Přejít na obsah

Fabie a praskání H7...


Premek84

Doporučené příspěvky

Skús prosím merať pri vypnutom svetle a potom zapni.

takze asi ti jde o to zapnuti svetel,tak jsem to vzal osciloskopem :

- vypnute svetlo 0V / 0A = 0Ohm ??? :-) co bych jako mel namerit?

- okamzik zapnuti = spicka cca 90A v radu usec

- po ustaleni opet cca 0.3V , a cim dal min jak klesalo napeti baterky......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze asi ti jde o to zapnuti svetel,tak jsem to vzal osciloskopem :

- vypnute svetlo 0V / 0A = 0Ohm ??? :-) co bych jako mel namerit?

- okamzik zapnuti = spicka cca 90A v radu usec

- po ustaleni opet cca 0.3V , a cim dal min jak klesalo napeti baterky......

a právě o tu proudovou špičku při zapnutí půjde, tím podle mě trpí ty žárovky nejvíc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím chlapi,

to, že u Fabií praskají H7 žárovky asi častěji než by bylo zdrávo asi není žádná novinka - pokud ano opravte mě :) , ale mám najeto cca 67 tis. km a dotedka jsem menil uz snad 5x zarovku... vzdycky to tak nejak postupne poodchazelo... vcera kdyz jsem jel pro pritelkyni jsem dojel v poradku az pred dum a najednou zhas.... podotykam, ze jsem nenajek do zadne jamy..nic...proste najednou ZHAS a tma :aggressive: tak uz jsem si rikal, ze poprve se alespon podivam do pojistkove skrinky co je za problem...ale ouha..rano koukam a obe zarovny strepany... nechapu to, ze obe najednou - kdybych vlitl do nejake diry OK - to uz se mi jednou stalo.... je pravda, ze prave z duvodu relativne casteho meneni zarovek jsem kupoval "šmejdy z benzínek" kolem 70 kč :kuk: , ale jsem zvyklej z Feldy kdy ty žárovky vydržej snad věčně...

Proto jsem se dnes naštval a koupil sadu Philipsu Blue Vision - ty samy akorat v H4 jsem si totiz koupil i do Feldy a je to nadhera - a to mam svetla v dolni poloze z duvodu "nefunkcniho" naklapece svetel :p

Takze jsem moc zvedavy jak to bude svitit - kdyz ono to ve Fabce sviti nadherne i s tema smejdama... ale spise otazka na Vas - jak dlouho Vam vydrzej zarovky a mate nekdo zkusenosti prave s vydrzi u Philipsu Blue Vision H7??

Trosku si totiz vycitam, ze jsem na "leto" kdy ve tme uz tak casto jezdit nebudu vyplaznul za sadu 8 kil... tak nevim jestli nekoupit jeste smejdy a tyhle krasavice schovat na zimu... co Vy na to? :feve::p

Měl jsem Blue Visiony na Fabce....koupil jsem dvě sady a každá vydržela tak 7-10 měsíců....najezdím cca 20.000 ročně, takže bída....za ty prachy....jo a mám odporový vedení ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odpalovali sa Vám čo máte vyrobené auto do augusta 2000 žiarovky častejšie tiež?

spíš bych řekl že ne. Znatelné to bylo u MR00 i 04 po namontování automatiky svícení, při každém cuknutí s autem (garáž, zahrada) se světla zapínají, od té doby je to diametrálně jiné. praskají víc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam auto 2001 a za posledne tri roky asi 250tkm som menil asi 18 - 20 zaroviek nakolko jazdim len cez den a svietim a tiez davam smejdy za 80 sk ktore odchadzaju dost casto tak mi je luto tam dat nieco za 800sk ktore vydrzi 2krat tolko a nesplni svoj ucel aby som lepsie videl kedze v noci jazdim velmi malo. ale bodaj by sa kazili len ziarovky a strasne ma vytaca ten pristup k ziarovke na strane vodica kde je baterka to aby menil nejaky huslista alebo zlodej co ma tenke a dlhe prsty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co my na to?

Že sa ti kondík nabije a žiarovka nebude svietiť.

Čau a co dát do serie kondenázor? Při zapnutí tlačítkem se kondík v serii postupně nabije a tím se rozsvítí žárovka plynule... Co vy na to? No a po vypnutí, plynule zhasne...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...

Pánové, problém není v autě ale v ŽÁROVKÁCH. H7 je nepodařený zm~d, který se přehřívá a dodatečná opatření můžou tuto skutečnost zmírnit, nikoliv odstranit. Proudové špičky na žárovkách jsou stejné u všech žárovek, H7 není žádná vyjímka. H7 vymysleli výrobci žárovek, aby si zajistili nekonečný kšeft. Solidní výrobci i do oddělených dálkových/tlumených světlometů dávají místo H7 opět H4. Jenže takových je málo, většina používá H7 a ty praskají a praskají. Dobrý omyl je H7 na 24V pro náklaďáky - zeptejte se kamioňáků, co si o tom myslí. Solidní prasárna je H7 v projektorových světlometech, tam se přehřívá ještě více. Pokud bych si náhodou kupoval novou Fabii nebo Roomstera, chci tam ty základní světlomety s H4. Přídavných dálkovek je na trhu spousta, pokud bych si chtěl jó posvítit. Další prasárna je, že téměř žádná automobilka standartně nedodává světla pro denní svícení, aby se aspoň trochu šetřily hlavní světlomety.

Editováno: , autor: Carlo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...