Červen 16, 200817 r Autor Ja jsem zatim vubec nemel cas to resit, dneska jsem si precetl cele vlakno, takze bych mel nejdrive udelat nejaky ten log, zda to neni vahou. Ale nevim, zda z logu mi to jednoznacne ukaze pricinu... Kdybych znal nekoho, kdo ma N75 k pujceni, bylo by to asi rychlejsi Ale takto asi budu muset dat nejdrive ten log, abych vedel co s tim dal...
Červen 16, 200817 r Ja jsem zatim vubec nemel cas to resit, dneska jsem si precetl cele vlakno, takze bych mel nejdrive udelat nejaky ten log, zda to neni vahou. Ale nevim, zda z logu mi to jednoznacne ukaze pricinu...Kdybych znal nekoho, kdo ma N75 k pujceni, bylo by to asi rychlejsi Ale takto asi budu muset dat nejdrive ten log, abych vedel co s tim dal... Mě ho půjčil kolega, co má stejný motor z auta, vyndaný je za pár vteřin, akorát se podívat, zdali je stejný el. "štekr"
Červen 17, 200817 r Autor tak ja bych si ho mohl pujcit ze Seata Toleda z r. 1997(TDi 66kW), ale nevim, zda to bude stejne?... nevite nekdo?
Červen 18, 200817 r Pokud je to Leon TDi AGR 66kW tak by to mělo být stejné, koukni a pokud vypadají stějně je to OK Upraveno Červenec 4, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku
Červen 18, 200817 r tak ja bych si ho mohl pujcit ze Seata Toleda z r. 1997(TDi 66kW), ale nevim, zda to bude stejne?...nevite nekdo? porovnej výrobní číslo, je vyraženo na ventilu, já měl 028 906 283 J
Červen 25, 200817 r Autor je tam motor AHU, takze to nejde jinak jsem ti psal soukromou zpravu, kdyztak si ji precti Upraveno Červenec 4, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku
Červen 27, 200817 r to Lukky ... Ahoj, pokud jeste N75 na AGR shanis tak můžu nabídnout tu svojí. Je starší ale 100% funkční. Dnes jsem si koupil nový (MJauto = 1150kč), osadil a auto jede úplně stejně jako se starým. Pokud máš zájem pošli třeba SZ a můžem se dohodnout na zapujčení - vyzkoušení. Brno nebo Hradec Králové Zdravím K
Červen 30, 200817 r Ahoj, tak jsem se přidal do klubu Vás, co maj problémy s výkonem kolem 3000ot. Začalo to dírou v plynu od 2700 - 3100ot. Dneska mi to spadlo do nouzáku. Teda přečetl jsem si tu o tomto problému hodně a mám z toho hlavu jak pytel od banánů . První co jsem udělal, tak jsem se objednal na diagnostiku. Tam jedu ve čtvrtek. Nechá se něco vyloučit běžným pohledem, vyčištěním...? Najeto necelých 100tkm. S tou páčkou na turbu jde normálně hýbat.
Červen 30, 200817 r jaký máš motor, starý AGR nebo novější ALH Upraveno Červenec 4, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku
Červen 30, 200817 r aha, takže, to, že s tou regulací hýbám ručně, tak ještě neznamená, že to je OK? Hadičky jsem překontroloval, akorát nevím k čemu slouží ta plastová koule pod deklem motoru - jde do ní hadička od N75 a je v ní pravděpodobně membrána... Díky za vysvětlení
Červenec 1, 200817 r Správný název je "tlumítko" a slouží k vykovnání rozdílu v tlaku nebo podtlaku. Upraveno Červenec 4, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku
Červenec 1, 200817 r aha, díky za vysvětlení v tomhle názvosloví se moc nevyznám, ale jako strojař si dovedu živě představir, jak to funguje... díky
Červenec 3, 200817 r Tak u mě problém už vyřešen = výměna N75 cena 1204,-....konečně už to můžu pořádně projet
Červenec 3, 200817 r Taky jsem dneska vyměnil N75 a zdá se že je to OK, ale projedu to až zítra, máme v revíru moc srnek
Červenec 21, 200817 r Neni tu naky plzenák s AGR 66KW co byy mi vypomoh?alspon s tim pucenim ventilu N75? Upraveno Červenec 21, 200817 r od Smoker87
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.