Publikováno Duben 4, 200817 r Zaráží mě ceny příplatků ALU kol na nového Roomstera. Např. za 15" Aviory se připlácí 12000,- a za 16" Atria 15000,-. Přitom když se podívám přímo na stránky Škodovky do originálního příslušenství tak Avior stojí 2563,40 kč (což za 4 kola dělá celkem 10253,60 kč) a Atria stojí 2699,80 kč (4 kola 10799,20 kč). Ceny nejsou uváděny jako akční a jsou i s DPH. Takže když si je koupím samostatně později tak mě to vyjde levněji a ještě mi zbydou plecháče z nového auta, na které pak můžu koupit pneu na zimu. Díval jsem se i na ostatní příslušenství a tam už je to vždy dražší než když si to připlatím u nového auta. U těch kol je to ale naopak, nechápu. Upraveno Duben 7, 200817 r od athlon
Duben 5, 200817 r Zaráží mě ceny příplatků ALU kol na nového Roomstera. Např. za 15" Aviory se připlácí 12000,- a za 16" Atria 16000,-. Přitom když se podívám přímo na stránky Škodovky do originálního příslušenství tak Avior stojí 2563,40 kč (což za 4 kola dělá celkem 10253,60 kč) a Atria stojí 2699,80 kč (4 kola 10799,20 kč). Ceny nejsou uváděny jako akční a jsou i s DPH. Takže když si je koupím samostatně později tak mě to vyjde levněji a ještě mi zbydou plecháče z nového auta, na které pak můžu koupit pneu na zimu. Díval jsem se i na ostatní příslušenství a tam už je to vždy dražší než když si to připlatím u nového auta. U těch kol je to ale naopak, nechápu. mno to bude asi tim, ze pokud si je vyberes uz ve vyrobe, tak tim kapanek nabouras standartni vyrobni program toho auta. musi do systemu zaradit kroky navic. ( odebrani plechacu, dodavka a obuti elektronu) proste je to logisticky asi slozitejsi, nez kdyz si je dokoupis sam a pak nechas prezout.
Duben 5, 200817 r Co se týče kol tak to jsem nepochopil nikdy raději si vždycky dokoupím alu samostatně a plecháče mi zůstanou na zimu.
Duben 5, 200817 r Na Al disky dávají ve výrobě většinou kvalitnější gumy, tak možná i proto je cena vyšší.
Duben 5, 200817 r Autor Na Al disky dávají ve výrobě většinou kvalitnější gumy, tak možná i proto je cena vyšší. Tak to by mě docela zajímalo jaké gumy se dodávají na 15" plecháčích a na 15" Aviorech ?
Duben 5, 200817 r Na Al disky dávají ve výrobě většinou kvalitnější gumy, tak možná i proto je cena vyšší. hmm tak to by me nenapadlo. ja na 15 plechu dostal turanzy 195,55,15, mel nekdo orig ALU? co na tom bylo za gumy? tomu se mi nechce verit.
Duben 5, 200817 r hmm tak to by me nenapadlo. ja na 15 plechu dostal turanzy 195,55,15, mel nekdo orig ALU? co na tom bylo za gumy? tomu se mi nechce verit. No nemam sice roomstra, ale dostal jsem na Fabii sport 51kw. Dunlop SP01 195/55/R15 85H. disky mam Line 15". to je ted v breznu ale kolega kupoval na podzim a ma ty same.
Duben 6, 200817 r na 15 se dávají většinou Bridgestone turanza a Dunlop Sport, na 16 jsem většinou viděl Bridgestone Turanza to o těch lepších gumách je blbost , já Romstera koupil na plechu a ALU koupil tady na foru nové ze scouta za babku, plechy si nechal na zimu
Duben 6, 200817 r na 15 se dávají většinou Bridgestone turanza a Dunlop Sport, na 16 jsem většinou viděl Bridgestone Turanza to o těch lepších gumách je blbost , já Romstera koupil na plechu a ALU koupil tady na foru nové ze scouta za babku, plechy si nechal na zimu jj taky se mito nezda. trvam si na tom, ze to bude spis tim logistickym problemem.
Duben 6, 200817 r Logistický problém to nebude, vo výrobe sa na autá nasadzujú klasické disky alebo hliníkové podľa PR čísel. Každé auto, ktoré ide na linke nesie svoj "rodný list" s PR číslami, na jednotlivých stanovištiach vedia, čo presne majú na auto dať. Ak to príde po kolesá, dajú tam tie správne... Tiež su tie príplatky ale dosť vysoké - voľakedy sa mi zdá, že boli menšie, vychádzalo to okolo 3tisíc Sk za jeden hliníkový disk.
Duben 8, 200817 r nebude ta cena z vyroby vyssia tym, ze kolesa su uz vyvazene plus su tam bezpecnostne matice, krytky matic a pinzeta a mozno este nieco na co som neprisiel
Duben 8, 200817 r Autor nebude ta cena z vyroby vyssia tym, ze kolesa su uz vyvazene plus su tam bezpecnostne matice, krytky matic a pinzeta a mozno este nieco na co som neprisiel To jsou všechno malé věci, je třeba si uvědomit, že ty Aviory u nového auta nestojí 12000,- ale ta částka se připlácí. Tzn., že bych očekával odečtenou cenu plecháčů, které mi seberou i s poklicemi. Vzhledem k tomu, že jeden plecháč stojí asi kolem 1000 kč a jedna poklice asi 400 kč (sada Hermes poklic stojí 1309 kč) cena doplatku za jedno lité kolo by měla být podle mě zhruba 1200 kč (když přičtu nějaké bezpečnostní šrouby atd. tak o něco vyšší) ale určitě ne 3000 kč.Prostě jediný důvod proč bych si měl nechat lité kola obout už při výrobě neexistuje. Jedině, že bych snad nevěděl co s penězma
Duben 8, 200817 r Athlon: Ono si to treba zrátať - je blbosť ísť do nižšej výbavy len preto, lebo chceš plechové disky, keďže hliníkové sú akože predražené. Vždy sa najviac oplatí brať čo najvyššiu výbavu, ktorá aspoň v prípade škodovky je hodne bohatá a hliníkové disky sú vždy v cene. Odporúčam nazrieť do cenníkov konkurencie. Väčšina je v podobnej cenovej hladine (Citroen, Fiat), no trebárs Yaris má hliníky za 24500 (akčný paket spolu s hmlovkami vpredu)...
Duben 11, 200817 r Logistický problém to nebude, vo výrobe sa na autá nasadzujú klasické disky alebo hliníkové podľa PR čísel. Každé auto, ktoré ide na linke nesie svoj "rodný list" s PR číslami, na jednotlivých stanovištiach vedia, čo presne majú na auto dať. Ak to príde po kolesá, dajú tam tie správne...Tiež su tie príplatky ale dosť vysoké - voľakedy sa mi zdá, že boli menšie, vychádzalo to okolo 3tisíc Sk za jeden hliníkový disk. mno to je pravda, jenze, plechacu maj mraky a jsou porad stejny, ty hliniky jsou ruzny a pokud si je naklikas, tak je musej vyskladnit a trefit zrovna na tohle auto. Tudis to neni standartni ,ael ukon navic, podobne, jako jiny casti vybav, ktery jsou za priplatek.
Listopad 2, 200816 r Zaráží mě ceny příplatků ALU kol na nového Roomstera. Např. za 15" Aviory se připlácí 12000,- a za 16" Atria 15000,-. Přitom když se podívám přímo na stránky Škodovky do originálního příslušenství tak Avior stojí 2563,40 kč (což za 4 kola dělá celkem 10253,60 kč) a Atria stojí 2699,80 kč (4 kola 10799,20 kč). Ceny nejsou uváděny jako akční a jsou i s DPH. Takže když si je koupím samostatně později tak mě to vyjde levněji a ještě mi zbydou plecháče z nového auta, na které pak můžu koupit pneu na zimu. Díval jsem se i na ostatní příslušenství a tam už je to vždy dražší než když si to připlatím u nového auta. U těch kol je to ale naopak, nechápu. No já si myslím že těch kol budeš potřebovat 5 - 4+1 v kufru. Taky jsem si počítal koupi zimních kompletů /4x/a pak jsem zjistil že budu potřebovat ještě tu samou rezervu
Listopad 2, 200816 r Mě v servise říkali, že na nouzové dojetí ta rezerva použita klidně být může, letní mám 195/55 R15 včetně rezervy a zimní jsem kupoval jenom 4 v rozměru 185/60 R14,..
Listopad 2, 200816 r Tiez si myslim ze na dojazd staci mat aj origo pneu letne v kufru i pocas zimy. Netreba menit aj to. Ale ked chces, tak proti gustu ziaden disputat.
Listopad 2, 200816 r Pravda, já vycházel z ceny příplatku za ALU 12tis., to mě vycházelo na 5 ks - ale třeba to je za 4 - tak to jsou potom . Já tedy také nechám v kufru tu letní - alespoň ušetřím na vánoce. Upraveno Listopad 4, 200816 r od foromen NECITUJ předešlý příspěvek. Čti pravidla.
Listopad 13, 200816 r Autor Cena je určitě jenom za 4 kola. Za ALU rezervu se navíc připlácí podle ceníku dalších 3000 kč.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.