Červenec 24, 200817 r Tak ja poridim nejake cerstve foto at Misul vidi ze nafta jede co prevodovka da
Červenec 24, 200817 r Autor ale tu spotrebu nepotvrzovali tobe crecku ty porad jezdis jak chcipak s kloboukem na takovou spotrebu uz jsem se taky dostal no .... pri 220 ale no tak si tech 30kacek na sto uzij no ja si zas radsi pustim v aute radio (a dokonce ho i uslysim , to je luxus co ? :-) ) nikdy jsem nevedel proc TDIckari rvou do svych aut ty zesilovace a repraky pres pul auta , po svezeni v TDI uz to chapu Upraveno Červenec 24, 200817 r od creck
Červenec 24, 200817 r warhead : tolik ti ta plecka nejede, takze vydechni pionyre Aneb jak uz sem psal, jedine cim se tu ohanite je spotreba s kterou ja souhlasim, je u TDi nizsi. S hurikanem v zadech jo... :palec2: :palec2: :smich: :smich: :smich: :smich:
Červenec 24, 200817 r no crecku obavam se ze ty v tyhle rychlosti uslysis tak akorat pokyny k otevreni padaku bo ta 1.6 tyhle rychlosti docili leda volnym padem
Červenec 24, 200817 r Autor a to rekne clovek co se po nekolika mega upravach , cipech,s turbem a buhvicem jeste, dostal konecne na vykon moji atmosfericke 1.6 Upraveno Červenec 24, 200817 r od creck
Červenec 24, 200817 r tech 110 je samozrejme puvodni vykon a i na nem tech 215 dala a ani to nechtelo mega upravy dostat se vejs takze vsechen vykon s nizkou spotrebou to je nase naftova pisnicka co tak krasne zniii turbo a dalsi upravy zatim nejsou na crecky potreba Upraveno Červenec 24, 200817 r od warhead
Červenec 24, 200817 r v tom mas samozrejme pravdu nechapu proc ty stary delali jen do 220 takhle prd odhadnes s gps modulem jsem jeste vmax nezkousel Upraveno Červenec 24, 200817 r od warhead
Červenec 24, 200817 r Autor dobra vyzva s tim turbem vypni ho a dame zavod ju ? at mas nejakou sanci , ja nebudu mit nastartovane , budu to tlacit
Červenec 24, 200817 r Na rozdíl od vás benzináků, kteří se nemáte ohánět čím Vy čmoudi se právě že můžete ohánět jen tou spotřebou, dkežto mi benzíni se okrem výhod co zmínil creck můžeme navíc pyšnit i tichostí, kultivovaností a zcela lineárním zátahem. (citace z toho uvedeného článku, pro zabiaka, jednalo se o 1,6 mpi)
Červenec 24, 200817 r obávám se warhead že tvrzením že na 1,6tku není třeba abys měl turbo či nějaké úpravy, ses poněkud přecenil...
Červenec 24, 200817 r jo takhle tady doslo k omylu to byla reakce na to ze tam mam tunu uprav , slovem turbo jsem myslel jine nez seriove ale abych nepokazil soutezniho ducha tak ja ho vypinat nebudu a crecku ty si ho muzes pridat at je to fer
Červenec 24, 200817 r Tak to si se asi zase přecenil, pokud chceš soutěžit s benzínoturbem tak zkus 1,8T, pořád ti ještě zůstane výhoda většího obsahu...a přez tuto výhodu, jakej asi bude výsledek ??
Červenec 24, 200817 r kdo tady psal o 1.8 ?? To je souboj mezi mnou a creckem ja za to nemuzu ze ma 1.6
Červenec 24, 200817 r Autor az se nekdy srazime muzem zkusit, podle me zas az tak navrch kamo mit nebudes ,100koni pod moji kapotou a zrychleni z 0na 100 za 12s neni sice raketa , ale abych se zas za tebe nejak drasticky propadnul to ne e
Červenec 24, 200817 r nezapomen dat poradny turbicko to se ti pak spasej kobily ze mi budes zametat cestu
Červenec 24, 200817 r OT : Podle vzhledu auta poznas zhruba jaky je jeho majitel Jinak se velmi dobre bavim jen tak dal
Červenec 24, 200817 r jak bavim , prispej se svoji troskou do flamu , diesel za vsechny vsichni za diesel
Červenec 24, 200817 r Autor nepotrebuju turbo abych mel 100kobyl kdyz dam turbo budu vytrhavat asfalt na ceste to nemuzu cestarum udelat, horsi je to s tebou kdyz ty ho vypnes jako by ti 40 kobyl zdechlo
Červenec 24, 200817 r Autor ,,O1 1.9 TDi 110ps + s764 + chip AHF 99,, wtf ? ja mel za to ze ps je oznaceni koni , ne kw tudiz zdechne 40kobyl tj :70 kobyl tudiz hlemyzdojezdec SDI nejakych 60kw Upraveno Červenec 24, 200817 r od creck
Červenec 24, 200817 r jak bavim , prispej se svoji troskou do flamu , diesel za vsechny vsichni za diesel Jedno jestli benzin nebo diesel, jak tomu chybi turbo je to vsecko zdechle :)tod moje troska do mlyna .) Omluva motorarum ferrari a bmw, ti jedini byli schopni vyrabet zive atmosfericke bezinove motory .)
Červenec 24, 200817 r Autor no rek bych ze u toho dieslu je to turbo nutnost, pac bez turba se snad neda ani mluvit o motoru (vis vetsinou si tu delam prdel z tech zavodniku co maji 66kw TDI motor, ani bys neveril kolik z nich si mysli ze maji ferrari ) a nerikej mi ze turbo je nutnost , zrychleni z 0 na 100, TDI 66kw VS 1.6 75kw ve prospech benalu mluvi za vse, 81kw TDI ma zrychleni 11,2 takze nevim nevim Upraveno Červenec 24, 200817 r od creck
Červenec 24, 200817 r Creck : podle toho jaky jsi ridic, SDIcka jezdila dlouho a mnoho let v minulosti slavily atmosfericke diesly uspech hlavne svou spolehlivosti a vydrzi. Proste drzaky pro najezdy 0,5 az 1 mil km. Pokud pridas dieslu turbo, tak v dnesni dobe maloktery atmosferak podobne nebo i vyssi kubatorury s nim bude drzet krok a to s nizsi spotrebou avsak s jinymi negativy jako pretizena predni naprava, slozitejsi konstrukce a podobne. nejake chrochtani jak sleduju ze tady pises to uz je uplna hudba minulosti, tj. neco jako vysoky ton nizkoobjemovych atmosfericky benzinu. sam mam 1.9tku cerpadlo/tryska cili nejmene kultivovany diesel posledni doby, a pri porovnani s 1.8T to zase tak zle neni takze z toho delas zbytecnou habadurku .)ale tebe to ocividne bavi.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.