Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Jde nějak změnit volnoběžné otáčky? Mám je nějak nízké cca 690, a chtěl bych alespoň 750-800. Je to u 1,4 55kW,rv03.

ano da sa to nastavit cez vag. ty voe take nizke ja mam 850-900 pri zohriatom.

  • Autor

Právě že je to nanic... skoro se to bez plynu neutahne...

A nevíš číslo kanálu?

Já si myslím, že se to přes VAG nastavit nedá. Je to napevno nastavené v SW (mapě) ŘJ. Jedině to chipnout. Já mám taky stejně nízké. Starší typy motoru AUA mají volnoběh výš než BBY.

  • Autor

chiplý to mám...sportmotor u těchto motorů otáčky prý nezvedá, jedině kdybych to výslovně chtěl...a já to dřív nechtěl... :) Ale tak..., vidim že to není asi vada když to nemám jedinej...

Ale třeba novější Fabia s 1,4 59kW má otáčky cca 850-900... ale zase je víc volnoběh slyšet..

Právě že je to nanic... skoro se to bez plynu neutahne...

co tak to u mna bez plynu uplne v pohode ci je studeny alebo zohriaty, dokonca ked je studeny a ide na 1300 to je parada sa rozbehnut to ide ako po masle.

p.s.: podla mna pod 800 su uz fakt nizke otacky na to aky je to maloobjemak a s akym krutak.

Proč proboha nízké? Zrovna dnes zkoušeno u silnější verze, která dole jede hůř, že v pohodě dokáže jet na dvojku do celkem prudkého kopce se zátěží cca 200kg bez plynu na těhle (asi 700) volnoběžných otáčkách ;)

Proč proboha nízké? Zrovna dnes zkoušeno u silnější verze, která dole jede hůř, že v pohodě dokáže jet na dvojku do celkem prudkého kopce se zátěží cca 200kg bez plynu na těhle (asi 700) volnoběžných otáčkách ;)

to nemyslis vazne, mam strach ze nalozeny do kopca to na 2-ke tahalo bez plynu na 700 otackach. tomu neverim ze to dovolila jednotka u mna urcite nie akonahle zacnem ist do briezka na dvojke a mam cca 1000 ot. auto si samo prida (zvysi otacky).

  • Autor

Mě se to sice taky na tech 700ot i na tu dvojku bez plynu rozjede, ale už se auto trochu zatřese pokus spjku nepouštím velice pomalilinku...

Pokud jsem to samé zkoušel na 1,4 59kw která má těch 800-900ot rozjede se na dvojku s relativně rychle pustěnou spojkou...

Já mám na HTP čip od Cimbu a pokud si to dobře pamatuju, tak je to v přizpůsobení kánál 1 (vypnutý motor).

mozna ze by se zmenily zapnutim klimy...

to nemyslis vazne, mam strach ze nalozeny do kopca to na 2-ke tahalo bez plynu na 700 otackach. tomu neverim ze to dovolila jednotka u mna urcite nie akonahle zacnem ist do briezka na dvojke a mam cca 1000 ot. auto si samo prida (zvysi otacky).

Ale myslim a nevidím důvod proč bych měl lhát ;) Prostě do volnoběhu to zpomalovalo (celkem rychle vzhledem k tomu že se jelo do kopce) a jakmile otáčky lehce klesly už i pod volnoběh (700ot/min), tak bylo cítit jak si řj přidala a auto v pohodě jelo na těchto volnoběžných otáčkách. Záměrně píšu v pohodě, protože rozhodně nebylo cítit žádné vibrování, což překvapilo i mě ;)

Mě se zase nechce věřit, že u tebe je volnoběh 1000ot/min?

Mě se to sice taky na tech 700ot i na tu dvojku bez plynu rozjede, ale už se auto trochu zatřese pokus spjku nepouštím velice pomalilinku...

Pokud jsem to samé zkoušel na 1,4 59kw která má těch 800-900ot rozjede se na dvojku s relativně rychle pustěnou spojkou...

jj, u rozjezdu to chce opatrně... Ale když už auto jede tak se utáhne v pohodě (na to jsem hlavně reagoval)...

Holt je to maloobjemový benzin...

Ale myslim a nevidím důvod proč bych měl lhát ;) Prostě do volnoběhu to zpomalovalo (celkem rychle vzhledem k tomu že se jelo do kopce) a jakmile otáčky lehce klesly už i pod volnoběh (700ot/min), tak bylo cítit jak si řj přidala a auto v pohodě jelo na těchto volnoběžných otáčkách. Záměrně píšu v pohodě, protože rozhodně nebylo cítit žádné vibrování, což překvapilo i mě ;)

Mě se zase nechce věřit, že u tebe je volnoběh 1000ot/min?

pri zahriatom volnobeh nie je 1000 vtedy je cca 850-900ot. ale ak je motor studeny tak ma volnobeh 1300.

pri zahriatom volnobeh nie je 1000 vtedy je cca 850-900ot. ale ak je motor studeny tak ma volnobeh 1300.

no i tak mi přijde že máš vysokej, ale je možný že někomu třeba blbě ukazuje otáčkoměr...

no i tak mi přijde že máš vysokej, ale je možný že někomu třeba blbě ukazuje otáčkoměr...

no netvrdil by som ze otackomer ukazuje blbo lebo pri ohriatom je presne tolko kolko by malo byt. ja myslim ze ukazuje dobre.

p.s.: kamarat ma japonca a studeny volnobeh ma 1500.

Upraveno od houmr

  • 1 měsíc později...

tiez mam volnobeh okolo 700ot/min, ked sa auto hybe tak okolo 750ot/min (ked sa auto hybe, zdvihne sa). Zdalo sa mi to malo, tak som patral, ci je to OK, ale je taky odkedy to auto mam (2 roky), tak to neriesim. Zaujimave je, ze kamarat s podobnym motorom (on ma 1.6/75KW AVU a ja BFQ) ma volnobeh vyssi, odhadom okolo 800.

  • 7 let později...

Chtěl bych zde požádat o radu, jak změnit předdefinované volnoběžné otáčky- nyní mám 678 a chtěl bych je zvýšit, byly původně kolem 740. Zkoušel jsem nastavení klapky podle řj motoru a to nepomohlo.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.