matysekchp Vloženo 27. Duben 2008 Sdílet Vloženo 27. Duben 2008 Cau kluci...Mam ORS1 a rad bych do ni trochu zainvestoval....Tedy,do motoru.Chtel bych vymenit vacky,turbo,intercooler....Proste rad bych alespon 300 koniku...Nevite,kdo se tim zabejva,nebo nemate nejake odkazy na firmy ci nejake rady?Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GTI16V Vloženo 28. Duben 2008 Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 Cau kluci...Mam ORS1 a rad bych do ni trochu zainvestoval....Tedy,do motoru.Chtel bych vymenit vacky,turbo,intercooler....Proste rad bych alespon 300 koniku...Nevite,kdo se tim zabejva,nebo nemate nejake odkazy na firmy ci nejake rady?Diky ...na netu je toho spousta. 300PS na přední nápravě ? Častým řešením je výměna turba , svodů, vstřiků, výfuku a vzduchové váhy z verze 165kW z TT. V každým případě si připrav minimálně stejnou částku jakou si dal za káru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 28. Duben 2008 Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 Jojo, dere se otazka, kolik na tu prestavbu mas penez Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matysekchp Vloženo 28. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 Jojo, dere se otazka, kolik na tu prestavbu mas penez Tak hodlam do toho dat tak 150.....Jde o to,co jak pomuze...Kdy to bude stat za to tak i vic.Je mi sice jasne,ze pak je kazdej kun draze zaplacen. No jo,a kde ty vstriky,sani a turbo sezenu z te audiny?to mam jit do Autosalonu Auti?nebo se to da sehnat nejak pod rukou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
armanny Vloženo 28. Duben 2008 Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 trochu OT, ale proč nekoupíš rovnou nové auto s větším výkonem? bude to origo a bez práce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subz3ro Vloženo 28. Duben 2008 Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 trochu OT, ale proč nekoupíš rovnou nové auto s větším výkonem? bude to origo a bez práce Dobry postreh, ale mozno je panko zatazeny na O1 RS Inak ako spravne pripomenul GTI16V... predohrab s 300PS neviem ci vobec existuje... ak ano, tak ma urcite trochu inak riesene ulozenie motora a sirku/zavesenie prednej napravy... s tym vykon to bude trakcia o nicom..... hrabat to bude este na 4-ke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 28. Duben 2008 Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 Jinak tak predstava jak se dostat na 250 koniku : Turbo + svody + vstriky z TT 165kW (30tis), SW (30tis), Supersprint (30tis), BOV(5tis), Intercooler (30tis) ... a to samozrejme neni vse a je tam spousta dalsich blbinek, nehlede na to, ze uz to chce urcite udelat brzdy a idealne i pohrat si s podvozkem. Je to proste spousta penez. Jinak ceny sem dal jen orientacni a da se sehnat i jine za lepsi ceny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 28. Duben 2008 Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 Dobry postreh, ale mozno je panko zatazeny na O1 RS Inak ako spravne pripomenul GTI16V... predohrab s 300PS neviem ci vobec existuje... ak ano, tak ma urcite trochu inak riesene ulozenie motora a sirku/zavesenie prednej napravy... s tym vykon to bude trakcia o nicom..... hrabat to bude este na 4-ke Jiste ze existujou a to vcetne octavii a je jich povicero Svezeni je to hodne pekny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GTI16V Vloženo 28. Duben 2008 Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 (editace) Jiste ze existujou a to vcetne octavii a je jich povicero Svezeni je to hodne pekny. ...ceny by byli určitě lepší, za 40 se dá sehnat celý motor včetně převodovky, elektriky a všeho příslušenství. Při sehnání a následném upgradu jednotlivých komponentů vzniká ale největší problém a to mapy na míru. U nás celkem problém a taky raketka ce se týče peněz. ...dobrý by bylo sehnat třeba audiňáckej S3 motor s elektrikou, tam je základ výbornej a pouhým čipem by bylo 300 hopsáků tam, ale stále narážím na již zmiňovaný problém přenosu takovýhohle výkonu na předku. Neříkám , že takový auta nejezděj, ale otázkou je jak Já bych třeba 300 PS taky neodmítl , ale když vidím co mi dělá s autem výkon nějakejch 190 PS + , kdy si motor dělá s autem co chce, tak nevím. Je pravda, že já ho mám v G2 , kdy auto váží v současný chvíli sotva 800 kilo. Myslím že větší výkon by byl fajn, ale tak na jízdu rovně na sprinty U Octavice to nedokážu posoudit no, je to těžší auto.....chce to vyzkoušet ...ale jak píše armanny za prachy z Octavie a tvýho rozpočtu na úpravy by byla třeba starší S3 ( taky 1.8 T ) z dojčlandu jak vyšitá a myslím, že by si hodně rychle zapoměl na Octu :-)) Editováno: 28. Duben 2008, autor: GTI16V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 28. Duben 2008 Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 (editace) Na internetu existuje spousta turbokitů. ATPturbo tam si objednas kit, kterej ti tam padne. Obsahuje kuličkový turbo GT28RS, GT2871R, GT3071R muzes si vybrat. K tomu sou svody, hadice a prvni díl výfuku. K GT3071R i externí westegate. Vse kolem 1700$ - 3000$. Chip ti tady na to skoro nikdo neudělá a tak je dobrý si na jejich stránkách obědnat i Mika fueling kit. To sou vstřiky a mapa k daný konfiguraci. cca 700$ rázem máš 290 - 350koní podle zvolenýho turba. Pak máš možnost koupit celej kit s GT28RS od APR cca 5tis $. Víc jich asi neznám. Jenže k tomuhle ti nebude stačit výfuk. Tak 15 - 25tis kč. Brzdy ti nebudou stačit. Tak 25 - 35tis. Podvozek 15+tis za kvalitní. Silentbloky pujdou taky pryč, tak 12tis za powerflexy. Jak to přenýst na silnici. Do převodovky se dá dát samosvor. Cca 30tis novej, ale dá se sehnat i levnejc, když máš známý. Koupit kvalitní pneu s měkčí směsí = drahý a nevydržej dlouho. A spojka? no, tý zamáváš taky hoodně rychle keramicke = 22+tis a počítej s tim, že rozjezdy s ní budou fakt lahůdkou ve městskym provoze. Aby ti motor vydržel je dobrý si koupit aspon kovaný písty 15tis. Koupíš si vačky, tak se ti rázem zvýší už tak velká spotřeba jakou to bude mít a hlevně si budeš moct dělat novej softaware a ten ti tu zas skoro nikdo neudělá. Cooler neřeš. To bude asi to nejlevnější na autě. Nechat si ho vyrobit je otázka do 5ti tis za cooler na míru. Samozřejmostí bude vyměnit i všechny tlakový hadice za samco. To taky neni nejlevnější záležitost. Ještě furt chceš jít do těchhle uprav? Neni problem se timhle motorem dostat na 400+ koní, ale stojí to ranec a o životnosti motoru si mužeš udělat taky obrazek. S tim, že bych se rozloučil s tim autem jako autem na běžný ježdění. Kup si K04ku a vstriky a spokoj se s 250konma. To GTI16V: Chipem z 225ky 300koní nedostaneš. Pokud chces delat upravy jako je vymena vacky a turba, tak je jedno jakej motor krome AGU si vezmeš Editováno: 28. Duben 2008, autor: Mustafa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matysekchp Vloženo 28. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 Jo jo,porad se do toho chystam....Koupit si silnejsi uz od serie naladeny auto neni takovej pozitek,navic chci zustat u octavie...uz jsem do ni par penez nalil,tak je mi lito ji dat pryc...Nechaval jsem ji pred nedavnem pridelat sestku,povytahl jsem lemy blatniku,nechal jsem dat novej kabat z dvojkove octavie RS (race bleu),19" kola,tak ted uz mi schazi jen ten vykon k tomu.... NO uvidim,jak to dopadne.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 Jo jo,porad se do toho chystam....Koupit si silnejsi uz od serie naladeny auto neni takovej pozitek,navic chci zustat u octavie...uz jsem do ni par penez nalil,tak je mi lito ji dat pryc...Nechaval jsem ji pred nedavnem pridelat sestku,povytahl jsem lemy blatniku,nechal jsem dat novej kabat z dvojkove octavie RS (race bleu),19" kola,tak ted uz mi schazi jen ten vykon k tomu....NO uvidim,jak to dopadne.... Tak se pochlub nejakou foteckou At si zaslintame a mame nejakou novou hezkou octulku na foru. Jinak souhlas s Mustafou ... K04, 250 koniku a byt spokojen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GTI16V Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 To GTI16V: Chipem z 225ky 300koní nedostaneš. Pokud chces delat upravy jako je vymena vacky a turba, tak je jedno jakej motor krome AGU si vezmeš ...no já mám za to, že existujou dvě verze S3, aspoň jsem o tom byl nedávno převědčován majitelem jedný S3. Slabší nevím kolik má přesně a pak silnější s 280 PS, já měl na mysli tu silnější, se kterou by neměl být problém se dostat na 300 PS ....jinak díky za super odkaz na stránky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 ...no já mám za to, že existujou dvě verze S3, aspoň jsem o tom byl nedávno převědčován majitelem jedný S3. Slabší nevím kolik má přesně a pak silnější s 280 PS, já měl na mysli tu silnější, se kterou by neměl být problém se dostat na 300 PS ....jinak díky za super odkaz na stránky No tak jasny. Ale bavíme se o motoru 1,8 turbo a ten v S3 byl na 165kW. Ten silnější je 2,0TFSI a to je jiná liga Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matty7 Vloženo 4. Květen 2008 Sdílet Vloženo 4. Květen 2008 (editace) Jo jo,porad se do toho chystam....Koupit si silnejsi uz od serie naladeny auto neni takovej pozitek,navic chci zustat u octavie...uz jsem do ni par penez nalil,tak je mi lito ji dat pryc...Nechaval jsem ji pred nedavnem pridelat sestku,povytahl jsem lemy blatniku,nechal jsem dat novej kabat z dvojkove octavie RS (race bleu),19" kola,tak ted uz mi schazi jen ten vykon k tomu....NO uvidim,jak to dopadne.... Ahoj pane,chtel bych se zeptat,jak jsi spokojeny se sestkou?Jakou mas spotrebu pri 90-100 a 130-150 a kolik mas pri tom otacek?melo by to byt tak plus-minus 400ot méne. nebo ne?M. Editováno: 4. Květen 2008, autor: matty7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.