jeremi Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 cau chlapi potřeboval bych poradit,mám O1 6/99 TDI a chtěl bych tam dát faceliftové budíky bez maxidotu půjde to přizpůsobit nebo ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
smreko Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 cau chlapi potřeboval bych poradit,mám O1 6/99 TDI a chtěl bych tam dát faceliftové budíky bez maxidotu půjde to přizpůsobit nebo ne? pôjde ale budeš musieť použiť do klučov vložky imobilizeru z 3gen. a vimeniť 50pin airbakovku za 75pin. a prepinovať to podla vašoveho postupu na prerobku generacie z 2,5 na 3gen. lebo facelift ma ine zapojenie budikov ako predface a ešte dotiahnuť do budíkov CAN, ale nebude ti ukazovať kontrolka otvoreních dverí to by si musel ešte prehadzať aj komfort na 3gen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 cau chlapi potřeboval bych poradit,mám O1 6/99 TDI a chtěl bych tam dát faceliftové budíky bez maxidotu půjde to přizpůsobit nebo ne? Jde všechno, ale v případě tvého modelového ročníku dost náročná přestavba. Není to jen pouhá výměna budíků. http://www.octaviaclub.cz/test/index.php?o...9&Itemid=30 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jeremi Vloženo 24. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 Ale tenhle návod je,když budeš dávat budíky s maxidotem?Já chci dát bez maxidotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 maxidot neříká o jakou generaci jde i budíky bez maxidotu mohou být 3.g. a jsou i budíky 2,5 generace s maxidotem pokud máš budíky z auta r.v. 08/2001 a víš tak se jedná o 3. generaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 a ty máš auto 2. generace a to je neCANová komunikace a auta nad r,v.2000 (facelift ) jsou CANovy. takže airbagovku musíš měnit vždy pokud jdeš o generaci víš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jeremi Vloženo 24. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 (editace) já mám canové vedení od imo do štítu je to ten zamotanej drát zelenej a černej tak by to mohlo jít Editováno: 24. Duben 2008, autor: jeremi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 já mám canové vedení od imo do štítu je to ten zamotanej drát zelenej a černej tak by to mohlo jít ha ha a na to jsi přišel jak , že to vedení do čtetcí cívky imma je CAN ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jeremi Vloženo 24. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 ha haa na to jsi přišel jak , že to vedení do čtetcí cívky imma je CAN ??? nevim a jak to poznáš ty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 já vím že mezi čtetcí cívkou a budíky je jen vedení CAN motoru vede jinam a je oranžovo/hnědej a oranžovo/ černej CAN komfortu je fialovej a fialovo/bílej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neználek Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 já vím že mezi čtetcí cívkou a budíky je jen vedeníCAN motoru vede jinam a je oranžovo/hnědej a oranžovo/ černej CAN komfortu je fialovej a fialovo/bílej Jó Jó Váša to má naštudovný ,ten umí a zná. Neználek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 Jó Jó Váša to má naštudovný ,ten umí a zná. Neználek Pravda... už dááávno jsem taky uvažoval o novějších přístrojích. Je toho celkem dost, co by muselo být nové. A tak pořád zatím zůstávají ty původní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 (editace) Pravda... už dááávno jsem taky uvažoval o novějších přístrojích. Je toho celkem dost, co by muselo být nové. A tak pořád zatím zůstávají ty původní. Bohužel u Tebe by to byl oříšek, starý benzíny nemají vůbec CAN, musela by se dát RJ z MR98 a výš, stejnak by pak byl problém s palubákem, tyhle jednoty ho po CANu neumí Editováno: 24. Duben 2008, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jeremi Vloženo 25. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 25. Duben 2008 a ten zelenej a černej kabel spletenej k sobě je co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 25. Duben 2008 Sdílet Vloženo 25. Duben 2008 (editace) a ten zelenej a černej kabel spletenej k sobě je co? vedení mezi čtecí cívkou na spínačce a budíkama Editováno: 25. Duben 2008, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 25. Duben 2008 Sdílet Vloženo 25. Duben 2008 Bohužel u Tebe by to byl oříšek, starý benzíny nemají vůbec CAN, musela by se dát RJ z MR98 a výš, stejnak by pak byl problém s palubákem, tyhle jednoty ho po CANu neumí To je taky důvod, proč na to kašlu. Raději si místo toho na autě udělám něco užitečnějšího. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 25. Duben 2008 Sdílet Vloženo 25. Duben 2008 ha haa na to jsi přišel jak , že to vedení do čtetcí cívky imma je CAN ??? a ten zelenej a černej kabel spletenej k sobě je co? a zítra se zkus zeptat ještě jednou - možná se z toho časen ten CAN vyklbe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 25. Duben 2008 Sdílet Vloženo 25. Duben 2008 a zítra se zkus zeptat ještě jednou - možná se z toho časen ten CAN vyklbe a jestli se tak stane, jakou bude mít verzi??? bych bral 2.0 jako u OII to by bylo baže, každá OI od MR97 s CANem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wilson Vloženo 6. Září 2008 Sdílet Vloženo 6. Září 2008 Chci se jenom zeptat,mam 1.6/74Kw r.v.99 ale uz novej vnitrek,tak ze kdyz budu chtit dat budiky treba z 2000 nebo tak nejak,tak mi to nepude?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 9. Září 2008 Sdílet Vloženo 9. Září 2008 Co vyměnit jen pozadí budíků a ručičky? To by bylo asi jednoduší a efekt stejnej. Různá pozadí najdeš tady http://www.newman-tuning.com/index_go.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raceman Vloženo 9. Září 2008 Sdílet Vloženo 9. Září 2008 taky se připojím s dotazem mám 4x4 1,9 TDi AGR výroby podle VIN model 2000 a podle SQS Global 27.4.1999 v současnosti tam jsou budíky 1U1 919 034 G a chtěl bych tam dát budíky polodot nebo maxidot airbagovka je čtyřpytlová 1J0 909 608 B komfortka 2.g 1J0 959 799 AH co vše pro to musím udělat abych tam ty hezčí budíky dostal? .. nějak nejsem moudrej z toho jestli tam je nebo není motorovej CAN protože to auto je nějaký záhadný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wilson Vloženo 9. Září 2008 Sdílet Vloženo 9. Září 2008 Co vyměnit jen pozadí budíků a ručičky?To by bylo asi jednoduší a efekt stejnej. Různá pozadí najdeš tady http://www.newman-tuning.com/index_go.htm to me taky napadlo,ale chtel bych mit,aby se mi ukazovali ukazetele v otackomeru a v rychlosti,ale jak rikas,jedina moznost je asi to pozadi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.