Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ja jsem zatim vubec nemel cas to resit, dneska jsem si precetl cele vlakno, takze bych mel nejdrive udelat nejaky ten log, zda to neni vahou. Ale nevim, zda z logu mi to jednoznacne ukaze pricinu...

Kdybych znal nekoho, kdo ma N75 k pujceni, bylo by to asi rychlejsi :(

Ale takto asi budu muset dat nejdrive ten log, abych vedel co s tim dal...

Vloženo
Ja jsem zatim vubec nemel cas to resit, dneska jsem si precetl cele vlakno, takze bych mel nejdrive udelat nejaky ten log, zda to neni vahou. Ale nevim, zda z logu mi to jednoznacne ukaze pricinu...

Kdybych znal nekoho, kdo ma N75 k pujceni, bylo by to asi rychlejsi :(

Ale takto asi budu muset dat nejdrive ten log, abych vedel co s tim dal...

Mě ho půjčil kolega, co má stejný motor z auta, vyndaný je za pár vteřin, akorát se podívat, zdali je stejný el. "štekr"

Vloženo (editace)

Pokud je to Leon TDi AGR 66kW tak by to mělo být stejné, koukni a pokud vypadají stějně je to OK

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku
Vloženo
tak ja bych si ho mohl pujcit ze Seata Toleda z r. 1997(TDi 66kW), ale nevim, zda to bude stejne?...

nevite nekdo?

porovnej výrobní číslo, je vyraženo na ventilu, já měl 028 906 283 J

Vloženo (editace)

je tam motor AHU, takze to nejde

jinak jsem ti psal soukromou zpravu, kdyztak si ji precti :)

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku
Vloženo

to Lukky ...

Ahoj, pokud jeste N75 na AGR shanis tak můžu nabídnout tu svojí. Je starší ale 100% funkční.

Dnes jsem si koupil nový (MJauto = 1150kč), osadil a auto jede úplně stejně jako se starým.

Pokud máš zájem pošli třeba SZ a můžem se dohodnout na zapujčení - vyzkoušení. Brno nebo Hradec Králové

Zdravím K

Vloženo

Ahoj, tak jsem se přidal do klubu Vás, co maj problémy s výkonem kolem 3000ot.

Začalo to dírou v plynu od 2700 - 3100ot. Dneska mi to spadlo do nouzáku. Teda přečetl jsem si tu o tomto problému hodně a mám z toho hlavu jak pytel od banánů :feve: . První co jsem udělal, tak jsem se objednal na diagnostiku. Tam jedu ve čtvrtek. Nechá se něco vyloučit běžným pohledem, vyčištěním...? Najeto necelých 100tkm. S tou páčkou na turbu jde normálně hýbat.

Vloženo

aha, takže, to, že s tou regulací hýbám ručně, tak ještě neznamená, že to je OK? Hadičky jsem překontroloval, akorát nevím k čemu slouží ta plastová koule pod deklem motoru - jde do ní hadička od N75 a je v ní pravděpodobně membrána... Díky za vysvětlení :palec2:

Vloženo (editace)

Správný název je "tlumítko" a slouží k vykovnání rozdílu v tlaku nebo podtlaku.

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku
  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...