NNNTomas Vloženo 28. Duben 2008 Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 Jde nějak změnit volnoběžné otáčky? Mám je nějak nízké cca 690, a chtěl bych alespoň 750-800. Je to u 1,4 55kW,rv03. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 28. Duben 2008 Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 ano da sa to nastavit cez vag. ty voe take nizke ja mam 850-900 pri zohriatom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 28. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 Právě že je to nanic... skoro se to bez plynu neutahne... A nevíš číslo kanálu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 28. Duben 2008 Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 Já si myslím, že se to přes VAG nastavit nedá. Je to napevno nastavené v SW (mapě) ŘJ. Jedině to chipnout. Já mám taky stejně nízké. Starší typy motoru AUA mají volnoběh výš než BBY. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 28. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 chiplý to mám...sportmotor u těchto motorů otáčky prý nezvedá, jedině kdybych to výslovně chtěl...a já to dřív nechtěl... Ale tak..., vidim že to není asi vada když to nemám jedinej... Ale třeba novější Fabia s 1,4 59kW má otáčky cca 850-900... ale zase je víc volnoběh slyšet.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 28. Duben 2008 Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 Právě že je to nanic... skoro se to bez plynu neutahne... co tak to u mna bez plynu uplne v pohode ci je studeny alebo zohriaty, dokonca ked je studeny a ide na 1300 to je parada sa rozbehnut to ide ako po masle. p.s.: podla mna pod 800 su uz fakt nizke otacky na to aky je to maloobjemak a s akym krutak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 28. Duben 2008 Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 Proč proboha nízké? Zrovna dnes zkoušeno u silnější verze, která dole jede hůř, že v pohodě dokáže jet na dvojku do celkem prudkého kopce se zátěží cca 200kg bez plynu na těhle (asi 700) volnoběžných otáčkách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 28. Duben 2008 Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 Proč proboha nízké? Zrovna dnes zkoušeno u silnější verze, která dole jede hůř, že v pohodě dokáže jet na dvojku do celkem prudkého kopce se zátěží cca 200kg bez plynu na těhle (asi 700) volnoběžných otáčkách to nemyslis vazne, mam strach ze nalozeny do kopca to na 2-ke tahalo bez plynu na 700 otackach. tomu neverim ze to dovolila jednotka u mna urcite nie akonahle zacnem ist do briezka na dvojke a mam cca 1000 ot. auto si samo prida (zvysi otacky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 28. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 Mě se to sice taky na tech 700ot i na tu dvojku bez plynu rozjede, ale už se auto trochu zatřese pokus spjku nepouštím velice pomalilinku... Pokud jsem to samé zkoušel na 1,4 59kw která má těch 800-900ot rozjede se na dvojku s relativně rychle pustěnou spojkou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 28. Duben 2008 Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 Já mám na HTP čip od Cimbu a pokud si to dobře pamatuju, tak je to v přizpůsobení kánál 1 (vypnutý motor). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 mozna ze by se zmenily zapnutim klimy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 to nemyslis vazne, mam strach ze nalozeny do kopca to na 2-ke tahalo bez plynu na 700 otackach. tomu neverim ze to dovolila jednotka u mna urcite nie akonahle zacnem ist do briezka na dvojke a mam cca 1000 ot. auto si samo prida (zvysi otacky). Ale myslim a nevidím důvod proč bych měl lhát Prostě do volnoběhu to zpomalovalo (celkem rychle vzhledem k tomu že se jelo do kopce) a jakmile otáčky lehce klesly už i pod volnoběh (700ot/min), tak bylo cítit jak si řj přidala a auto v pohodě jelo na těchto volnoběžných otáčkách. Záměrně píšu v pohodě, protože rozhodně nebylo cítit žádné vibrování, což překvapilo i mě Mě se zase nechce věřit, že u tebe je volnoběh 1000ot/min? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 Mě se to sice taky na tech 700ot i na tu dvojku bez plynu rozjede, ale už se auto trochu zatřese pokus spjku nepouštím velice pomalilinku...Pokud jsem to samé zkoušel na 1,4 59kw která má těch 800-900ot rozjede se na dvojku s relativně rychle pustěnou spojkou... jj, u rozjezdu to chce opatrně... Ale když už auto jede tak se utáhne v pohodě (na to jsem hlavně reagoval)... Holt je to maloobjemový benzin... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 Ale myslim a nevidím důvod proč bych měl lhát Prostě do volnoběhu to zpomalovalo (celkem rychle vzhledem k tomu že se jelo do kopce) a jakmile otáčky lehce klesly už i pod volnoběh (700ot/min), tak bylo cítit jak si řj přidala a auto v pohodě jelo na těchto volnoběžných otáčkách. Záměrně píšu v pohodě, protože rozhodně nebylo cítit žádné vibrování, což překvapilo i mě Mě se zase nechce věřit, že u tebe je volnoběh 1000ot/min? pri zahriatom volnobeh nie je 1000 vtedy je cca 850-900ot. ale ak je motor studeny tak ma volnobeh 1300. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 30. Duben 2008 Sdílet Vloženo 30. Duben 2008 pri zahriatom volnobeh nie je 1000 vtedy je cca 850-900ot. ale ak je motor studeny tak ma volnobeh 1300. no i tak mi přijde že máš vysokej, ale je možný že někomu třeba blbě ukazuje otáčkoměr... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 30. Duben 2008 Sdílet Vloženo 30. Duben 2008 (editace) no i tak mi přijde že máš vysokej, ale je možný že někomu třeba blbě ukazuje otáčkoměr... no netvrdil by som ze otackomer ukazuje blbo lebo pri ohriatom je presne tolko kolko by malo byt. ja myslim ze ukazuje dobre. p.s.: kamarat ma japonca a studeny volnobeh ma 1500. Editováno: 30. Duben 2008, autor: houmr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysiax Vloženo 24. Červen 2008 Sdílet Vloženo 24. Červen 2008 tiez mam volnobeh okolo 700ot/min, ked sa auto hybe tak okolo 750ot/min (ked sa auto hybe, zdvihne sa). Zdalo sa mi to malo, tak som patral, ci je to OK, ale je taky odkedy to auto mam (2 roky), tak to neriesim. Zaujimave je, ze kamarat s podobnym motorom (on ma 1.6/75KW AVU a ja BFQ) ma volnobeh vyssi, odhadom okolo 800. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 22. Duben 2016 Sdílet Vloženo 22. Duben 2016 Chtěl bych zde požádat o radu, jak změnit předdefinované volnoběžné otáčky- nyní mám 678 a chtěl bych je zvýšit, byly původně kolem 740. Zkoušel jsem nastavení klapky podle řj motoru a to nepomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.