintů – ano je to Ona! RS TDI - pro jazyku albionu znalé “Rallye Sport“ . Přestože neholduju mediálním hysteriím kde si parta lesáků s počmáranými a uřvanými vozy zkracuje cestu z rachoty domů vysokou rychlostí přes les a šotolinu, je skvělé mít vlastnosti supersportu v kompaktním a estetickém balení rodinného sedanu. Tento skvost do světa nic nabubřele nekřičí. Neřve že má výkon. Nevytrubuje nic o úžasném podvozku (který je díky pneumatickému, elektronicky řízenému, víceprvkovému zavěšení o 20 let dál než ostatní vozy). On tím vším je. Tak nějak samozřejmě a jednou pro vždy. Pokud jsme se již pokochali ladnými tvary a sexy křivkami můžeme usednout. A že je do čeho ! Vysoce kvalitní sportovní mikroplyš pohodlných sportovních sedaček nás nenechá na pochybách, že někomu šlo o naše pohodlí. Praktická, vkusná a velice neotřele esteticky řešená palubka z těch nejvybranějších plastů nás ergonomicky obklopuje. Hlavně vpředu. Vše je na dosah, vše co se zmáčkne zůstane zmáčklé, vše co se aktivuje zůstane aktivované.Žádné točítkové zvrhlosti á la BMW, žádné tlačítkové orgie á lá Mercedes. Přehlednost a intuitivnost ovladačů je na špičkové úrovni jak je již u VW zvykem. Kovová hlavice řadící páky s 6ti rychlostními stupni pro jízdu vpřed a jedním vzad nás také nenechá na pochybách – řídíme to nejlepší co je dnes k mání. Všude je cítit luxus, prostor a kvalita. Po řádném nastavení volantu, ovládacích prvků a sedaček, máte chuť vyrazit třeba až na konec světa. Vůz vás příjemně obklopí, pojme, ba dá se říct že se s vámi mazlí. Takové intimní sblížení s vozem jsem již dlouho nezažil. Je to natolik intenzivní pocit že občas zapomínáte zdali je to pořád ještě vůz… Po otočení klíčku probudíte šelmu. Pocity při startování tohoto unikátu se nedají popsat jinak než bouřlivý orgasmus. TDI páté generace má natolik podprahový sexy baryton že to nenechá chladným ani předsedu odborářského svazu eunuchů.Je v něm cítit síla, úspornost i ekologická šetrnost. Pokud má vesmír a harmonie nějaký zvuk – musí totožný se zvukem nabuzeného TDI. Tento motor je vybroušený do maxima. Dávkování monumentálního krouticího momentu je špičkové, přesto při brutálnějším prošlápnutí plynového pedálu podhrábnou i zadní kola – což je na předohrab slušný výkon.To je ovšem nic proti výkonu na silnici, po vytočení nad 5000 ot/min. nastává pravé peklo spojené s řetězovým orgasmem. Ještě před úpravami jste schopni dosáhnout 200km/h za 11,3 sekundy. Maximálka je hluboko nad 260km/h.Když občas proháním tento skvost, mají piloti boeingů letících nad jižní spojkou co dělat aby se mnou drželi krok… Já však nejsem z lidí, co se spokojí s málem. I když Octavia II RS TDI je již sama o sobě unikátem a dravou šelmou, lze jít ještě dál. Šelmu lze vybavit ještě silnějšími drápy! Konečných 240kW a 600Nm po Cimbu čipu snad hovoří za vše. Zrychlení z 0-200km/h tak zvládne pod 10s což je o 1,5 sekundy rychleji než sériová verze. Maximálka je elektronicky omezena na 320km/h, chlapi od Cimbu byli nesmiřitelní a šlo jim o moji bezpečnost. Ale nevadí, mám tento vůz jen na pojížďky takže se spokojím i s menší maximálkou než obvykle. Dodávat že se spotřeba pohybuje okolo 4l/100km při dálničních 230km/h netřeba připomínat. Motor je o jeden a půl generace dál než ten z předchozí Octavie. Když si uvědomíme že první TDI předběhlo svou dobu o 30let, tak má nynější generace TDI motorů od VW náskok 20ti let před zbytkem světa. Takže o výkonech těchto motorů nemůže nikdo pochybovat. Editováno: 27. Červen 2008, autor: mira Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baurak Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 Bauraku, tomu i verim, ze jezdis za 3 litry, podobne jako TOMASB. Stoji vam to pred barakem a jezdite sluzebakama, ty 3 litry je vypar z nadrze za tu dobu co sluzebakem ujedes 100km Jinak nechapu, co ti prijde na teto debate nerozumneho... Neveris snad, ze tedeickari, kam patris jezdeji za 4,5 litru??? NEbo snad, ze ja jezdim za 12,8??? Nebo ze by te udivilo, ze jeden tedeickar si vytira kapsu s kdejakou AUDINOU??? lol lol lol viewer - dekuji, jako mrakum jinych! samozrejme ze verim, ze se da jezdit za 4,5 ale jen po okresnich silnicich nesmi tam byt dalnice a mesto...za kolik jezdis ty je me uplne jedno a sluzebakem samozrejme jezdim a je to velka vyhoda ale u tebe tam citim malinko zavist Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laci L&K Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 to mira: máš 20bodov s 10-tich možných :D . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 27. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 (editace) Po otočení klíčku probudíte šelmu. Tjn ale trosicku nachlazenou , jelikoz vyluzuje zvuky neco jako chrocht, chrocht, chrocht, chrocht, chrocht, z tohoto libeho zvuku muze mit orgasmus jen hluchonemy , ale ono to asi nebude orgasmus ze zvuku ,ale z toho jak se to cele trepe dalsi popis RS TDI : po vytoceni vozu na neuveritelnych 3500 otacek vypinam radio jelikoz je zbytecne v tom kravalu by ho neslysel ani netopyr , kdyz se konecne kolem me pomalu zacinaji rozplyvat oblaka cerneho dymu a ja zacinam videt na cestu , neco se kolem me mihne a po dlouhem patrani co to bylo se dozvidam ze ŠKODA OCTAVIA WORLD RALLY CAR Motor 2.0 - 20 V Počet válců 4 Turbodmychadlo Garrett TR30R Objem válců 1999 ccm Vrtání / zdvih 82,5/93,5 Kompresní poměr 8,7 : 1 Maximální výkon kW/PS 221 kW/300 PS Otáčky 5500/min Maximální točivý moment Nm 600 Nm maximalne vytacim sesty rychlostni stupen se snahou ho dohnat , bohuzel WRCko si prave zarazuje trojku Neprehlednete , jedinecna nabidka odhlucneni motoru TDI !!! : http://www.eshop-army.cz/Detail.aspx?ZboziID=1483 Nabidka Tunningovych dilu pro skoda octavia TDI : http://www.agrometall.cz/ Editováno: 27. Červen 2008, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jayson Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 crecku, z tebe furt mluví závist a prášky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 27. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 (editace) tjn, jen jsem porad neprisel na to co zavidet , jestli ten liby zvuk, sileny vykon, drazsi nahradni dily,vetsi cenu vozu,vetsi cenu paliva,cerny dym z vyfuku,neustale opravy zasraneho turba ... jo aha ten usetreny litr paliva na 100km , tak to jo chtel bych videt svoje auto kdyby mu dali omezovac otacek do 3000 za kolik paliva by potom jezdilo jen si predstav tu upravu 1.6 omezovac otacek a turbo Editováno: 27. Červen 2008, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 jj, ten omezovač na 3000ot. by mi ani navadil, když před sebou tlačím nárazníkem nějakýho čmouda ve 45° stoupání a mám na kouli vlek s tunou štěrku stejně to ani zbytečně víc netočím, pokazil bych dlouhobou spotřebu pod 5,5l/100km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
warhead Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 Ty WRC modely jsou stejne zbytecne omezovany aby nemely vic jak 300 koni to nic moc jen mala technicka na kolika maj ty krasne benzinove oktavky vubec omezovac ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 tjn, jen jsem porad neprisel na to co zavidet , jestli ten liby zvuk, sileny vykon, drazsi nahradni dily,vetsi cenu vozu,vetsi cenu paliva,cerny dym z vyfuku,neustale opravy zasraneho turba ... jo aha ten usetreny litr paliva na 100km , tak to jo chtel bych videt svoje auto kdyby mu dali omezovac otacek do 3000 za kolik paliva by potom jezdilo jen si predstav tu upravu 1.6 omezovac otacek a turbo zavist!!!!! lol lol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagič Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 Crecku co znamena "neustale opravy zasraneho turba" ??? Myslis, ze turbo se musi cistit kazdej tejden ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 přesto při brutálnějším prošlápnutí plynového pedálu podhrábnou i zadní kola – což je na předohrab slušný výkon....když jsem to včera četl poprvý tak tomuhle jsem se chlemstal nejvíc sepsal to nějakej asi drak co si vypomohl travičkou:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 27. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 (editace) zavist!!!!! lol lol no spis porad nemuzu pochopit mysl cloveka , ktery si koupi linou cmoudici mrchu o sto tisic drazsi aby usetril litr paliva na sto kilometrech (mysleno spor 1.9 TDI 66kw vs 1.6 75 KW) a nevykladejte mi tu ze to zas draz prodate , to na 100% ne, a tu spotrebu mi tu muzete rikat dokola treba stokrat, koukam se ke kamosovi na 1.9 TDI 66 kw a ma dlouhodobou pres sest litru ja 7,1 Editováno: 27. Červen 2008, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 28. Červen 2008 Sdílet Vloženo 28. Červen 2008 (editace) vsak crecku z tech 66 kw se da udelat tolik ze to cislo ani ty neznas!!!!!v tom to je!!!! se podivej jenom na dieselpower.cz nebo chipforum.cz a pocti si co se dava z TDi.... lol Editováno: 29. Červen 2008, autor: davon necituj porad posl. prispevky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 28. Červen 2008 Sdílet Vloženo 28. Červen 2008 Ted v autosalonu na Prime info o prodejich fabie .... 90% benzin 10% nafta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 28. Červen 2008 Sdílet Vloženo 28. Červen 2008 (editace) Ale to bude spíše tím že 1.2HTP clasic stoji 265tis a nejlevnější nafta ve stejné vybavě o propastnych 100tis více. viz. http://new.skoda-auto.com/CZE/model/newfab.../pricelist.aspx Editováno: 29. Červen 2008, autor: davon citace posl. prispevku neni nutna, je dokonce zakazana! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.