Přejít na obsah

Dieselove a benzinove FLAME


creck

Doporučené příspěvky

hulilo ? hulilo :D bez debat a tecka

jinak podle tech kecu tady , zitra volam Flaviovi do renaultu , proc kua kokoti nelijou do tech formuli naftu, odkazuju ho na tady ty profiky , ze rekli ze benzin je mrtvy ;)

..a rikam snad ze ne ? ..nevim pro by nemelo, ja stim problem nemam, max benzinovy auta v zpetnym zrcatku lol

..no pokud by slo VW do F1 tak urcite s Dieslem co s benzinem taky ze .. :p ..

..jinak frantici jsou amateri, musej mit spijonaz a ruzny berlicky aby drzeli krok, tem bych nevolal.. ;)

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.... lol ... :p .... fuck ....

..jinak radsi budu jezdit s svym TDi stejne rychle jako s RSem ale s o 1/3 mensi spotrebou .... RS leda s LPG ....nebo jako druhy auto jen na vejkedny...

..kdo tu tlacha ze spotreba je treba jen o litr to je samodrejme nesmylsl ...stejnou trasu a stejne rychle jedu s TDi za 7L a s RSem za 10,5 L coz pri tom co najedu je jasna volba....

..ale at si kazdej vybere, benzin ma taky svoje vyhody ... jen si proste musi benzinaci zvykat, ze diesely jsou rok od roku silnejsi / rychlejsi a na bezny jezdeni bohate dotacuji zato ale s o 1/3nizssi spotrebou ...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě drobná poznámka k opotřebení. Sice nejsem technik, ale předpokládám, že každý motor je stavěn na nějakou zátěž. Podle mne pokud, nafta dosahuje 70% maxima už polovině svých otáček a benzín tam tlačí jen 50% výkonu, tak je na tom ta nafta co se týče zátěže a opotřebení hůř ...

No nafta ma vetsi tlaky ale mensi ot ..a benzin opacne takze je to nastejno ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si jedu taky svůj styl ale když vidím v zrcátku znáček RS tak si narazím rádiovku víc do čela přikrčím se za volantem aby mně to nesfouklo a pak si řeknu dědku neblázni a nech ho ať si jede protože asi nechce čuchat ten smrad z nafty. :)

Chlapi neblbněte copak jste to celé nepochopili? ;)

Mnoho štastných návratů domů ať jezdíte na cokoliv.

a dyť jenom rejpu :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..a rikam snad ze ne ? ..nevim pro by nemelo, ja stim problem nemam, max benzinovy auta v zpetnym zrcatku lol

..no pokud by slo VW do F1 tak urcite s Dieslem co s benzinem taky ze .. :p ..

..jinak frantici jsou amateri, musej mit spijonaz a ruzny berlicky aby drzeli krok, tem bych nevolal.. ;)

tjn, uz tady fakt jen chybi aby se zaclo vyrabet Honda CBR 1000 TDi nebo Yamaha FZR 1000 SDi :D

neblaznete a vemte si to uz s rozumem , srovnatelne auta obsahem a motorem pojede benal vzdycky lip

srovnavej RS TDi - RS benal, 1.6 MPi - 1.9 SDi a zjistis ze ta nafta dostane proste dycky

,,nafta nebo benal , stejne vsichni jezdime na vzduch , je jedno cim ho podpalujes lol ,,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.... lol ... :p .... fuck ....

..jinak radsi budu jezdit s svym TDi stejne rychle jako s RSem ale s o 1/3 mensi spotrebou .... RS leda s LPG ....nebo jako druhy auto jen na vejkedny...

..kdo tu tlacha ze spotreba je treba jen o litr to je samodrejme nesmylsl ...stejnou trasu a stejne rychle jedu s TDi za 7L a s RSem za 10,5 L coz pri tom co najedu je jasna volba....

..ale at si kazdej vybere, benzin ma taky svoje vyhody ... jen si proste musi benzinaci zvykat, ze diesely jsou rok od roku silnejsi / rychlejsi a na bezny jezdeni bohate dotacuji zato ale s o 1/3nizssi spotrebou ...

nj,ale kolik prachu jsi zase narval do svyho dizlu? Ja bych rek, ze urcite vic jak do normalniho RS, hm? Pak jde o to, jestli je a jaka je navratnost.

---

jinak jak bylo psano, ze dizl je min otackovej. No jako vic tahne v nizsich otackach, to nesporuju, ale kdyz chci rychlou dynamickou jizdu, tak si rad podradim a vytocim motor. Ale jinak jsem zjistil, ze muzu normalne jet treba po meste 50tkou na 4ku pri 1100otackach a tomu motoru to nic nedela,vyjede s tim i stoupani :) Ale kdyz to beru,tak relativne casto jezdim takovych 1500-2000 a naprosto v pohode. Sice to nezatahne kdyz potrebuju tolik (ale tak si podradim,ne?) ale na normalni jizdu pri drzeni rychlosti je to v pohode.

Co mam zkusenosti s dizlem,tak se takhle nizko ani nedostane....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.... lol ... :p .... fuck ....

..kdo tu tlacha ze spotreba je treba jen o litr to je samodrejme nesmylsl ...stejnou trasu a stejne rychle jedu s TDi za 7L a s RSem za 10,5 L coz pri tom co najedu je jasna volba....

..ale at si kazdej vybere, benzin ma taky svoje vyhody ... jen si proste musi benzinaci zvykat, ze diesely jsou rok od roku silnejsi / rychlejsi a na bezny jezdeni bohate dotacuji zato ale s o 1/3nizssi spotrebou ...

Přidám tu moji zkušenost ze zimy, kterou jsem už popsal na jiném vlákně:

Kombík 66Kw - trasa 600 km, z toho 85% poloprázdná dálnice.

Tam - průměr 6,0, rychlostní průměr 108 km/h.

Zpět - průměr 6,0 / 109 km/h.

Pak jsem jel stejnou trasu a velmi podobným stylem, se srovnatelným nákladem, taky na zimácích, mým benzínem (sedan) a výsledek:

Tam - 7,1 / 104 km/h.

Zpět - 7,3, / 99 km/h (vyšší spotřeba kvůli pár štau po trase).

Vše dle PC, u svého vím, že měří o necelé dvě deci míň, u služebního TDi bohužel nevím. Vše u obou odjeto, kde bylo možné, na tempomat, limit + 10.

To je opravdu brutální rozdíl ve spotřebě mezi jedním z nejúspornějších dieslů a žíznivým benzínem, vyhoněným dokonce nad úroveň RSa. Kolik by asi tak vzalo čiplé nové RSo TDi?

Ano, máš naprostou pravdu ... diesly jsou čím dál silnější a rychlejší, jen tak dál. :palec2: To ale turbobenzíny taky. Drobný rozdíl vidím v tom, že zatímco u nafty s rostoucím výkonem časem zákonitě roste i spotřeba (např. staré TDi 66/81kW okolo 5,1 vs. RS TDi 5,7), tak u benzínu je tomu naopak (1.8T 7,9 vs. 1.8TSi 7,4), což je podle mne dáno zaměřením vývoje více i na tuto oblast. Není třeba připomínat, jak vznikla dnes již obstarožní 1.8T, která naučila Evropu jezdit s turbobenzíny. Vše výše uvedné jsou údaje výrobce, který má zcela určitě jednotnou metodiku měření. Takže když opět porovnám srovnatelné a aktuální 1.8TSi vs RS TDi, dostanu se u RS na 77% spotřeby benzínu, přehnáno aktuálními cenami paliv jsi nákladově na 80%. A hele, ona to už není třetina, jen pětina ...

Tolik prostá fakta, žádné dojmy ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je zase jeden velký omyl že jo!!!

TDi 66 kw je jeden z nejúspornějších nafťáků, ale každý ví že není na dálnice že?. Jestli jsi měl rychlostni průměr 109km/hod tak jsi jel určo dost rychle protože jsi někde musel zpomalovat a 15% jsi jel mimo dálnici. Já když měl 66kw tak jsem měl při ježdění do 120 hm/h spotřebu do 5 , do 100-110 tak 4,2-4,6. Ale když jsem jel někam po dálnici tak 6l bylo běžný.

Teď když mám 81kw čiplý na 96, tak mám po městě třeba 6 i 7, a cmrndačku mezi městy tak 5,5 ale kdyz jedu po dálnici nebo jedu hodně svižnou jízdu tak spotřeba překvapivě padá na 4,9 a to píšu i SVIŽNÁ JÍZDA MEZI MĚSTY a když je mezi městy až moc svižná, ale to to vytáčím a letím 160 tak mám zas 5,7.

Takže rozdíl tam je že? Kámoš má RS benzin a když sme spolu lítali a točili to do červených tak já měl průměr 7,6 ale on měl 13.(Dost svižná jízda, kus přes město, kus meziměsto hustý provoz, nějaká dědina, mezidědina a město)

Takže přes spotřebu bych to tu moc netahal, je fakt že nafťáky sou čímdál lepší asvižnější, Ještě truchu ta akcelerace a je to. Ale to už tu řešíme RS atd a už je to zase o něčem jiným.

Všichni máme dobrý káry tak na serme

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidám tu moji zkušenost ze zimy, kterou jsem už popsal na jiném vlákně:

Kombík 66Kw - trasa 600 km, z toho 85% poloprázdná dálnice.

Tam - průměr 6,0, rychlostní průměr 108 km/h.

Zpět - průměr 6,0 / 109 km/h.

Pak jsem jel stejnou trasu a velmi podobným stylem, se srovnatelným nákladem, taky na zimácích, mým benzínem (sedan) a výsledek:

Tam - 7,1 / 104 km/h.

Zpět - 7,3, / 99 km/h (vyšší spotřeba kvůli pár štau po trase).

Vše dle PC, u svého vím, že měří o necelé dvě deci míň, u služebního TDi bohužel nevím. Vše u obou odjeto, kde bylo možné, na tempomat, limit + 10.

To je opravdu brutální rozdíl ve spotřebě mezi jedním z nejúspornějších dieslů a žíznivým benzínem, vyhoněným dokonce nad úroveň RSa. Kolik by asi tak vzalo čiplé nové RSo TDi?

Ano, máš naprostou pravdu ... diesly jsou čím dál silnější a rychlejší, jen tak dál. :palec2: To ale turbobenzíny taky. Drobný rozdíl vidím v tom, že zatímco u nafty s rostoucím výkonem časem zákonitě roste i spotřeba (např. staré TDi 66/81kW okolo 5,1 vs. RS TDi 5,7), tak u benzínu je tomu naopak (1.8T 7,9 vs. 1.8TSi 7,4), což je podle mne dáno zaměřením vývoje více i na tuto oblast. Není třeba připomínat, jak vznikla dnes již obstarožní 1.8T, která naučila Evropu jezdit s turbobenzíny. Vše výše uvedné jsou údaje výrobce, který má zcela určitě jednotnou metodiku měření. Takže když opět porovnám srovnatelné a aktuální 1.8TSi vs RS TDi, dostanu se u RS na 77% spotřeby benzínu, přehnáno aktuálními cenami paliv jsi nákladově na 80%. A hele, ona to už není třetina, jen pětina ...

Tolik prostá fakta, žádné dojmy ...

Ty pohadce, ze si jel za 7,3L a s naftakem za 6L snad ani sam nemuzes verit .... ja se s RSem nedostal na trase JC-Bolka nikdy pod 8L a to sem pomalu brzdil provoz... me to porad vychazelo 7L u sebe 10u benalu na jakekoli trase... 7,1 je opravdu z rise snu...sam majitel RS potvrdil to same.. a srovnavat jizdu po dalnici je taky trochu zcesty ..zajed si na okresku a jses hned na cislech jak pisu ja...

.. na zaver opravdu nevim kdo by si dnes kupoval rozezrany 2,0FSi u OII, kdyz na rychlejsi jizdu ( dost na 12b :) ..) bohate staci 2,0TDi ktery podava obdobne vykony s o 1/3nizssi spotrebou .... jeste tak leda po 4letech konecne uvedeny poradny benzin 1,8TFSi tam uz bych mozna veril, ze nekdo chce jezdit opravdu rychle...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S ohledem na téma oceňuji konstruktivní diskuzi … -_-

Proč omyl? Jel jsem na poloprázné SK dálnici, pak AT, převážně třípruh, tempomat na 140, což snad ani pro 66kW není žádný extrém, protože pokud si pamatuju, točí to asi 3100. Když jsem jezdil s 81kW verzí (ta už je na dálniční provoz??), tak mi spotřeba při drtivé převaze dálnice lítala podle PC naprosto podobně jako u slabší verze cca. 5,9-6,5.

Když jsem se s firemními 81kW snažil na delších trasách 500-700km, skoro v ideálním kombi poměru 1/3, dosáhnou podobných průměrů jako jsem to jezdil mým (nejezdil jsem na spotřebu, benál platila firma), tak výsledky s naftou byly 5,4-5,8 dle PC, benzín v průměru 7,3 dle tankování. Bohužel nemůžu doložit rychlostní průměry, ty jsem nesledoval, ale schválně hádej, se kterým jsem předjížděl víc. Když 3 kolegové, co se mnou s oběma auty jezdili, viděli můj způsob jízdy a výsledné spotřeby, tak se také divili.

Jinak ke srovnání čiplé 81kW a RSa. Měl jsem možnost si to taky osobně porovnat v době, kdy jsem tam měl papírově 135kW, tzn. na úrovni RS, ve chvíli, kdy se mi kolega podnikatel snažil ukázat, jak mu to jede. V kopcovitém terénu tomu dával záhul do plných, zatímco mi stačilo, abych se za ním udržel, řadit nahoru při 4000ot., jet do plných, by se objektivně nechytal. Jel jsem za ním a při předjíždění aut před námi jsem mu dával dokonce náskok, protože v právě v kopci bylo krásně vidět, jak mu ve vysokých otáčkách dochází koně. Pak se následně jednou svezl mým – se svým jezdil převážně sám, v mém jsme jeli 4, tzn. hendikep minimálně 200 kilo. I přes něj, po 8kilometrovém okruhu měl jasno, co bude jeho další motor.

Samozřejmě, pokud jedeš na krev a lítáš v horní třetině otáček, tak se rozdíl mezi naftou a benzínem výrazně prohlubuje, stejně jako výkonový rozdíl, ale předpokládám, že s ohledem na výkony současných motorů a hustotu provozu nemáš moc šancí nebo chutí to dlouhodoběji využít. Při normálním ježdění se ale dříve výrazný rozdíl ve spotřebě postupně smazává, a v nákladech je to ještě rychlejší. Doby, kdy nafta stála polovičku co benzín jsou pryč.

Pro srovnání, nedávno jsem potkal nějakého magora s A6 3.0TDi. Sice jsem mu dal šanci mě v dědině na dvojité předjet, ale vzápětí, když se mne snažil blokovat, aby mi za značkou předvedl ten brutální zátah, tak prostě neuspěl a marně se mne snažil asi 10 km stíhat. Slouží mu ale ke cti, že stejně jako já při tom dodržoval rychlost v obci a teprve u značky jsem to vždycky ohulili. Výsledek mezi 50-140 km/h – absolutně nerozhodně.

Tím vším se samozřejmě nenavážím do nafty ani netvrdím, že má motorizace je obecně nej (pro mne podle mých potřeb ano). Každému prostě vyhovuje něco jiného z nějakých jeho důvodů, ale fyzika a mechanika platí pro všechny stejně a přečůrávat se tam, kde to objektivně nejde je asi zbytečné. Takže sice můžem emotivně diskutovat na úrovni zapalovačů a kamen, ale to vše nezmění nic na podle mne mnoha objektivních faktech, které jsem ve svých minulých příspěvcích uvedl.

Pokud jsou někde mylné, tak samozřejmě budu rád, když o tom tady normálně pokecáme … nobody´s perfect :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S ohledem na téma oceňuji konstruktivní diskuzi … -_-

Proč omyl? Jel jsem na poloprázné SK dálnici, pak AT, převážně třípruh, tempomat na 140, což snad ani pro 66kW není žádný extrém, protože pokud si pamatuju, točí to asi 3100. Když jsem jezdil s 81kW verzí (ta už je na dálniční provoz??), tak mi spotřeba při drtivé převaze dálnice lítala podle PC naprosto podobně jako u slabší verze cca. 5,9-6,5.

Když jsem se s firemními 81kW snažil na delších trasách 500-700km, skoro v ideálním kombi poměru 1/3, dosáhnou podobných průměrů jako jsem to jezdil mým (nejezdil jsem na spotřebu, benál platila firma), tak výsledky s naftou byly 5,4-5,8 dle PC, benzín v průměru 7,3 dle tankování. Bohužel nemůžu doložit rychlostní průměry, ty jsem nesledoval, ale schválně hádej, se kterým jsem předjížděl víc. Když 3 kolegové, co se mnou s oběma auty jezdili, viděli můj způsob jízdy a výsledné spotřeby, tak se také divili.

Jinak ke srovnání čiplé 81kW a RSa. Měl jsem možnost si to taky osobně porovnat v době, kdy jsem tam měl papírově 135kW, tzn. na úrovni RS, ve chvíli, kdy se mi kolega podnikatel snažil ukázat, jak mu to jede. V kopcovitém terénu tomu dával záhul do plných, zatímco mi stačilo, abych se za ním udržel, řadit nahoru při 4000ot., jet do plných, by se objektivně nechytal. Jel jsem za ním a při předjíždění aut před námi jsem mu dával dokonce náskok, protože v právě v kopci bylo krásně vidět, jak mu ve vysokých otáčkách dochází koně. Pak se následně jednou svezl mým – se svým jezdil převážně sám, v mém jsme jeli 4, tzn. hendikep minimálně 200 kilo. I přes něj, po 8kilometrovém okruhu měl jasno, co bude jeho další motor.

Samozřejmě, pokud jedeš na krev a lítáš v horní třetině otáček, tak se rozdíl mezi naftou a benzínem výrazně prohlubuje, stejně jako výkonový rozdíl, ale předpokládám, že s ohledem na výkony současných motorů a hustotu provozu nemáš moc šancí nebo chutí to dlouhodoběji využít. Při normálním ježdění se ale dříve výrazný rozdíl ve spotřebě postupně smazává, a v nákladech je to ještě rychlejší. Doby, kdy nafta stála polovičku co benzín jsou pryč.

Pro srovnání, nedávno jsem potkal nějakého magora s A6 3.0TDi. Sice jsem mu dal šanci mě v dědině na dvojité předjet, ale vzápětí, když se mne snažil blokovat, aby mi za značkou předvedl ten brutální zátah, tak prostě neuspěl a marně se mne snažil asi 10 km stíhat. Slouží mu ale ke cti, že stejně jako já při tom dodržoval rychlost v obci a teprve u značky jsem to vždycky ohulili. Výsledek mezi 50-140 km/h – absolutně nerozhodně.

Tím vším se samozřejmě nenavážím do nafty ani netvrdím, že má motorizace je obecně nej (pro mne podle mých potřeb ano). Každému prostě vyhovuje něco jiného z nějakých jeho důvodů, ale fyzika a mechanika platí pro všechny stejně a přečůrávat se tam, kde to objektivně nejde je asi zbytečné. Takže sice můžem emotivně diskutovat na úrovni zapalovačů a kamen, ale to vše nezmění nic na podle mne mnoha objektivních faktech, které jsem ve svých minulých příspěvcích uvedl.

Pokud jsou někde mylné, tak samozřejmě budu rád, když o tom tady normálně pokecáme … nobody´s perfect :)

Pokud kolega veril, ze ma u 81 cipem 132Kw, tak byl asi snilek...real byl max103Kw taze pak je to jasne...s tou A6bych veril je to tezke auto ...ale na zrychleni z 50ti neverim ze by RS stihala Quattro... nikde netvrdim ze by byl 1,8T spatnej motor, je to podleme nejpovedenejsi motor v Octavii I. II az do prichdu OIIRS... ale proste nikdo me nepresvedci, ze dnes bohate staci 2,0TDi v beznem provozu a s 1/3spotrebou oproti benalu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud kolega veril, ze ma u 81 cipem 132Kw, tak byl asi snilek...real byl max103Kw taze pak je to jasne...s tou A6bych veril je to tezke auto ...ale na zrychleni z 50ti neverim ze by RS stihala Quattro... nikde netvrdim ze by byl 1,8T spatnej motor, je to podleme nejpovedenejsi motor v Octavii I. II az do prichdu OIIRS... ale proste nikdo me nepresvedci, ze dnes bohate staci 2,0TDi v beznem provozu a s 1/3spotrebou oproti benalu...

Měl tam údajně 98kW, tím jsem reagoval na příspěvek OTDi, který právě tohle taky porovnával.

Jen pro info - zrychlení A6 0-100 je 7,3 (165kW), kolik dá 150kW v lehčí Oktě? Moc se to lišit nebude. A opět k té spotřebě - údaj Škody - 2.0TDi 5,5-5,9 , 2.0FSi/1.8TSi - 7,4. Opět se dostávám v průměru na výše zmiňovaných nákladových 80% ať počítám jak počítám ... kde dělám chybu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty pohadce, ze si jel za 7,3L a s naftakem za 6L snad ani sam nemuzes verit .... ja se s RSem nedostal na trase JC-Bolka nikdy pod 8L a to sem pomalu brzdil provoz... me to porad vychazelo 7L u sebe 10u benalu na jakekoli trase... 7,1 je opravdu z rise snu...sam majitel RS potvrdil to same.. a srovnavat jizdu po dalnici je taky trochu zcesty ..zajed si na okresku a jses hned na cislech jak pisu ja...

Může Tě to štvát, ale je to prostě tak, žádné pohádky …bohužel

Od koupě auta to počítám podle tankování a v době, kdy jsem jezdil jen o víkendech a pro zábavu, jsem měl průměr 8,4. Teď jezdím víc jak 2 roky denně do práce a za tuto dobu mám průměr 7,23, mix okresky/město a průměr rychlosti maximální možný s ohledem na body. Tankování běžně při 600-640 km ve chvíli, kdy začne svítit hladové oko. Nevím, co je na tom k neuvěření, je to cca. 8% pod normalizovanou kombi spotřebu a totéž, jako když s TDi pojedeš za 4,7. To ti taky nikdo neuvěří, když se najdou borci, co jezdí pod 4???? Bohužel nejsem schopen porovnat, kolik žral můj konkrétní kousek před čipem, protože prakticky hned po koupi šel na ozdravnou kůru.

Výsledkem ní je, že pro běžnou svižnou jízdu stačí točit od 1700 ot. nahoru a řadit mezi 2200-2500, kde má být 295Nm. Určitě znáš vzoreček na výpočet kW z krouťáku, takže si lehce spočítáš, kolik motor v této co se týče spotřeby ideální oblasti produkuje výkonu.

Ohledně rychlé jízdy souhlas. Právě z tohoto důvodu mě žravost benzínu ve vysokých otáčkách absolutně nezajímá, protože mimo běžné předjíždění a občasné vyblbnutí do Dušné nemám možnost plný výkon motoru využít déle jak na 10 sekund.

Pro srovnání, kolega dojíždí s kombíkem 1.8T denně 40 km tam a zpět po okreskách včetně 2 solidních kopců a taky jezdí za 6,7-7 v reálu.

Až budeš mít cestu na Moravu, klidně se stav, můžem to porovnat. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl tam údajně 98kW, tím jsem reagoval na příspěvek OTDi, který právě tohle taky porovnával.

Jen pro info - zrychlení A6 0-100 je 7,3 (165kW), kolik dá 150kW v lehčí Oktě? Moc se to lišit nebude. A opět k té spotřebě - údaj Škody - 2.0TDi 5,5-5,9 , 2.0FSi/1.8TSi - 7,4. Opět se dostávám v průměru na výše zmiňovaných nákladových 80% ať počítám jak počítám ... kde dělám chybu?

..to ze veris udajum vyrobce,( jinak 2,0FSi ma 7,9L u automatu 8,3L 1,8TFSi je na tom uz lepe... ) ktery jsou vzdy nizssi u spotreby to ze je papirove rozdil 2L bude v realu jak rikam 3L nehlede na to ze pri rychlejsi jizde se to bude jeste vice rozchazet...

K A6 to byla jeste starsi 165kW novejsi verze maji 6,9s a jeste sem nevidel ani chiplou ORS ktera udela pod 7s ...no ty mas odbrzdenych 150kW ? Co tma mas za turbo, vstriky, vyfuk ? ...nehlede ze Quattro je pri rozjezdu proste uplne jiny kafe...

..jinak kdyz pojedu na moravu rad se zastavim, ale moje zkusnosti jsou jasne ..aspon u ORS vzdy byl rozdil min 3L nebo vice...stejne tak s 2,0Fsi sem jel sice jen jedou ale podle mejitele je probem se vubec dostat pod 10L ... to ze jedu s TDi rotackou za 5L (podle dokladu mam vyzkouseno ze to neni takovy problem a to nebrzdim prvoz) se da verit, ale s ORS pod 7L to je usmevne, mozna tak na dalnici pri 120kmh ...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aby nedošlo k nedorozumění, srovnával jsem spotřebu má předešlé 66kw a nynější 81 čiplou na 96kw. A zdůrazńoval jsem že 66kw není na dálnice, tím nechci říct že 96 kw na ty dálnice je, protože to někdo tady zpochybnil.Jen že 81 nebo 96 má na dálnici mnohem nižší spotřebu než 66 a tím o dost nižší než benál. A pak jsem jen napsal jakou jsem měl spotřebu já a jakou kámoš v RS benzinu když sme spolu litali, nepsal jsem že jsem ho dával nebo nějak výkonostně vyzdvihoval moje Tdi takže toto neřešte, jen spotřebu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je těžko, pro každýho je něco jinýho svižná jízda, normal jízda atd, takže se tu nikdo nedohodne, ja v tdi dycky přeřazuju až nad 3 tis, pokud nejedu plynulou jízdu po městě, jestliže jedu na 3 60kou po městě a už tam mam 2500 tak jasně že přeřadím, ale mio město to chce protáhnout trochu a vůbec mi to na spotřebě neubližuje ba naopak když rychlost rozjedeš tak další ryhlost má míň práce v počáteční chvíli to rozjet zase do otáček. kámoš má 1.8T a jezdí taky za 6 nebo 7 ,ale jede 60kou po městě na 5 tku a jinak taky jezdí pod otáčkama , jen semtam to protáhne což si myslím že to motoru nedělá dobře ale na to má zase každý jiný názor.Samozřejmě že se sá i s benzinem jezdit za málo ale za jakych okolnosti??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja se taky pridam, mam na dvore nekolik Dieselu od cca 100 koni az do 340 koni a vsechny zahuli akorat pri startu a pri prvotnim pridanim plynu, kdyz uz jsou v ot tak nic.

Ale nejaka pekna ORS1 by se mi vazne libila, i kdyz se svym TDI jsem max spokojenej, a myslim si ze je i na sviznou jizdu ale ne na zavodeni a radeni..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doba kdy platila věta"Nafta patří do kamen"je dávno pryč v jednom nejnenovaném časopise redaktor při testu audi A6 3.0TDI napsal otázku kdo ještě dnes potřebuje benzin?A hned si odpověděl:NIKDO! AUdi,WV Škoda,prodávají více jak 90% aut v naftě proč asi???Benzíňáci sveste se někdy třeba octtou 2.0TDI a pak 2.0 benzín a pak mi napište pocity při zrychlení třeba z 80 na 120Km/hod .A LPG?za 2 roky vám zhnije výfuk pak revize nadrže která taky není na věky a nejede to jako TDI!!!

http://magazin.auto.cz/testy/skoda-octavia...nebo-naftu.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... chci se jen zeptat kolegů co mají čiplé ropáky zda měli někdy problém s dodržením emisních limitů na technické.

Zajímá mě to proto, že když jsem byl předevčírem na technické tak tam jednoho ropáka 1.9TDi vyhnali od emisí. Chudák zaplatil 700Kč a za 10 minut jel domu bez technický.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když výrobce kecá, tak všude stejně - údaje jsou z ofiko MB stránek.

Pod 7 sekund netrvrdím, to mi bude stačit až u dalšího auta, tohle na to nemá, a aby mělo, tak zas na to nemám já, nehledě už na stáří motoru ...

Odměřené to nemám, protože si nedokážu představit, nakolik je měření přes výkon na kolech a pronásobení různými koeficienty vůbec vypovídající u jednoho auta, když nemám širší soubor dat více srovnatelných aut před a po ... Mi stačí, že to na embéčko celkem solidně jede, i když tam ve skutečnosti je třeba ubohých 140.

Jen vím, že při deklarovaných 135kW to jelo až do 170 nachlup stejně jako Mondeo ST220, víc jsme na okresce neudělali, a po uprage na údajných 148-150kW (čip opět Motordesign, jinak jen filtr) jsem měl možnost to porovnat asi na 30km v závěsu za RSem při opakovaných akceleracích, oni 2, my 4 a narvaný kufr, opět bez vítěze. Takže cosi navíc tam zřejmě je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...