Přejít na obsah

Dieselove a benzinove FLAME


creck

Doporučené příspěvky

ale tu spotrebu nepotvrzovali tobe crecku ty porad jezdis jak chcipak s kloboukem lollol

na takovou spotrebu uz jsem se taky dostal no ;) .... pri 220 lol

ale no tak si tech 30kacek na sto uzij no :D ja si zas radsi pustim v aute radio (a dokonce ho i uslysim , to je luxus co ? :-) )

nikdy jsem nevedel proc TDIckari rvou do svych aut ty zesilovace a repraky pres pul auta , po svezeni v TDI uz to chapu :D

Editováno: , autor: creck
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tech 110 je samozrejme puvodni vykon a i na nem tech 215 dala :p a ani to nechtelo mega upravy dostat se vejs takze vsechen vykon s nizkou spotrebou to je nase naftova pisnicka co tak krasne zniii lol

turbo a dalsi upravy zatim nejsou na crecky potreba lol

Editováno: , autor: warhead
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na rozdíl od vás benzináků, kteří se nemáte ohánět čím lol

Vy čmoudi se právě že můžete ohánět jen tou spotřebou, dkežto mi benzíni se okrem výhod co zmínil creck můžeme navíc pyšnit i

tichostí, kultivovaností a zcela lineárním zátahem. (citace z toho uvedeného článku, pro zabiaka, jednalo se o 1,6 mpi)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no rek bych ze u toho dieslu je to turbo nutnost, pac bez turba se snad neda ani mluvit o motoru :D (vis vetsinou si tu delam prdel z tech zavodniku co maji 66kw TDI motor, ani bys neveril kolik z nich si mysli ze maji ferrari :D )

a nerikej mi ze turbo je nutnost , zrychleni z 0 na 100, TDI 66kw VS 1.6 75kw ve prospech benalu mluvi za vse, 81kw TDI ma zrychleni 11,2 takze nevim nevim

Editováno: , autor: creck
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Creck : podle toho jaky jsi ridic, SDIcka jezdila dlouho a mnoho let v minulosti slavily atmosfericke diesly uspech hlavne svou spolehlivosti a vydrzi. Proste drzaky pro najezdy 0,5 az 1 mil km. Pokud pridas dieslu turbo, tak v dnesni dobe maloktery atmosferak podobne nebo i vyssi kubatorury s nim bude drzet krok a to s nizsi spotrebou avsak s jinymi negativy jako pretizena predni naprava, slozitejsi konstrukce a podobne. nejake chrochtani jak sleduju ze tady pises to uz je uplna hudba minulosti, tj. neco jako vysoky ton nizkoobjemovych atmosfericky benzinu. sam mam 1.9tku cerpadlo/tryska cili nejmene kultivovany diesel posledni doby, a pri porovnani s 1.8T to zase tak zle neni takze z toho delas zbytecnou habadurku .)ale tebe to ocividne bavi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...