Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Tak mam zase problém s autem a nejsem si jistej v čem. Nějakou dobu mi začínala klouzat spojka, při normální jízdě ne, jen když jsem dal pdlej okolo 18OO otáček, tak mi to proklouzlo. Asi dvakrát se mi stalo, že mi v motoru jakoby škublo, když jsem mělvyřazenou rychlost. Jako když se moula neumí rozjet a chcípne mu to, ale auto neposkočilo, protože jsem měl neutrál. Jenom to škublo v motoru a běžel zase dál. To se mi stalo dvakrát asi v jednom tejdnu a pak vždycky zase klid. Teď jsem přijel domu, vyleštil auto, nastartuju, že vycouvam z vrat a ejhle. Ozýval se zvuk, jako kdybych táhnul pod autem přejetej plastovej kýbl. I když bylo auto z kopce, tak při vyřazený rychlosti se nerozjeloani odbržděný. Když jsem se chtěl na zpátečku rozjet, musel jsem překonávat napravidelnej odpor, i když jsem se rozjížděl z kopce. Jel jsem to projet a do kopce to zase párkrát škublo (tentokrát za jízdy) a auto dělalo zvuk, jako kdybych jel na píchlý pneumatice. Evidentně jev prd3li nějaká část co se točí. Tak jsem to otočil a zase domu a od tý doby stojim. Když motor nakopnu, nebo jen pár metrů popojedu tak nic. Motor šlape jak má. Tušíte někdo, v čem je problém?? Jestli je to přítlačák, převodovka, nebo něco uplně jinýho??? Ďíky za rady i doměnky. Jo a mam 2003 Tdi 66kw ALH s tryskama sprint 764 od dieselpoweru, najeto něco málo přes 150 tisíc.

Tak mam zase problém s autem a nejsem si jistej v čem. Nějakou dobu mi začínala klouzat spojka, při normální jízdě ne, jen když jsem dal pdlej okolo 18OO otáček, tak mi to proklouzlo. Asi dvakrát se mi stalo, že mi v motoru jakoby škublo, když jsem mělvyřazenou rychlost. Jako když se moula neumí rozjet a chcípne mu to, ale auto neposkočilo, protože jsem měl neutrál. Jenom to škublo v motoru a běžel zase dál. To se mi stalo dvakrát asi v jednom tejdnu a pak vždycky zase klid. Teď jsem přijel domu, vyleštil auto, nastartuju, že vycouvam z vrat a ejhle. Ozýval se zvuk, jako kdybych táhnul pod autem přejetej plastovej kýbl. I když bylo auto z kopce, tak při vyřazený rychlosti se nerozjeloani odbržděný. Když jsem se chtěl na zpátečku rozjet, musel jsem překonávat napravidelnej odpor, i když jsem se rozjížděl z kopce. Jel jsem to projet a do kopce to zase párkrát škublo (tentokrát za jízdy) a auto dělalo zvuk, jako kdybych jel na píchlý pneumatice. Evidentně jev prd3li nějaká část co se točí. Tak jsem to otočil a zase domu a od tý doby stojim. Když motor nakopnu, nebo jen pár metrů popojedu tak nic. Motor šlape jak má. Tušíte někdo, v čem je problém?? Jestli je to přítlačák, převodovka, nebo něco uplně jinýho??? Ďíky za rady i doměnky. Jo a mam 2003 Tdi 66kw ALH s tryskama sprint 764 od dieselpoweru, najeto něco málo přes 150 tisíc.

Tak jako tak bude muset převodovka ven a potom už určitě poznáš co je v háji.

Tak jako tak bude muset převodovka ven a potom už určitě poznáš co je v háji.

Má to dvouhmotu muže to dělat ona

  • Autor

To jo. Spojková sada se bude měnit každopádně, takže tam dam rovnou jednohmotu místo dvouhmoty. Kéž by se tim problém vyřešil, i takhle je to dost peněz.

  • Autor

Tak nakonec jedinej setrvák byl z celý spojkový sady ok. Spojka byla v háji a prodřela čelo převodovky, takže se musela měnit spojková sada i převodovka. Převodovku jsem vzal z vrakoviště ale i tak mam teď konto v bance slušně odlehčený :)

Tak nakonec jedinej setrvák byl z celý spojkový sady ok. Spojka byla v háji a prodřela čelo převodovky, takže se musela měnit spojková sada i převodovka. Převodovku jsem vzal z vrakoviště ale i tak mam teď konto v bance slušně odlehčený :)

Hold se nevyplatilo čekat až se to projeví :)

  • Autor

Přesně tak. Ale jako zase nejsem tak blbej abych s tim jezdil. Auto bylo odstavený a známej mi řekl, že s tim mam zkusit dojet do nejbližšího servisu, že by to mělo dojet. No nedojelo, zůstal jsem stát asi 150 metrů před servisem. Škoda, dost možná by se měnila jen spojková sada a převodovka by vydržela, i když stejně už občas zlobila, tak se to aspoň udělalo najednou. Za blbost se holt platí, mělo se to rovnou naložit na podval. Já bych to tak udělal, ale když mi poradil, tak jsem si řekl, že snad ví o čem mluví :)

Můžeš jen tak pro info napsat za kolik jsi cca sehnal díly a na co přišla práce? Dík

Upraveno od capo

  • Autor

Jasný. Nemam před sebou ten účet, ale převodovka byla z vrakoviště asi za 7000,- a spojkovej set stál myslim asi 8 tisíc. Je to LUK spojková sada bez setrváku, ten tam zůstal, protože je prej ještě v pohodě. No a pak olej a pod, to ti teď z hlavy neřeknu, ale dohromady to stálo 21 330,-- i s daní, takže jestli si to necháš udělat někde, kde ti to udělaj bez daně, tak to vyjde o něco levnějc. Taky si započítali něco za to, že to jeli shánět na vrakoviště a tak, ale to mi nevadí, protože já bych na to čas stejně neměl a se všim všudy to bylo hotový třetí den ráno, takže asi den a půl práce, protože předtim bylo na heveru jiný auto, tak ho nejdřív dodělali.

ta převodovka je nová?

jinak i bez daně se mi to zdá docela dost. tipoval jsem to tak 10tis bez DPH maximálně... :mellow:

  • Autor
ta převodovka je nová?

jinak i bez daně se mi to zdá docela dost. tipoval jsem to tak 10tis bez DPH maximálně... :mellow:

Maximálně deset tisíc za spojkovou sadu, převodovku, olej a práci? Tak to bych chtěl docel kontakt na servis, do kterýho jezdíš ty:) Převodovka neni nová, nová stojí prej kolem 30ti tisíc.

Maximálně deset tisíc za spojkovou sadu, převodovku, olej a práci? Tak to bych chtěl docel kontakt na servis, do kterýho jezdíš ty:) Převodovka neni nová, nová stojí prej kolem 30ti tisíc.

k těm 30ti přidej ještě 100 a měl bys na novou. Známej měnil na 1.6 a nová by stála 110 tisíc. To je ranec :)

  • Autor

Jo to jsou nesmyslný peníze. To bych si radši koupil 18' kola, nový gumy, štelovací podvozek, RS interiér, xenony, a tři převodovky z vrakáče do zásoby... V tomhle případě autorizovanej servis a nový díly trochu postrádaj lukrativitu..

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.