lukky Vloženo 16. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 Ja jsem zatim vubec nemel cas to resit, dneska jsem si precetl cele vlakno, takze bych mel nejdrive udelat nejaky ten log, zda to neni vahou. Ale nevim, zda z logu mi to jednoznacne ukaze pricinu... Kdybych znal nekoho, kdo ma N75 k pujceni, bylo by to asi rychlejsi Ale takto asi budu muset dat nejdrive ten log, abych vedel co s tim dal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrucio Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 Ja jsem zatim vubec nemel cas to resit, dneska jsem si precetl cele vlakno, takze bych mel nejdrive udelat nejaky ten log, zda to neni vahou. Ale nevim, zda z logu mi to jednoznacne ukaze pricinu...Kdybych znal nekoho, kdo ma N75 k pujceni, bylo by to asi rychlejsi Ale takto asi budu muset dat nejdrive ten log, abych vedel co s tim dal... Mě ho půjčil kolega, co má stejný motor z auta, vyndaný je za pár vteřin, akorát se podívat, zdali je stejný el. "štekr" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukky Vloženo 17. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 tak ja bych si ho mohl pujcit ze Seata Toleda z r. 1997(TDi 66kW), ale nevim, zda to bude stejne?... nevite nekdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 18. Červen 2008 Sdílet Vloženo 18. Červen 2008 (editace) Pokud je to Leon TDi AGR 66kW tak by to mělo být stejné, koukni a pokud vypadají stějně je to OK Editováno: 4. Červenec 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrucio Vloženo 18. Červen 2008 Sdílet Vloženo 18. Červen 2008 tak ja bych si ho mohl pujcit ze Seata Toleda z r. 1997(TDi 66kW), ale nevim, zda to bude stejne?...nevite nekdo? porovnej výrobní číslo, je vyraženo na ventilu, já měl 028 906 283 J Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukky Vloženo 25. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 25. Červen 2008 (editace) je tam motor AHU, takze to nejde jinak jsem ti psal soukromou zpravu, kdyztak si ji precti Editováno: 4. Červenec 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 to Lukky ... Ahoj, pokud jeste N75 na AGR shanis tak můžu nabídnout tu svojí. Je starší ale 100% funkční. Dnes jsem si koupil nový (MJauto = 1150kč), osadil a auto jede úplně stejně jako se starým. Pokud máš zájem pošli třeba SZ a můžem se dohodnout na zapujčení - vyzkoušení. Brno nebo Hradec Králové Zdravím K Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 30. Červen 2008 Sdílet Vloženo 30. Červen 2008 Ahoj, tak jsem se přidal do klubu Vás, co maj problémy s výkonem kolem 3000ot. Začalo to dírou v plynu od 2700 - 3100ot. Dneska mi to spadlo do nouzáku. Teda přečetl jsem si tu o tomto problému hodně a mám z toho hlavu jak pytel od banánů . První co jsem udělal, tak jsem se objednal na diagnostiku. Tam jedu ve čtvrtek. Nechá se něco vyloučit běžným pohledem, vyčištěním...? Najeto necelých 100tkm. S tou páčkou na turbu jde normálně hýbat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrucio Vloženo 30. Červen 2008 Sdílet Vloženo 30. Červen 2008 (editace) jaký máš motor, starý AGR nebo novější ALH Editováno: 4. Červenec 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 30. Červen 2008 Sdílet Vloženo 30. Červen 2008 ALH Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 30. Červen 2008 Sdílet Vloženo 30. Červen 2008 ALH má VNT turbo, takže asi regulace.Na diagnostice to jde poznat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 30. Červen 2008 Sdílet Vloženo 30. Červen 2008 aha, takže, to, že s tou regulací hýbám ručně, tak ještě neznamená, že to je OK? Hadičky jsem překontroloval, akorát nevím k čemu slouží ta plastová koule pod deklem motoru - jde do ní hadička od N75 a je v ní pravděpodobně membrána... Díky za vysvětlení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 1. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2008 Klucí, prosím, na co je ta podtlaková koule s membránou???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 1. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2008 (editace) Správný název je "tlumítko" a slouží k vykovnání rozdílu v tlaku nebo podtlaku. Editováno: 4. Červenec 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 1. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2008 aha, díky za vysvětlení v tomhle názvosloví se moc nevyznám, ale jako strojař si dovedu živě představir, jak to funguje... díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haja Vloženo 3. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2008 Tak u mě problém už vyřešen = výměna N75 cena 1204,-....konečně už to můžu pořádně projet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 3. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2008 Taky jsem dneska vyměnil N75 a zdá se že je to OK, ale projedu to až zítra, máme v revíru moc srnek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smoker87 Vloženo 21. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2008 (editace) Neni tu naky plzenák s AGR 66KW co byy mi vypomoh?alspon s tim pucenim ventilu N75? Editováno: 21. Červenec 2008, autor: Smoker87 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.